עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Judas Iscariot,

    האתר: http://e.domaindlx.com/arielsys/index.asp הבעיה היא, שאם אתם משתמשים ברזולוציה גבוהה יותר מ1024x768 אז התיבה העליונה(הבאנר) לא יופיע כפי שהוא צריך להופיע.. ניסיתי לפתור את הבעיה על ידי ציון גודל תיבת הבאנר באחוזים, גם זה לא עזר, אני נואש, עיזרו לי :<

  2. Started by sSs Dragon,

    האם אפשר לעשות בOBDC חיבור של Microsoft.Jet.OLEDB.4.0 ?? במקום: "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;data source="&path כדי להשתמש בDSN תודה

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  3. Started by yehudaeitam,

    מישהו יודע האם יש אפשרות לעשות שהרזולוציה של האתר תשתנה בהתאם לגודל המסך דוג': אני משתמש בטבלה שעובדת לפי אחוזים האם אפשר שהטבלה תישאר באותם פרופורציות בכל גודל מסך? תודה רבה וערב טוב.

    • 4 תגובות
    • 715 צפיות
  4. Started by orninyo,

    שלום זה הקוד: window.open("lists.php",locationStr+"width=400,height=1000,toolbar=no,status=no"); הבעיה היא שבFF זה עובד באופן תקין בIE זה פותח חלון רגיל ומתעלם מהמאפיינים (גודל וכו..)

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  5. Started by aviaderi,

    שלום לכולם, אני מעוניין לבנות תוכנית בJAVA שתקרא ותכתוב נתונים מתוך SQL SERVER 2005 DB. חיפשתי וקראתי באינטרנט, אבל נתקלתי בהרבה דוגמאות שונות שבכל אחת מהן השורה הזו שונה Class.forName("com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver"); אני מבין שזו שורה שמשתנה בהתאם לפלאגין המותקו על אותה סביבת עבודה, ניסיתי להתקין כמה וכמה פלאגינים (לאקליפס) אך ללא הצלחה. כל הזמן אני מקבל: class not found exception מבקש את עזרתכם בלמצוא ולהתקין פלאגין שכזה. תודה, אביעד.

    • 4 תגובות
    • 715 צפיות
  6. Started by presman,

    שלום אני זקוק לעזרה קטנה בג'אווה איך אני יוצר מחלקה בתוך מחלקה מהקטע הבא: create engines// engine e1=new engine(789456,0.3,1500,false ,create a car license plate 20-105-06,model 1995,color blue// car c1=new car(e1,20-105-06,1995,blue איך אני מייצר את המחלקות הבאות עם הבנאים תודה

    • 1 תגובה
    • 715 צפיות
  7. אז ככה...יש לי 4 תמונות...ואני רוצה להחליף לאחת מהם באמצע התוכנית...איך אני עושה את זה?.. התמונות הם מסוג JPEG....תודה...

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  8. Started by iurkin,

    לא משנה. לנעול

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  9. Started by kidbob,

    אני דיי חדש בקטע של EVENT ודלגייט. אני צריך לעשות תרגיל באופן הבא: ליצור אינטרפייס שיכל 2 אבנטים. שתי פורמים שיוצגו על המסך ובכל אחד שני כפתורים, כאשר לוחצים על הכפתור הראשון בטופס הראשון הכפתור השני בטופס השני מחליף צבע וההפך. ניסיתי ליצור קלאס שתממש את האינטרפייס וששני הטפסים ירשמו לאיבנט. אבל אז הבנתי שאין לי מושג מה אני עושה. מישהו יכול בבקשה לתת לי הסבר קצר על הנושא ואפילו הצעה לפיתרון? תודה!

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  10. Started by the king2006,

    שלום ... איך אפשר להציב שעון שיספור לאחור Countdown באתר ??? תודההה

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  11. Started by omfir,

    הפונקצייה מקבל מחרוזת מקובץ טקסט ומדפיסה אותו הפוך ולקובץ טקסט. אני לא מבין את פעולת fseek . מישהו יכול להסביר לי איך זה בדיוק עובד בתכנית הבאה??. void Mirror(FILE *fin,FILE *fout) { long n; fseek(fin,-1,SEEK_END); for(n=ftell(fin);n>=0;n--) { fputc(fgetc(fin),fout); fseek(fin,-2,SEEK_CUR); } }

  12. Started by galgul,

    נתתי הרשאות מלאות ל- EVERYONE, אבל עדיין הוא מבקש סיסמה!!!! זה על XP PRO מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  13. Started by No_Man,

    אני צריך להכין דיאגרמת בלוקים של תוכנית שתקבל 3 משתנים מהמשתמש ותוציא אותם לפי סדר, מהגדול לקטן ואז לכתוב את זה ב-JAVA. אני צריך לעשות את זה באמצעות IF. מישהו יכול לעזור לי ? ושאלה נוספת זה דיאגרמת בלוקים של עיגול, באמצעות IF ו-COUNTER או משהו כזה, וגם תוכנית ב-JAVA. אם תראו לי איך הדיאגרמת בלוקים שלהם נראית, אני כבר נראה לי יוכל לעשות את התוכנית אבל אני צריך כיוון. תכונו אותי.

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  14. Started by elad_rabi,

    שלום לכלום... תראו מישהו יכול לעזור לי?? יש לי תוכנה TC שמה... היא תוכנה של שפת C אני מפעיל אותה והכל... היא עולה אבל משום מה העכבר לא מגיב וגם המקלדת לא... כל תוכנה כזו של דוס לא מגיבה לי לא לעכבר ולא למקלדת?? פעם זה עבד לי... פירמטתי את המחשב שוב ועדיין לא עובד.... מה לעשות אולי יש משהו בWINXP ומונע מזה לעבוד? בתודה אלעד

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  15. Started by mushi,

    מה המצב אני מעויין לדעת האם פונקצית MAIL מזירה ביטוי TRUE או FALSE והאם אני יכול להכניס אותה בתוך IF

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  16. Started by iakovl,

    הכותרת אומרת הכל

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  17. Started by yoav1000,

    אני התחלתי ללמוד שימוש בGUI וגרפיקה בJAVA (עד עכשיו זה היה עבודה עם הקונסול בלבד) כתבתי תוכנית שאמורה להציג בcanvas משפט.משום מה אם אני מקמפל את התוכנה ומריץ אותה המשפט יופיע ואם אני סוגר ופותח ישר אחרי את התוכנה שוב המשפט לא יופיע אבל אם אני מחכה כמה דקות המשפט יופיע שוב.אני אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי איפה הטעות וכיצד לתקן זאת. קוד התוכנה: /* * To change this template, choose Tools | Templates * and open the template in the editor. */ package test; import java.awt.*; import java.awt.event.*; public class NewClass { private static Label l=new Label("event chk",Label.CENTER); public static void main(String[] args) { Frame f=new Frame("event chk"); Canva…

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  18. Started by s_b54,

    רציתי לדעת כיצד ניתן להכין טיימר שסופר לאחור ב java script בתודה מראש s_b54

  19. Started by nall,

    שלום , אני מחפש פונקציה שתציג לי את רשימת הקבצים הקיימים בתקייה הנוכחית ? מישהו מכיר ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  20. Started by dingo,

    שלום לכולם הביאו לי אתר שעשוי מפלאש וביקשו ממני שאני יעלה אותו לאינטרנט בקיצור העלתי אותו לשרת זמני לבדוק שהכל בסדר אבל יש לי בעיה שברגע שלוחצים על כפתור מסויים האתר נטען מחדש הנה הקישור שלו http://members.lycos.co.uk/dingoman23 תודה מראש למי שיעזור

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  21. Started by משה נהרי,

    שלום יש לי מכשיר נוקיה 215 ואני מעוניין להסיר ממנו כמה אפליקציות כמו דפדפן, פייסבוק. אני הבנתי שהאפשרות היחידה זה לערוך את הקובץ בינארי שלו ולצרוב אותו על המכשיר, ניסיתי בכל מיני תוכנות לערוך את הקובץ אך ללא הצלחה. אשמח לעזרה ממישהו שיודע את התחום. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  22. Started by 0ld case,

    #include<iostream.h> #include<math.h> class point { int x,y; friend class polygon; public: point() { x=0; y=0; } void set(int a, int b) { if(a<0) a=0; else x=a; if(b<0) b=0; else y=b; } point(int a, int b) { set(a,b); } double distance(point p) { return sqrt(abs((x-p.x)*(x-p.x))+((y-p.y)*(y-p.y))); } void print(double res) { cout<<"x:"<<x<<endl; cout<<"y:"<<y<<endl; cout<<"distance: "<<res<<endl; } }; class polygon { point *ptr; int size; public: polygon() { ptr=NULL; size=0; } void set(int s) { int a,b; ptr = new point[s]; co…

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  23. היי. אני רוצה להתחיל לבנות אתר ב ASP ואני צריך להפעיל במחשב את השרת הזה שנקרא IIS. יש לי מערכת ויסטה. עכשיו, מצאתי מדריך באינטרנט והפעלתי את ה IIS ועכשיו באמת יש לי תיקית Inetpub עם wwwroot וזה אבל אני שם קבצים של ASP ב wwwroot (שמתי כמה קבצים - חלק אני כתבתי וחלק הורדתי מהאינרטנט אז הם כולם תקינים שלא תגידו שהבעיה בקובץ) וכשאני מנסה להיכנס דרך הדפדפן אל הקובץ (localhost/myfile.asp או 127.0.0.1/myfile.asp) זה מה שהוא רושם: מה אני יכול לעשות?[br]פורסם בתאריך: 25.03.2007 בשעה 16:52:11 up

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  24. Started by Lior4543,

    שלום, איך אני יכול לעשות אתר כזה? http://www.spacemania.co.il/ מה הפונקציות שהשתמשו כאן, איך עשו שהתמונה לא תזוז כאשר הדף יורד מטה. אשמח לידע, תודה מראש ושבוע טוב

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  25. בדקתי ללא תוצאות- לא מצאתי איך להוסיף שורות ל EDITOR. תודה

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות

דיונים חדשים בפורומים