תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
בניתי תוכנה ב DELPHI והיא לא קוראת רוסית. איך אני גורם לה לתמוך ברוסית? במקום אותויות ברוסית היא כותבת או אותיות עיבריות או סימני שאלה אם מישהו מכיר מדריך באינט' מורחב לגבי DELPHI אני ישמח אם תביאו לי קישור אולי אתם מכירים ספר טוב זה גם יועיל
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
אממ, קודם כל אני די בטוח שההודעה לא קשורה לכאן, רק לא ידעתי בדיוק איפה למקם אותה. אני רוצה להציג את הסמיילי הזה באתר שלי: עכשיו, אני לא רוצה שיופיע לינק אליו, אלא שהוא יוצג כתמונה ממש כמו כאן. בהודעה אני פשוט לחצתי על "תמונה" כדי להראות את הסמיילי, אבל באתר רגיל שאני בניתי איך אני עושה את זה? איזה קוד יש? הנה הכתובת של הסמיילי: http://www.ee.bgu.ac.il/~talinker/smilies/sign20.gif תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
הי אני מעוניין להכניס את PAYPAL לאתר כאמצעי תשלום. מה שאני לא יודע איך לעשות , זה איך לאפשר ללקוח לקבל מייד את המוצר לאחר שהוא שילם תודה מראש לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
עד עתה השתמשתי ב tc lite . התקנתי את הגירסה 5.02 אהבתי את הממשק אך לא הצלחתי למצא את האפשרות output כמו שיש ב tc lite כמו כן ניסיתי להשתמש בצירופים של alt+ ו ctrl+ אך ללא הואיל. אודה לכם אלמו ???
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
אני מנסה להריץ תכנית - ומקבלת מלללללא הערות. http://www.jct.ac.il/~schwartz/untitled.bmp
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שאני עושה קישור ומשתמש בכותרת מרמה 2 בשביל הטקסט לקישור האזור של הלחיצה על הקישור מגיע עד לאמצע הדף באותה השורה ורק אם אני עושה פונט סייז זה בסדר
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
הפעלתי את מערכת העלאת הקבצים אבל הוא מראה את השגיאה הזו http://ciauaiz.220mb.com/ ואני לא מצליח לסדר את זה מישהו יודע אך לסדר את זה <?php function head() { echo <<<END <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">[/url] <html dir="rtl"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255" /> <title>מערכת עלאות</title> <style type="text/css"> body { font-family: Arial, Verdana, Tahoma; font-size: 12px; margin: 0px; padding: 0; } a:link, a:visited, a:active { background: transpar…
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
צהריים טובים. ממש לא מזמן הצלחתי להריץ תוכנית ב GTK+, ולכן גם התחלתי ללמוד להשתמש בספרייה זו. מהר מאוד גיליתי דבר מעניין: תמיכה בעברית יש בטקסט, אבל רק בטקסט שהמשתמש הכניס (מקום בו המשתמש מכניס נתונים). אם אני מעוניין להכניס טקסט בעברית (בלי לאפשר למשתמש לשנות אותו), אני לא יכול. גם את כותרת החלונות ואת כותרות התפריטים אני לא יכול לכתוב בעברית. אני אשמח מאוד לעזרה בהוספת תמיכה בעברית. אני מנחש שלא קשה במיוחד להכניס תמיכה לתווי יוניקוד ב GTK+... למשל לשנות את התוכנית הבאה מ: #include <gtk/gtk.h> int main(int argc, char *argv[]) { GtkWidget *window; GtkWidget *vbox; GtkWidget *menubar; GtkWidget *filemenu; GtkWidget *file; GtkWidget *quit; gtk_init(&…
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש שאלה שבאלגוריתם שלה רשום עבור I מ-1 עד N בצע... עכשיו השאלה שלי האם הם מתכוונים עד N לא כולל ז"א i<i או כולל N ז"א i<=n תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
ברצוני להדביק סרטון בתוך הודעה שאני שולח ולא לתת קישור למקור מה הקוד איך אני עושה זאת?מצטער אם זה לא קשור בדיוק לכאן זאת מערכת הפורום שאני רוצה להדביק בה vBulletin גירסא 3.5.3
-
- 2 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אז אני בונה מערכת ממש פשוטה של פורום, אבל יש לי מספר בעיות. אז ככה הרעיון הוא, שאתה רושם תגובה בתוך textarea מה שרשמת נשלח לקובץ MDB בטבלה שנגיד יקראו לה posts ואז בדף של הדיון יודפסו התגובות. עכשיו, הבעיה היא שב-ACCESS יש לי מגבלה של 250 תווים אם זה טקסט, ואני כמובן רוצה שהמגלבה תהיה הרבה יותר ארוכה. בעיה שנייה היא, שאני כותב תגובה ויורד שורה שהתגובה נשלחת לקובץ MDB הוא לא יודע איך לרדת שורה והוא כותב לי את הכל בשורה אחת, איך אני גורם לו לרדת שורה? דבר אחרון זה אני רוצה שיהיה בכל כותרת את המס' תגובות לאותו דיון, אני יודע שזה עם counter אבל אני לא ממש בקיא בשפת ASP אז אני צריך עזרה. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, שאלה של מתחילים : אני יודע איך לשלוף מידע משורה מסויימת בטבלה אבל השאלה היא האם אתם יכולים להגיד לי איך לשלוף מידע כאשר אני לא יודע באיזה שורה בטבלה הוא נמצא? לדוגמא: txtFirstName.Text = ds.Tables("AddressBook").Rows(0).Item(firstname.text) יש לי טבלה של שם פרטי ושם משפחה המשתמש מקיש את השם הפרטי אני רוצה לשלוף את שם המשפחה . איך אני עושה את זה ? מקווה שהייתי מספיק ברור.
-
- 0 תגובות
- 717 צפיות
-
-
די דחוף: האם יש למישהוא מושג אם קים דבר כמו PictureList? אשמח לקבל קוד קיים.
-
- 2 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אני צריך להכין המון, אבל המון דפי HTML, שכל דף מכיל תמונה, וכאשר לוחצים על התמונה הדף נסגר. אז יש לי את הקוד שצריך להיות בדף, הוא מצורף בהמשך ההודעה. בנוסף יש לי קובץ טקסט שבכל שורה יש את השם של התמונה שצריך להוסיף. אני רוצה להכין תוכנה, ובו אני צריך את עזרתכם, שתקח שם מהקובץ TXT עם שמות התמונות, ותכין לי דף HTML עם הקוד שיש למטה ורק שתכניס את השם של התמונה בsrc אני לומד C# והידע שלי בסיסי, איני יודע איך להשתמש בקבצים, וכל מה שעשינו עד כה היה Console אשמח לעזרה. הקוד: <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-8-i"> <META NAME="Content-Language" CONTENT="hebrew"> <tr><td><div style="position:c…
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
אהלן, התחלתי סי שארפ שלשום ויש לי שאלה קטנה. לגבי טיפוס char, מה ההבדל בין- char.Parse(Console.ReadLine()) ל: (char)Console.Read()
-
- 3 תגובות
- 717 צפיות
-
-
כאשר מוצגת טבלת HTML ולוחצים במקלדת על החצים כל העמוד גולל למעלה ולמטה.. האם אפשר לעבור בין התאים של הטבלה בHTML כמו בflexfield? (דומה לexcel)
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
PUSHFD POP ESI SHL ESI, 7 PUSH ESI MOV EDI, 400H MOV ECX, ESI CALL CALC MOV EAX, EBX POP ECX CDQ DIV ECX HLT PROC CALC ONE: MOV AX, ES:[EDI] MOVSW MOV [ESI-2], AX CWDE ADD EBX. EAX LOOP ONE RET CALC ENDP END אשמח אם מישהו יוכל לכתוב לי שלב שלב מה עושה הפרוצדורה, אני פשוט הסתבכתי עם זה בדגש על מה בדיוק עושה הפקודה mov ax, es:[edi והפקודה add ebx, eax מאיפה לי מה ההערך ההתחלתי של ebx אם הוא לא הוגדר קודם? וכנ"ל איך אני יודע מה נמצא בתא בכתובת EDI?
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
למדתי כבר איך משלבים בין php לhtml. עכשיו אני מחפש מערכת או סקריפט מאוד פשוטים הבנויים ב php. אני רוצה לבנות מערכת אינדקס אתרים ומערכת מדריכים. בשביל זה אני צריך סקריפט או מערכת שיעשו את הפעולות הבאות. דף ראשי בוא יהיה פירוט המדריך או האתר, וזה יקשר למדריך עצמו או לאתר עצמו. רק שאני לא רוצה כל פעם לשחק עם קודים html אני רוצה שיהיה לי ממשק נהול פשוט שבוא משתמשים מאושרים יוכלו לפתוח נושאים להוסיף מדריכים. בסגנון של פורום רק בלי הכל מסביב. כפטור של הוספת מדריך ועריכה וזהו...ורצוי מאוד שהמדריכים יופיעו באופן אקראי.זאת אומרת כל פעם שעושים רענן מקבלים רשימה שונה של מדריכים או אתרים........תודה רבה לעוזרים...מי שבאמת יעזור לי יקבל פרסום באתר שלי תודה
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני צריך המלצה להוסט בשביל אתר אינטרנט , האתר יהיה מבוסס wordpress או joomla . תעבורה מאד קטנה (לא יותר מ 2 ג'יגה בחודש) ונפח אחסון גם קטן (1 ג'יגה גג) , כמו כן אני צריך באיזור ה 5 כתובות mail forwarding . עדיפות להוסט ישראלי אבל אשמח לקבל המלצות גם על הוסטים ממדינות אחרות. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
C#Microsoft.Win32.OpenFileDialogdlg = newMicrosoft.Win32.OpenFileDialog(); dlg.InitialDirectory = @"C:\\"; איך אני קובעת שהחלון יפתח רק תקיות ולא קבצים?
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
שלום יש לי אתר שמשתמש ב fckeditor לכתיבת חדשות ומאמרים באתר. fckeditor היא תוכנית קטנה שניתן להריץ בjavascript, שמוסיפה תיבת טקסט מושקעת כמו מיקרוסופט וורד לדף ה html. הבעיה שלי היא כשאני מנסה לערוך מאמר על ידי fckeditor, זה מחרבש את ה html בגלל גרשיים שבתמונה שבכתבה. לכן fckeditor מאפשר לבחור ב סקריפט שמשתמש ב textarea, כך שהטקסט יהיה כתוב בין שני טאגים ולא תהיה בעיית גרשיים. בחרתי באפשרות הזו, ופתאום האדיטור לא עובד, ניסיתי לסתום כל חור בסקריפטים וזה עדיין לא עובד. אז הבקשה שלי היא: תעזרו לי לפתור את הבעיה או תגידו לי אם יש עורך אחר מ fckeditor תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
שלום לכולם, כחלק מאתר סביבות פיתוח באינטרנט שאני לוקחת כרגע נתבקשנו לבנות אתר HTML5 שמכיל משחק קטן עם קבצי מוזיקה ogg. כאשר אני מריצה את האתר והמשחק לוקאלית, מהמחשב, הכל תקין. לאחר שהעליתי את האתר והמשחק שמתי לב שקבצי המוזיקה ogg לא נשמעים. קבצי המוזיקה האחרים (wav, mp3) עובדים כרגיל. אין לי רעיונות איך לתקן את זה כיוון שעל המחשב לכאורה הכל תקין. ??? פרטים טכניים נוספים: הבעיה קורית בכל הדפדפנים. העליתי את המשחק לאתר בעזרת iframe והשרת אליו העליתי את האתר הוא Azure. אשמח לרעיונות.. תודה! גלית
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
האתר: http://e.domaindlx.com/arielsys/index.asp הבעיה היא, שאם אתם משתמשים ברזולוציה גבוהה יותר מ1024x768 אז התיבה העליונה(הבאנר) לא יופיע כפי שהוא צריך להופיע.. ניסיתי לפתור את הבעיה על ידי ציון גודל תיבת הבאנר באחוזים, גם זה לא עזר, אני נואש, עיזרו לי :<
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
האם אפשר לעשות בOBDC חיבור של Microsoft.Jet.OLEDB.4.0 ?? במקום: "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;data source="&path כדי להשתמש בDSN תודה
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-


