עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by BuNKeR,

    שלום לכולם בניתי תוכנה קטנה והיא עובדת מצויין הבעיה היחידה היא שברגע שאני שולח אותו לTRAY או יוצא מפוקס והיא מתמזערת אז הקוד מפסיק לעבוד ואני צריך שהוא יעבוד לי ברקע כל הזמן אשמח להצעות

    • 0 תגובות
    • 728 צפיות
  2. יצרתי עמוד באינטרנט שבו האינפוט בטופס ממוקם בצורה אחת בפיירפוקס 3.0, אקספלורר 7 ו-6 וממוקם בצורה אחרת בChrome, פיירפוקס 3.5 ואקספלורר האם משהו יכול לתת לי Hacks לכל הדפדפנים המוזכרים בכותרת ? תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות
  3. Started by mritay,

    שלום, אני צריך לבנות קוד להדפסת קוד גריי בצורה רקורסיבית (ללא שימוש בלולאות) מבחינת הגבלים: אסור להשתמש במשתנים סטטיים ובלולאות. מבחינת ספריות, רק stdio. הרעיון אותו אני צריך לממש הוא: עוברים מקוד גריי של 1-n ביטים לקוד גרי של n ביטים באופן הבא: 1. הופכים את סדר האיברים בקוד גריי של n-1 ביטים מהסוף להתחלה. 2. משרשרים את הרשימה המתקבלת מסעיף 1 אחרי הרשימה של קוד גריי של n-1 ביטים. 3. עבור החצי הראשון של איברי הרשימה שהתקבלה מסעיף 2 (האיברים הראשונים של רשימה זו) משרשרים לתחילתם את הספרה 0. 4. עבור החצי השני של איברי הרשימה שהתקבלה מסעיף 2 (האיברים האחרונים של רשימה זו) משרשרים לתחילתם את הספרה 1. 5. הרשימה שמתקבלת אחרי סעיף מספר 4 היא קוד גריי של n ביטים. יצרתי כבר את הפונ…

    • 1 תגובה
    • 728 צפיות
  4. אני מעונין לבצע שאילתות לשרת mysql באמצעות אפליקציה בשפת ++C. למשל: int main() // the following is a mysql command use MyDb; for(int i=0; i++ i<10) // The following is a mysql command INSERT INTO MyTable(Counter) VALUES(i); return(0); שאלתי: כיצד מתחברים לשרת mysql מאפליקציה בשפת ++C? כיצד כותבים את פקודות ה SQL בקוד שלעיל ב ++C? תודה !

    • 0 תגובות
    • 728 צפיות
  5. Started by אלון ט,

    שלום לכולם, מישהו מכיר פונקציה בשפת c, שמקבלת כפרמטר שם של ספריה ומחזירה את שמות הקבצים שנמצאים בספריה? עזרה תתקבל בברכה ..

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות
  6. Started by ofergpr,

    יש פה http://msnvideo.msn.co.il/video/ סרט שלי ואני רוצה לקחת את הסרט עצמו אלי למחשב או את הקישור לסרט עצמו (בלי כל המסביב רק את הסרט) יש לכם מושג איך לעשות את זה?

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות
  7. איך מקצים מערך דו מימדי? float **a; a=new float*[n] for(inr i=0;t<n;i++) a[i]=new float[m] כאשר N ו M זה הגודל שאני צריך לא משנה, טעות שלי, לא בדקתי את הקלט של המשתמש. מה שרשמתי טוב מאוד.

    • 1 תגובה
    • 728 צפיות
  8. Started by Simbota,

    שלום יש לי תרגיל במטלב שאני לא מצליח לפתור אשמח לעזרה " כתבו פונקציה המקבלת מקדמים של 2 ישרים ומחשבת את נק' החיתוך שלהם (x0,y0). הפונקציה משרטטת את הישרים בתחום [x0-5: x0+5] , את נקודת החיתוך שלהם ולידה את שיעורי הנקודה. הוסיפו כותרות לצירים ומקרא. "

    • 3 תגובות
    • 727 צפיות
  9. Started by yehouda75,

    נתון תרגיל אשמח לתיקון......... הגדר מחלקה בשם PERSON למחלקה שלושה מאפיינים : שם (מחרוזת ),גיל (מספר שלם). הגדר פונקצית CONSTRUCTOR defualt שאינה מקבלת פרמטרים הגדר פונקציית CONSTRUCTOR המקבלת את ערכי הפרמטרים "שם" ו"גיל" במהלך ריצה של התוכנית. הגדר פונקציה SET וGET לכל מאפיים . הגדר פונקציה DISPLAY להצגת נתוני אובייקט מסויים . נתוני אובייקט יוצגו בשתי שורות .(כל שורה מכילה כותרת המאפיים וערך המאפיין). הגדר מחלקה בשם STUDENT שהנה בן של PERSON. למחלקה שני מאפיינים :שם פקולטה (מחרוזת),ציון (מספר שלם). הגדר פונקציית CONSTRUCTOR המקבלת את ערכי הפרמטרים "שם פקולטה" ו"ציון" במהלך ריצה של התוכנית .שים לב,פונקציית CONSTRUCTOR חייבת התייחסות למאפייני האב. הגדר פונקציה DISPLAY להצג…

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  10. מה שהבנתי סימנתי אשמח להסבר מה יהיה הפלט ולמה? #include <iostream.h> #include <string.h> class myThis { char s; static char d; public: myThis(char* a,int i) { if( i>=0 && i<strlen(a)) s=a[i]; //index of array stat from 0 else s='0'; d++; } myThis& och() // { s++; d++; return *this; //return obecjt } void print() { cout<<s<<" "<<d<<endl;} }; char myThis:='A'; //mythis-class ,d=misthna static void main() { char* h="Michlala"; // pointe…

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  11. Started by שריה 24,

    לא מוצא בויזואל סטודיו 2010 את [h=1]Pictures toolbar[/h]בחרתי view tolbars ועכשיו אני לא רואה - Pictures http://msdn.microsoft.com/en-us/library/cc295339(v=expression.40).aspx אשמח לעזרה! תודה :-) [h=1][/h]

    • 5 תגובות
    • 727 צפיות
  12. Started by ac1240,

    אני רוצה ליצור תיקייה בVB.NET לפי מה שהמשתמש הקליד ב TEXTBOX לדוגמא המשתמש הקליד abc בTEXTBOX אז תיוצר תיקייה בשם abc

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  13. תגידו,מישהו יודע איך אני מסיר את הפרסומת של לייקוס מהאיכסון אתרים שלהם ? ידוע לי שיש דרך כל שהיא ,אבל חרשתי את כל גוגל ולא מצאתי משהו שעוזר,למישהו יש מושג ? תודה

  14. שלום, לפני כמה ימים הורדתי קובץ גיבוי של המסד נתונים שלי (ירד כקובץ עם סיומת gz), רציתי לשאול איך אני עכשיו יכול לבצע את הגיבוי? איך לעלות את הנתונים למסד נתונים? תודה

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  15. אז ככה.. קראתי כמה מדריכים באינטרנט האמת שלא הבנתי את רובם ולא עבדו לי הורדתי מ php.net את php-5.0.5-installer.exe מה שאמור לעבוד כי זה התקנה אוטמטית ולקראת הסוף של ההתקנה הוא אומר לי שאין לי שרת במחשב בכלל..... לפי דעתי הוא מתכוון ל IIS או משו כזה כי הבנתי שצריך את זה על המחשב ולא נראה לי שיש לי את זה רציתי לדעת אם יש משהו שאני צריך להוסיף לוינדוס לפני שאני מתקין את ה PHP או אם יש לכם איזה מדריך נורלמי לזה.... בתודה לירן

  16. Started by leon16,

    אני כרגע משתמש בsession כדי לשמור מידע כאשר מה שאני שומר בsession זה אובייקט מסוג סטודנט (אשר מוגדר בdatabase עם השדות הרלוונטים). אני מצליח לשמור מידע (משדות בעמוד לשדות במשתנה מסוג סטודנט) אבל כשאני חוזר אחורה ורוצה לשנות משהו, הוא לא מאפשר לי לבצע שינוי ב session , אלא שומר רק את השמירה הראשונה שלי. למשל אם יש לי שדה בוליאני ואני מעדכן אותו בהתאם לצ'ק בוקס, כאשר אני חוזר לדף ורוצה לשנות את הבחירה בצ'ק בוקס ושאותו שדה בוליאני ישתנה בsession, הוא לא מאפשר לי. השאלה שלי היא איך אני יכול לחזור חזרה ולעדכן את אותם השדות?

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  17. שלום , אני אלון , ויש לי SONY PSP למי שלא יודע זה הקונסולה הניידת של סוני , שם יש בראוסר מיוחד שמאפשר התחברות לאינטרנט בwifi עכשיו , הדפדפן לא תומך בעברית , כאשר מעבירים אותו לדף שקיים בו טקסט עברי אז רואים ג'יבריש או כלום . לכן חיפשתי ומצאתי גם איזשהו קוד בHTML (שמסתבר שלא עובד) שנותן קישור לפונט <LINK REL=resource HREF="myfont.ttf"TYPE="font/truetype"> זה בעצם מה שאני מחפש , פקודה בCSS או HTML שאומרת לדף קח מכאן "פונט.ttf " את הפונט ותשתמש בו לטקסט הבא:" " עכשיו הייתי רוצה לשאול אותכם איך אני עושה את זה?

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  18. Started by adibas,

    אני יודע HTML ובניתי שתיים שלושה אתרים ובנוסף יש לי ידע בעיצוב גרפי (photoshop & flash) ואני רוצה להתקדם לעבר ASP ובעתיד גם שילוב של ASP מקושר Data Base. מחפש המלצה לספר טוב למתחילים מאוד. אין לי ידע בתיכנות כלל. תודה רבה מראש!

    • 4 תגובות
    • 727 צפיות
  19. תודה לכל העוזרים.

    • 3 תגובות
    • 726 צפיות
  20. Started by matteo,

    אוקיי אז ככה בניתי תוכנת צ'אט בפרל שיש בה קליינט וסרבר עכשיו אני רוצה שגם הסרבר יוכל לשלוח הודעות לקליינט וכך ההפך שהקליינט יוכל לקבל הודעות מהסרבר בשביל זה צריך לפתוח בכל אחד מהתוכניות 2 סוגי סוקטים 1 מאזין ואחד ששולח אבל איך? בפרל בבקשה הרי הקליינט עסוק בלקבל הודעה מהמשתמש ולשלוח אותה אז איך הוא יכול במקביל לקבל הודעות?

    • 6 תגובות
    • 726 צפיות
  21. Started by PhoenixBoy,

    שלום, ניסיתי לכתוב תוכנית קטנה באצווה שתעבור על כל הקבצים בתיקייה מסויימת(j2c) ותמיר אותם לפורמט אחר(jpg). הבעיה היא שבלולאה אני בודק מה השם החדש ומכניס אותו למשתנה אבל משום מה זה לא עובד לי. cls FOR /R "folder\" %%G IN (*.j2c) DO ( set dav=%%G set dag=%dav:~98% set dan=%dag:j2c=jpg% kdu_render -i "%%G" -o "%dan%" ) מה שקורה זה שפעם אחת ב-dag יש ערך שהוא איכשהו משהו עם 98, ופעם אחרת הערך ב-dan הוא j2c=jpg ובעצם התוכנית לא עושה את מה שהיא צריכה לעשות. וגם אם המשתנה dan בסדר, הוא נשאר קבוע לאורך כל האיטרציות של הלולאה ולא משתנה. מה הבעיה ואיך אני מסדר את זה? תודה מראש!

  22. Started by DontTouch,

    אזז ככה ... אני רוצה לעשות כמו מערכת עידכונים קטנה של הודעות המחשבים והכתבות באתר הזה לשים באתר שלי...ניראלי קוראים לזה NEWS BOX כאילו כל הודעה/כתבה/סיקור חדש שיעשו אני יוכל ליראות דרך האתר שלי..

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  23. Started by Prophecy,

    יש לי שני טפסים, באחד כפתור בשני תיבת טקסט איך אני עושה כשלוחצים על הכפתור זה כותב את הcaption של הכפתור בתיבת טקסט? ועוד שאלה קטנה: יש לי את התוכנית הקטנה הזאת Private Sub Check1_Click() If Check1.Value = 1 Then Text1.Text = Text1.Text + Check1.Caption Combo1.Visible = True Else Combo1.Visible = False Text1.Text = Text1.Text - Check1.Caption End If End Sub אני רוצה לעשות שה-value של check1 שווה false זה ימחק את הcaption שלו Text1.Text = Text1.Text - Check1.Caption השורה הזאת לא עובדת.. מה הבעיה?

  24. Started by sheff2k1,

    זה לא במאה אחוז קשור לפורום אבל אתם היחידים שכנראה תוכלו לעזור...: משום מה האקספלורר שלי הפסיק לפתוח עמודים שמסתיימים ב asp. יכול להיות שזה נהיה אחרי שהתקנתי autopatcher xp של גרסת נובמבר..בכל אופן אי אפשר להחזיר את זה חזרה...ניסיתי reset web settings, restore defaultsומחיקה של כל מיני רכיבים- אבל שום דבר לא עוזר. בפיירפוקס הכל עובד בסדר גמור, כך שהבעיה היא באקספלורר. מישהו יכול לתת לי רעיון של מה אני יכול לעשות עם ה ASP הזה?

    • 1 תגובה
    • 726 צפיות
  25. Started by yon,

    האם אפשר להוסיף לאתר שבניתי template מעוצב מוכן?

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות

דיונים חדשים בפורומים