תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם שלום אני מתחיל לבנות אר בעברית ואני משתמש בקידוד של UTF8 (מכל מיני סיבות שלא משנות כרגע) הכל עבד טוב עד שהשתמשתי בPHP ובתגית INCLUDE אז הדפדפן הפסיק לזהות את הקידוד אוטומטי למרות התגית META שאומרת לו באיזה קידוד האתר משתמש אז כל פעם שאני מרענן את הדף או פותח אותו אני צריך ידנית לשנות את הקידוד לUTF8 מהדפדפן איך מתקנים את זה? תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
היי אני בטוח שהנושא עלה מאות פעמים, פשוט לא משנה כמה חיפשתי לא הצלחתי למצוא תשובה מתאימה בנושא, כל הרשת מלאה בזבל. התקנתי שרת של BITNAMI על המחשב, אם אני ניגש ממחשב אחר ברשת המקומית אני מצליח להגיע אליו, אבל אני לא מצליח להגיע אליו מחוץ לרשת המקומית - כלומר משהו לא תקין בהעברת פורטים בראוטר (אולי...). מה שעשיתי זה - הפעלתי את השרת, וידאתי שהוא עובד דרך מחשב אחר ברשת המקומית נכנסתי להגדרות של הראוטר, הגדרתי VIRTUAL SERVER שמכוון שאת הפורט החיצוני לפנימי המתאים כמובן... וזה לא עובד.. אולי חסר לי משהו בדרך. המון המון תודה!
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
הי חבריה אני מחפשת פקודה בv.b שתוסיף לי פקד לסרגל הכלים של המחשב אם אתם מכירים אשמח לכל עזרה...
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום אנשים איך אני מפנה אובייקט לפונקציה...למשל יש לי אובייקט מסוג תלמיד ואני רוצה להפנות אותו לפנקציה שתכניס את הציונים שלו. עזרה בבקשה
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
לאחר שפתחתי פרויקט מסוג WEBSITE בVS2008 אני לא מצליח להריץ אותו ע"י לחתן הPLAY, לאחר שנפתח דך האינטרנט אני מקבל הודע ש "לא ניתן להציג את הדף ..." ורואים בשורת הכתובת שהוא הולך ל " http://localhost:60659/WebSite3/Default.aspx "
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני רוצה לתכנת בפלאפון ויש לי כל מה שצריך.... ואני מחפש אתר טוב בעברית שמלמד תכנות לפלאפון אם מישו יכול לעזור ולתת לי אתרים אודה לו מראש......
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום אני בונה אתר שכרגע נמצא על שרת חינמי 100webspace.com וכאשר אני מעלה תמונת רקע לאתר כאשר אני נכנס לאתר התמונה נמחקת מהftp הקוד שקורא לתמונת רקע הוא ב css ולא בדף ה html. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
יש לי שאלה יש נגיד מערך של כפתורים צמודים אחד לשני, עכשיו אני גורר מחץ עליהם, איך אני יכול לגרום להם להלחץ גם כאשר החפץ עליהם וגם שאוכל לגרור את החפץ לאן שאחפוץ ? זה חשוב אני בונה משחק כבר סיימתי אחרי הרבה עבודה וזה משהו קריטי לי..תודה
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
סיימתי את בניית האתר החדש שלי. האתר עוסק בהפקות וידאו ועריכה, למגזר העסקי וגם הפרטי. אשמח לשמוע דעתכם על העיצוב, ועל בנייה נכונה לקידום נכון (עיצוב נקי ופשוט). מה ניתן לעשות בחינם, כדי לקדם טוב את האתר? (רשמתי באינדקים, נתתי באנר וקישורים באתרים אחרים שיש להם המון כניסות). www.tal-pro.co.il קרדיט גדול מגיע למשתמש: LazyBoy על הבנייה. ** אם יש שאלות הקשורות לצילום ועריכה- פתחו נושא חדש בפורום "עיצוב וגרפיקה ממוחשבת" ואני אשמח לענות שם . תודה למשיבים.
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום. הורדתי mysql 4 התקנתי... YEY PHP 4 מותקן גם וגם תוכנת שרת. השרת תומך PHP, וניסיתי להתקין פורום לדוגמא, שדורש PHP ומסד נתונים, MYSQL עכשיו, כשאני מתקין את הפורום הוא כותב לי שגיעה, משהוא עם הססמה, משהוא מוכן להסביר לי בקצרה איך מתפעלים MYSQL?? בבקשה.. :
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
שלום, הנה הקוד: משום מה הסוגריים האחרונות עושות בעיות ואני מקבל Error . איך אני אמור לתקן את זה? תודה .
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
M icrosoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: '[string: "<td>"]' מה זה אומר הארור הזה?
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום! אני רוצה לעשות אזורים על התמונה-מפה, שהם יהיו תמונות קטנות, איך עושים את זה? בקוד הבא: http://www.w3schools.com/tags/tryit.asp?filename=tryhtml_areamap למשל, יש דוגמה של אזורים על התמונה, אבל אני רוצה שכל אזור תהיה לו תמונה קטנה, כאילו אני מדביק תמונה קטנה על התמונה-מפה בדיוק באזור הלחיצה. האם יש מאפיין (או משהו אחר) לתג area, שגורם לו להופיע כתמונה? תודה :-)
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
למה בכל פעם שאני נכנס ללולאה , הfwrite כותבת לי מעל הקיים במקום בהמשך הקובץ? (גם כשאני שם fseek ) (הקובץ נפתח עם הרשאה ab+) while(PP) { //fseek(fpp,0,SEEK_END); fflush(stdin); if(fwrite(PP,sizeof(struct pcourse),1,fpp)!=1) { perror("Can not write to file fp1!"); exit(4); } PP=PAdvance(PP); }
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום יש לי תמונה בפינה הימנית העליונה מתחתיה יש לי DIV המוגדר בCSS כך: div#buttons { position:absolute; margin-top:70px; margin-right:15px; } הכל עובד טוב חוץ מהשורה השלישית בFF זה עובד תקין והmargin הוא 15px מקצה העמוד (מתחת לתמונה) אך בIE הmargin מתחיל החל מקצה השמאלי של התמונה (מתחת לתמונה) איך מסדרים את זה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום לכולם.... יש לי מחשב יחסית ישן (לא דואל) ועליו מותקנת מערכת הפעלה Windows Xp... לפני כמה חודשים המחשב החל לשלוח לי מסכים כחולים ובהם פירוט הבעיות במחשב בשפת תכנות כנראה (במספרים)... הנחתי שהזיכרון הפנימי נשרף ולכן השקעתי וקניתי Kingston 512Mb 400Mhz Cl3 DDR גם לאחר חיבור הזיכרון החדש למחשב הבעיה לא פסקה..... התחלתי בחיפושים אחר הבעיה ולא הצלחתי למצוא אותה... לכל העוזרים שירשמו תגובה לחפש בגוגל כבר עשיתי את זה ולא בדיוק הבנתי מה הם רוצים... והרי הבעיה.... אשמח לפתרון.... תודה.... כמובן שבמסך הכחול היו כתובים עוד דברים אבל לפניכם החלק החשוב DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL STOP - 0X000000D1 (0XC4D07D35,0X00000002,0X00000001,0XF87354F9 USBHUB.SYS - ADDRESS F87354F9 BASE AT…
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-
-
4) כתבו תוכנית שקולטת סדרה של מספרים טבעיים. כאשר יוקלד 0, התוכנית תדע שהסדרה הסתיימה (ה-0 לא ייחשב כחלק מהסדרה). התוכנית תציג את מספר האיברים בסדרה, את המקסימום, את המינימום ואת הממוצע של אברי הסדרה. דוגמאות (מה שצריך להגיש): למדנו עד עכשיו לולאות וIF הצלחתי לעשות את זה עם משתנה אחד סופר את מס האיברים אחד את המקסימום אחד את המינימום וכל זה בלולאה עד שנלחץ המספר אפס אבל אצלי המשתמש מכניס מספר וחץ אנטר וכך הלאה עד שהמספר אפס נלחץ איך אני מבצע את זה כמו בקלט פה בצורה של מחרוזת/קבוצת איברים ??
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
יש לי טופס, לטופס יש בדיקה של javascript, עכשיו אני רוצה ליתר ביטחון שיהיה גם בדיקה בasp. ואני רוצה שהבדיקה בasp תיהיה בקובץ שמוסיף למסד נתונים (ככה שאם מישהו יעקוף את הבדיקה של ה javascript אז יהיה בasp שהוא לא יוכל לעקוף.) השאלה שלי איך עושים בדיקה בasp שתיהיה לפני הפונקצייה שמוסיפה, ורק אם הכל טוב זה יוסיף. עשיתי שיבדוק בasp אם מה שנשלח הוא ריק ככה: (דוגמא) If fname = "" or lname = "" then response.redirect ("כתובת") End If ואני רוצה שיבדוק בשדות מסויימים שמה שנכנס יהיה בעברית, איך אני עושה את זה? יש לי בטופס ככה: if ((strfname.charAt(i)<'א')||(strfname.charAt(i)>'ת')) { window.alert("שם בעברית בלבד בבקשה"); register.fname.focus(); register.fn…
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום איך אני עושה מספר בחזקת מספר אחר ללא שימוש בכפל או בפונקציות (לא משנה באיזו שפה) ? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אני לא צריך איכסון אתר, לא החניית דומיין, לא שרתי DNS, לא שרת דואר, לא הנחה לדומיין הבא - רק חידוש לדומיין net שעומד לפוג, אצל רשם זול שלא עושה בעיות. יש הצעות? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
-
אפשרי לעשות את זה עם VB ? או עם CS ? אני רוצה לשמור אוביקט כקובץ בלוק כמו שהוא נמצא בזיכרון בלי המרות ושינויים ואחרי זה לטעון אותו לזיכרון ולהשתמש בו כאוביקט ? כמו מצב שנת חורף ב WINDOWS זה אפשרי ?
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
שלום , יש לי פרוייקט ב #C ב WIN את הדוחות שלי אני רוצה לנהל בפרויקט משני (DLL) ה reportViewer נמצא בפרויקט הראשי אני רוצה לחבר את הדוח מה DLL ל reportViewer ניסיתי כמה שיטות שמצאתי אך ללא הצלחה בנוסף אני גם צריך להציג תיבות סימון שהשדה שלהם הוא בוליאני כתיבת סימון גרפית או איקס או וי אם מישהו עשה זאת בעבר ורוצה לשלוח לי דוגמא או לתת לי הדרכה בנושא אני אשמח אפילו בתשלום סביר .. תודה מראש..
-
- 0 תגובות
- 728 צפיות
-
-
היי, אני לומד קורס ממשקי אדם-מחשב באוניברסיטה, כחלק מהקורס אני צריך להוסיף איזה פונקציה לאתר קיים. בחרתי להוסיף הזמנת כרטיסים אונליין לרכבת ישראל, לרוע המזל, לא למדנו עדיין HTML או כל מה שקשור בבניית אתר WEB. אבקש עזרה, כל מי שיכול לעזור לי להוסיף את הפונקציה הזו (על פי STORYBOARD שהכנתי מראש) אשמח מאוד, אני זקוק למשהו כמו 4-5 דפים (שכוללים מילוי פרטים, הצגת ההזמנה וכו' פרטים מלאים אצלי). אני מוכן גם לשלם. תודה מראש, ירון.
-
- 0 תגובות
- 728 צפיות
-
-
התחלתי ללמוד את הויזואל בייסיק נט והוא דורש את הויזואל סטודיו כדי להתחיל את העבודה והלמידה לפי הספר הויזואל סטודיו אמור להיות ברשימת התוכניות לא הבנתי....זה תוכנה שאני אמור לקנות או מה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-


