עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by fp581,

    ???

    • 3 תגובות
    • 739 צפיות
  2. Started by tomeriqo,

    האם יש פונקציית ספרייה שמקבלת משפט של נגיד 9 מילים כמחרוזת וסופרת כמה מילים יש במשפט,כלומר תחזיר 9 במידה ולא איך עושים זאת?

    • 1 תגובה
    • 738 צפיות
  3. Started by orninyo,

    שלום 1. אם אני נכנס לאתר מסויים דרך משתמש X ואני נכנס אליו בחלונית אחרת מאותו מחשב עם משתמש Y כמה SESSIONS ירשמו לי? ובקצרה, לפי מה נרשמים הSESSIONS , לפי IP? או לפי טעינות דף WEB 2. איך אני יודע מי מהמשתמשים מחוברים כרגע באתר? הרי בתקיה בה נשמרים הsessions בשרת יש רק קבצים עם שמות חד חד ערכיים שרירותיים. תודה.

    • 4 תגובות
    • 738 צפיות
  4. Started by ה*לה,

    אולי יש לזה שם אחר שאני לא מכירה. מהלך המשחק : המשתמש בוחר גודל של לוח NxN ובכל שלב הופך את אחד הקלפים (אחד המקומות במערך) ויחד איתו נהפכים כל השכנים שלו. המטה להפוך את כל הלוח במספר קטן של צעדים. הקוד: #include <iostream> #include <conio.h> using namespace std; int s; bool matrix[1][1]; bool select(int flag, int size) { flag =0; for(int i=0; i<size; i++) { for(int j=0; j<size; j++) { if(matrix[i][j]== true) { flag++; } } } if(flag==size*size) { return true; } else { return false; } } void swap(int i, int j, int size) { if(i>=0&& i<size && j>=0&& j<size) { if(matrix[i][j]==t…

    • 1 תגובה
    • 738 צפיות
  5. Started by assaf990,

    שמתי לב לתופעה הבאה, אשמח לדעת האם אני צודק a,b הם ביטויים בלויאנים מורכבים: if (a or b) then הסתבר לי, שאם a הוא אמת, עדיין יש בדיקה עבור הביטוי b! למרות ש-b בכלל לא ישפיע על ה if... האם אני צודק? אם כן - כיצד ניתן לייעל?

    • 6 תגובות
    • 738 צפיות
  6. Started by rubiliani,

    שלום, אני רוצה ל"עברת" את הכותרת של הDataGrid שלי מהכותרת שהוא מקבל מהDataBase. הצלחתי לעדכן בעקרון, אבל רק בשאילתה הראשונה. אבל הבעיה מתחילה כשאני מריץ שאילתה חדשה השדות של הדאטהבייס חוזרים בנוסף לשדות ה"מעוברתות" (בשדות ששיניתי לפני זה מופיעים אחרי הרצת השאילתה השניה ערכי NULL). איך אפשר לסדר את זה שהכותרת החדשות יתפסו את מקומן של השדות מהDB??.. תודה רבה!!..

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  7. Started by orninyo,

    שלום למה אני מקבל את השגיאה הזאת: uncaught exception: [Exception... "Cannot convert WrappedNative to function" nsresult: "0x8057000d (NS_ERROR_XPC_CANT_CONVERT_WN_TO_FUN)" location: "JS frame :: [url]http://localhost/WebSite61/WebSite6/WebSite6/JScript.js[/url] :: open2 :: line 46" data: no] על הפונקציה התמימה הזאת: function open2() { location("index.php"); } ? סביב הקוד הזה אין כלום הפונקציה נקראת מתוך onclick

    • 1 תגובה
    • 738 צפיות
  8. dim flag(0 to 15) as integer for i=0 to 15 flag(i)=0 next i=0 While Not i = 16 Randomize node = Int((16 - 0) * Rnd + 0) If flag(node) = 0 Then i = i + 1 flag(node) = 1 End If Wend מטרת הקוד להכניס לאיברי המערך באופן אקראי איבר שלם חיובי הבעיה שלי שאני לא מצליח להכניס למערך את הערך הרצוי

    • 4 תגובות
    • 738 צפיות
  9. אני פיסקאי : לכן אני ישאל בצורה שלי .. יש לי חבורה\תתחבורה עם X איברים ...אני רוצה למצוא פרמוטציה שתגרום לכול האיברים לכסות את כול האפשריות ..אפשר לעשות דבר כזה במחשב .. כאשר אני רוצה שזה היה ממוספר .. לדוגמא : החלפה מהמקום הראשון עם השני =( f(1 החלפה עם השני והשלי = F של 2 ... איך עושים דבר כזה.. אני לא חזק במחשבים...לכן זה מאוד יעזור לי שתסבירו לי איך מאשר איך בונים את התוכנית ...כי לתכנת אני לא יודע !

    • 6 תגובות
    • 738 צפיות
  10. Started by orninyo,

    שלום לאתר שמוכר מוצרים באמצעות כרטיס אשראי הבנתי שיש שרתי אחסון שמספקים שירות אחסון עם עגלת קניות שאלתי היא איך זה בדיוק הולך האם זה פשוט סקריפט (באיזו שפה?) שאני צריך לשתול לייד כל מוצר כדי שיהיה ניתן לקנות אותו ? העגלת קניות כוללת גם את כל ממשק הויזה/ישראכרט ואבטחה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 737 צפיות
  11. Started by spring10,

    אשמח לקצת עזרה בשאלה הבאה: צריך ליצור מחלקה של "רכב". לכל אובייקט רכב רוצים לשמור את מספר רכב, מהירות נוכחית, מהירות מקסימלית, הרכב צריך לדעת להאיץ להאט לעצור ולהציג את מצבו (מספר,מהירות נוכחית). ביצירה הרכב צריך להיות מאותחל ל-0. הרכב מאיץ ב- X קמ"ש (פרמטר) האטה = להפך. מהירות מקסימלית = 100 וזה מה שעשיתי בנתיים.. (יודע שהרבה פה לא תקין) public class Cars { private int kmh; private int number; public void stop(){ kmh=0; } public void decrease() { if (kmh>0) kmh=kmh-1; } public void increase() { if (kmh>=0) kmh=kmh+1; if (kmh>=100) kmh=0; } public Cars (int speed){ kmh=speed; } public void setnumber (int car1,int c…

    • 4 תגובות
    • 737 צפיות
  12. Started by Shadowman,

    הורדתי את XAMPP, התקנתי, הכל עובד. רק שאני לא מצליח ליצור מסדי נתונים ב MySQL

    • 4 תגובות
    • 737 צפיות
  13. Started by nirfun,

    יש לי דפים שהקידוד שלהם הוא 1255. אני מנסה לקבל נתונים בעזרת האובייקט - xmlHttpRequest אך מקבך הכל ב-UTF8. ב-Firefox הסתדרתי ע"י שימוש ב-overrideMimeType (שלא עובד ב-IE) אבל ב-IE אני עדיין מקבל הכל ב-utf8 והכל מחורבש. עזרה?

    • 0 תגובות
    • 737 צפיות
  14. Started by tembo,

    שלום, התקנתי VISUAL STUDIO .NET 2003 והייתי צריך להשתמש דווקא בגרסא 6.0 לכן הסרתי את הגרסא וניסיתי להתקין את 6.0 וכנראה משהו בהתקנה / הסרה של 2003 דפק משהו ועכשיו ההתקנה של 6.0 מתרסקת מיד בהתחלה איך שעולה ההתקנה (SETUP.EXE) . למישהו יש מושג איך אני פותר את זה????

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות
  15. שלום. יש לי אתר ואני עשיתי בו איזה צליל של חמש שניות, שכל פעם שנכנסים לאתר, הצליל מתנגן ברקע. הוספתי את הצליל הזא לאתר שלי דרך ה front page. אבל הצליל עובד רק אם אני נכנס דרך הדפדפן של אקספלורר ואופרה, ובפיירפוקס הצליל לא מתנגן. כשאני נכנס לאתר עם פיירפוקס, הוא לא משמיע כלום וגם לא מופיע כלום(הכוונה לאיזה משהו להוריד). בכל אופן, השאלה שלי היא, האם יש דרך לסדר את הבעיה בפיירוקס? ואם אי אפשר. אז איך אני שם צליל באתר שלי, ומכל הדפדפנים זה יהיה טוב? עוד משהו שאני רוצה להוסיף הוא שאם נכנסים לאתר דרך אופרה או אקספלורר, אז אין לי איזה כפתור למטה שאפשר לעצור את המנגינה. זה פשוט רץ לבד. וכמעט בכל האתרים שיש להם מוזיקה באתר, יש להם גם כפתור למטה לעצירת המוסיקה. איך אני שם כפתור כזה…

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות
  16. היי לכולם. אני לא מבין גדול בביטויים רגולרים, אבל אני צריך ביטוי פשוט לסינון תווים לא רצויים מהמחרוזת. למשל, שלא יופיעו התווים הבאים לא משנה באיזה סדר: ~!@#$%^&*()+=;'" ניסיתי משהו כזה אבל זה לא עובד: $pattern = '/[^!@#$%&*()+=;~,`]/'; מישהו יכול לעשות לי ג'סטה ולהשלים לי את הפונקציה ()preg_match (בגדול אני רוצה לעשות את הסינון הזה לתווים חוקיים של שמות קבצים, אבל לא אכפת לי מהתקינות של התבנית של הקובץ, אלה רק תווים לא חוקיים) תודה. קבלו ביטול. חירבשתי משהו עד שהצלחתי.

    • 0 תגובות
    • 737 צפיות
  17. Started by Pure-Gold,

    היי, אני מנסה להתחבר מיישום פלאש (swf) לשרת שכתבתי ב VB ע"י XMLSocket. אם אני מריץ את זה מתוך פלאש הכל עובד נהדר. שאני מעלה את זה לאתר זה לא מתחבר למחשב שלי למרות שאני לא מאחורי חומת אש או נתב. אני חושב שזה קשור לאבטחה אבל לא יודע בדיוק מה. יש למישהו מושג ? פתרון: קוד הפלאש צריך להכיל: System.security.loadPolicyFile("xmlsocket://<my_Server>:<my_port>"); ולאחר מכן השרת מחזיר לו את ההרשאות הדרושות בפורמט XML.

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות
  18. Started by SpLiNtEr,

    שלום כ-ו-ל-ם. אז ככה: יש לי תוכנה שאני שם לה שם משתמש וסיסמה של חשבון שיש לי באתר מסויים, היא נכנסת לחשבון,ומבצעת קליקים על כל אתר בזמן קצוב. הייתי רוצה לדעת אם אני יכול לערוך אותה שתעשה את אותו הדבר רק לגבי אתר אחר, אפשרי?

    • 0 תגובות
    • 737 צפיות
  19. Started by yoahe,

    אני יצרית LABEL ו TEXTBOX עכשיו הם ב" InitializeComponent " כך: public System.Windows.Forms.PictureBox pictureBox1; public System.Windows.Forms.Label label1; public System.Windows.Forms.RichTextBox richTextBox1; אני רוצה לגשת אליהם ממחלקה אחרת ואני לא מצליח משום מה הוא מזהה את האובייקטים רק במתודה של public Form1() איך אני ניגש אליהם ממחלקות אחרות כיצד אני מגדיר זאת ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 737 צפיות
  20. Started by ה*לה,

    כשאני בונה GUI בC# אני מבצעת בו את פקודות הinsert וכו' זה אומר שאין שמוש בפונקציות בoracle (אלא רק במאגר נתונים)? האם זה חוקי ליצור create table בפונקציה? ושאלה על בניית המאגר: יש לי טבלה של טיסות: מקור, יעד, חברת תעופה, מספר מקומות... השאלה שלי היא איך לקבוע את היום והשעה: יש טיסות של X פעמים ביום, טיסות של פעם בכמה ימים - איך עושים את זה? (אם אני מכניסה נתונים על כל טיסה וטיסה לטבלה היא תהיה בגודל אניסופי)?

    • 1 תגובה
    • 737 צפיות
  21. כתבתי תוכנית שמציגה frame בסיסי... אני רוצה להוסיף JTextArea הבעיה שהוא לא מופיע לי.... רק אחרי שאני לוחץ עליו הוא מופיע.... הגדרתי אותו ככה: JTextArea textArea = new JTextArea(); textArea.setEditable(true); textArea.setVisible(true); textArea.setSize(460, 200); textArea.setLocation(10, 10); frame.add(textArea); השלב הבא הוא להציג בתיבת טקסט את מה שמופיע בחלון הCONSOLE, איך אני עושה את זה? תודה אנשים.

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  22. Started by shynet,

    שלום לכולם, יש לי אתר ובו יש דפי ניהול שנותנים רק למנהלים או משגיחים להיכנס אליהם (מי שרוצה להיכנס נאלץ להקליד משתמש וסיסמא) הדפים מוגנים על ידי קובץ בשם protect.php ככה שכול פעם שקובץ ניהול עולה, הקוד הבא מופיע בראשו: <?php global $user_group; $user_group = 1; require("library/protect.php"); //Protect our page from guests ?> עכשיו, המשתנה user_group הוא בעצם מה שמתאר מאיזה קבוצה יהיה מותר להיכנס (כאשר לדוגמא user_group = 1 אז משתמשים שיש להם גישה שהיא ברמה אחת ומעלה יוכלו לצפות בדף), משתמשים ברמה 1 הם משגיחים, וברמה 2 הם מנהלים ככה שמי שרוצה לגשת לדף הזה יצטרך להיות משגיח או מנהל. אבל הבעיה היא כזו, כאשר אני מנסה לשנות את המשתנה user_group מתוך פונקצייה הפונקצייה …

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  23. Started by psycho killer,

    איך אני יכול לעשות דף אינטרנט שישמעו בו רדיו לייב עדיף בHTML

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  24. Started by noodle,

    שלום לכם, חבר ביקש ממני המלצה לעורך ASP, מאחר ואני בכלל לא מתמצא בנושא בניית אתרים החלטתי לשאול אתכם. החבר מתחזק אתר כבר מספר שנים ב-ASP ומעוניין בעורך טוב ש"עושה את העבודה בשבילך" כמה שיותר. אם יש אפשרות לממשק ויזואלי עוד יותר טוב. מקווה שהייתי ברור. תודה חברה

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות

דיונים חדשים בפורומים