תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
נניח יש לי מחלקה Ball והשיטה הבונה שלה מוגדרת כך: Ball:Ball(float posX, float posY) והמאפיינים של המחלקה הם גם: posX ו-posY השאלה שלי היא איך אני מציב את הפרמטרים במאפיינים של המחלקה כשיש להם אותו שם? אם אני לא טועה ב-JAVA משתמשים במילה this כדי לעשות את זה.. תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אני רוצה לנסות כמה דברים בשפת C וראיתי שאפר להוריד את lcc, אז אחרי שאני כותב את מה שאני כותב איפה יש לי אפשרות לעשות Run?
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
אני מקבל הודעת שגיאה Error Type: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E09) [Microsoft][ODBC Text Driver] Cannot modify the design of table 'first_table'. It is in a read-only database. /b.asp, line 4 חיפשתי על זה שבוע פתרון באינטרנט לא הצלחתי לפתור ראיתי שהרבה אנשים נתקלו בזה ניסיתי לשנות הרשאות הוספתי הרשאות גם לתיקיה גם לקבצים כלום לא עזר .. יש לי ווינדוס אקספי SP2 אני אודה מאוד למי שיעזור לי
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה פורום פשוט ב php במקום להתחיל ולבנות אחד מחדש ? משהו בסגנון הזה: http://www.sponser.co.il/Forumm.asp אפילו פשוט יותר
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה ליבנות טופס בו הגולש מכניס את פרטיו ומוסיף תמונה מהמחשב והטופס שולח את הפרטים לאימייל שלי יש לי כבר טופס של ASP ששולח פרטים לאימייל שלי אבל אני לא מצליח ליבנות טופס שנותן את אפשרות הוספת התמונה עזרה תיתקבל בברכה ועל השרת מותקן ASPUPLOAD תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
שלום יש לי הודעת שגיעה שאני לא יודע אם היא מתאימה לפורום הזה אך אנסה בכל זאת ואשמח לדעת לאיזה פורום זה מתאים ואשים אותו שם אם זה לא שייך לפה. אז ככה , אני צלם של מועדונים ובסוף עבודה אני אמור להעלות לאתר את התמונות שצילמתי. יש לי USER וסיסמה ולינק לשרת FTP שלשם אני אמור להעתיק את התמונות. עם ה USER והסיסמה אני נכנס לאתר ששם אני מעדכן את פרטי הגלריה (תאריך, שם הצלם, שם המועדון, וכדומה) ובשלב מסויים אני אמור ללחוץ על קישור שנקרא ADD DIRECTORY הוא אמור להעלות את התמונות ששמתי מראש בלינק ה FTP , זה אמור להודיע נגיד "יש 120 תמונות בספרייה האם להעלות?". הבעייה התחילה לפני כחודש ,בשנייה שאני לוחץ על ADD DIRECTORY קופצת לי הודעת שגיאה (צילום מסך מצורף) ואין לי שום אפשרות להעלו…
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
יש לי מערך שמוגדר בצורה הבאה: <input type="checkbox" name="courses" value="English"> <input type="checkbox" name="courses" value="Math"> <input type="checkbox" name="courses" value="Hebrew"> הבעיה היא שהגדרת מערכים בJS נעשת בלי סוגרים מרובעות [] אז כשאני בודק את הערכים בJS אז יש לי שגיאה, כשאני עושה בלי הסוגרים הSCRIPT של הPHP מקבל רק ערך אחד(ולא את כל הערכים שסימנתי) משהו יודע אם קיימת דרך לפתרון של הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום, בניתי מחלקה בC# שמספקת למשחק(דומה לSOLDAT) שאני בונה משחק ברשת. הבעיה היא שלאחר זמן מה מספר ההודעות שהתוכנית שלי שולחת יורד בצורה משמעותית מ- 500 ל- 50 (באינטרבל המסויים שקבוע במנהל המשימות->רשת). כאשר אני מקבל 500 הודעות, אין בעיה. הבעיה היא כאשר אני מקבל 50 הודעות. יש לי מספר שאלות: 1) מה יכולה להיות הבעיה, היות שלא מצאתי בעיה ספציפית בקוד? האם יכול להיות שהWIN מזהה שאני שולח יותר מידי הודעות, ולכן חוסם אותי? 2) מה מספר ההודעות המקסימאלי באינטרבל הזה שכדאי לשלוח? האם אני צריך לבטל חלק מההודעות? 3) בניתי 2 ממשקים - אחד מהם הוא עבור TCP, והשני עבור UDP. בשניהם אני מקבל אותה בעיה ולכן החלטתי להשתמש בTCP, מכיוון שהוא מספק חיבור מקושר(סדר קבלת ההודעות הוא לפי סדר הש…
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות דף מוגן בססמא. עקבתי אחרי מדריך, אבהל באמצע עצרתי את המדריך והתחלתי לשפר אותו.. ניסיתי לבנות את זה במקום עם IF-ים עם SWITCH, אבל משום מה זה לא מצליח... בדקתי בHELP ורשמתי בדיוק כמו בHELP, אבל אני מקבל כל הזמן PASSWORD INCORRECT on (release, keyPress"<ENTER>"){ switch (pass1){ case "google" : trace("google entered as password"); break; case "walla" : trace("walla entered as password"); break; default : wrongpass.alpha=100; trace("password incorrect"); } } יש משהו שעשיתי לא בסדר?
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
תקשיבו אני רוצה לבנות תוכנה שבעצם תפעיל לי קובץ במחשב בלולאה ותסגור אותו לאחר כל פעם שהיא מפעילה 2 ביות יש לי איך אני מפעיל קובץ בעזרת סיפיפי איך אני עושה סליפ בעזרת סי פיפי ואיך אני סוגר קובץ בעזרת סיפיפי מפעיל הכוונה ממש כמו ללחוץ עליו עם העכבר דרך אגב הקובץ נמצא במיקום C:\Documents and Settings\g\Desktop\a.URL
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
שלום פורום תכנות, קיבלתי לא מזמן פרויקט (מביה"ס)-לבנות תוכנה שכותבת לו"ז לארגון. התוכנה אמורה ליצור מערכת שבועית פעם בשבוע, והיא צריכה להתחשב בכל מיני גורמים שונים (כגון כמה אנשים יש בכל משמרת, אילו עובדים כשרים לאילו תפקידים, כמה שעות עובד צריך לעבוד בשבוע וכו'). החלק המסובך הוא שהתוכנה צריכה להתחשב גם בבקשות העובדים-כיום העובדים רושמים לאחראי (על טפסים) אם הם לא יוכלו להגיע למשמרת כלשהי בשבוע ("אחותי מתחתנת"), ואז הוא משבץ את כל העובדים במשמרות לפי הבקשות. חשבתי שהתוכנה תיצור לכל עובד "מד שמחה", שמודד כמה פעמים מולאו הבקשות שלו, ותתחשב במד הזה ובדחיפות הבקשה (נניח מ-1 עד 5) כדי ליצור לו"ז. אין צורך להעלות את הפרויקט לאינטרנט, אבל אני אולי ארצה לשלב אותו ברשת של הארגון, …
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
הי ! אני מנסה לבצע: string1 = string2 + string3 באופן הבא: 1. header file למחלקה str כדלקמן: //str1.h // header file for class str class str { public: str(char *); void setS(char *); str &operator+(str &); str &operator=(str &); private: char *s; int l; }; 2. ה implementation file של המחלקה כדלקמן: //str.cpp // implementation of class str #include "str.h" #include <new> #include <iostream> str::str(char *myS) { setS(myS); } void str::setS(char *yoS) { int myL = strlen(yoS); s = new char[myL]; strcpy(s, yoS); } str &str::operator+(str &yoStr) { int myL = strlen(yoStr.s…
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום רב !!! אני בונה פרויקט באקסס.. לאחר שסיימתי עם הבנייה הכללית והגדולה של הפרויקט התחלתי להכניס נתונים על מנת לבדוק את המערכת / הפרויקט שלי דרך טופס מיוחד לכך אבל לאחר שסיימתי ולהכניס את כל הנתונים סגרתי את כל הטפסים אך מאוחר יותר כשפתחתי את הפרויקט ואת הטפסים כדי לראות את הנתונים אז הנתונים לא הופיעו כאילו לא הכנסתי נתונים בכלל , מיד בדקתי אם הנתונים קיימים בטבלאות והכן הנתונים נמצאים בטבלאות אך הם אינם מופיעים כאשר אני מנסה להציג אותם דרך הטופס (שזהו בעצם ממשק המשתמש ושדרכו / אליו בסופו של דבר תיהיה למשתמש גישה ולא לטבלאות ולמסד העורפי).. הפרויקט הזה מאוד חשוב לי משום שהוא משמש כעבודת הגמר שלי בנושא אשר תיהיה בכעוד שבועיים וזה מאאווודדדדדדדד דחחחוווףףףףףףףףףףףף ...…
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
[tt]יש לי בעיה: אני רוצה לבנות קטע קוד בJS אשר יתן לצד-לקוח לבחור קובץ מסוים והמידע (לא משנה אם בבינארית או הקסצדמילי או דצמילי) של הקובץ יעובר למשתנה ידוע מראש. הערה:נא לא להביא רעיונת לפתרון עם asp או\ו php. [/tt]
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
שלום, אני בונה GUI. בתוך המסגרת הגדרתי מיכל ובתוכו 4 פנלים. הבעיה שלי שאני לא מצליח לשלוט על גודל הפנלים ועל הרכיבים בתוכם. ניסיתי עם SET SIZE ו - PREFERED SIZE. זה לא עובד. חשוב להזכיר שאני עובד עם מנהלי פריסה. מצ"ב תמונה עזרתכם תודה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
כאשר אני פותח 2 connections של objectoutputstream ל לקוח אחד הדבר עושה בעיה אצל הלקוח ? ואם יש דרך לסדר את העניין. תודה.
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
יש לי רובוט שאני רוצה להציג אותו כעיגול, ולהראות בשפת C איך העיגול מתקדם בצורה גרפית, כלומר זז לפי ציר X ו-ציר Y, ולאיזה כיוון הוא פונה. מישהו יכול לעזור לי, לתת לי איזהשהוא כיוון? אני מעדיף להשתמש בפקודות של שפת C רגילה ולא C++, למרות שזה דומה. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום רב חברים, אני בניתי DB של Massage איך אני ממשיך מפה. האם מישהו יכול להסביר את התהליך הנכון לבניית פורום ואם אפשר לתת גם דוגמאות. בתודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
היי - האם היה פה איזה שרשור שאלות מראיונות עבודה בעבר? האם למישהו יש טיפים בנושא? על איזה חומר לחזור וטיפים כלליים? האם כדאי לפתור את השאלה כמה שיותר מהר, או לקחת את הזמן לחשוב (וככה לא יחשבו, אולי אני מכיר את השאלה) חן
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
האם ניתן להעביר שיחות וידאו מהרשת הסלולרית אל אתר אינטרנט? אני צריך בשביל העסק שלי להקים מערכת שדרך מספר אחד אליו מתקשרים כל העובדים, נפתחת שיחת וידאו המנותבת לאתר של החברה ודרך האתר ניתן לראות את הוידאו מהפלאפון [האדם עם הפלאפון לא צריך לראות את מי שבמחשב אבל כן שתהא האפשרות לדבר איתו]. זה אמור להיות דרך הרשת הסלואלרית [לא אינטרנט]. יש למישהו מושג איך עושים את זה?
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
איך ניתן ללחוץ על תוכנה אחרת (לא שלי) דרך VISUAL BASIC .NET הכוונה אני פותח את התוכנה שלי (שפותחה ב VB) והיא לוחצת קליק על תוכנה אחרת שפתוחה (לא שלי)
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
אני צריך להדפיס מספרים בצורה הבאה: 1234 123 12 1 ולי יוצא שהרווח הוא בצד ימין וכולם ישרים לשמאל (1 מתחת ל 1, 2 מתחת ל 2 וכו') אני יודע שצריך להוסיף רווח לפני כל שורה אבל אני לא מצליח לחשוב על דרך לעשות את זה !!
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
אני מכין פרויקט שמצריך רשימות מקושרות רק ששחכתי את הבסיס תעזרו לי להסכר בבסיס ובפקודות
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
יש לי מערכת שבניתי בPHP ואני רוצה לעשות משהו כזה: שאם מישהו נכנס דרך דפדפן אקספלורר אז יהיו הוראות לתנאי (נגיד העיצוב זז ימינה או שמאלה). איך עושים את זה?
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לדעת אם אפשר לעשות משהו כזה: משתמש שנכנס אליי לאתר, ויש לו רזולוצייה 800x600 , שזה יפנה אותו לדף אחר שאני עשיתי מיוחד ל-800x600. יש כזו אפשרות? תודה.
-
- 2 תגובות
- 741 צפיות
-


