תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
משתמשים ב-TURTLE SVN, לאחרונה מתקבלת ההודעה המצורפת ואי אפשר לבצע קומיט. אין לי מושג איך בכלל לתקוף את הבעיה הנ"ל, קבצי ה-SVN עצמם נמצאים בשרת. אשמח לכל קצה חוט כרגע המערכת פחות או יותר מושבתת... מקווה שזה הפורום הנכון בכלל [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לכתוב איזה Batch שירוץ לי פעם ביום (או איך שאני אקבע ב Scheduled Tasks) ויעשה את הדברים הבאים: *יבדוק כמה מקופ פנוי יש לי בכונן? *ישווה את כמות המקום הפנוי הנוכחית לכמות שהייתה אתמול או היום (אני אכניס את כמות הנפח הפנוי שהייתה). אני יודע שאם מריצים את הפקודה DIR אז בתחתית רשום ה Free Space. אני לא יודע איך אני מייצא רק את החלק הזה של הפלט (הפלט של Dir מביא עוד דברים פרט ל Free Space) לקובץ טקסט ו... איך אני משווה בין שני הערכים?
-
- 1 תגובה
- 748 צפיות
-
-
היי, איפה אני יכול למצוא קוד מקור של אפליקציה בסגנון Paint של מיקרוסופט (תוכנת ציור פשוטה) ב C# ? זה מאוד יעזור לי עם כמה פרויקטים שלי ואני ממש לא מסתדר עם SourceForeg ו CodeProject... אני לא מצליח למצוא שם כלום... תודה רבה רועי
-
- 1 תגובה
- 748 צפיות
-
-
שלום. אני זקוק להמלצה לקומפיילר נח לC++ למק (10.6). אם למישהו יש ניסיון או עבד פעם עם קומפיילר טוב אשמח לשמוע חוות דעת... תודה.
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
התקנתי את סביבת ה-.NET אך ללא קבצי הHELP. איך נקראים הקבצים האלו(האם FRAMEWORK) ואני אשמח אם תוכלו לתת לי את הקישור המדוייק מהיכן ניתן להוריד אותם. בתודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
איך אפשר לקבע את השורה הראשונה כך שהכותרת תשאר (תופיע) כשגוללים את הטבלה למטה? אם אפשר קטע קוד לדוגמה זה יהיה מצוין תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
היי, נתקלתי בבעיה מוזרה בVisual Studio 2010. כאשר הפרויקט שלי מכיל משאבים ואני מנסה להוסיף משאב חדש, קופצת הודעת שגיאה. לעומת זאת אפשר להוסיף משאבים קיימים. מישהו יודע איך אפשר לפתור את הבעיה? http://www.freeimagehosting.net/57b17 http://www.freeimagehosting.net/3d3d9
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להוסיף לאתר שלי גלרית תמונות. האם מישהו יודע אם קיים תוסף כזה מוכן ב PHP או שפה אחרת שאני יכול לקנפג ולהוסיף לאתר שלי (הכוונה היא כמו שקיים Wordpress להקמת בלוגים האם קיים תוכנה כלשהיא כזאת ליצירת גלריית תמונות באתר) תודה
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
אני מחפש כלי עזר לבניית תפריטים שיעזר ו לי ליצור drop down menu
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
שלום. לא מזמן התחלתי ללמוד PHP ויש לי שאלה קטנה: אני רוצה לשלוף מבסיס נתונים טקסט צבעוני עם שבירות שורה וכיו"ב... אבל אין לי מושג איך עושים זאת. כלומר, טקסט שמגיע לבסיס נתונים נשמר ללא פקודות HTML ולאחר שהוא נשלף מבסיס הנתונים, הוא מוצג בתור טקסט רציף, ללא כל עיצוב. מקווה שהסברתי את עצמי באופן מובן ותוכלו לעזור לי עם השאלה. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
האם יש דרך להגדיר סגנון של טקסט בלי להגדיר את ה"סגנון"?? (הסבר: בכרטסיית "בית" של WORD ישנם סגנונות של טקסט. במקום לבחור בסגנון טקסט מהרשימה, מהן הפקודות שעלי לכתוב במאקרו כדי שהחל מנקודה זו (ועד בכלל, או עד שאחליף סגנון טקסט) הפונט יהיה X, הגודל יהיה Y והצבע יהיה Z?) אם הייתי מסמנת טקסט, היה אפשר לכתוב: With Selection.Font.. ולהגדיר מה שרוצים, אבל מה במקרה שלא סימנתי טקסט? ואני רוצה שיתחיל סגנון מסוים על המשך הדף? תודה
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי סיריאל לתוכנה AllWebMenus5.1 PRO ?
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
-
שלום, ישנו פורמט של Popup אשר כאשר נכנסים לאתר הוא מכסה את האתר המדובר ומבהיר / משחיר ב50% את כל שאר המסך למעט החלון המדובר, בתוך החלון נדרשים להכניס מספר פרטים לדוגמא: כתובת האימייל וכו וכו.. דוגמא לכך: http://www.daydeals.co.il שנכנסים לאתר יקפוץ לכם חלון עם בקשה להכניס את כתובת האמייל שלכם. אני רוצה לדעת כיצד אני יכול ליצור חלון דומה, באיזה שפה מדובר ומה אני צריך לעשות על מנת לעשות דבר דומה... היכן אני יכול לראות מדריכים או מידע שיעזור לי... עיצוב לחלון יש לי, חשבון במערכת רב מסר - המערכת של האימיילים יש לי... אני לא יודע כיצד ליצור חלון כזה שקופץ - ונסגר בצורה נעימה ולא מטרידה... ושהמערכת תדע אוטומתית האם ראית את החלון כבר וסגרת אותו - הכוונה שלא יהיה חלון מציק שמישה…
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום. פיתחתי לי אתר קטנטן עם PHP וMYSQL ומצאתי לי אתר אחסון מצוין וחינמי. העלתי את כל הקבצים של האתר וגיליתי שלא עובד לי כלום. יצרתי קשר עם התמיכה של האתר ולמדתי שמערכת שמות הקבצים של לינוקס היא Case Sensitive. מישהו יודע אם יש דרך (בתוך הקוד של PHP אולי) שיחסוך ממני את העבודה לעבור קובץ קובץ ולשנות את השמות של והקישורים?
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
איזה קומפיילר CPP תוכלו להמליץ שעובד ב-DOS יש רעיון להתקין קומפיילר שיעבוד ב-POCKETPC, ישנה אפשרות להפעיל שם POCKETDOS ישנה תוכנה הנקראת PocketGCC אבל היא לא עולה ב-WM5, מחפש אלטרנטיבות תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
מדובר בwin ce 5.0 ואני מנסה לתפוס את הEvent "On Event" רק שאני לא מוצא שום נתונים עליו חוץ מפה- http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb154521.aspx On Event Keyboard event associated with application buttons that turn on the screen, and other items. The keyboard sets this event, but also sends the appropriate VK code. יש למישהו מושג היכן אני יכול למצוא מידע נוסף או אפילו שם הevent כדי שאוכל לתפוס אותו?
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום יש לי מספר טבלאות כגון תלמיד, קורס, ציון, בית ספר וכו'. הכנתי טופס עם טופס משנה וברצוני למחוק מהטופס המשנה את הצדה, לדוגמא בתוך טופס קורס יש לי תופס משנה של תלמידים ואני רוצה להסיר מהקורס תלמיד כלומר למחוק אותו מהטופס משנה, כאשר אני מנסה ידני למחוק אותו הוא נותן לי שגיאה ואומר שאי אפשר כי הוא תלוי בעוד ישויות. איך אפשר לעשות את זה??? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
למישהו יש מקום שאפשר ללמוד על מבנה המחשב? לא הייתי בשיעור שהמורה לימדה את זה =/
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
היי אני צריך עזרה בנושא של browser בניתי סקריפט שמבקש מהמשתמש להכניס מיקום של קבלת קובץ והייתי רוצה לעשות את הממשק פשוט יותר במקום שיתן לי את כל ה PATH הייתי מעוניין שיפתח לו browser קטן כזה ושם הוא יוכל לשותת ולהגיע לאיזור שבו הקובץ נמצא ולבחור את התיקיה / קובץ בה היא נמצאת רב תודות.
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
לא הבנתי את הפתרון לשאלה- למה צריך את המונים ואיך עובדת ההכנסה?? http://www.fastup.co.il/images/43941210.jpg
-
- 1 תגובה
- 746 צפיות
-
-
אני רוצה לשנות את תאריך היוצרות ה קובץ שרואים בוינדוס תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום. אני מפתח Java/J2EE וחשבתי לקנות נטבוק לפיתוח קל כשאני בנסיעה. מישהו יכול לתת חוות דעת מניסיון האם זה אפשרי? האם המחשב יהיה מספיק מהיר ולא יגמגם בתנאים הבאים: לבמקום להשתמש בIDE אשתמש בעורך כמו notepad++ ולקומפילציה אשתמש בכלי BUILD כגון MAVEN. עבור שרת WEB חשבתי על TOMCAT, וDB משהו קליל כמו SQLite או H2. תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אנא עיזרו לי! לקמפל ב MVCPP2005 [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי שתעזרו לי להבין מה הסיבוכיות בתרגיל הזה אני הגעתי למסקנה שזה nlog n (אני נורא לא בטוח בנושא הזה) תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 746 צפיות
-


