תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
התקנתי מערכת פורומים של SMF ואני רוצה להוסיף למעלה את התפריט של האתר שלי (באנר + תפריט קישורים), אבל אני לא יודע איך עושים את זה.. יש כאן מישהו שמבין במערכת הפורום הזאת ויכול לומר לי איזה קובץ אני צריך לשנות או משהו?
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
אני צריך לספור את התווים באני מקליד בתוך TEXTAREA בפורם שאני בונה בHTML האילוץ היחידי שלי הוא, שיש הבדל בין תווים בעברית לבין תווים באנגלית. ז"א: אם המשתמש מקליד באנגלית אני סופר כל אותו בצורה מסויימת, ואם בעברית, אחרת. זקוק לעזרה מקצועית באיך לדעת באמצעות קוד איזה שפה מוקלדת כרגע. תודה.
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
-
-
שלום כתבתי בשפת ++c תכנית היוצרת דף html. התכנית נכתבה בשפת ++c ועברה הידור במערכת הפעלה winxp. תחת windows האקספלורר מציג את הדף ללא בעיות. שאלתי: האם ניתן לאכסן את הקובץ בשרת מארח מסוג linux ? הםא הקובץ exe או cgi יעבוד גם בשרת לינוקס? תודה
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
תבנית הפורום כאן לדוגמה - יש אותה במלא פורומים במלא אתרים! (תבנית שונה של פורום יש לדוגמה ב"ואללה", "תפוז", "נענע".) למה זה כך? יש תוכנה מוכנה? קל יותר לתכנת? מה הקטע? **לא ידעתי לאיזה נושא לשייך את הת'רד הזה**
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
היי , יש לי אתזה שיעורי בית להגשה למחר ואין לי מושג איך עושים אתזה .. לנושא קוראים מיון תוך כדי שיבוץ: יש להשוות כל ערך חדש הנכנס למערך לכל הערכים הקודמים שכבר נמצאים בו, כך שמשמאלו יהיה הקטן ממנו ומימינו הגדול ממנו; אם האיבר החדש שיש להכניס הוא X יש לבצע את הפעולות : 1.מוצאים את מקום הI כך ש (X<A(I 2.מזיזים את האיברים הקיימים ממקום I ואילך למקום הבא במערך 3. מכניסים את X למקום הI תודה לעוזרים !
-
- 6 תגובות
- 750 צפיות
-
-
האם מישהו יכול להגיד לי איך אני יוצר מאגר נתונים שנגיד נרשמים אז כשלוחצים על שלח זה יגיעה למאגר וכשלוחצים על פתח זה פותח את הנתונים מאמאגר ומאפשר לו להכנס תודה מראש s_b54
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
ניסתי לעשות טופס שכשהוא נשלח הוא מכניס לכתובת השליחה את הערך שהוקלד בתיבה, להלן הנסיון: form method='post' action='search.php?s=<? echo $_POST['value'] ?>' >j> ה j זה כדי שהטקסט יסתדר.. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
ייצרתי טופס צור קשר הכול עובד טוב הדף נשלח לאימייל אך באימייל אני מקבלת את המידע מטופס צור קשר בקישקושים איך הופכים את הכתב לעברית?
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
בבקשה עליי להגיש את העבודה הזאת ואני לא כלכך מבין אם יש למישהו זמן אז תודה אני מודה לכם
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
אני הכנתי תוכנה שמקשורת לווינאמפ, (כלומר יש לה את חלק מהפונקציות של הווינאמפ) והוספתי לזה שעון מעורר, עכשיו אני רוצה לעשות גם גרסא ל-Windows media player. בשביל הווינאמפ אני השתמשתי בקובץ DLL (נראה לי משהו כמו WinampFrontEndLib.dll), ואני לא יודע איך לעשות אותו דבר עם ה-Windows Media Player.. יש הצעות? תודה לועזרים
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אני מחפש איך לקרוא bookmarks של PDF מסויים בעזרת PHP ולכתוב אותם לאתר אינטרנט. הבחור פה http://www.dintillion.com/?p=13 נראה לי מצא דרך. אפשר עזרה לפרש את הקוד? למישהו יש דרך אחרת?
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אהלן, אני מנסה לגרום לתוכן (ראו תמונה) להופיע תמיד במרכז האנכי של הדף, בכל רזולוציה ובכל דפדפן. כל העסק יושב בתוך תגית ברוחב של 734PX. הבעיה השניה היא שהfooter לא זז נכון לפי כמות התוכן בIE6. בFF, כאשר טוענים תוכן רב לתוך המרכז מופיע פס הגלילה והפוטר יורד למטה. כאשר מחליפים את התוכן באחד קטן יותר, הפוטר חוזר למקומו הנכון בסוף העמוד. בIE הוא נשאר אי שם למטה, היכן שהוא הופיע בשביל התוכן הרב. עריכה: מבין שתי הבעיות, חשוב לי יותר כרגע למצוא פיתרון לשניה. תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
קוד: <table border="1"> <tr> <td><b> כותרת ראשונה </b></td> <td><b> כותרת שניה </b></td> <td><b> כותרת שלישית </b></td> </tr> <tr> <td colspan="2" rowspan="2"> עמודה ראשונה </td> </tr> <tr> <td> עמודה ראשונה </td> </tr> </table> ----------- מה הסיבה שמה שיוצא לי הוא כמו במצב הראשון כשאמור לצאת המצב השני?
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
-
-
היי אני זקוק לדוגמה להעברת String מ MIDLET ע"י שימוש ב Bluetooth ל JAVA APP (אם זה אפשרי אז העברה מ מ MIDLET ע"י שימוש ב Bluetooth ל C# עדיף לי ) חיפשתי הרבה בנושא אשמח לדוגמה טובה תודה
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום. אני צריך ליצור חלון בצורה מאוד ספציפית. החלון יורכב מ-JLabels אחד מתחת לשני (טור יחיד של לייבלים). כל לייבל בגובה זהה וספציפי (נניח 15 פיקסלים). אם יש שארית (החלון גדול יותר) אז פשוט יישאר מקום ריק. אם אין שארית - מממ... בשביל זה אני מכניס את הפאנל הזה ל-JScrollPane. כלומר אם אני משנה את גובה החלון, גובה הלייבלים לא משתנה אלא מספר הלייבלים שמוצג. אם אני משנה את הרוחב אז הם מתכווצים/מתרחבים כרגיל. איך עושים את זה?
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
-
החידה: יש 3 כוסות. אחת מכילה 8 ליטר. שניה 5 ליטר. שלישית 3 ליטר. הכוס הראשונה מלאה ב8 ל' ושאר הכוסות ריקות. על ידי מזיגות בין הכוסות צריך להגיע למצב בו יהיו 4 ליטר, 4 ליטר ו-0 ליטר. עכשיו אני צריך ב-C++ לתת את עץ הפיתרונות (עץ החלטה) של אופציות המזיגה (מבלי לחזור על מצב מסויים פעמיים) איך אני עושה זאת ברקורסה?
-
- 3 תגובות
- 748 צפיות
-
-
בתרגיל של ההוכחה לא רגולרית , אם נתתי 2 מילים 0^4i ו- 0^i , אמרתי שהם מגיעות לאותו מצב ושירשרתי את המילה 1^2i והראתי שישנה סתירה והוא מגיע למצבים שונים , האם זה טוב? פשוט ראיתי שכולם נתנו מילים 0^i ו 0^j כאשר i גדול מ- j זה תרגיל 15 בבגרות של היום
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שאלה בכותרת .... דוגמה תעזור מאוד תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
איך לחלק איבר איבר בוקטור ? עריכה: הסתדרתי, אם מישהו יחפש אז נקודה לפני החילוק /.
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שלום. אני אדמין בחדר מחשבים. אני רוצה להשתמש בפונקצית net send של וינדוס כדי לשלוח הודעות למשתמשים שונים ברשת שלי גם כשהם מנותקים ממנה, ואז הם יקבלו את ההודעה כשהם יתחברו. הדרך היחידה שחשבתי עליה היא סקריפט ששולח הודעה, לשים אותו כschedualed task כל 15 דק'. ואז כשהמשתמש יתחבר בסופו של דבר, הוא יקבל את ההודעה, ואז אני רוצה שהסקריפט יפסיק לרוץ! כי אין צורך להפציץ את המשתמש באותה הודעה כל 15 דק'. סוג של "לבטל את המשימה מהרשימת הschedualed task כשהמשתמש קיבל את ההודעה.
-
- 1 תגובה
- 748 צפיות
-


