עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. התקנתי מערכת פורומים של SMF ואני רוצה להוסיף למעלה את התפריט של האתר שלי (באנר + תפריט קישורים), אבל אני לא יודע איך עושים את זה.. יש כאן מישהו שמבין במערכת הפורום הזאת ויכול לומר לי איזה קובץ אני צריך לשנות או משהו?

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  2. Started by noam25,

    אני צריך לספור את התווים באני מקליד בתוך TEXTAREA בפורם שאני בונה בHTML האילוץ היחידי שלי הוא, שיש הבדל בין תווים בעברית לבין תווים באנגלית. ז"א: אם המשתמש מקליד באנגלית אני סופר כל אותו בצורה מסויימת, ואם בעברית, אחרת. זקוק לעזרה מקצועית באיך לדעת באמצעות קוד איזה שפה מוקלדת כרגע. תודה.

    • 4 תגובות
    • 750 צפיות
  3. Started by dasdas32,

    משיהו יודע כיצד? תודה..

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  4. אפשר ? אודה למי שידריך אותי.

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  5. Started by pssheba,

    שלום כתבתי בשפת ++c תכנית היוצרת דף html. התכנית נכתבה בשפת ++c ועברה הידור במערכת הפעלה winxp. תחת windows האקספלורר מציג את הדף ללא בעיות. שאלתי: האם ניתן לאכסן את הקובץ בשרת מארח מסוג linux ? הםא הקובץ exe או cgi יעבוד גם בשרת לינוקס? תודה

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  6. תבנית הפורום כאן לדוגמה - יש אותה במלא פורומים במלא אתרים! (תבנית שונה של פורום יש לדוגמה ב"ואללה", "תפוז", "נענע".) למה זה כך? יש תוכנה מוכנה? קל יותר לתכנת? מה הקטע? **לא ידעתי לאיזה נושא לשייך את הת'רד הזה**

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  7. היי , יש לי אתזה שיעורי בית להגשה למחר ואין לי מושג איך עושים אתזה .. לנושא קוראים מיון תוך כדי שיבוץ: יש להשוות כל ערך חדש הנכנס למערך לכל הערכים הקודמים שכבר נמצאים בו, כך שמשמאלו יהיה הקטן ממנו ומימינו הגדול ממנו; אם האיבר החדש שיש להכניס הוא X יש לבצע את הפעולות : 1.מוצאים את מקום הI כך ש (X<A(I 2.מזיזים את האיברים הקיימים ממקום I ואילך למקום הבא במערך 3. מכניסים את X למקום הI תודה לעוזרים !

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  8. Started by s_b54,

    האם מישהו יכול להגיד לי איך אני יוצר מאגר נתונים שנגיד נרשמים אז כשלוחצים על שלח זה יגיעה למאגר וכשלוחצים על פתח זה פותח את הנתונים מאמאגר ומאפשר לו להכנס תודה מראש s_b54

  9. ניסתי לעשות טופס שכשהוא נשלח הוא מכניס לכתובת השליחה את הערך שהוקלד בתיבה, להלן הנסיון: form method='post' action='search.php?s=<? echo $_POST['value'] ?>' >j> ה j זה כדי שהטקסט יסתדר.. תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  10. Started by Nurit2005,

    ייצרתי טופס צור קשר הכול עובד טוב הדף נשלח לאימייל אך באימייל אני מקבלת את המידע מטופס צור קשר בקישקושים איך הופכים את הכתב לעברית?

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  11. Started by e.s,

    בבקשה עליי להגיש את העבודה הזאת ואני לא כלכך מבין אם יש למישהו זמן אז תודה אני מודה לכם

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  12. Started by D-Viper,

    אני הכנתי תוכנה שמקשורת לווינאמפ, (כלומר יש לה את חלק מהפונקציות של הווינאמפ) והוספתי לזה שעון מעורר, עכשיו אני רוצה לעשות גם גרסא ל-Windows media player. בשביל הווינאמפ אני השתמשתי בקובץ DLL (נראה לי משהו כמו WinampFrontEndLib.dll), ואני לא יודע איך לעשות אותו דבר עם ה-Windows Media Player.. יש הצעות? תודה לועזרים

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  13. Started by viclick,

    אני מחפש איך לקרוא bookmarks של PDF מסויים בעזרת PHP ולכתוב אותם לאתר אינטרנט. הבחור פה http://www.dintillion.com/?p=13 נראה לי מצא דרך. אפשר עזרה לפרש את הקוד? למישהו יש דרך אחרת?

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  14. אהלן, אני מנסה לגרום לתוכן (ראו תמונה) להופיע תמיד במרכז האנכי של הדף, בכל רזולוציה ובכל דפדפן. כל העסק יושב בתוך תגית ברוחב של 734PX. הבעיה השניה היא שהfooter לא זז נכון לפי כמות התוכן בIE6. בFF, כאשר טוענים תוכן רב לתוך המרכז מופיע פס הגלילה והפוטר יורד למטה. כאשר מחליפים את התוכן באחד קטן יותר, הפוטר חוזר למקומו הנכון בסוף העמוד. בIE הוא נשאר אי שם למטה, היכן שהוא הופיע בשביל התוכן הרב. עריכה: מבין שתי הבעיות, חשוב לי יותר כרגע למצוא פיתרון לשניה. תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  15. Started by nbav,

    קוד: <table border="1"> <tr> <td><b> כותרת ראשונה </b></td> <td><b> כותרת שניה </b></td> <td><b> כותרת שלישית </b></td> </tr> <tr> <td colspan="2" rowspan="2"> עמודה ראשונה </td> </tr> <tr> <td> עמודה ראשונה </td> </tr> </table> ----------- מה הסיבה שמה שיוצא לי הוא כמו במצב הראשון כשאמור לצאת המצב השני?

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  16. Started by asafm,

    נה נותן לי הביטוי /(.*?)<\/\1>/;

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  17. Started by razaviv,

    inews.2us.co.il תנו חוות דעת וביקורת בונה. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  18. Started by yahalom,

    היי אני זקוק לדוגמה להעברת String מ MIDLET ע"י שימוש ב Bluetooth ל JAVA APP (אם זה אפשרי אז העברה מ מ MIDLET ע"י שימוש ב Bluetooth ל C# עדיף לי ) חיפשתי הרבה בנושא אשמח לדוגמה טובה תודה

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  19. שלום. אני צריך ליצור חלון בצורה מאוד ספציפית. החלון יורכב מ-JLabels אחד מתחת לשני (טור יחיד של לייבלים). כל לייבל בגובה זהה וספציפי (נניח 15 פיקסלים). אם יש שארית (החלון גדול יותר) אז פשוט יישאר מקום ריק. אם אין שארית - מממ... בשביל זה אני מכניס את הפאנל הזה ל-JScrollPane. כלומר אם אני משנה את גובה החלון, גובה הלייבלים לא משתנה אלא מספר הלייבלים שמוצג. אם אני משנה את הרוחב אז הם מתכווצים/מתרחבים כרגיל. איך עושים את זה?

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  20. Started by shoshana,

    איך ניגשים למי שקרה לאירוע בJavaScript?

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  21. החידה: יש 3 כוסות. אחת מכילה 8 ליטר. שניה 5 ליטר. שלישית 3 ליטר. הכוס הראשונה מלאה ב8 ל' ושאר הכוסות ריקות. על ידי מזיגות בין הכוסות צריך להגיע למצב בו יהיו 4 ליטר, 4 ליטר ו-0 ליטר. עכשיו אני צריך ב-C++ לתת את עץ הפיתרונות (עץ החלטה) של אופציות המזיגה (מבלי לחזור על מצב מסויים פעמיים) איך אני עושה זאת ברקורסה?

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  22. בתרגיל של ההוכחה לא רגולרית , אם נתתי 2 מילים 0^4i ו- 0^i , אמרתי שהם מגיעות לאותו מצב ושירשרתי את המילה 1^2i והראתי שישנה סתירה והוא מגיע למצבים שונים , האם זה טוב? פשוט ראיתי שכולם נתנו מילים 0^i ו 0^j כאשר i גדול מ- j זה תרגיל 15 בבגרות של היום

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  23. שאלה בכותרת .... דוגמה תעזור מאוד תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  24. Started by tecore,

    איך לחלק איבר איבר בוקטור ? עריכה: הסתדרתי, אם מישהו יחפש אז נקודה לפני החילוק /.

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  25. שלום. אני אדמין בחדר מחשבים. אני רוצה להשתמש בפונקצית net send של וינדוס כדי לשלוח הודעות למשתמשים שונים ברשת שלי גם כשהם מנותקים ממנה, ואז הם יקבלו את ההודעה כשהם יתחברו. הדרך היחידה שחשבתי עליה היא סקריפט ששולח הודעה, לשים אותו כschedualed task כל 15 דק'. ואז כשהמשתמש יתחבר בסופו של דבר, הוא יקבל את ההודעה, ואז אני רוצה שהסקריפט יפסיק לרוץ! כי אין צורך להפציץ את המשתמש באותה הודעה כל 15 דק'. סוג של "לבטל את המשימה מהרשימת הschedualed task כשהמשתמש קיבל את ההודעה.

דיונים חדשים בפורומים