עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by itaim,

    משום מה לא הצלחתי למצוא בגוגל אחד שעובד לי.... וראיתי אצל חבר שלי (אבל זה מתאים רק למק) אחד שמסדר את השורות בצורה מדורגת יפה, זה נוח אז אם אפשר כזה נ.ב אם זה לא מתאים לפורום אז מצטער אבל בבקשה תעזרו לי , אני צריך לסיים את עבודת החופש מהר =\

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  2. שלום, התחלתי להכין אתר עיצבתי הכל עכשיו אמור להיות קטע של שם משתמש וסיסמה, עשיתי בפוטושופ תחיתוך המתאים עשיתי את זה כמקום לכתיבת סקריפט עכשיו שאני שם תסקריפט של תיבת טקסט או של הכפתור כל הדף נהרס לגמרי.. דוגמא מה יוצא אחרי ההצבה: http://img239.imageshack.us/img239/1920/24547898tj6.png תודה על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  3. Started by yehudaeitam,

    אני בונה תוכנה לעריכת קבצי קול. בתוכנה יש מס' ערוצים. איך אני יכול לגרום לתוכנה לשלב ביניהם? חשבתי על השמעת הערוצים והקלטה מכרטיס הקול אבל אני לא מצליח. וגם אני צריך שזה לא יוסיף גם דברים אחרים שפועלים ברקע או דברים שנקלטים מהמיקרופון. אשמח לרעיונות (אפשר גם בשפות אחרות או DLLים) תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  4. Started by shaithebest,

    שלום הנה קוד לתפריט ניווט לרוחב הדף ol { text-align:center; display:block; list-style-type:none; padding:0; margin:0 auto; } li { background-color:Silver; width:100px; border:solid 2px purple; display:inline; padding:2px 5px; } li:hover{background-color:Transparent;} איך אני עושה תפריט ניווט דומה בעיצוב רק לאורך הדף?כל נושא יהיה מתחת לנושא תודה לעוזרים כי זה דחוףףףףף

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  5. הסתבכתי ניסיתי להתמש בכמה קודים מהאינטרנט ומשמיע לי תיק כאלה ולא את הקובץ עצמו מישהו יודע כיצד אני משמיע קובץ זה?

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  6. Started by ElemenTal,

    התרגיל הראשון פה - http://www.kadman.net/bagrut/899205/t205_03.pdf זה מה שעשיתי public static List<Integer> amountOfIndicates (List<Integer> lst) { List<Integer> newList = new List<Integer>(); Node<Integer> temp = lst.getFirst(); Node<Integer> next = temp.getNext(); Node<Integer> pos = null; int sum = 0; while (next.getNext() != null) { sum = 0; sum = temp.getInfo(); while (next.getInfo() > temp.getInfo()) { sum += next.getInfo(); temp = next; next = next.getNext(); } pos = newList.insert(pos, sum); temp = next; next = next.getNext(); } return newList; } אני לא יודע א…

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  7. שאלה בכותרת. תודה.

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  8. אז ככה בניתי את הלייאווט הכללי של העיצוב וחילקתי אותו לטבלה עכשיו אני רוצה להפוך את הטבלה למעשה לפרים סט של האתר עלמנת שאני אוכל לשנות רק חלקים ממנו כאשר עושים פעולה באתר האם אפשר להגדיר טבלה למעשה שהיא תהווה את הפריים סט של האתר?

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  9. אני לא מוצא את הפקודה זה משהו שקשור לDIR בטוח, לא ?? ואני צריך להוציא את הפלט לקובץ TXT וזה עושים ככה C:\ F... > GG.TXT נכון ? (F... סתם דוגמא) עריכה: אני מחפש עכשיו את מה שרשום בכותרת . תודה {מציאת כל הקבצים ללא סיומת בדיסק קשיח , אבל שלא יופיעו תיקיות}

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  10. Started by AgentZ,

    אהלן חברים , נתקעתי בבעיה שאני לא יודע איך לפתור אותה , זה הקוד : $link = mysql_connect("localhost" , "root" , "") or die(mysql_error()); mysql_select_db("samples", $link) or die(mysql_error()); $check = mysql_query("SELECT adress FROM samples_info WHERE adress = '$_POST[adress]' SET NAMES 'hebrew'" , $link); if(mysql_num_rows($check) == 0) בכל פעם שאני מריץ את הקוד זה נותן לי את השגיאה : Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in J:\wamp\www\sample_upload.php[ מה עושים ??? ?

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  11. ?

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  12. שלום. אני לומד תיכנות בשפת C .והתרגיל שנתנו לנו להכין הוא: קלוט 100 מספרים והדפס את הקטן ביותר ואת הגדול ביותר אשמח לקבל את פיתרון הבעייה.

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  13. Started by eido300,

    אני רוצה לנסות לבנות מקלדת וירטואלית, חשבתי לעשות את האותיות, מספרים וכו' בתור buttun כך שכל buttun ייצג תו אחד, וכדי להחליף בין עברית לאנגלית לעשות עוד buttun שכל פעם שלוחצים עליו הוא משנה משתנה בוליאני מfalse לtrue (וכן להפך) ולהגדיר בכל buttun שיעשה בדיקה אם זה false או true ולפי זה להדפיס את התו הרצוי. עכשיו יש לי בעיה איך מגדירים אותו שידפיס את זה במקום אחר (כמו מסמך וורד) ולא בסתם תיבת טקסט שאני פותח בתוכנה? חושבים שזה מסובך מדי בשביל מתחיל ושאני אנסה משהו אחר או שזה בסדר?

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  14. שלום לכולם, אני יוצר אפליקציה ב-web בשפת ( v.b (vs 2003 , אני משתמש באוביקט מסוג File System Watcher ועוקב אחר שינויים בתיקיה מסוימת שנמצאת על אחד מהכוננים (לא כונן c), כאשר אני לוחץ על כפתור submit ושואל שם האם התיקיה שאחריה אני עוקב קיימת, התשובה היא true, אבל כאשר הוא מגיע לפונקציות של File System Watcher כדוג' watcher_changed מבחינתו אותה תיקיה לא קיימת ואין לי אפשרות לקרוא או להעתיק ממנה, על אף שהוא עדיין ממשיך לעקוב אחריה. למישהו יש אולי רעיון מה בדיוק הבעיה פה? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  15. Started by Niseg,

    אני עובד כרגע על מחשבון נזק למשחק מסויים . המחשבון ממומש ב JS והוא קורא את כל החפצים ישירות מקבצים של המשחק שנמצאים על השרת . הבעיות שיש לי כרגע הם בעיקר של עיצוב ה GUI . אני גם מתכנן להפוך את הקוד ליותר מודולרי . הנה מה שיש לי עכשיו עם שילוב שיריון נפוץ במשחק מול נשק פופולארי . זה יכול לקחת כמה שניות אבל הhost הזה דוחס תעבורה http://niseg.0adz.com/dmgcalc/dmg_calc_itm.html?hash2=AAMkSAyBxSAwGAzi אני משתמש בעיקר בselect במימוש של combo box . לא מזמן הוספתי לטבלה של השריון עוד עמודות אם קצת אינפורמציה על כל בחירה. לפי דעתי די קל לעבוד עם מה שיש לי עכשיו רק שזה עמוס ומכוער . אני חושב אולי להחביא חלק מה select חלק מהזמן. גם הoutput של המחשבון לא הכי נוח. זה מוציא טבלה ש…

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  16. Started by MasterDK,

    שלום אני מעוניין ללמוד ולקרוא על דחיסת נתונים, כל מיני מדריכים או הסבר של אלגוריתמים מפורסמים. יש מישהוא שמכיר משהו? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  17. Started by ~שירה,

    עשיתי את התכנית הבאה: .data iInt: .word 0 jInt: .word 0 kArray: .space 10 str: .asciiz " " .text main: li $s0, 3 lw $s1, iInt lw $s2, jInt la $s5, kArray li $s6, 1 li $s7, 10 Loop: slt $s6, $s1, $s7 beq $s6, $zero, print mult $s1, $s0 mflo $t1 add $s2, $s2, $t1 li $v0, 1 move $a0, $s2 syscall add $t2, $s1, $s1 add $t2, $t2, $t2 add $t3, $t2, $s5 sw $s2, 0($t3) li $v0,4 la $a0,str syscall addi $s1, $s1, 1 j Loop print: li $s1, 0 LoopPrint: slt $s6, $s1, $s7 beq $s6, $zero, Exit add $t2, $s1, $s1 add $t2, $t2, $t2 add $t3, $t2, $s5 lw $t0,0($t3) li $v0, 1 move $a0, $t0 syscall li $v0,4 la $a0,str syscall addi $s1, $s1, 1 j L…

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  18. האם ניתן להקים מערכת ניהול תוכן על גבי אתר שכולו בנוי ב FLASH?? אני מעוניין לרכוש תבנית פלאשית מוכנה, שכולה בפלאש, ולכמה דפים בתוכה צריך לערוך שינויים. האם זה אפשרי? הנה קישור לאתר לדוגמה: http://www.templatehelp.com/preset/pr_preview.php?i=20756&pr_code=d212Yq83MCNp1MM31X8INo5S27yrLm ע"פ מה שהבנתי, אני מקבל ב SOURCE CODE: HTML, PSD, FLA, SWF מה האפשרויות שיש לי?? הרבה תודה.

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  19. היי, יש לי מחרוזת גדולה (בעצם זה טקסט של מאמר עם תגים של HTML). אני רוצה לפרק את המחרוזת למערך (array) בכל פעם שמופיע <h3> , אך כל הפונקציות של הפירוק שניסיתי לא כוללות בתוכן את ה-<h3> עצמו, שזה כמובן חלק חשוב. בסוף התוצאה צריכה להיות מערך כזה: item 1 - <h3>11111</h3> item 2 - <h3>2222</h3> item 3- <h3>333</h3> תודה מראש על העזרה!!

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  20. Started by ndfi,

    אלהן יש לי אחסון ואני רוצה לבנות בו אפשרות להעלאת קבצים לאחסון עם Silverlight מצאתי כמה הורדות כמו :http://silverlightfileupld.codeplex.com/ אבל אין לי מושג איך מתקינים את זה על האחסון מישהו יודע ויכול להביא לי הסבר?

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  21. Started by robicon,

    כאשר יש לי מתודה כזאת ( public void xxx(int[]arry כאשר משתמש שם מספר זה עושה את המערך בגודל המספר? למשל זה יהיה int[10]arry ?

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  22. איך אני עושה באצווה כאשר לוחצים Y קורה משהו ושלוחצים N קורה משהו אחר.....? :s05:

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  23. אני רוצה סקריפט ש"יעלים" נושאים מפורומים מסויימים ברשימה של הנושאים חדשים, אפשר לעשות כזה דבר?

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  24. שלום לכולם! אני כותב תוכנה (אני מתכנת בC#) שמורידה אינפורמציה מעמודי אינרטנט, אני משתמש בפקד webbrowser, ומזין לתוכו כתובות. אני זקוק רק לקוד הHTML שלו. (כלומר של העמוד שייטען) אני משתמש בארוע של טעינת עמוד ורק אז אוסף את האינפורמציה ברגע שהעמוד עולה (פקד ה WEBBROSER בלתי נראה אצלי). הבעיה היא שאני צריך לאסוף נתונים רבים שמופיעים על אלפי עמודים ולכן התהליך אורך זמן רב. רציתי לדעת אם אפשר ואם כן איך לקבל רק את הקוד HTML בלי לחכות לטעינת כל העמוד שבוודאי אורכת זמן רב. כמו כן האם ניתם לשלוח בקשות רבות יותר בכל פעם והאם זה יעזור. גם כל העצה אחרת כיצד לשפר את המהירות תתקבל בברכה. תודה רבה לעונים

  25. Started by ginton,

    את האקורדים ברמקול הפנימי של המחשב בשפת c הזה שכותבים sound() ואז כותבים מה העוצמה ולפי זה בוחרים את הצלילי ואני צריך את המספרים שצריך לכתוב בשביל לקבל צליל של אקורדים...

    • 6 תגובות
    • 756 צפיות

דיונים חדשים בפורומים