עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by HaEsrimVeArba,

    ORG 100h ; this directive required for a simple 1 segment .com program. MOV AX, 0B800h ; set AX to hexadecimal value of B800h. MOV DS, AX ; copy value of AX to DS. XOR CX,CX MOV Cl, 255 ; copy to the counter the higest ASCII value woot: ; the MOV DL, CL ; set DL to ASCII code of CX. MOV DH, CL ; set DH to binary value. MOV BX, CX ; set BX to CX. MOV [BX], DX ; copy contents of CX to memory at B800:255 LOOP woot ; repeats the drawing of ASCII CX in spot CX in color CX RET ; returns to operating system. why does it print only half of the codes? EDIT: nvm solved

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  2. Started by computer_freak,

    בhtml כשאני עושה טופס עם checkbox ואני עושה name שונה לכל אפשרות אני צריך לשים value? הרי הזיהוי שלו לפי השם והשם השונה בכל אחד מהאפשרויות

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  3. צהריים טובים. הצלחתי להתקין את ספריית ה GTK+ (ספרייה לבניית ממשק משתמג גרפי ב C - GUI), את כל החבילות שלה. הקישור ממנו הורדתי את הספרייה (כל החבילות ביחד): GTK+ גרסא 2.22.1 התקנתי הכל, באופן ודאי התקנתי כמו שצריך. הרצתי תוכנית "שלום עולם". אני עובד עם Dev-Cpp, ואני צריך לדעת איך בדיוק להריץ תוכנית ב GTK+ במהדר הזה. למקרה שמשנה מה התוכנית, צרפתי אותה: #include <gtk/gtk.h> static gboolean on_delete_event(GtkWidget *widget, GdkEvent *event, gpointer data) { gtk_main_quit (); return FALSE; } static void on_button_clicked(GtkWidget *widget, gpointer data) { g_print ("Hello World\n"); } int main(int argc, char *argv[]) { GtkWidget *window; GtkWidget *button;…

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  4. Started by aviv11,

    שלום חברים רציתי לדעת אם יש אפשרות ליצור טופס צור קשר ממוספר עם מספר פניה ? לדוגמא שבכותרת המייל שמתקבל מהטופס יהיה כתוב טופס פניה מספר 1 ב מייל הבא יהיה כתוב טופס פניה מספר 2 וכן הלאה

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  5. Started by SHAY951,

    יש לי גרסה של פסקל שבה אני אמור להיות יכול לכתוב בעברית, אבל שאני מנסה לעשות זאת אני מקבל ג'יבריש במקום עברית. מה אני יכול לעשות בשביל לכתוב בעברית? אולי למישהו יש גרסה אחרת שעובדת בטוח עם עברית ב XP? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  6. Started by stav_r,

    שלום לכולם, על המחשב שלי מותקנת ויסטה 64BIT ובנוסף התקנתי Microsoft Visual C# 2008 Express Edition . כאשר אני מנסה להתחבר ל DataBase בתוכנית , אני מקבל שגיאה The 'Microsoft.Jet.OLEDB.4.0' provider is not registered on the local machine. לאחר חיפוש בגוגל מצאתי שזו בעיה מוכרת בעיקר בויטסה 64BIT ,אומנם מצאתי פתרון ,איך לגרום לאפלקציה לרוץ אבל זה אפשרי רק בגירסה בתשלום של VS . למשהו יש איזה רעיון כיצד לפתור את הבעיה ? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  7. Started by xgamer,

    שלום, אני צריך לבדוק אם קיים סטרינג מסויים בפרטים שקובץ שאני קורא לו מחזיר לי. לדוגמא יש לי קובץ שאני קורא לו כך: "c:/.../tshark.exe"/ i 2 (המרכאות האם על הנתיב). זה מדפיס לי מחרוזות מסויימת. עכשיו אני רוצה לחפש אם קיים סטרינג מסויים במחרוזת הזו , עשיתי לדוגמא את זה. set count=find/C "str" "c:/.../tshark.exe"/ i 2 אז הוא מחפש לי רק במה שבמרכאות ומחשיב לי את i ו 2 כקבצים, איך אני מתייחס לזה? אשמח לעזרה, תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  8. Started by ori2694,

    שלום לכולם, אני לא כל כך מתמצא ב PHP, אני יותר מבין ב ASP לכן אני מבקש את עזרתכם. אני רוצה לבנות איזשהו דף, שיתחבר למסד נתונים (עם זה אין לי בעיה) ואז יהפוך אותו לקובץ XML (לפי שאילתה כמובן) וישלח אותו להורדה. אתם חושבים שיש אפשרות כזו?

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  9. Started by attiass,

    שלום לכולם, אני מפתח אפליקציה בשפת C++ , והוספתי לאפליקציה איזשהו source code חיצוני, מאפליקציה אחרת. אני באפליקציה שלי, משתמש רק בחלק מהפונקציות שנמצאות ב- source code שייבאתי, אך בsource code ההוא ישנם עוד מספר פונקציות שעושות דברים אחרים, ומבצעות קריאות לפונקציות אחרות חיצוניות שלא נמצאות בתוך האפליקציה שלי, לכן נוצרות לי שגיאות link , שלא אכפת לי מהשגיאות הללו. האם יש אפשרות לנטרל את השגיאות האלה ושייתבצע לינק למרות הכול? אני משתמש ב- visual studio 2005, תודה רבה מראש !

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  10. Started by ניר.,

    הוספתי את התוכנה AmaterasUML בתיקיית ה - PLUGINS של תוכנת ה - ECLIPSE (גירסה 3.1) לאחר שהוספתי את התוכנה פתחתי את סביבת העבודה וניסיתי לפתוח דרכה את התוכנה באופן הבא : FILE -> NEW ->OTHER שם הייתה אמורה להיות התוכנה ודרכה הייתי אמור ליצור תרשים UML של התוכנית שלי ב-JAVA אך היא לא מופיע שם כאילו לא התקנתי אותה למרות שכן התקנתי אותה והיא כן מופיע כאשר אני נכנס ישירות לתיקיית ה-PLUGINS של סביבית העבודה.. מישהו יודע מה הבעיה וכיצד אני פותר אותה ?

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  11. שיכול לעזור לי?

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  12. Started by LRa,

    שלום, היכן יש לוח מודעות לעבודות תכנות? אני מחפש סטונדט למדעי המחשב, או משהו בסגנון לכתיבת תוכנה ששולפת מידע מאתר WEB כולל Parsing כשהתוצר הסופי הוא קובץ CSV. ניסיתי לפרסם באחת מהאוניברסיטאות בארץ, בקמפוס, אך לא קבלתי תגובות. יש לוח מקוון למטרה זו? תודה

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  13. Started by silverblue,

    למי שמכיר את תוכנת ה TASM ומתמצא בנושא של אסמבלר ... אני צריך לבצע מיון איך אני עושה זאת ? דוגמא : יש לי מספרים נתונים מכתובת X עד כתובת Y נגיד כל מספר בגדול בית אחד (8 סיביות) אני צריך למיין את המספרים מקטן לגדול איך אני עושה זאת למישהו יש רעיון ? אני צריך את זה די דחוף אז אם מישהו יודע בבקשה שיכתוב כאן תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  14. Started by omer1595,

    שלום שוב.. : ישבתי היום כמה שעות על לנסות להבין איך אני יוצר ומכניס תמונה בWIN API לתוך picturebox (כמו שיש בFORM אבל פשוט יותר נוח לי לעבוד בWIN API) אם מישהו יוכל לתת לי דוגמא ליצירת picturebox וטעינת תמונה לתוכו (להצגה על המסך) אני יותר מאשמח! תודה רבה לכל מי שיעזור

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  15. Started by carmelforkosh,

    שלום אני אגיד לכם את האמת יש לי איזה עבודה לעשות באסמבלר כדי לתקן את הציון שלי ואין לי מושג איך אני עושה אותה אני מאד מאד יודה למי שיכול לעזור לי כי זה ממש ממש קשה לי האי סי קיו שלי זה 221380692 בתודה מראש .... אם מישהו מכיר מישהו מאזור הצפון שיכול לעזור לי , ותוך כדי לתת לי כמה שעורים פרטיים אני מאד ישמח חיפשתי מורה פרטי באזור ולא מצאתי ולו אחד ... זה ממש חשוב לי , יש לי עכשיו זמן קצוב מאד להשלמת העבודה (היות ואני חייל ) ...

  16. Started by KingYes,

    אהלן, יצא לי "לשבור" את הראש בנושא הזה, אבל לא עולה בדעתי לבניה. ברצוני לבנות לוח תשדירים דינאמי. הכוונה, שכל שידור ושידור יוצג במסד הנתונים שלי, וה-PHP ידע כיצד להציג את זה בתור טבלה כמו "מערכת שעות". יש למשהוא רעיון כיצד לגשת לנושא שכזה?

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  17. Started by ZuBi,

    אני רוצה לשאול עם מישהוא מכיר פונקציה ב ASP שיכולה לבדוק עם הקובץ שאני רוצה נמצא בפאטץ יותר נכון פונקציה בלואנית כמו isempty

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  18. Started by roei133,

    יש לסכום את הספרה הימנית ביותר ואת השמאלית ביותר הסכום יהיה הספרה השמאלית ביותר בתוצאה. וכך להמשיך ולבנות את המספר משמאל לימין(קודם 9 אח"כ 8 אח"כ 7). הנחה: מספר הספרות הוא זוגי . סכום כל שתי ספרות יהיה קטן מ 10.

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  19. Started by barash,

    איך אני עושה שהטקסט יהיא בצד ימין. ואיך שאתר יכתוב בעברית תודה[/[size=10pt

    • 9 תגובות
    • 759 צפיות
  20. אני לא בטוח שזה המקום אני מחפש לצוות שלנו אנשים בעלי ידע בבניית אתרים לפרויקט האתר החדש של BIGPC

    • 5 תגובות
    • 759 צפיות
  21. Started by GGuyZ,

    האם מישהו מכיר מנוע חיפוש חינמי המבוסס על PHP ואפשר להוסיף אותו לאתר ולקסטם אותו?

    • 4 תגובות
    • 759 צפיות
  22. בניתי תוכנית שאמורה לחשב את כול המספרים המושלמים, התוכנית מקמפלת הבעיה היא שזה לא מדפיס לי כלום. מספר טבעי n הוא משוכלל אם הוא שווה לסכום מחלקיו הקטנים ממנו. למשל, 6=1+2+3 הוא משוכלל. התכנית תדפיס כפלט את כל המספרים המשוכללים בטווח 1 עד 1000. [#include <stdio.h> main () { int divisor,i,half,sum; printf("the perfect numbers are: \n"); for(i = 1;i <= 1000;i++); { half=i/2; if(i != 1) sum=i+1; else sum=1; for(divisor = 2;divisor <= half;divisor++) if (i % divisor == 0) sum= sum + divisor; if(sum == i) printf("%d \n",sum); } }/left]

    • 4 תגובות
    • 759 צפיות
  23. אם אפשר עברית ומשהו קריא ולא מסובך מידי להבנה כללית לשימוש פשוט

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  24. Started by WhiteTigerK,

    שלום לכולם, אני מנסה לכתוב קטע קוד קצר ב-Flash אשר אמור לפנות לקובץ PHP על גביי השרת ודרכו לבצע עדכון של מסד נתונים (MySQL). השאלה שלי עוסקת רק באופן כתיבת הקוד ב-Flash ולכן אני לא מצרף את הקוד של קובץ ה-PHP. לפי מה שלמדתי, הדבר אמור להתבצע בצורה כזאת : var LV:LoadVars = new LoadVars(); LV.send("[url]http://localhost/file.php?name=abcd"[/url]); הבעיה היא, ששורות הקוד האלה לא מעדכנות את מסד הנתונים, בעוד שהקוד הבא כן מבצע את העדכון כנדרש : var LV:LoadVars = new LoadVars(); LV.name = "abcd"; LV.send("[url]http://localhost/file.php"[/url], "_blank", "GET"); אני מבצע שימוש ב-Flash 8 Professional, ושם כפי שציינתי עובדת רק הדרך השניה, בעוד שב-Flash2004MX הדרך הראשונה…

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  25. Started by itaim,

    משום מה לא הצלחתי למצוא בגוגל אחד שעובד לי.... וראיתי אצל חבר שלי (אבל זה מתאים רק למק) אחד שמסדר את השורות בצורה מדורגת יפה, זה נוח אז אם אפשר כזה נ.ב אם זה לא מתאים לפורום אז מצטער אבל בבקשה תעזרו לי , אני צריך לסיים את עבודת החופש מהר =\

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות

דיונים חדשים בפורומים