תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, הכנתי SITEMAP לאתר שלי.. השאלה שלי הוא האם הוא תקין כי אני לא יודעת אם עשיתי טוב אבל קראתי איפשהו שזה אפשרי בדרך הבאה: לקחתי את הדפים באתר שלי ושמתי כל קישור בשורה נפרדת בקובץ טקסט פשוט של NOTEPAD ושמרתי את זה בסיומת XML. דוגמא: http://mysite.com http://mysite.com/1 http://mysite.com/2 http://mysite.com/2/abcd http://mysite.com/here http://mysite.com/here/andthere וכן הלאה... האם זה אפשרי ונכון? כי אין לי את הזמן להתחיל לעשות מפה עם קודים וכל זה.. ואם זה אפשרי, האם זה אפשרי להעלות משהו בסגנון הזה גם? : http://mysite.com http://mysite.com/1 ------------------- http://mysite.com/2 http://mysite.com/2/abcd http://mysite.com/here http://mysite.com/here/andthere עם…
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
שלום, יש לי אתר מוכן שאני רוצה להוסיף לו מערכת עדכונים ושליטה בתוכן. מה האפשרות הכי פשוטה לעשות זאת?
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אני בונה לוח שנה שבכל תא בו יש כמה קישורים. את הקישורים אני מוסיף בזמן רינדור הימים. אני רוצה שכל קישור שאני אלחץ אני אגיע לדף, ואוכל לדעת מאיזה קישור הגעתי אליו. למישהו יש רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם בעבר המליצו לי פה על הספר של ללמוד C של יואב נתיב ובהחלט הספר הזה היה מצויין ומובן (אני כרע נמצא במבני נתונים). עכשיו אני רוצה את ההצעה שלכם לספרים שאיתם אני יוכל להמשיך ולהתקדם בנושא התכנות מאיפה שאני נמצא עכשיו. בתודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 767 צפיות
-
-
הדף שאני בונה לצורך העניין יכלול: <textarea> <INPUT type="button" value="שלח" onclick="SEND_MSG()"> אחד מהדרכים: 1. בעת טעינת הדף תיבת הטקסט תהיה בפוקוס (כלומר מוכנה לכתיבה) והכפתור יהיה מוכן לפעולה בעת לחיצה על הכפתור ENTER. 2. הדרך שאני ניסתי: אם יוקש פעמיים ENTER (כלומר יהיה במחרוזת פעמיים "n\" אז ישלח הטקסט). <script type="text/javascript"> function startTXT() { document.form1.txtMsg.focus(); } function chkMe() { var i,newtxt="",soc=true,temp=""; newtxt=document.form1.txtMsg.value; for(i=0; i<newtxt.length && soc!=false; i++) { if (i<newtxt.length && newtxt.charAt(i)=='\n' && newtxt.charAt(i+1)=='\n')soc=fal…
-
- 3 תגובות
- 767 צפיות
-
-
-
יש לי באתר כבר מערכת של העלאת קבצים והייתי רוצה אפשרות לחלץ קבצי ZIP שמעלים לאתר. מישהו יודע לעשות זאת בASP??? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום! אני לומד עכשיו לתכנת בC++ ורציתי לדעת איפה אני יכול לראות את הפונקציות ספרייה שיש בתוכנה למשל אני ממש צריך לדעת לממש פונקציות מהספרייה STRING אם מישהו יודע איך אני רואה את מימוש הפונקציות דרך visual studio או באינטרנט אני אשמח אם יגיב תודה
-
- 3 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום, יש לי קובץ טקסט שמכיל שורות כאשר בכל שורה יש לי 4 שדות שמופרדות בניהם ע"י תו מסויים ואני אמור לקרוא אותם לתוך ה-SortedList, השאלה שלי היא אם אני קורא את אותה השורה לתוך ה-SortedList איך זה מסתדר מבחינת ה-Key וה-Value ? האם אפשר לקרוא את זה לתוך ה-SortedList או אולי עדיף להשאיר את השורה כמו שהיא וכאשר אני רוצה משהו מסויים לחלץ מה-SortedList ?
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום לכולם כתבתי dll פשוט שמטרתו לשלוח הודעה לחלון שקרא לו בכל פעם שנוצר חלון חדש במערכת בעזרת קביעת hook. זה הקוד של ה cpp של ה dll: #include "stdafx.h" #include "HookManager.h" #ifdef _MANAGED #pragma managed(push, off) #endif #pragma data_seg(".SHARED") HWND hCallerWnd = NULL; #pragma data_seg() #pragma comment("linker, /section:.SHARED,rws") HINSTANCE hInstance; HHOOK hkShellHook; UINT KBWM_WINDOWCREATED; BOOL APIENTRY DllMain( HMODULE hModule, DWORD ul_reason_for_call, LPVOID lpReserved) { switch(ul_reason_for_call) { case DLL_PROCESS_ATTACH: KBWM_WINDOWCREATED = RegisterWindowMessage(KBWM_WINDOWCREATED_MSG); hInstance = (HINSTANCE) hModule; bre…
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
-
-
יש לי form בhtml ואני צריך שיהיה אפשר לקרוא אותו בדף\דפים אחרים נגיד אם מישהו שולח שאלה אז זה יעשה דף html\asp חדש בשרת או שיהיה אפשר לקרוא את כולם באותו הדף. זה יכול להיות ב html/javascript/asp
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
לא הבנתי איך לעשות את זה. כתוב תוכנית הקולטת שלושה מספרים המייצגים: יום,חודש,שנה ובודקת האם זהו תאריך חוקי במאה הנוכחית. שים לב: בחודשים 1,3,5,7,8,12 - 31 ימים בחודשים 4,6,9,11 - 30 ימים בחודש 2 - 28 ימים ובכל שנה המתחלקת ב- 4 יש 29 ימים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
שלום, יש לי מספר רב של קבצי DATA (ענקיים) ואני צריך להמיר אותם לדאטא ב MYSQL (בעצם לטבלה אחת גדולה). מצאתי הסבר מסוים פה : http://www.flatmysql.com/help/putdelimited.htm אבל האם יש דרך יותר נייטיב או יותר יעילה? תודה מראש,
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
-
שלום, קודם כל אני שמח להצטרף לפורום. אני לומד את השפה C (לא CPP), ובשביל פרוייקט מסויים אני צריך לדעת איך כותבים בעברית. שמעתי מחבר שאפשר לכתוב בעזרת ספרייה כלשהי, אבל מסיבות אישיות הוא לא יכול לעזור לי ישירות. כרגע, אני משתמש בMicrosoft Visual Studio CPP 6.0, וכשאני עושה פקודה של printf ומנסה לכתוב בעברית, בקוד התוכנה זה נראה בעברית, אבל בהפעלתה הכל כתוב בג'יבריש. מישהו מכיר את הספרייה שמתאימה לכתיבה בעברית לC, אם היא קיימת? או כל דרך אחרת לכתוב בעברית? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי מסד נתונים קיים, ולניהולו אני משתמש בתוכנה phpmyadmin. במסד הנתונים יש טבלה מלאה ברשומות. רציתי לדעת כיצד ניתן להוסיף שדה לטבלה, מבלי לעשות טבלה חדשה? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות קורסים בתכנות וזה רק בשביל התעודה. יש לי ידע מועט בתכנות ואני מעוניין להגיע לתכנות בסביבת דוט נט. השאלה שלי היא כזאת: תסתכלו פה בקישור ותגידו לי איזה קורסים כדי לי לעשות כדי להגיע לרמה שאני רוצה. http://www.hi-tech.co.il/college/HiTechin.asp?cc=coursebrows&cat=Software%20Development
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אני מנסה לקבל רשימת סרטונים מיוטיוב (בסופו של דבר זה צריך לקחת אותם מערוץ מסויים), אבל משהו מסרב לשתף איתי פעולה. הקוד שלי נראה ככה: (הוספתי כמה echoים כדי שאפשר יהיה לראות מה מתבצע) <?php $youtube = new Zend_Gdata_YouTube(); echo '$youtube = new Zend_Gdata_YouTube();<br>'; $youtube->setMajorProtocolVersion(2); echo '$youtube->setMajorProtocolVersion(2);<br>'; $feed = $youtube->getTopRatedVideoFeed(); echo '$feed = $youtube->getTopRatedVideoFeed();<br>'; var_dump($feed); ?> עכשיו מה שקורה הוא שהקוד נעצר בשורה $feed = $youtube->getTopRatedVideoFeed(); ולא ממשיך. הPHP מוגדר להציג את כל הודעות השגיאה, אבל פשוט לא מוצג לי כלום…
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
בס"ד. שלום, יש לי תמונה של JPG , אני מנסה לעלות את התמונה על הרקע של המסך את מתקבל לי שגיאה נוראה. **צרפתי תצלום סך של השגיאה** תמונה אחרת הוא כן נותן. יש לכם מושג אולי מי יכולה ליהיות הבעיה ?? תודה!! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
כמה שאלות שהעיקרון די פשוט רק שאני לא מוצא את האפשרויות האלה! 1. איך אני פותח חלון חדש של דפדפן? כאילו במקום לעשות response.redirect לדף שאני רוצה אני רוצה לפתוח חלון חדש איתו 2. איך עושים CLOSE לדף ? אני יודע שבVB.NET זה me.close בASP.NET אני לא מוצא את זה.. אין דבר כזה בpage. 3. איך אני יכול לשנות את הגודל של הדף שיראה בדפדפן (לא resize) אני רוצה שהדף יפתח ישר בגדלים שהגדרתי מראש. למשל כמו בICQ2GO. 4. איך אני יכול להוריד את הכפתורים של הדפדן למעלה. יש 3 קובעים הכי חשוב לי להוריד את הX משם. לעשות לו דיסאייבל או משהו. זהו כרגע.. אני בונה פרוייקט ל5 יחידות בסביבת .NET אז זה קצת דחוף כי אני צריך להגיש אותו בעוד שבוע.. תודה!
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
http://img167.imageshack.us/img167/9468/78615642.jpg מישהו יודע מה הבעיה? זה אמור לעבוד, עם הוספה השמירה עובדת...
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שלום, אני עובד בVISUAL STUDIO 2008 עם DOT NET וכשאני בא להוסיף תמונה מה TOOLBOX ונותן את הנתיב שהיא נמצאת אז אני רואה אותה, וכשאני לוחץ על ה PLAY כדי לראות את זה באספלורר אז אני רואה את התמונה כ X אדום. שאלה נוספת, איךאני גורם לתמונה להיות לינק?
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שלום.. אני חדש פה.. יש לי שאלה קטנה... יש איזה פקודה אחת בVB שנקראת Inet.... עכשיו אני מחפש איך עושים אותה בc#, כלומר מה השם של הפקדוה הזו בשפת #c
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שלום רב, מישהו יכול להמליץ לי על כל מיני מדריכים איך להצפין קבצים? (ברמה קלה). אני לא כ"כ בטוח שזה הפורום המתאים לנושא, אז אם לא סליחה. בתודה מראש YOSDA BOY.
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-


