תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
כאשר אני מעוניין בשרת בתשלום הוא נותן לי אכסון בגודל למשל של 150 מ''ב ו2 ג'יגה תעבורה, אשמח אם מישהו יעזור לי ויסביר לי ולא בשתי מילים מה זה אומר
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
-
-
התחלתי לבנות אתר בפרונט פייג' היא קלה ונוחה יחסית לדריימוייבר, השאלה אם אני רוצה לבנות אתר יציב עם מספיק אופציות , אז אני יכול להמשיך ולעבוד עם התוכנה הזאת?!?!
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
-
-
בשביל לשמור את הקובץ כ-exe... (יענו אחרי שאני מסיים את היישום...) אמרו לי שאני צריך את התוכנה "Visual Basic 6"... שרק איתה אני יכול לשמור את היישום כ-exe... יש מצב אתם מביאים לי את הקישור אלייה? אני לא מוצא... אני רוצה להתחיל שוב פעם ללמוד
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
שלום לכולם, האם מישהו יכול לומר לי איפה אני יכול לנסות לתרום מידיעותיי (כרגע html ו css) ?
-
- 0 תגובות
- 769 צפיות
-
-
שלום אנשים. לא מזמן החלטתי לבנות אתר אינטרנט, בשאיפה למשהו רציני. אני בונה אותו כרגע ב-HTML ו-CSS, עד שאני אלמד שפות חדשות. התחלתי את הדפים הראשונים שבזה אין בעיה, אבל ככל שאני מוסיף דפים התחזוקה של האתר נהיית יותר מסורבלת ומסובכת. למשל, יש לי באתר תפריט קבוע שנמצא בכל דף, ומכיל קישורים לדפים ראשיים שונים. עכשיו אם אני למשל מזיז את המיקום של דף מסויים אני צריך להתחיל ולעבור דף דף ולשנות את מיקום הקישור, שזה בד"כ להוסיף /.. למשל וכו'. או שאני משנה מיקום תיקייה, או רוצה להוסיף קטע קוד מסויים לכל הדפים באותו מיקום בדיוק (למשל להוסיף סקריפט מסויים בין הלוגו לתפריט בכל הדפים) או כל דבר אחר שמשפיע על כל הדפים האחרים באתר שלי, ואני כל פעם צריך לעבור דף דף ולהתחיל בעבודת נמלים. …
-
- 7 תגובות
- 769 צפיות
-
-
אני מריץ תוכנית שכתבתי בסביבת DOS ואני רוצה להעביר את הפלט שלה לתוך קובץ. כשיש שגיאות אני מעביר אותם לstderr ואז הן מודפסות למסך במקום לקובץ פלט. מישהו יודע איך להעביר את הפלט שמועבר לstderr לתוך הקובץ בסביבת DOS? פתרון של פשוט להעתיק את כל מה שכתוב על המסך לתוך הקובץ פלט לא כל כך עוזר לי. תודה
-
- 1 תגובה
- 769 צפיות
-
-
אני כותבת STORED PROCEDURES. הגדרתי משתנה מסוג INTEGER, ואני רוצה שהערך שאני שולפת בSELECT יכנס לי לתוך המשתנה. איך עושים את זה? הקוד שכתבתי: [pre]DECLARE @codeId AS INTEGER set @codeId = SELECT MAX(CodeTable) FROM tCodeTable [/pre]
-
- 3 תגובות
- 769 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי אתר בשרת האיחסון החינמי free host. הדומיין שלי אצלהם מתחיל ככה- http://mysite.2us.co.il אני רוצה שהוא יהיה עם ה www, ככה- http://www.mysite.2us.co.il איך אני יכול לעשות את זה? חיפשתי בניהול שלי בחשבון ולא מצאתי אפשרות כזאת. גם היה רשום הניהול שלי את הדומיין שלי לבד. כאילו בלי הhttp, או ה www. אז ניסיתי לשנות אותו ל http://www ואז הדומיין שלי. אבל הוא אמר לרשום אתר בלי ה http://www. מה אני צריך לעשות? תודה
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
נדמה לי שלא ניתן לעשות זאת דרך ממשק המשתמש (או שלא חיפשתי מספיק טוב - וחיפשתי המון!) . עם זאת, אני משתמש גם ככה באובייקט אוטומציה של הסביבה, כדי לבצע כל מני דברים מיוחדים בתחילת בניית פרוייקט ובסופו. הבעיה היא שיש לי ב-Solution פרוייקט MSI שאמור להתקין את הכל. וכדי שהוא יסיר את קודמיו, צריך להיות בקובץ MSI בטבלה שנקראת Upgrade Table שדה מסויים שמכיל את הקוד של התוכנה (כדי שהיא תוכל לזהות גירסאות קודמות שלה). אני -ל-א- רוצה לשנות את זה דרך Editor חיצוני כמו Orca. אני חייב שזה ייעשה בתוך הסביבה עצמה, וכנראה שאני אצטרך לעשות את זה דרך אוטומציה... הבעיה היא שחיפשתי כבר המון ולא מצאתי שום רפרנס בגוגל לזה - בכל המקומות שמצאתי מוזכר Editor חיצוני. וזה לא מתאים לי, מבחינת מה …
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
אני כיתה יא...ואני רוצה לדעת איך אמור להיראות פוריקט ב5 יחידות VB מישהו יכול להביא לי משהו בסגנון גם אם הוא לא גמור ויש בו באגים..!!... תודה ירון
-
- 0 תגובות
- 769 צפיות
-
-
ראיתי איפהשהוא שכדי להשתמש ב-opengl כדי לפתוח חלון עם שפת C צריך ספריות glut.h, glu.h opengl.h. כשאני מנסה להשתמש בספריות האלה עם שפת C הוא אומר לי שאין ספריות כאלה. מה אני אמור לעשות? יש לי דרך ליצור את הספריות האלה בפשטות?
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
-
השאלה למעלה, יש בד"כ פונקציות בספריות מסויימות. טיימרים מובנים במעבדים?
-
- 1 תגובה
- 769 צפיות
-
-
מה כתוב בכותרת זה מה אתם ממוצאים, תודה =]
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
אני עובד עם אקליפס : אני צריך לפתח תוכנית המציגה כפלט את מספר המספרים השלמים בין 1 ל300 שהושרש שלהם הוא מספר שלם. אבל הבעיה שאין לי מושג איך אני בודק אם מספר הוא שלם או לא ?
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
כיצד ניתן לבטל את האפשרות של שינוי גודל (הוזזת) המסגרת (FRAMESET) כך שלאף אחד לא יהיה ניתן לשנות את גודל המסגרות אלה רק לי ע"י שינוי הגודל בקוד??
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת האם ניתן לכתוב קובץ batch file שמגדיר באספלורר (7) שקבצי TEMP יהיו על 10 מגה. אני צריך סקריפט לזה כי יש לי בעבודה 200 מחשבים שצריך להכיל עליהם את ההגדרה. תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-
-
היי, יש לי טבלה עם משתמש ושעת הפעילות האחרונה של המשתמש, אני מעוניין לבצע פעולה בקוד כאשר עובר אינטרוול מסוים משעת הפעילות האחרונה. ( כלומר המשתמש היה פאסיבי לתקופה מסוימת). הפיתרון הנאיבי - database polling -לשים Timer לעבור על כל רשימת המשתמשים באינטרוול קבוע ולבדוק אם התנאי מתקיים, אני מעוניין להימנע מזה. 2 פתרונות שחשבתי עליהם - Service broker , entity framework אשמח לשמוע הצעות. תודה.
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום! יש לי GridView שמציג נתונים מבסיס נתונים. ואני רוצה שהנתונים יוצגו בסדר הפוך, כלומר להפוך את השורות. שהשורה הראשונה תציג את הנתון האחרון שנכנס, ולא את הראשון. איך עושים את זה? תודה שריה
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
שלום, התחלתי לבנות פורום, והגעתי לקעש שבו אני צריך לשמור באילו תראדים המשתמש כבר ביקר, ובאילו לא. רציתי לדעת מהי השיטה היעילה ביותר(חסכונית גם במקום וגם בזמן) לשמירת הנתונים באלו. כמו כן, חשוב לי שהם לא ישמרו בעוגיות(כמו כאן). חשבתי לשמור עבור כל הודעה ועבור כל משתמש מה התאריך האחרון שהוא ביקר בה. זה לא נשמע לי כל כך יעיל. מה דעתכם? תודה.
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום ולילה טוב! התחלתי ללמוד דוטנט בג'ון ברייס בהתחלה לומדים מבוא לתכנות,חומר עיוני ללא מחשבים החומר מאוד קשה אני צריך מדריכים או לינקים למבוא לתכנות (אלגוריתם) אשמח לקבל עזרה תודה רבה ולילה טוב ליאור
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אז ככה התקנתי את והכול הלך טוב ואז פתחתי את הVB.NET ובמקום להציג לי את הפורם כמו בגירסה 6 הוא כתב לי שיש לי בעיה עם הSYSTEM.XML ואני צריך לפתור אותה ואח"כ לנסות שוב ופרט לזה גם כול מיני דברים מוזרים אחרים קראו לי במחשב מאז -כול מיני ERRORים דביליים בכול מיקרה אז התקנתי מחדש והוא עדיין כותב לי את זה אז אם מישהו יודע מה לעשות בבבבבבבבקקקקשהההההה עזרה בתודה עידוIR
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אני משתמש בפונקציה writeObject כדי לשלוח אובייקט בשרת לקוח הבעיה היא שלאחר שאני מקבל את האובייקט הוא מעבד בדרך את ה LISTENER שלו יש רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
היי השורה הזו היא ב C# - int num= Integer.parseInt(strName.substring(i, 1) איך אני יכול לתרגם אותה ל JAVA? עוד שאלה אם יש לי text field, איך אני יכול לקחת תו תו בנפרד? תודה
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
שלום רב, לא מיזמן התחלתי לילמוד שפת תיכנות C והחלטתי שאני רוצה לבנות מחשבון אמרו לי שזה די קל אם אתה מבין את החומר... ולא כל כך הצליח לי... על איזה חומר אני צריך לחזור כדי להצליח לעשות מחשבון? בתודה מראש yosda-boy
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-


