עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by satlan1,

    יש לי תרגיל לכתוב תוכנית שמגידירה שני מערכים דו ממדדים, A , B A עם 3 שורות ו 6 עמודות B 6 שורות ו3 עמודות בA שמים בכל תא את המכפלה של מספר השורה במספר העמודה ובB מעתיקים את A בהעתקה סיבובית , כלומר כל איברי השורה הראשונה של A יהיו בעמודה הראשונה של B..... וצריך להדפיס את שני המערכים. אז ניסיתי לעשות את זה: #include <stdio.h> #include <conio.h> #define X 3 #define Y 6 typedef int arr[X][Y]; typedef int arr1[Y][X]; void array_a(arr a); void array_b(arr a,arr1 b); void print_a(arr a); void print_b(arr1 b); int main() { arr a; arr1 b; printf("Array A\n"); array_a(a); print_a(a); printf("\nArray B\n"); array_b(a,b); print_b(b); getch();} void array_a(arr a){ int …

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  2. Started by b007,

    שלום אני צריך לממש את הדבר הבא: אם הקובץ קיים - אז לכתוב לקובץ, אחרת להוציא הודעה ש..הקובץ לא קיים. איך ממשים זאת? כלומר לפני שאני מתחיל לכתוב לקובץ אז איך אני בודק בכלל אם הוא נמצא שם?

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  3. Started by TomerPerez,

    אני בניתי פונקציה שמוחקת משתנים ממסד נתונים מmysql. היא עבדה מעולה ועכשיו בניתי עוד אחת למחיקת משתמשים ואני לא מצליח להבין למה היא לא עובדת לי. http://pastebin.com/8EwJb0mB http://pastebin.com/buQDMmhF הנה היא היא פשוט מחזירה אותי לטבלת המשתמשים הראשית בלי למחוק. אשמח אם תוכלו לעזור לי בפתרון הבעיה, תומר.

    • 4 תגובות
    • 772 צפיות
  4. Started by AliceInChains,

    תוכן נמחק

  5. שלום. אתר שנבנה באמצעות WordPress, האם עריכתו ושינויו תמיד מתבצעים דרך הממשק שלהם (קרי, דרך XXXXXXXX.XXX/site/wp-login.php), או שניתן לערוך את האתר גם באמצעות Dreamweaver ו FileZilla (קרי, עריכת הקבצים עצמם)? תודה!

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  6. Started by boink,

    אני רוצה לשנות את התמונות של הקלפים בקובץ הזה..בשביל פרוייקט ב c# איך אפשר לעשות את זה?

    • 5 תגובות
    • 772 צפיות
  7. Started by Nurit2005,

    איך מבטלים מקום ריק באתר שלא יופיעה

    • 1 תגובה
    • 771 צפיות
  8. Started by Epic,

    איך שומרים קבצים במסד נתונים של MYSQL (הקבצים הם בעיקר סריקות/הקלדות של מסמכים)? חשבתי לבצע זאת בעזרת BLOB, אבל PDF של מספר עמודים לא עשוי לגלוש מהגודל המירבי של הטיפוס? בקיצור מה נהוג לעשות? חשבתי גם על אופציה אולי לשמור את הקבצים באיזו תיקיה ובמסד רק לשמור את המיקום שלהם. הבעיה שלי היא שאני בונה מערכת מבוזרת עם הרבה מחשבים שמריצים תוכנת לקוח ומחשב שרת אחד אחד. איך אני יכול באופן פשוט להעביר את הקובץ לשרת? (התוכנית נבנת ב-C# windows application .net 2.0)

    • 1 תגובה
    • 771 צפיות
  9. Started by goiava,

    איך אני יכול לדעת אם כל האברים במחרוזת (האברים כולם מספרים וישנם 30 איברים במחרוזת) דומים או שונים???.. לדוגמה אם כל התאים מכילים אותו מספר או שחלקם שונים ורק מספר תאים מכילים אותו המספר...

    • 3 תגובות
    • 771 צפיות
  10. Started by anubis,

    הכנתי עמוד שיקפוץ ברגע שנכנס לעמוד מסויים. אני רוצה שרק בפעם הראשונה שאני לוחץ העמוד שהכנתי יקפוץ לי, ולאחר מכן, אם אני עושה ריענון העמוד לא יקפוץ. האם יש כזה סקריפט? אודה לכם אם תוכלו לכתוב אותו כאן.

    • 3 תגובות
    • 771 צפיות
  11. Started by sergei0202,

    שלום, ברצוני ללמוד לבנות משחקי מחשב(כמו משחקי הפלייסטשן)..אני מעוניין לתכנת את המשחק עצמו ואת הגרפיקה שלו. איפה ניתן לקבל על זה מידע? האם יש תוכנות מסויימות שניתן לעבוד איתן? האם יש אתרים שמלמדים איך עושים את זה? אשמח לקבל כל מידע אפשרי בנושא תודה מראש, SERGEI

    • 2 תגובות
    • 771 צפיות
  12. Started by Jeka90,

    מישהו יכול לעזור לי לפתור שאלה בפסקל? השאלה: כתוב תוכנית הקולטת מספר שלם ארוך חיובי. על תוכנית להדפיס את המספר מחולק ע"י " ," כמקובל במתמטיקה. תודה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 771 צפיות
  13. Started by Sifo Jen,

    היי! האים יש פקודה במטלב שיודעת לקחת ייצוג פולארי או סקאלרי תלת מימדי ולצייר אותו קרטזית? תודה!!

    • 3 תגובות
    • 771 צפיות
  14. Started by ~שירה,

    איך אני עוברת ומבצעת פעולה על כל שורה בITEMCONTROL?

    • 3 תגובות
    • 771 צפיות
  15. Started by ליאור שמש,

    צריך עזרה להתקין Microsoft Visual Studio 2010 . יש לי שם איזה קוד רישיון שאני לא יודע אותו...

    • 3 תגובות
    • 771 צפיות
  16. Started by ~שירה,

    רציתי לשאול (אם מותר) איך מורידים את JAVA מהאתר של SUN (נכנסתי לאתר, מה אני מורידה שם?) ואיך אני מורידה את סביבת העבודה eclipse אשמח לעזרתכם. ???

  17. Started by MaXiK,

    אני מחפש ספר ASP.NET לאנשים שיודעים לתכנת בC#( שמעתי שאפשר לתכנת שם בC# ובVB). תודה מראש

  18. Started by WiSe-Man,

    שעורי בית לאח של חבר. תודה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=527457.0 הפוסט האחרון

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  19. Started by Vol,

    רציתי לדעת מה ניתן לעשות באמצעות שפת התוכנה java? בנוסף לכך,רציתי לדעת אם ניתן לבנות שאמצעות שפת תוכנה זו גם משחקי דפדפן (דוגמת.....גינדיס באמת מידה קטנה הרבה יותר) תודה מראש!

  20. למי שלא ממש מבין בזה

    • 2 תגובות
    • 770 צפיות
  21. Started by QQQ,

    שנה הבאה אני עושה את ה5 יחידות בגרות עם הפרוייקט הנושא הכללי שלנו הוא ניהול מערכות (או משהו כזה) - כמו נגיד לבית מלון, חברת תעופה, מרפאה, קונסרבטוריום וכו'... את כל מה שהזכרתי למעלה כבר עושים - כלומר אני צריך משהו אחר. הצעות יתקבלו בברכה, תודה ;D

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  22. Started by nokobik,

    אני מעוניין לפתוח TELNET תחת ה-TCL. אני משתמש בספרית ה-EXPECT, ופקודת ה-EXPECT שמצפה לקבל תו או מחרוזת. אני רוצה לדעת מתי הצד השני מצפה לקלט ממני. יש איזשהו תו או רצף של תווים שמגיע אלי ומסמן לי שהצד השני מצפה לקלט?

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  23. יש לי את ההגדרה הזו של פויינטר לפונקציה יש לי את ההגדרה הזו של פויינטר לפונקציה typedef int (*compare_key) ( void* key,void* agent ) ; ואת הפונקציה הזו [code] void *linkedListFind(LinkedList * list, void * data,compare_key cmp); איך אני קורא לפונקציה הזאת? מה אני נותן לה בפויינטר לפונקציה? ניסיתי הכל כלום לא עובד תודה

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  24. Started by bigimot,

    אני מניח שכולכם מכירים את האתר - www.100fm.co.il באתר יש פונקציה נורא נחמדה בפלאש שבה אפשר להאזין לשירים , לשמוע PLAYLIST וכו' . אני נורא אהבתי את זה , ורציתי לעשות משהו דומה , רק הרבה יותר רציני , בו יהיה מבחר שירים הרבה יותר גדול , אפשרות לPLAYLIST ארוך יותר [ נניח עד 20-30 שירים .. ] , יותר אפשרויות וכו' . מה הבעיה ? אני לא מענויין לבנות את זה בפלאש , ולכן אני פונה אליכם באיזה שפה אני יכול להכין את זה , ואם יש כמה אפשרויות [ ואני מאמין שיהיה ] אשמח לדעת מה הפשוטה יותר או אם הם דומות אז אשמח אם תגידו את ההבדלים או חיסרון / יתרון בכול שיטה . אני לא ידוע אם זה פרוייקט מסובך מבחינה טכנית , כי את העיצוב והכול אני יארגן כבר , ולכן אני מקווה שזה לא יהיה קשה , וגם אחד שלא…

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  25. Started by totah,

    שלום אני בונה אתר ב Sharepoint designer 2007. אני בשלבי סיום, כל שאני צריך הוא להדביק סרטון כלשהוא בדף הראשי. את הסרטון אני יכול לאחסן בכל ביוטיוב או אתר דומה. השאלה מהיא הפקודה שתתן לו להופיע מתחת ללחצנים המקשרים לדפים אחרים באתר (לאחר שהוא כבר מאוחסן על שרת). תודה.

דיונים חדשים בפורומים