עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. שלום, בדף ה HTML שלי אני מעלה טופס לצורך משלוח קובץ של המשתמש לכתובת המייל שלי. הקוד הוא: <html> <head> <title> send_me_a_file </title> </head> <body> <form action="mailto:mymail@mail.com?subject='myfile'" enctype="enctype="text/plain" name="regiser" method="post"> <INPUT TYPE="file" name="send_me_a_file" size="20"> <INPUT TYPE="submit" value="send_file" name="regiser" method="post" dir="rtl"> </form> </body> </html> אני מקבל במייל את שם הקובץ בלבד ללא הקובץ עצמו. מישהו יכול להדריך אותי כיצד לשנות את הקוד כך שאקבל גם את הקובץ ולא רק את שמו ? תודה

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  2. Started by Aviv C,

    כשאני מפעיל את דף הההתקנה של הפורום (install.php) זה רושם לי את ההודעה הבאה: מה אני צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה הזאת?

    • 5 תגובות
    • 774 צפיות
  3. מישהו פה מכיר מהדר שדומה ל IDE? אני צריך לתכנת מעבד מסוג ATMEL 89C5131 וה IDE משגע אותי איפה אפשר למצוא מדריכים ל C (לא בסיסים של לכתוב HELLO WORLD)? אנחנו משתמשים ב C לתכנות שלו אבל לא למדו אותנו C (למדנו רק C# ו JAVA) אין הרבה הבדל אבל אני לא יודע איך כותבים את הפקודות תודה רבה למי שיוכל לעזור

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  4. Started by aerosmith,

    שלום לכולם. אני בשלבי למידה של CSS. <style> a:link{ text-decoration: none; color: blue; font-weight: bolder;} a:visited{ text-decoration: none; color: blue; font-weight: bolder;} a:hover{ text-decoration: none; color: green; font-weight: bolder; letter-spacing: 1px;} a:active{ text-decoration: none; color: green; font-weight: bolder;} </style> בניתי לי מן תבנית שאני שם אותה כמעט בכל הדפים באתר שלי, הנה היא למעלה. יש צורך בשינויים לדעתכם? ז"א יש משהו לא טוב? דבר שני - אני לא מוצא באף מקום כיצד לעשות שתהיה תמונה ליד טקסט ללא טבלה! וקראתי בהרבה מקוומת שאפשר לעשות את זה ב CSS.. עוד דבר שלמדתי ב CSS זה איך להדגיש טקסט מסויים בצבע שאני רוצה. <font style=…

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  5. Started by bluemail,

    שיכולה לפתור תרגילי אותיות/מספרים. כלומר שיודעת להמיר את האותיות למספרים ולאמת את המשוואה

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  6. Started by אבשה,

    אוקיי... הרבה זמן שלא הייתי פה בפורומים, ואני פונה לפה לאנשים שאני חושב שאמינים לעומת כל האתרים מארה"ב שמצאתי שנראים כמו שקר כלשהו.. ככה זה מתחיל, לי ולשותף העסקי שלי יש כבר כמה זמן רעיון (שאת הרעיון המדויק אני לא יגיד) אבל הוא דומה לרעיון שאני לא יודע אם שמעתם עליו: -מישהו שם מצלמת אינטרנט 24 שעות על הארנב שלו ורשם שאין לי כסף לאוכל טוב והיה ניתן באתר לשלם לו כי הוא אמר שאם לא יהיה לו כסף לארוחה טובה הוא יצטרך להרוג את הארנב ולאכול אותו, האיש קיבל אלפי דולרים.- מה שאנחנו בעצם צריכים זה: 1. לדעת מאיפה או למי אני משלם כדי ליצור אתר משלי ולא HOST כלשהו ושיהיה .com 2. שבאתר יוכלו לשלם לנו דרך כרטיס אשראי\פייפל 3. נגיד ואם אני נותן להם שהשם שלהם יהיה באתר בתמורה ל5$ א…

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  7. Started by kisin,

    שלום, אני מתכנת c# ואני רוצה לתכנת סרגל כלים לאינטרנט אקספלורר. דוגמא לסרגל כלים שפותח באופן עצמאי: http://israelradio.lihi.co.il/ מישהו יכול לכוון אותי למידע בנושא? מדריכים? מידע? כל דבר שיעזור לי ללמוד לבנות סרגל כלים.

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  8. Started by Titan777,

    שלום לכולם, אני לא מצליח להתקין את התוכנה כמו שצריך. מישהו יכול לכוון אותי? עשיתי בדיוק מה שהוא אומר ונתתי את התיקייה שרציתי שבה תהיה ההתקנה ופתחתי תיקייה בשביל זה ולאחר ההתקנה היא הייתה ריקה. זאת אומרת שלא קרה כלום. ואיך אני שומר קבצים עם סיומת pl? או שזה אפשרי רק לאחר התקנה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות
  9. Started by neogod,

    כתבתי תוכנית אשר אמורה להשוות שני מערכים חד מימדיים ,אך משום מה החיפוש הבינארי לא מחזיר לי את ההתוצאות הדרושות public class IntVector { //instance variable private int [ ] _arr; /** * Constructor for objects of class IntVector */ public IntVector (int size) { _arr = new int [size]; } //methods /** * */ public void addInt (int num , int index) { if(index<_arr.length) _arr[index] = num; else System.out.println("the index is bigger than the array"); } /** * */ private void swap(int [] data , int first , int second) { int temp; temp = data[first]; data[first] = data[second]; data[…

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  10. Started by CoHeN16,

    יש אתר..PHP שהוא מן מערכת של בלוגים.. שמגיבים לאנשים.. עכשיו.. כל פעם שמגיבים .. צריך הפרש דקה בין הודעה אחת לשנייה. איזה סקריפט יוכל לבטל את זה ? תודה רבה לעוזרים

  11. Started by פיני1805,

    select name,total from customer c,ord o,(select state,AVG(total) as avgtot from customer,ord group by state) g where g.state=state and total>avgtot;[/code הוא רושם לי שאי אפשר לעשות פה פעולת GROUP. לא הבנתי למה....אני מנסה ליצור שאילתא שתסכם לי את הצרכנים שסכום הרכישות שלהם גבוה מהממוצע באותו עיר שהם גרים הבם...אז יצרתי טבלה מדומה קודם של הממוצע בכל עיר ע"י GROUP והוא רושם שאי אפשר להשתמש בזה. רק כשאני עושה את זה בשורה לבד(מה שבסוגריים עם ה-GROUP ) זה בסדר להשתמש עם ה-GRUOP . טבלה מדומה נעלמת אחרי השאילתא ככה שזה לא יעזור לי לרשום בשורות נפרדות. למישהו יש רעיון? תודה

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  12. Started by ori83,

    1. מהן Static member functions? 2. מהי explicit function? 3. מה ההבדל בין Dinamic_Cast ל Static_Cast? 4. האם יש טיפוסים מסויימים שאסור לשלוח כארגומנט לTemplate? (הבנתי שString בעייתי אבל לא הבנתי למה)

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  13. Started by wow,

    יש לי 2 טבלאות (string type) שהם בעצם טבלה אחת מפוצלת, בטבלה הראשונה שם הפריט ובשנייה האחוז שאותו הפריט מופיע ואני רוצה למיין את 2 הטבלאות (יכולים להישאר בתצורה של 2 טבלאות) כאשר המיון צריך להיות לפי האחוז בסדר יורד, איך אני יכול לעשות את זה בצורה חכמה ?

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  14. Started by eranmor,

    רציתי לדעת איך אני יכול למנות את מספר הפעולות האריטמטיות שאני מבצע על מטריצה שנתונה כמערך תוך כדי דירוג והצבה לאחור עד שמתקבלת מטריצה מנורמלת

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  15. Started by big foot,

    אני התחלתי לילמוד ++VC ואני צריך קצט עזרה בכל מיני פקדים תחונות שלהם ופעולות שניתן לבצע עליהם אם משהוא מכיר אתר טוב שנותן מידע על הפקדים השונים נ.ב עדיף בעברית כי אני לא יודע כל כך אנגלית תודה מראש BIG FOOT

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  16. יש לי קוד שמציג את התפריט מהMYSQL באמצעות השאילתה הזאת function get_all_subjects() { global $connection; // get id and linkpage from page database $sqlCommand="SELECT id,linklabel FROM pages ORDER BY pageorder ASC"; $query=mysql_query($sqlCommand,$connection) or die(mysql_error()); // Use returned data $menuDisplay=''; while ($row= mysql_fetch_array($query)){ $pid=$row["id"]; $linklabel=$row["linklabel"]; $menuDisplay .='<li><a href="index.php?pid=' . $pid . '">' .$linklabel . '</a></li>'; } return $menuDisplay; } וקוד שמציד את התוכן של אותו נושא באתר באמצעות השאילתה הזאת …

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  17. Started by kobine,

    נתנו לי עבודה מעצבנת בc# ובקושי לימדו אותנו משהו ואין ספר אין כלום .. אני יודע פחות או יותר אבל יש דברים שאני לא זוכר.. בקיצור אני צריך אתרים ללימוד c# תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  18. Started by ~שירה,

    איך אני מגבילה את מספר השורות? (אם אני כותבת ערך בHEIGHT זה לא עוזר, כי הוא מוסיף עוד שורות ופס גלילה)

  19. Started by barp12,

    איך עושים טבלה כזאת http://img259.imageshack.us/img259/6778/table2bg.png

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  20. Started by TomerPerez,

    אני בניתי פונקציה שמוחקת משתנים ממסד נתונים מmysql. היא עבדה מעולה ועכשיו בניתי עוד אחת למחיקת משתמשים ואני לא מצליח להבין למה היא לא עובדת לי. http://pastebin.com/8EwJb0mB http://pastebin.com/buQDMmhF הנה היא היא פשוט מחזירה אותי לטבלת המשתמשים הראשית בלי למחוק. אשמח אם תוכלו לעזור לי בפתרון הבעיה, תומר.

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות
  21. Started by garydia1,

    בוקר טוב, אני מנסה לכתוב סקריפט פשוט שיעבוד תחת IE ו FIREFOX, סקריפט שתפקידו להציג תיבות select נסתרות בהתאם לבחירה בתיבת select ראשית. הנה הקוד שבנתיים כתבתי : <form action="view.php" method="post" name="details"> <script language="JavaScript"> function clear_selected() { document.getElementById("man").style.display="none"; document.getElementById("scale").style.display="none"; document.getElementById("man").value=''; document.getElementById("scale").value=''; } function all_changed() { switch(document.getElementById("all").value){ case '0': document.getElementById("man").style.display="none"; …

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  22. ?

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  23. Started by CyberSpider,

    שלום לכולם, אני רוצה להתחיל לכתוב תוכנה למחשב כף יד עם מע' הפעלה חלונות 2003 מובייל. אני יודע שתוכנות שכתובות בג'אווה הן די cross platform. (נכון?) האם יש הבדל בקוד בין תוכנה לחלונות XP לבין פלטפורמה ניידת? גם לא ראיתי JDE או JRE מיוחדות לפלטפורמות ניידות, תקנו אותי אם אני טועה...

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  24. Started by creative,

    אני מנסה להריץ תוכנית שכתבתי בטורבו פסקל שמשתמשת ב USES WINCRT וזה כותב לי שגיאה NOT FOUND WINCRT.TPU ולא מקמפל ולא מריץ כל עזרה תתקבל בברכה

    • 4 תגובות
    • 772 צפיות
  25. Started by unicorn,

    בס"ד יש לי גלריית פלאש ששמתי באתר ורק ב-ie זה לא מתרענן. ניסיתי להוסיף path רנדומלי וזה לא עזר.. חשוב לציין שיש ברשותי רק את הקובץ פלאש הסופי ואני לא יכול לערוך את מה שבפנים

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות

דיונים חדשים בפורומים