עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by eegg,

    אני רוצה להתחיל ללמוד בשפות הבאות java ו c שארפ : רמה בסיסית רצוי אנגלית אבל עברית זה בסדר תודה על כל עזרה

    • 2 תגובות
    • 776 צפיות
  2. Started by Bar Lopatner,

    1. פתחו אלגוריתם לחישוב מחיר שטיח ריבועי, תכנית בשם Carpet. קלוט את האורך/הרוחב של השטיח. קבע מחיר מ"ר כקבוע ותן לו ערך כרצונך בש"ח. חשב את השטח של השטיח ואת מחירו. הצג כפלט את מחיר השטיח. במשולש ישר זווית אורך היתר במשולש שווה לשורש הריבועי של חיבור הריבועים של שתי הצלעות האחרות . כתוב אלגוריתם ותכנית ב- java שקולטת את האורכים של שתי צלעות המשולש ישר זווית ומדפיסה את אורך היתר.

  3. Started by PhoenixBoy,

    אני הכנתי מערכת של חנות וירטואלית ב-ASP. הבעיה היחידה היא הצפנת כרטיס האשראי והעברת נתונים דרך SSL. איך אני מבצע את שניהם?

  4. Started by adi518,

    זה mini-site כזה שבניתי .. שמתי אותו כבר פעם בפורום אבל שיפרתי אותו מאז ! * עיצוב משופר * נוספה תחנה 88FM * הנגן של 102FM עכשיו מעודכן * נוספו מבזקים מ- "וואלה!" מי שרוצה תחנה מסויימת ואין, יכול לבקש פה ואני אוסיף אם מישהו נתקל בבאגים \ יש לו הצעות לשיפור\תיקון פרסמו אותם כאן כמובן. תהנו ! http://www.asdesign.co.il/radio/

    • 0 תגובות
    • 776 צפיות
  5. Started by Saliman,

    שלום, אני מחפש דרך כלשהי להציג את קוד המקור של דף שמוצג בפקד WebBrowser. האם קיימת כזו אפשרות? אם כן, מהי ואיך עושים בה שימוש? תודה, תומר פאר

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  6. Started by ironman405,

    שלום לכולם רציתי לשאול: אם יש לי GRIDVIEW וכל שורה בGRIDVIEW יש נתיב של קובץ ,אני רוצה לדעת איך לוקחים את הנתיב ומכניסים לתוך משתנה STRING תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  7. Started by zipzip,

    שלום חבריה אני רוצה לשנות ת'רקע של המחשב, מצאתי פקודה שמביאה לי ת'דיאלוג של מאפייני תצוגה למסך אבל אני רוצה משו קצת שונה בעצם להחליף רקע לפי תמונה מסוימת ששמורה לי באיזה משתנה או לפי נתיב מסויים קבוע על פי אני מודה על כל עזרה

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  8. Started by zahiz007,

    חברים, זה הקוד: for (int i = 0 ; i>15 ; i++ ) { tmpX[i] = x%10; } הוא פשוט לא נכנס ל FOR... tmpX = זה שם של מערך... זה הדבר הכי לא מובן שאי פעם נתקלתי בו, ייתכן שזה באג בתוכנה? (eclipse)? תודה!

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  9. שוב שלום חברים, ושוב שאלה קטנה.. אני מנסה ליצור תוכנה קטנה ולשם כך אני צריך טפסים, לכן פתחתי forms application הבעיה שלי היא שאני צריך לדוגמא להשתמש ב findwindow. כשאני מקמפל אני מקבל שגיאה של אוברלאוודינג, את השגיאה הנ"ל איני מקבל עבור אותה קריאה ב console app,lication , לדעתי הבעייה היא לשדוט נט יש פונקציה כזאת משלו עם משמעות אחרת. לכן רציתי לדעת אם יש דרך לפתוח את הפרוייקט בלי המחלקות של דוט נט, או בכל דרך אחרת שבה ניתן לפתור את הבעייה תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 775 צפיות
  10. Started by reiematza,

    איזה ספר הכי טוב ללימוד PHP?

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  11. Started by cheapwine,

    http://www.cs.biu.ac.il/~kalechm/c_04/cf2_math.rtf זה התרגיל זה הפתרון אוקיי.....אני מריץ את הקודק הראשון....הוא לא טוב הוא במקום להוריד 10 מהאסקי מוריד פחות. void code_a(); void code_b(); void code_c(); void code_d(); void decode_a(); void decode_b(); void decode_c(); int main () { int codec; char tav; //printf("enter the codec that u want\n"); scanf("%d",&codec); while (codec<1 || codec>8) { printf("Range error\n"); scanf("%d",&codec); } scanf("%c",&tav); while (codec!=8) { switch (codec) { case 1 :code_a(); break; case 2 :code_b(); break; case 3 :code_c(); bre…

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  12. Started by error403,

    מתארגנת קבוצת לימוד לאסמבלי בחינם. אנשים עם ידע קודם בתיכנות או בלי ידע קודם בתיכנות מוזמנים להצטרף צור קשר -0528400561- אורי

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  13. Started by Lior4543,

    אהלן, אני צריך את עזרתכם במציאת מערכת עם המאפיינים הבאים: 1. אני אוכל להציג קטלוג של מוצרים, ולנהל אותו בצורה פשוטה. 2. המשתמשים יוכלו להשתמש בעגלת קניות ולהוסיף לתוכה מוצרים. 3. אני אוכל להוסיף עבודה עם paypal וקנייה דרך האתר. אשמח להמלצות על מערכת שכזאתי, תודה מראש, ליאור! נ.ב חשוב לי מאוד שתהיה הרשמה כל שהיא, וכל משתמש יוכל לנהל את החשבון שלו/עגלת קניות משלו.

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  14. Started by 104952,

    הבנתי שקודם אני צריך להוריד JAVA ולהתקין ורק אחרי זה להתקין את התוכנה שמריצה? זה נכון? אני משתמש ב JELIOT

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  15. שלום יש לי כמה קבצי XLS (אקסל) מוצפנים ואם סיסמה שכל יום אני מוסיף עוד נתון בדף. אני רוצה לעלות את הקובץ לשרת שלי. איך אני עושה את זה מבלי שתיהיה אפשרות של הורדת הקובץ (שאיך שאני מקליד את כתובת האתר, הדף יעלה לי אוטומטי באקספלולר) ושאני יוכל להוסיף נתונים ולשמור ישירות לקובץ שבשרת. תודה

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  16. Started by gshhar,

    אני רוצה ליצור סקריפט שאיך שאני מעלה את המחשב הוא פותח לי תוכמה מסויימת במחשב ומריץ לי בדיקות (בעבודה). באיזה שפת סקריפט הייתם מממליצים לי לעשות את זה ? ואיך בדיוק ? (אני לא ממש יודע). תודה.

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  17. אני מנסה לדבג איזה קוד , האם ההמרה הזאת טובה ? aa=(double)(a1/a2); bb= (double)( b1/b2); // casting b cc=(double)(c1/c2); //casting c aa\bb\cc מוצהרים כדאבל a1\a2\b1\b2..... מוצהרים כ int

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  18. Started by Aviv C,

    האם אפשר לקבוע קידוד מסוים לאתר בעזרת קוד ה- HTML שלו כדי שהאתר לא יופיע לי בשום מחשב (שתומך בקידוד עברי) בג'יבריש?

  19. Started by kokomoko,

    שלום לכל חברי הפורום רציתי לשאול אם יש כאן מישהו שמכיר EDITOR חינמי לשפת C. רצוי שה - EDITOR יהיה מסוגל לעשות: CODE SCOPE CODE NAVIGATION SYMBOLS INTERPRETATIONS QUICK FIND PROJECT SUPORT וכו'.... אין לי צורך כלל בקומפיילר. תודה רבה מראש לכל העונים.

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  20. Started by SweeT_EviL,

    לא ידעתי איך בדיוק לנסח.. אני רוצה נגיד בתיבת טקסט או סתם LABEL יהיה על מילה/מספר לא משנה קו נגיד אני רוצה שיהיה על מספר 2 קו, ככה: 2 תודה

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות
  21. שלום. יש לי טופס עם שתי כפתורי submit שניהם בעלי אותו שם submit - אבל כל אחד עם ערך שונה. אני מעוניין להשאיר את שתי הכפתורים עם אותו שם (בשביל עיבוד בPHP) אבל לפני שאני שולח את הטופס לעיבוד בPHP אני רוצה לברר בJavascript על איזה כפתור המשתמש לחץ. ניסיתי לעשות בדיקה: (בפונקציה שמופעלת בonsubmit של הטופס) if document.form1.submit.value == 'value1' אבל זה לא עובד- ניסיתי להוסיף עוד שדה של hidden (נגיד בשם:bu_value )שבonclick של הכפתורים מופעלת הפונקציה: document.form1.bu_value.value = this.value ואז לבדוק בפונקציה הראשונה מה הערך של השדה hidden. אבל זה גם כן לא הלך. יש הצעות?

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  22. Started by ironman405,

    שלום לכולם אני משתמש ב VISUAL2005 השתמשתי בפקד DEATAILSVIEW ומשכתי בעזרת SQLDATASOURCE מידע לפקד ,עכשוי יש לי בפקד שדה בשם TESTID ויש לו ערך או 0 או 1 ואני רוצה לדעת איך אני מגיע לערך עצמו אם אני עושה questionview.fields[1 זה מחזיר לי את שם השדה עצמו כלומר TESTID ואני רוצה שזה יחזיר לי את הערך שיש בשדה .

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  23. שאלה לי עליכם מי שיוכל לעזור אומר לו המון תודה יש להביא הוכחה למה צבע לבן וצבע שחור בעולם המקצועי לא נחשבים צבעים? כל העוזר תבוא עליו הברכה רונן

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  24. היי, אני לא בטוח שזה המקום, אבל אני מקווה. ראיתי פה כמה אשכולות בנושא.. אני מחפש מערכת מוכנה לאתר עם פאנל ניהול והכל, האתר צריך לכלול: - אפשרות להעלות מדריכים - אפשרות לטעינת עיצוב מותאם אישית - אפשרות להעלות קבצים להורדה עם עמודי הורדה והסברים תודה, אור.

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  25. Started by ishai82,

    שלום לכולם, במסך שלי יש לי 2 שדות, ואני רוצה שברגע שאני אשנה את הערך בשדה א' יתעדכן לי הערך בשדה ב' יש למשהו מושג איך עושים את זה? תודה מראש אתם אחלה

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות

דיונים חדשים בפורומים