תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה להתחיל ללמוד בשפות הבאות java ו c שארפ : רמה בסיסית רצוי אנגלית אבל עברית זה בסדר תודה על כל עזרה
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
1. פתחו אלגוריתם לחישוב מחיר שטיח ריבועי, תכנית בשם Carpet. קלוט את האורך/הרוחב של השטיח. קבע מחיר מ"ר כקבוע ותן לו ערך כרצונך בש"ח. חשב את השטח של השטיח ואת מחירו. הצג כפלט את מחיר השטיח. במשולש ישר זווית אורך היתר במשולש שווה לשורש הריבועי של חיבור הריבועים של שתי הצלעות האחרות . כתוב אלגוריתם ותכנית ב- java שקולטת את האורכים של שתי צלעות המשולש ישר זווית ומדפיסה את אורך היתר.
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אני הכנתי מערכת של חנות וירטואלית ב-ASP. הבעיה היחידה היא הצפנת כרטיס האשראי והעברת נתונים דרך SSL. איך אני מבצע את שניהם?
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
זה mini-site כזה שבניתי .. שמתי אותו כבר פעם בפורום אבל שיפרתי אותו מאז ! * עיצוב משופר * נוספה תחנה 88FM * הנגן של 102FM עכשיו מעודכן * נוספו מבזקים מ- "וואלה!" מי שרוצה תחנה מסויימת ואין, יכול לבקש פה ואני אוסיף אם מישהו נתקל בבאגים \ יש לו הצעות לשיפור\תיקון פרסמו אותם כאן כמובן. תהנו ! http://www.asdesign.co.il/radio/
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש דרך כלשהי להציג את קוד המקור של דף שמוצג בפקד WebBrowser. האם קיימת כזו אפשרות? אם כן, מהי ואיך עושים בה שימוש? תודה, תומר פאר
-
- 3 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול: אם יש לי GRIDVIEW וכל שורה בGRIDVIEW יש נתיב של קובץ ,אני רוצה לדעת איך לוקחים את הנתיב ומכניסים לתוך משתנה STRING תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום חבריה אני רוצה לשנות ת'רקע של המחשב, מצאתי פקודה שמביאה לי ת'דיאלוג של מאפייני תצוגה למסך אבל אני רוצה משו קצת שונה בעצם להחליף רקע לפי תמונה מסוימת ששמורה לי באיזה משתנה או לפי נתיב מסויים קבוע על פי אני מודה על כל עזרה
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
חברים, זה הקוד: for (int i = 0 ; i>15 ; i++ ) { tmpX[i] = x%10; } הוא פשוט לא נכנס ל FOR... tmpX = זה שם של מערך... זה הדבר הכי לא מובן שאי פעם נתקלתי בו, ייתכן שזה באג בתוכנה? (eclipse)? תודה!
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שוב שלום חברים, ושוב שאלה קטנה.. אני מנסה ליצור תוכנה קטנה ולשם כך אני צריך טפסים, לכן פתחתי forms application הבעיה שלי היא שאני צריך לדוגמא להשתמש ב findwindow. כשאני מקמפל אני מקבל שגיאה של אוברלאוודינג, את השגיאה הנ"ל איני מקבל עבור אותה קריאה ב console app,lication , לדעתי הבעייה היא לשדוט נט יש פונקציה כזאת משלו עם משמעות אחרת. לכן רציתי לדעת אם יש דרך לפתוח את הפרוייקט בלי המחלקות של דוט נט, או בכל דרך אחרת שבה ניתן לפתור את הבעייה תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 775 צפיות
-
-
-
http://www.cs.biu.ac.il/~kalechm/c_04/cf2_math.rtf זה התרגיל זה הפתרון אוקיי.....אני מריץ את הקודק הראשון....הוא לא טוב הוא במקום להוריד 10 מהאסקי מוריד פחות. void code_a(); void code_b(); void code_c(); void code_d(); void decode_a(); void decode_b(); void decode_c(); int main () { int codec; char tav; //printf("enter the codec that u want\n"); scanf("%d",&codec); while (codec<1 || codec>8) { printf("Range error\n"); scanf("%d",&codec); } scanf("%c",&tav); while (codec!=8) { switch (codec) { case 1 :code_a(); break; case 2 :code_b(); break; case 3 :code_c(); bre…
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
-
אהלן, אני צריך את עזרתכם במציאת מערכת עם המאפיינים הבאים: 1. אני אוכל להציג קטלוג של מוצרים, ולנהל אותו בצורה פשוטה. 2. המשתמשים יוכלו להשתמש בעגלת קניות ולהוסיף לתוכה מוצרים. 3. אני אוכל להוסיף עבודה עם paypal וקנייה דרך האתר. אשמח להמלצות על מערכת שכזאתי, תודה מראש, ליאור! נ.ב חשוב לי מאוד שתהיה הרשמה כל שהיא, וכל משתמש יוכל לנהל את החשבון שלו/עגלת קניות משלו.
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
הבנתי שקודם אני צריך להוריד JAVA ולהתקין ורק אחרי זה להתקין את התוכנה שמריצה? זה נכון? אני משתמש ב JELIOT
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום יש לי כמה קבצי XLS (אקסל) מוצפנים ואם סיסמה שכל יום אני מוסיף עוד נתון בדף. אני רוצה לעלות את הקובץ לשרת שלי. איך אני עושה את זה מבלי שתיהיה אפשרות של הורדת הקובץ (שאיך שאני מקליד את כתובת האתר, הדף יעלה לי אוטומטי באקספלולר) ושאני יוכל להוסיף נתונים ולשמור ישירות לקובץ שבשרת. תודה
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
אני רוצה ליצור סקריפט שאיך שאני מעלה את המחשב הוא פותח לי תוכמה מסויימת במחשב ומריץ לי בדיקות (בעבודה). באיזה שפת סקריפט הייתם מממליצים לי לעשות את זה ? ואיך בדיוק ? (אני לא ממש יודע). תודה.
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
אני מנסה לדבג איזה קוד , האם ההמרה הזאת טובה ? aa=(double)(a1/a2); bb= (double)( b1/b2); // casting b cc=(double)(c1/c2); //casting c aa\bb\cc מוצהרים כדאבל a1\a2\b1\b2..... מוצהרים כ int
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
-
שלום לכל חברי הפורום רציתי לשאול אם יש כאן מישהו שמכיר EDITOR חינמי לשפת C. רצוי שה - EDITOR יהיה מסוגל לעשות: CODE SCOPE CODE NAVIGATION SYMBOLS INTERPRETATIONS QUICK FIND PROJECT SUPORT וכו'.... אין לי צורך כלל בקומפיילר. תודה רבה מראש לכל העונים.
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
לא ידעתי איך בדיוק לנסח.. אני רוצה נגיד בתיבת טקסט או סתם LABEL יהיה על מילה/מספר לא משנה קו נגיד אני רוצה שיהיה על מספר 2 קו, ככה: 2 תודה
-
- 2 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום. יש לי טופס עם שתי כפתורי submit שניהם בעלי אותו שם submit - אבל כל אחד עם ערך שונה. אני מעוניין להשאיר את שתי הכפתורים עם אותו שם (בשביל עיבוד בPHP) אבל לפני שאני שולח את הטופס לעיבוד בPHP אני רוצה לברר בJavascript על איזה כפתור המשתמש לחץ. ניסיתי לעשות בדיקה: (בפונקציה שמופעלת בonsubmit של הטופס) if document.form1.submit.value == 'value1' אבל זה לא עובד- ניסיתי להוסיף עוד שדה של hidden (נגיד בשם:bu_value )שבonclick של הכפתורים מופעלת הפונקציה: document.form1.bu_value.value = this.value ואז לבדוק בפונקציה הראשונה מה הערך של השדה hidden. אבל זה גם כן לא הלך. יש הצעות?
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משתמש ב VISUAL2005 השתמשתי בפקד DEATAILSVIEW ומשכתי בעזרת SQLDATASOURCE מידע לפקד ,עכשוי יש לי בפקד שדה בשם TESTID ויש לו ערך או 0 או 1 ואני רוצה לדעת איך אני מגיע לערך עצמו אם אני עושה questionview.fields[1 זה מחזיר לי את שם השדה עצמו כלומר TESTID ואני רוצה שזה יחזיר לי את הערך שיש בשדה .
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שאלה לי עליכם מי שיוכל לעזור אומר לו המון תודה יש להביא הוכחה למה צבע לבן וצבע שחור בעולם המקצועי לא נחשבים צבעים? כל העוזר תבוא עליו הברכה רונן
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
היי, אני לא בטוח שזה המקום, אבל אני מקווה. ראיתי פה כמה אשכולות בנושא.. אני מחפש מערכת מוכנה לאתר עם פאנל ניהול והכל, האתר צריך לכלול: - אפשרות להעלות מדריכים - אפשרות לטעינת עיצוב מותאם אישית - אפשרות להעלות קבצים להורדה עם עמודי הורדה והסברים תודה, אור.
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום לכולם, במסך שלי יש לי 2 שדות, ואני רוצה שברגע שאני אשנה את הערך בשדה א' יתעדכן לי הערך בשדה ב' יש למשהו מושג איך עושים את זה? תודה מראש אתם אחלה
-
- 2 תגובות
- 774 צפיות
-


