תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אממ, יש לי פורום, מערכת smf אני מעוניין לשים פרסומת מסויימת בין קטגוריות הפורומים(כמו שיש פה בHWZONE), איך אני עושה את זה? איפה לשים את הקוד? באיזו תקייה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
היי אני מנסה להקים אתר לעסק קטן שהקמתי. אחרי הרבה מאוד אתרים ישראלים ל"בניית אתרים חינם" די התייאשתי ועברתי לחפש בחו"ל. את האתר .weebly.com דווקא אהבתי אבל חסרים לי שם כל מני דברים (נגן מובנה, אופציה להעלות תמונות מפיקסה ולא מפליקר ..). האם אתם מכירים אתרים לבניית אתרים חינם שיהיו לי ידידותיים כמו .weebly.com?? (אין לי ידע בבניית אתרים ולכן אני צריך אתר שיהיה כמה שיותר נוח.) מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה ושבוע טוב!
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
איך אפשר (אם בכלל אפשר) לשים טופס ב-HTML (שכולל רק שדה טקסט וכפתור שליחה) באותה השורה עם דברים אחרים (קישורים)?
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
היי הייתי רוצה לשים באתר Loading Bar כזה כשכל פעם שדף כלשהו טוען, יופיע ה-LOADING BAR עד שהדף עלה. אין לי בעיה לעצב BAR כזה אבל השאלה מהו הקוד JS שבו אשתמש כדי לעשות זאת (האם יש סקריפט מוכן) תודה מראש! Winzard
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
שלום חבריי. אני באמצע פרויקט. ניסיתי לשפר את הנגישות בתוכנית ע"י ה- voice recognition אבל משום מה זה לא פועל לי. הקוד שצירפתי זה הקוד שהשתמשתי בו בפרויקט וה-vb לא אומר שיש בעיה בקימפול או משהו, פשוט התוכנית לא מחליטה לאיזה case להיכנס ולא מבצעת את מה שנדרש. מה לא עשיתי בסדר? פליז תעזרו לי!! Option Explicit Dim totaldata As String Private Declare Function ShellExecute Lib "shell32.dll" _ Alias "ShellExecuteA" (ByVal hwnd As Long, ByVal _ lpOperation As String, ByVal lpFile As String, ByVal _ lpParameters As String, ByVal lpDirectory As String, _ ByVal nShowCmd As Long) As Long Private Sub DirectSR1_PhraseFinish(ByVal flags As Long, ByVal beginhi As Long, ByVal beginl…
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
והאם זה יעבוד אצל כולם, וחא ינסה להוריד את הקובץ להרד דיסק אצל חלק מהאנשים תודה
-
- 5 תגובות
- 777 צפיות
-
-
מה המצב חברים יש לי בעיה של כניסת משתמשים באתר שלי... אצלי על המחשב הכל עובד טוב וחלק אבל על השרת אני לא מצליח להיכנס לאתר או לירשום משתמש חדש. זה הקוד הבעיה היא שהקוד מגיע עד ללולאה ומדלג עליה עשיתי בדיקות עם ECHO בכל מיני מקומות זה לא נכנס ללולאה. <?php require("db.php"); // // //================================================================================================ // // login if ( isset($_POST['login']) && $_POST['login']=="login" ) // did data entered? { //if ( isset($_POST['textuser']) && isset($_POST['textpass']) ) // none of the slots can be blank? //{ $res = mysql_query("SELECT * from users",$link); $canpu…
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
אני אמור לכתוב תוכנית של קבלה של בית מלון. בגדול הכל נראה סבבה, אבל יש משהו קצת מטריד פה... המשתמש באחד מעשרות השלבים אמור להתייחס לבא: (הועתק מהתרגיל) מהם ימות השבוע עבורם מבוצעת ההזמנה, הזמנה לכל היותר תארך שבוע ) 7 ימים(. הקלט יראה מהצורה a-b כאשר a יום הכניסה לחדר ו b יום פינוי החדר. אם הקלט אינו מהצורה הנתונה או אם a או b אינם בתחום 1 .. 7 אז תודפס ההודעה " ERROR " והתוכנית תסתיים. דוגמאות לקלט חוקי: 2-7 : המשתמש ישהה 6 ימים משני עד שבת. 6-5 : המשתמש ישהה 7 ימים משישי עד חמישי. 3-3 : המשתמש ישהה רק את יום שלישי. עבור ימי שישי הלקוח ישלם תוספת בסך 20 $ לאדם ללילה, עבור ימי שבת תוספת בסך 30 $ לאדם ללילה. אם באותה הזמנה נכללים גם יום שישי ויום שבת אז התו…
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בreport שמגיע עם הVB6. איך ניתן לטעון אובייקטים בזמן ריצה לתוך אחד הSECTIONS? חיפשתי בגוגל, אך מצאתי רק עבור הCRYSTAL REPORT. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
למדתי לפני כמה שנים ויזואל בייסיק אבל די שכחתי את השפה. רציתי בשביל רענון סתם לעבוד על מאקרו באקסל לפתוח איזשהו טופס ולמקם עליו כדור קטן, ואני רוצה שבהיבהוב של עכבר מעל הכדור הוא יקפוץ למשבצת אחרת אפילו רק שהסמן מתקרב אליו שהכדור יברח משם. ורק במקום מסויים בטופס הוא לא יזוז. יש בויזואל בייסיק פקודה בשם click משהו ? אפשר בעקרון להזכיר לי עם אלו פקודות אני צריך לעבוד כדי לבצע את זה ? כי ממש שכחתי הכל
-
- 2 תגובות
- 777 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הוספת שורה חדשה בתוכנה שאני בונה ב- C#. התוכנה אמורה להוסיף ולעדכן שורות מטבלאות של SQL Server. אני עובד עם DataBindings ו- CurrencyManager. באחת מהטבלאות כל השדות הם מסוג טקסט. בטבלה הזאת לא הייתה לי שום בעיה עם העידכון וההוספה בעזרת הפעולה AddNew() של ה- CurrencyManager. בטבלה אחרת ישנם שדות מסוג datetime. בשביל להציג את שדות ה- datetime השתמשתי ב- datetimepicker (הוא קצת בעייתי כי אי אפשר להשתמש בו עם null). עשיתי binding כרגיל, והעידכון עובד טוב. הבעיה היא עם ההוספה של שורה חדשה. ההוספה פשוט לא פועלת והמצביע של ה- CurrencyManager נשאר על ה- position שהיה קודם לכן. לדעתי, הבעיה קשורה ל- datetimepicker שלא יכול לקבל null ואז הוא לא יודע איזה ערך לתת בהתחלה…
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
חברים אני צריך את העזרה שלכם אבל זה בעצם יעזור לכולנו לפתור תקלות, בשם "אקספלורר"....דפדפן מגעיל שלצערי אחוז גדול מהגולשים בישראל משתמשים בו כדפדפן ברית מחדל, והבעיה גוברת שאנחנו בוני האתרים צריכים להתמודד גם עם אקספלורר 9, 8, וגם 7 כאשר פיירפוקס וכרום מתנהגים יפה....אז העזרה שאני צריך היא להכנס ללינק הזה באקספלורר ולראות את השגיאות, וכמובן לנסות לתקן. לדוגמא, באקספלורר 9 השגיאה היא למטה שאומרת "התוכן אינו מאובטח" ועד שלא נלחץ על הכפתור הארור לא נראה את האתר וזה גם כמובן מפחיד גולשים ללחוץ כי הם מפחדים מוירוסים אז איך מונעים מאקספלורר להקפיץ שגיאות מפחידות ללקוחות שלנו? https://www.facebook.com/computersfix?sk=app_187356887981808
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
שלום חברה , מה שלומכם ? נתנו לי לתקן TEMPLATE של ג'ומלה , והבעיה היא כאשר אני הולך ללינק מסוים הTEMPLATE זזה שמאלה אני מצרף את הקוד .. אני מצרף תמונות כדי שתדעו על מה אני מדבר : תמונה ראשונה זה המצב הראשון , והטוב התמונה השנייה כאשר אני מעביר את הסמן של העכבר על הלינק וחצי הTEMPLATE זזה שמאלה כמו שנראה בתמונה צריך עזרה חברים [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 777 צפיות
-
-
יש לי DATAGRID,שהשורות צבועות לסרוגין בשני צבעים והגובה של השורות הוא 25. הבעיה היא שהתוכן של השורות לא באמצע, ואם אני עושה MARGIN התוכן באמצע, אבל חסר לי צבע בשורה. איך מתקנים את זה?
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות שדף כלשהוא באתר, יוחלף בדף אחר ()response.redirect אחרי זמן מסויים (5 שניות בערך). חשבתי לעשות את זה עם לולאה כלשהיא שתרוץ מלא פעמים, אבל זה דיי מכוער, ואני מעדיף דרך יותר היגיונית. ואני צריך את זה בC#, כי הפרוייקט שלי הוא בנוי על C#+asp.net.
-
- 3 תגובות
- 777 צפיות
-
-
אני מחפס את הפקודה של הוצאת נתונים דרך הפורט הטורי (COM) בC תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
שלוםם יש לי בעיה במוד שאני מנסה להתקין כבר הרבה זמן בפורום שלי (זה מוד שאתה מכין עוד דרגות ב "מי מחובר") התקנתי את המוד הכל הלך חלק והוא נתן לי את האפשרות בלוח הבקרה למנהלים אבל שאני מכין דרגה חדשה עם צבע והוא אומר שהדרגה הוכנה בהצלחה אבל בכל זאת לא רואים את הדרגה... למישהו יש רעיון למה? אולי אני לא משתמש בזה כמו שצריך.. תודה מראש על העזרה !
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אני פותח בינהם סוקטים אני רוצה לדעת כיצד אני יכול להעביר מידע בינהם לדוגמא יש לי מחלקה של POINT בC++ ומחלקה שלPOINT בJAVA אין אני מעביר בין שני הסוקטים האלה את המחלקה ?
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף כפתור חדש בסרגל הכלים באקסל 2007. עשיתי לפי המאמר הזה: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb335359(v=office.12).aspx#Y4843 ו - שתי בעיות: 1. אני מקבלת שגיאה על השורה: Return Properties.Resources.Ribbon (שגיאה זו: Error 1 ; expected Error 2 Invalid expression term '.' Error 3 ; expected ) 2 . איך אני מריצה את הפרויקט? רשום לי: Right-click RibbonDemoInSetup, and then click Install? איפה יש לי INSTALL? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
יש פה שורה מאוד פשוטה, שמטרתה להכניס ספרה בודדת ממספר num בעל מספר ספרות i .לתוך num_chk אך כשJ=1 אני מקבל ערך 0 בNUM_CHK מישהו מבין למה? (++for (j=1; j<i; j (num_chk=(num%(10^j)-num%(10^(j-1)))/10^(j-1);
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
כתבתי טופס התחברות שברגע שהקלט מתאים לנתונים שבמסד, אמור לשמור קוקיז עם פרטי המשתמש. אבל לא נשמר כלום. זה קטע הקוד: elseif ($_POST['username'] == $info['name'] && $pass== $info['password']) { setcookie("pass_hash", $info['password'], time()+3600); setcookie("member_id", $info['id'], time()+3600); $connect = 'מתחבר, אנא המתן...'; echo ('<META HTTP-EQUIV="refresh" content="0;URL=index.php">'); } else { $error = "שגיאה: שם משתמש ו/או סיסמא אינם נכונים"; }
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
<? require_once('recaptchalib.php'); $privatekey = ".......; $resp = recaptcha_check_answer ($privatekey, $_SERVER["REMOTE_ADDR"], $_POST["recaptcha_challenge_field"], $_POST["recaptcha_response_field"]); if (!$resp->is_valid) { die ("The reCAPTCHA wasn't entered correctly. Go back and try it again. <br /><a href='index.php?PageID=5'>[back]</a>" . "(reCAPTCHA said: " . $resp->error . ")"); } $to = "ilanfir@gmail.com"; $subject = "Inforall - someone wants attention.."; $from = $_POST["EMail"]; $name = $_POST["Name"]; $vsubject = $_P…
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
יש לי את הקוד הזה: <tr onclick="location.href='Apply.aspx?id=1173';"> <td><img src='/images/Actions.gif' onclick='OpenActionsForm(1173);'>1173</td> </tr> הבעיה היא כשאני לוחץ על התמונה אז הוא מבצע את הONCLICK של התמונה וגם את הONCLICK של הTR. איך אני יכול לעשות שהONCLICK הפנימי (של התמונה) לא יפעיל את הONCLICK החיצוני שמעליו?
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אהלן, אני מתחיל לללמוד java ורציתי לדעת איזה כלי פיתוח אני צריך להתקין על המחשב על מנת לתכנת ואילו תוכנה אני צריך על מנת להריץ את הקוד? תודה רבה,
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
Dim a As Font ( a = New Font( ?????????, FontStyle.bold השאלה היא איך אני יוצר פונט חדש (מה צריך לכתוב איפה שש סימני שאלה למעלה?????)
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-


