עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by D-M-X,

    אני צריך לתחזק כמה מערכות שכתובות בASP וכמעט בתיקיה של כל מערכת יש תיקיה בשם vti_cnf_ אם בצי ASP עם תוכן לא ברור (לי אישית...) מישהו יכול להסביר למה זה והאם זה נחוץ או שאפשר לא להתייחס לזה ואולי אפילו למחוק את זה? אני אמור לשנות דברים בכל הקוד של כל המערכות ואני מעדיף שלא להתעסק עם הקבצים בתיקיות האלה כי הצורה שהקוד כתוב שם לא משהו בכלל...

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  2. Started by ZeppeliN,

    אז ככה, בניתי אתר עם טופס הרשמה שישלח את הנתונים למסד נתונים [Access] בעזרת דף ASP. זה עבד לי בבצפר, אבל עכשיו בבית זה לא פועל לי ם: זה הדף ASP f = Request.form("fn") l = Request.form("ln") p = Request.form("ph") Set oConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") oConn.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};" & _ "Dbq= c:\inetpub\wwwroot\study\israel\rishum.mdb;" & _ "Uid=admin;" & _ "Pwd=;" mySQL = "Insert Into table1(fn,ln,ph) values('"&f&"','"&l&"','"&p&"')" oConn.Execute(mySQL) oConn.close Set oConn= nothing %> <html dir="rtl"> <body background="dot.j…

    • 3 תגובות
    • 780 צפיות
  3. Started by yehudaeitam,

    אני רוצה להשתמש בתמונה בתור בסיס לאתר. בתמונה יש כפתורים. אני רוצה להפוך את הכפתורים לקישורים. אני משתמש בimage map אבל בכל מסך הקישורים יוצאים במקומות אחרים בהתאם לגודל מסך. מה אני אמור לעשות? חשבתי אולי לעשות באחוזים אבל זה לא עובד לי. (אפשר גם פתרונות ב image ready\photoshop) תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 780 צפיות
  4. Started by ofer,

    כאשר מבקשים להעזר באשף, מתקבלת הודעה : activex component can't object ללא האשף ניתו ליצור טבלאות טפסים וכ' מה הסיבה? איך יוצאים מזה ?

  5. Started by guys14,

    שלום.. חיפשתי ושאלתי בכול מקום ולא מצאתי . איך אני לוקח מידע ממקום אחד ומעביר אותו למקום אחר ושבוא עדין יתעדכן כרגיל כמו במקור! לדוגמא מד צפיות של YOUTUBE נגיד הוא ב 270,418 אני רוצה שבאתר שלי הוא תדעדכן כמו שהוא מתעדכן באתר של יוטוב (זה לאתרים שלי! אז אין כמבון בעיה של חוקיות*)

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  6. אלהן, אני לומד פה למערכות זמן אמת (עובר על החומר בין היתר) ועליתי על משהוא שרציתי לשאול עוד כשגיליתי את זה אבל שכחתי למשהוא. בכל מקרה כאשר מתרחשת פסיקה המעבד דוחף 3 דברים למחסנית: TOP | IP | ---------- | CS | ---------- | FLAGS | ---------- לעמות זאת עם פסיקת חילוק שגוי (פסיקה 0) החל מ 286 הוא דוחף במקום IP את הכתובת של פקודה DIV. מה שמוזר שעד 286 זה היה רגיל (כלומר IP נדחף) למה החל מ 286 אינטל שינו את זה? מה ההיגיון בזה? תודה רבה מראש.

    • 1 תגובה
    • 779 צפיות
  7. Started by TaMiRn2,

    איך אני יכול להוסיף קובץ BAT. לרג'סטרי ככה שהוא יפעל ישר כשמפעילים את המחשב? ואיך אני יכול להוסיף גם הודעה לקובץ BAT?

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  8. היי לכולם, לפני 7 שנים רכשתי תוכנה לפיצריה מאדם אנונימי שכנראה כתב אותה או רק שיווק. במהלך השימוש בתוכנה הייתה הפסקת חשמל ומרגע הפעלת המחשב התוכנה נותנת שגיאה שאחת הפקודות נמחקו. התוכנה נעולה עם סיסמא שאין לי מושג מה היא בשביל ההגדרות טכנאי. השאלה אם יש משהו שאפשר לעשות ? כמובן בתשלום! ( גם למי שירצה רק לעזור ) התוכנה נמצאת במיקרוסופט אופיס בווינדוס אקספי

  9. Started by dududs,

    שלום רב, הייתי שמח לדעת מה ההבדל ביניהם " התגית <object> יכולה להטמיע סרטון וידאו ב- .Internet Explorer(התשובה של מיקרוסופט ל- embed) התגית טוענת את קובץ הווידאו לתוך Windows Media Player המוטבע כחלק מדף HTML" אוקי, אז מה בדיוק EMBED עושה ? הייתי שמח לקבל כמה שיותר פרטים על שניהם תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 779 צפיות
  10. Started by Component,

    אהלן, מישהו יכול להסביר לי את ההוכחה של נכונות ה-Termination condition של אלגוריתם graphplan המקורי? תודה, עדי.

    • 0 תגובות
    • 779 צפיות
  11. Started by amma,

    שלום, אני מנסה לכתוב תוכנה פשוטה שבסך הכל תוודא שאני מחובר לאינטרנט וכדי לבדוק חיבור שולחת פינגים החוצה, אם 3 לא עברו אז מתחילה לצעוק. מצאתי לכך כל מני דוגמאות באינטרנט לדוג' String host = "127.0.0.1"; int timeOut = 3000; boolean status = InetAddress.getByName(host).isReachable(timeOut); הבעיה היא שאם אני מכניס משהו שונה מlocalhost זה תמיד יחזיר false. בהתחלה חשבתי שזה 7 והפיירוול שלו שחוסמים אותי אז התחלתי בלהוסיף את כל הבינארים של ג'אווה לתוך הפיירוול, לא עבד. כיביתי את הפיירוול, לא עבד. יצרתי ג'אר חיצוני והרצתי אותי לבד, לא עבד. פינג הרגיל של חלונות עובד (אז זה לא הראוטר), למרות שיש מצב שבחלונות הפקודה לא באמת עושה פינג (פאקט של ICMP) אלא עושה אזה משוה בTCP וא…

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  12. Started by tatush3,

    שלום חברים מחפש בערכת בASP לחיפוש שמות מתחם " דומיין" פנוי או תפוס דרך האתר שלי תודה מראש! תודה

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  13. אני מקווה שזה הפורום הנכון, הבעייה היא לא עם C++ אלא עם הסביבת עבודה... אז ככה, יש לי קובץ header בשם Tokenizer.h, בצד שמאל יש לי את רשימת הקבצים שיש בפרוייקט שלי, לחיצה על Tokenizer.h פותחת לי טאב חדש בשם Tokenizer.h שבו אני יכול לשנות את הקוד... כידוע לכם (אני מניח), כשמקמפלים קוד הקומפיילר עושה link בין הקבצים, בין היתר, כמובן, בין הקובץ header לקובץ cpp הבעייה היא שאצלי הוא עושה לינק בין קובץ בשם tokenizer.h לקובץ Tokenizer.cpp (ההבדל היחיד בין 2 קבצי הheader שציינתי הוא שאחד מתחיל באות קטנה ואחד באות גדולה) אני לא מוצא שום קובץ בשם tokenizer.h, ולא עשיתי include בשום מקום לקובץ בשם tokenizer.h, הוא לא מופיע לי ברשימת הקבצים של התוכנית, הוא לא מופיע בתיקייה של הפרוייק…

    • 1 תגובה
    • 779 צפיות
  14. Started by SweeT_EviL,

    אז ככה עשיתי מחלקה שיוצרת MXM LABELS וצובעת על הקצוות של כל LABEL ככה שנוצר מין רשת כזאת. הוספתי למחלקה הזאת גם MOUSELISTENER כרגע היא רק אמור להמפיס משהו בקונסול ומציגה הודעה הזאת בחלון שקופץ... מה שאני עושה זה קורא למחלקה הזאת ממחלקה אחרת נגיד Drawing.main(board) כאשר DRAWING זוהי המחלקה אבל בזמן ריצה לאחר הקריאה לשורה הזו לא משנה איפה אני לוחץ על המסך - כלום לא קורה. לא בקונסול ולא על המסך עצמו... יש לכם מושג מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 779 צפיות
  15. Started by liran2003,

    שלום, רציתי לשאול מה לומדים בעיצוב תוכנה בבית ספר? זה אמור להיות קשה? יש לי דילמה.. עשיתי כבר 3 יחידות במדעי המחשב/פסקל ואלו ה-2 האחרונות. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 779 צפיות
  16. Started by pooki_1,

    שלום, נניח ואני צריך לעשות רשימה של מכוניות, זה המבנה שלהן: typedef struct { int num; char name[50]; list owner }CAR אז עפ"י מה שלמדנו, אני ניגש לקובץ של ה list.h ופשוט מגדיר שם איזשהו elementType שיוכל לטפל במבנה הזה (של המכונית) עכשיו מה קורה עם הרשימה של הבעלים (list owner) שצריכה להיות בתוך כל איבר כזה, ומן הסתם צריכה לטפל במבנה אחר? אני אמור להגדיר 2 קבצי list.h ? או להפוך עכשיו כל פונקציה בlist להיות גנרית? בגדול השאלה היא איך להגדיר רשימה בתוך רשימה כאשר הן שונות אחת מהשנייה מבחינת הטיפוס\מבנה של כל איבר, קצת הסתבכתי עם זה ואני מקווה גם שהבנתם מה הבעיה, אם לא אשמח לפרט יותר, תודה.

  17. אני קצת מסתבכת עם ההרצה, ניסיתי דרך המסוף וכתבתי nj serve כמו ש GPT אמר לי.. ניסיתי גם דרך הטרמינל של ה visual studio כמו שלמדנו הכל זה מביא לי קישור מקומי שאני מריצה בגוגל, זה מציג לי את קוד ה html אבל לא את העיצוב, וגם זה לא מתייחס ל alert שכתבתי לו כמה פעמים, רק עכשיו התחלנו ללמוד את הנושא ולכן אני ממש לא מתמצאת.. אין לי מושג איך אני יכולה לעלות את הקוד כי זה הרבה דפים... אשמח לעזרה.

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  18. Started by johnynardi,

    כשאני מריץ את התוכנית הפלט הינו : 113 למה זה? char str1[20] = "question 4"; char str2[] = "second"; int i; char *prt; printf("%d\n",*str1);

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  19. Started by jackok111,

    הי, איך אני יכול להדגיש אות אחת מתוך מילה הכתובה בתוית ? דוגמא - אם אני רוצה לבדוק האם יש במחרוזת את האות ו', ואם כן להגדיש ככה. ככה שאם יש במחרוזת את המילה "תודה" היא תוצג בתוית ככה "תודה". תודה,

    • 1 תגובה
    • 778 צפיות
  20. אני לומר בבית ספר פסקל ואנחנו משתמשים בטורבו פסקל 7, שנה שעברה היינו במעבדה עם מחשבים איטיים רצח והכל היה סבבה, השנה תקעו אותנו במרתף, אבל יש שם מחשבים לא רעים בכלל (חדשים, קיבלו אותם השנה), גילינו שכמעט בשום מחשב לא עובד CRT, אחרי שזה עיצבן אותי קצת חיפשתי באינטרנט ומסתבר שזאת בעיה מוכרת (משהו עם הדרך שdelay עובד) אבל לא הצלחתי למצוא פתרון (שלא כולל את ביטול הdelay), מישהו אולי מכיר איזה פתרון לבעיה???

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  21. שלום לכולם, אני צריך קצת הכוונה טכנולוגית. נתחיל בכך שאני מפתח מערכת Web-ית בטכנולגית JEE. כידוע java script היא שפה מאד מוגבלת בגישתה לclient ואני לא יכול דרך פקודת java script למחוק קבצים כרצוני במחשב של המשתמש לדוגמא. המערכת שלי משלבת הדפסה דרך מדפסת כרטיסים וקיבלתי מהחברה SDK שכתוב וניתן להתממשקות ב.NET. עכשיו אני חייב להתממשק לאותו SDK שכתוב ב.NET, וכאן אני צריך את עזרתכם: לא באיך אני עושה.. אלא מה בכלל אני צריך לעשות? באיזה טגנולוגיות משתמשים בשביל כזה דבר? יש לי כבר במערכת רכיבי ActiveX שכתבנו אבל הם כתובים במשהו מאד מיושן VB6. מה האופציות הרלוונטיות היום כדי לעשות את מה שאני רוצה? המון תודה!

    • 2 תגובות
    • 778 צפיות
  22. Started by CB85,

    שלום, הכנתי עמוד, המחולק לשני חלקים בעזרת FRAMESET בעל שני FRAMEים - החלק העליון עם הכפתורים והחלק התחתון עם התוכן. כמובן הכפתורים שבחלק העליון מוגדרים תחת TARGET לחלק התחתון והשאלה שלי זה, האם אפשרי (וכמובן איך) במצב הזה לעשות שברגע שלחצתי על כפתור X ונפתח לי למטה העמוד שלו, הכפתור יתחלף לי נגיד לירוק (תמונה שאגדיר) וכך גם בכל שאר העמודים והכפתורים. כלומר אני רוצה להגיע למצב בו כל פעם שאני נמצא בעמוד ספציפי, הכפתור שהוביל אותי אליו הופך ל-"מיוחד". תודה מראש לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 778 צפיות
  23. היי לכולם. אני בונה אתר, ואת העיצוב שלו ביססתי על רוחב של 1004. ללא התגיות הנ"ל, גם בפיירפוקס וגם באקספלורר אני רואה פס גלילה אופקי מכוער, אך כאשר אני מוסיף אותן המצב בפיירפוקס מסתדר, אך לא באקספלורר. האם התגיות הללו לא מתקבלות יפה באקספלורר? איזה תחליף הגיוני אפשר למצוא?

    • 1 תגובה
    • 778 צפיות
  24. החלטתי להתחיל ללמוד תיכנות בדרל עצמאית ואחרי בדיקה קטנה החלטתי ללמוד את השפות הבאות C/C++, Java, Perl,LISP , XSLT. , Scheme, python שאלתי היא באיזה סדר ללמוד את השפות הנ"ל מהראשונה לאחרונה .

    • 3 תגובות
    • 778 צפיות

דיונים חדשים בפורומים