תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש מערכת שתיהיה פשוטה, יעילה, קלה לעיצוב. וכמובן שתעבוד כמו שצריך וגם כדאי שיהיה אפשר לתרגם אותה לעברית...
-
- 0 תגובות
- 782 צפיות
-
-
כתבתי אתר לנייד, תראו למשל את הדף הזה (בנייד): http://srayasite.somee.com/procedures.htm בצד שמאל טיפה נחתכת המילה. לפעמים לא רואים את האות האחרונה. ציפיתי שבמקרה כזה המילה תרד לשורה הבאה, ויהיה מרווח בקצה השמאלי. איך אני פותר את הבעיה הזו? תודה :-)
-
- 3 תגובות
- 782 צפיות
-
-
-
שלום, אני רוצה לעשות כמו ב MSN, שיהיה אפשרות כזאת לשים סקינים אחירים לאתר, יענו כחול אדום ירוק ושטויות כאלה, ושמישהו לוחץ על אחד מהם אז הרקע בצבע אדום נגיד, וכל הגוונים בצבע אדום יענו כל הסקין משתנה וזה בכל העמודים יהיה ככה, חשבתי על לעשות את זה עם קוקי שאם הוא לא היה עושה לי איזה 200 בעיות זה כבר היה מוכן כולל העיצוב, אבל הקוקי המסריח הזה עושה מלא בעיות, חשבתי לעשות יענו כזה דבר, שאם אין לו קוקי במחשב והוא בחר סקין יענו טוב אני יביא תקוד if ($skin!=null && $_COOKIE['skin']==null) setcookie("skin",$skin,time()+123336); if ($skin!=null && $_COOKIE['skin']!=null) { setcookie("skin","",time()-1000); setcookie("skin",$skin,time()+123336); } עכשיו החרא הזה …
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
יש לי טופס שלפי הפרטים שממלאים שולח לדפים שונים. זה הטופס : <form action="form.php" method="post" name="form" onSubmit="return checkForm()"> <div class="white"><B>Loan Amount</B></div> <select name="Amount" ID="Amount" onchange="checkFieldBack(this)"> <option value="" selected>Please Select</option> <option value="5000">£5,000</option> <option value="5500">£5,500</option> <option value="6000">£6,000</option> <option value="6500">£6,500</option> <option value="7500">£7,500</option> <option value="8000">£8,000</option> <option value="10000">£10,00…
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
מישהו יכול לרשום איך ממיינים מחסנית בפסקל תוך שימוש ב- stack_empty stack_pop stack_push
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
יש פונקציית ספריה בC שהופכת מחרוזת לאותיות גדולות/קטנות? משהו כמו toupper אבל על המחרוזת שלמה
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום לכולם אשמח לעזרה בנוגע לכמה פקודות בC# 1.איך מבצעים קריאה למחלקה שבניתי? 2.איך אני מוחק אבר במשתנה מערך? 3. איך אני יוצר קובץ TXT חדש עם פקודה כי ראיתי שחייבים מחלקה בשביל זה (תקנו אותי אם אני טועה) תודה רבה רבה לכולם על העזרה
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
זאת השאלה http://img207.imageshack.us/my.php?image=61097479ob8.jpg מה שסיבך אותי זה המשוואה שרשמו שם(ל J אין התקדמות). אני חושב שb[j] = לסכום כל המספרים מ0 ועד לJ במערך a. לדוגמא a= 1,2,3,-2,2 b=1,3,6,4,6 אני צודק?
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
אני צריך לפתוח אתר מכירות.. אני זוכר שפעם היה לי פורום מוכן של Phpbb, השאלה אם יש משהו בסגנון בשביל אתר מכירות.. בכל מקרה, כמה יעלה לי פחות או יותר לפתוח אתר מכירות ממישהו שמכין דברים כאלה?
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
פתח ויישם תוכנית שהקלט שלה הוא שני מספרים שלמים, חיוביים, דו ספרתיים ופלט שלו הוא הודעה האם שני המספרים מורכבים מאותן ספרות. למשל, עבור הקלטים 17 71 , 25 52 יהיה הפלט של ההודעה שמהספרים מורכבים מאותם ספרות. לא מצליח לעשות את זה בפסקל...
-
- 7 תגובות
- 781 צפיות
-
-
-
אני צריך לכתוב תוכנית רקורסיבית אשר מקבלת מערך של המספרים שלמים ומחזירה את האורך של התת סדרה העולה הכי ארוכה במערך. יש לי רעיון והוא כך f(i)- מוגדר להיות תת הסדרה הארוכה ביותר עד האיבר i f(1)=1 f(i+1)=max{f(j)|1=<j=<i and A[j]<=A[i+1]} אוקיי זהו הפיתרון תודה
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
אני רציתי לעשות גלרייה עם תמונות שנפתחות בפופ אפ עכשיו ניסתי את הסקריפט הזה וראוים את התמונות בדף הראשי והחלון נפתח אבל לא רואים את התמונה בחלון שנפתח תעזרו קצת תודה מראש <HTML> <HEAD> <TITLE> </TITLE> <script> <!-- /*By George Chiang (WA JavaScript site www.abstract.simplenet.com) Credit must stay intact for use*/ function tile(bgname){ win2=window.open("","","width=380,height=380") if (win2){ win2.focus() win2.document.open() win2.document.write("<head><title>"+bgname+"</title></head>") win2.document.write("<body background="+'"'+bgname+'"'+">") win2.document.write("<br><br><Br><br&…
-
- 3 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום, מאמין שכאן אמצא מי שידע... באתרים מסויימים כגון: http://www.muvtal.co.il/jobs/NewJobs.asp http://yjobs.co.il//Jobs/.aspx ישנו טופס למשלוח מייל אך כתובת המייל לא גלוייה. האם יש דרך לגלות את כתובת המייל או שהיא מוצפנת(או שכל המיילים נשלחים לכתובת של האתר ומשם מנותבים לנמען המקורי)? אודה לעזרתכם, תודה.
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
אני מבצע post לתוך iframe וכאשר הדף שבתוך ה iframe מבצע ריפרש לאבא שלו (הדף בו לחצתי על כפתור ה submit) אני מקבל את ההודעה שמופיעה בתמונה המצורפת. יש למישהו מושג כיצד להתגבר על הבעיה (לא באמצעות שינוי ל get) ? תודה. *** פתרון עקום *** הצלחתי להגיע לאיזה פתרון שהוא קצת עקום: לאחר ה post אני מעביר את הדף שב iframe לדף מקשר שהוא מבצע ריפרש ל parent. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין במדריך ללמידת שפת תכנות ומדריך לבניית תוכנות, למתחילים - ואני מעדיף בעיברית. מתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום רב, אני פותח קובץ שנוצר ב-Access 2003 ע"י Access 2016, ואני לא רואה את החלוקה לקבוצות בתחתית המסמך כפי שמופיע בקובץ המצורף. כיצד אפשר לעשות שיראו את הקבוצות ב-Access 2016? WIN10 תודה.
-
- 0 תגובות
- 780 צפיות
-
-
אני יודע שיש אפשרות בחלון דוס לגלות מה הם האי פיים של כל מי שהמחשב שלי "מדבר" איתו באותו הרגע אשמח לדעת מה הקוד דחוף ביותר תעזרו לי זה חשוב תודה
-
- 3 תגובות
- 780 צפיות
-
-
העלתי אתר הכתוב ב vb.net (aspx) לשרת ובמקום עברית הטקסט מופיע בג'יבריש. ה encoding לא עזר לי. כשהאתר שלי היה על השרת הוירטואלי במחשב שלי הכל היה תקין והיה עברית. אודה לכם את תוכלו לעזור לי.
-
- 0 תגובות
- 780 צפיות
-
-
אני חייב את התוכנה דלפי 5 אם אפשר לינק להורדה ומדריכים לתוכנה בבקשה עדיף בעיברית בבקשה עזרה דחופפפ
-
- 0 תגובות
- 780 צפיות
-
-
האם יש אפשרות לגשת לאלמנט בטופס דרך JS ישירות כשהעמוד עולה, ולא ע"י פעולה כגון OnClick שקוראת לפונקציה?
-
- 6 תגובות
- 780 צפיות
-
-
יש לי כרגע swing שיוצר לי frame עם פנל וכפתור עכשיו ברגע שאני לוחץ על הכפתור אני מעוניין לפתוח frame חדש עם מאזין לארוע בחירה מתוך רשימה בו איך אני עושה בעצם את ההפרדה בין האזנה לארועים בין frames שונים? אני מעוניין שכל דבר יהיה בפני עצמו לדוגמה תגובה לסגירת frame אחד לא תגרור סגירה של כל הframes או לחילופין לחיצה על כפתור תבצע בדיוק את מה שאני רוצה ללא תלות בין הframes אני רוצה ליצור מעין אפליקציה ע"י הswing שאני יכול לעבור מframe לframe ע"י לחיצה על כפתור או בחירת choice מסויים מרשימה... עכשיו פרט לאלה איך אני יכול להוסיףלפנל תמונה? כמו שאמרתי מדובר בswing ולא בapplet! תודה לכל מי שיעזור לירון.
-
- 1 תגובה
- 780 צפיות
-
-
הורדתי מהדר NET Framework פתחתי אותו ועכשיו יש לי כמה תיקיות:bin include lib exmpls איפה אני רושם?
-
- 5 תגובות
- 780 צפיות
-
-
שלום לכולם! רציתי לבנות App קטן בPHP שאני מזין לו תאריך בעתיד, הוא משווה עם התאריך העכשווי ועושה ספירה לאחור שמראה כמה ימים, שעות, דקות ושניות נשארו. הבעיה שאני די חדש בPHP ולא יודע ממש איך לבנות את זה.. מישהו יכול לתת לי קוד או להסביר לי? עריכה: לא משנה... הצלחתי לעשות את זה... אבל יש לי שאלה אחרת... עכשיו שיש את השעון ספירה לאחור, הוא סטטי. איך אני יכול לעשות שכל שניה הוא יתעדכן אבל לא יעשה "הבהובים"?
-
- 0 תגובות
- 780 צפיות
-


