עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Sango,

    שלום, אני כותב צאט בשיטת לקוח-שרת, שאלה שלי זה איך אני בודק שהמשתמש שהתחבר באמת משתמש בקליינט שלי ולא התחבר דרך טלנט למשל? תודה ויום טוב

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  2. באתי לכתוב פה על איך שאני לא מצליח לגרום לפרוייקט לפעול וכמה אני מיואש מזה וכו', אבל בסוף קלטתי שניסיתי ליצור כל הזמן Win32 Console App ולא פשוט Win32 App.. (אני יכול להשבע שעשיתי פרוייקטים של console על המחשב הקודם שלי עם VC6 והם עבדו עם ספריית SDL..). בכל אופן, כל מה שנשאר לי מהפרשה שלי עם הספרייה הזו היא האזהרה הבאה בעת הבניה: 1>LINK : C:\Users\user\Documents\Visual Studio Codename Orcas\Projects\Breakout\Debug\Breakout.exe not found or not built by the last incremental link; performing full link 1>MSVCRTD.lib(cinitexe.obj) : warning LNK4098: defaultlib 'msvcrt.lib' conflicts with use of other libs; use /NODEFAULTLIB:library 1>Embedding manifest... …

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  3. Started by aradgonen,

    שלום, רק התחלתי לתכנת בECLIPSE תכנות של HTML וJAVA ביחד... אני צריך לפתח עמוד JSP ועם הeclipse שיש לי אני לא מצליח.. מישהו יכול לשלוח לי קישור להורדת eclipse עם התוספת של JSP תודה לעוזרים! ברק

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  4. שלום לכולם. כרגע אני עובד על פרוייקטון (Java) המאפשר בין היתר להתחבר לשרת באמצעות שם משתמש וסיסמה. אני רוצה לאפשר למשתמש לשמור פרטים אלה כדי שיוכל לשחזר אותם בצורה נוחה (כתובת שרת, שם משתמש וסיסמה). את הסיסמה חשבתי לשמור ב-one-way encryption (ע"ע hashing) הבעיה היא שאין לי שום מקור נוסף להשוות אליו את ה-hash (המשתמש לא יקליד את הסיסמה כל פעם מחדש). מישהו יודע איך תוכנות "רציניות" מתמודדות עם הדבר הזה? למי שמכיר, כמו ב-Pspad למשל.

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  5. Started by rubiliani,

    שלוםם!! שמעתי משהו על TRIGGERS שזה כמו EVENT בנוי בDB.. מישהו מוכן להסביר לי מה זה לעזאזל!? בעקרון יש לי מעין מערכת תזכורות שכל הזמן רץ שם איזה ת'רד שבודק אם יש איזה תזכורת או התראה למערכת. אמרו לי להשתמש בTRIGGERS שכל פעם שיקרה איזה EVENT זה יקפיץ לי ויחסוך לי את החיפוש בת'רד.. ת'כלס אין לי מושג מה זה.. אני אשמח אם משהו יעזור לי או לפחות יאמר לי להפסיק לבלבל ת'שכל על נושאים שלא קשורים.. תודה!!!! ;D

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  6. Started by dany_tab,

    הורדתי והתקנתי קומפיילר טורבו פסקל 7.0 ויש לי בעיות הבאות זה לא נפתח על כל המסך כשאני לוחץ קומפייל ואז רן לא קורה כלום והתוכנית לא רצה מישהו נתקל בבעיות אלה?

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  7. Started by Psycho17,

    צהריים טובים. יש לי בעיה בפסקל... התוכנה לא בונה לי units (אני יודע שצריך לעשות compile אחרי זה Make ואז Build ) בנוסף שיניתי גם בdirectoris את הנתיב של השמירה של הunit שהפסקל אמור ליצור. אשמח אם תוכלו לעזור לי ולפתור לי את הבעיה הערורה הזו... בתודה רבה אלדד כהן.

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  8. שלום רב, אני מנסה לשים טופס שתהיה בו תמונה, שהרקע שלה שקוף, וכן הטופס יהיה שקוף והוא יהיה על גבי תוכנת וידאו. משום מה כשאני מבצע את זה, הטופס מתחיל לרצד הוא כביכול עושה ריפרשים בהתאם לריפרש של הוידאו או משהו כזה. האם יש פתרון הגיוני לבעיה הזו? אני משתמש בטפסי Winform בvs 2005. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  9. Started by Mike-,

    שלום לכולם, אני מנסה לקמפל תוכנית בSDCC ע"י הפקודה: sdcc filename.c כשאני מריץ את הפקודה הנ"ל, אני תמיד מקבל הודעת שגיאה לגבי השורה הראשונה שאמורה להכליל קובץ כותר מסויים. ווידתי שהקובץ קיים בסיפריה של הקומפיילר, וניסיתי גם להעתיק אותו למקום אחר ולהכליל אותו משם אך עדיין קיבלתי את אותה שגיאה. לבסוף ניסיתי להעתיק את תוכנו של קובץ הכותר לתוך קובץ המקור שלי והקימפול עבר בהצלחה. מה קורה פה ? למה הקומפיילר לא מכליל את קובץ הכותר ? אציין שהקימפול עובר בהצלחה כשאני מנסה לקמפל דרך סביבת העבודה SES51C (שמשתמשת באותו הקומפיילר כמובן).

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  10. האם בC++ אפשר לגשת (ואם כן, איך) לטקסט בזיכרון הCOPY/PASTE של חלונות? יש לי ישום (בשפה אחרת) שמכניס את התשובות שלו לזיכרון, ואני רוצה שהתוכנה בC++ תיקח את המידע מהזיכרון ותשתמש בו לצרכים שלה. תודה, LazyBoy

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  11. Started by gshhar,

    אני מעוניין להתחיל ללמוד תיכנות (לא לתואר,תואר ראשון במשהו אחר כבר יש לי). אני מעוניין במסלול של כמה חודשים שמשלב בתוכו יותר משפה אחת. 1 של מכללת סלע שזה קורס של 1000 שעות אקדמאיות הכוללות 680 שעות של הרצאות ו-320 שעות של תרגול מודרך וביצוע פרויקטים עצמיים http://www.sela.co.il/?CategoryID=1717&courseId=1 2 מפתח תוכנה מוסמך מיקרוסופט (MCPD) - התמחות בWEB שזה קורס של 440 שעות http://www.hi-tech.co.il/college/default.asp?PageID=12&CourseNum=1205 אשמח להסבר לגבי ההבדלים בין המסלולים,מה יותר כדאי,איפה אני לומד יותר דברים,מה זה בדיוק MCPD,למה יש ביקוש . תודה !

    • 1 תגובה
    • 783 צפיות
  12. http://img299.imageshack.us/my.php?image=pic1kl4.jpg איך אני יכול להוריד את זה?

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  13. אורח איציק
    Started by אורח איציק,

    שלום לכולם,נתנו לי עבודה קטנה באסמבלי ואני דיי חדש ואני לא מצליח להבין את כל הקטע של הדגלים ואת הפקודה לא חוקית של הMOV. מישהו בבקשה יכול לעזור לי עם הדגלים?תודה רבה מראש לכולם!

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  14. Started by aliza-k,

    שלום לכולם. אני מחפשת איזשהו מדריך ל sql express אם מישו יודע על אחד כזה , אשמח אם יידע אותי.. תודה רבה!

  15. מישהו יכול לעזור לי? למה זה לא נותן לי להריץ... http://pic-il.net/images/rgh1192354870m.JPG

  16. Started by TheFailedC,

    אני עובד על פתרון לבעיה קטנה בC# והבעיה שלי , שבגלל שירד במיקוד Stringים, ולא מצאתי שום מידע על זה בספר/אינטרנט. אז יש לי שאלה על הפונקציות של סטרינג, מכיוון שזה מחלקה נפרדת ולא מערך של CHARים כמו בC . אז יש לה פעולות, כמה שאני יודע כמו- השוואה בין שתי stringים, חתיכה העתקה, וכו'. הבעיה שלי , שכשאני מנסה לגשת לאות מהstring אני מקבל שגיאה, כאילו זה לא אפשרי לגשת אליו. אני ניגשתי אליו כמו אל מערך - a נגיד והstring הוא a. ולכן השאלה שלי איך אני ניגש אל האותיות של הסטרינג? איך אני "מפרק" את המילה.

    • 5 תגובות
    • 783 צפיות
  17. Started by creative,

    יש לי תוכנית בפסקל ואני רוצה לראות אותה כתוכנה כמו כל תוכנה (כפתורים,תיבות.....) בצורה ויזואלית על הווינדוס איך אני עושה את זה?

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  18. Started by Eviljelly,

    שאלה ראשונה , define# רץ לפני הקומפיילר ולכן טוב רק בקובץ שבו הוא נכתב נכון ? לדוגמא אם אני מגדיר בקובץ א define ובקובץ ב עושה include לקובץ א זה לא ישפיע על התוכן של קובץ ב (כמובן שקובץ א הוא header) יש לי פשוט כמה define זהים בקבצים שונים ואני רוצה לאחד אותם (מסיבות מובנות) ורוצה לבדוק אם זה אפשרי .. שאלה שניה (לא בטוח שאני שולט בכל המושגים). אני מנסה להגדיר קישור בין תהליכים באמצעות קטע הקוד הבא : struct sockaddr_un ServerUNIXstream; ServerUNIXstream.sun_family=AF_UNIX; ServerUNIXstream.sun_path="/user/workplace/socket1"; SocketID[2]=socket(AF_UNIX, SOCK_STREAM,0); וכל הזמן מקבל שגיאות קומפילציה על הניסיון להגדיר את ה path . ניסיתי ליצור משתנים מכל הסוגים (char[…

  19. Started by big foot,

    מה לא בסדר בפקודה הזואת? temp=savepicture(image1.picture,save_fileName) הוא אומר שיש לי טעות או שהוא לא מכיר את הפונקציה למרות שהוא מראה לי מה הפונקציה צריחה לקבל בדקתי גם ב MSDN ואני לא מבין מה הבעיה שלו

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  20. Started by juicy,

    היי חברה, מישהו מתנדב לפתור בשבילי תרגיל ב C#? זה יעזור לי מאד!

    • 1 תגובה
    • 783 צפיות
  21. Started by razaviv05,

    שלום, אני רוצה לעשות כמו ב MSN, שיהיה אפשרות כזאת לשים סקינים אחירים לאתר, יענו כחול אדום ירוק ושטויות כאלה, ושמישהו לוחץ על אחד מהם אז הרקע בצבע אדום נגיד, וכל הגוונים בצבע אדום יענו כל הסקין משתנה וזה בכל העמודים יהיה ככה, חשבתי על לעשות את זה עם קוקי שאם הוא לא היה עושה לי איזה 200 בעיות זה כבר היה מוכן כולל העיצוב, אבל הקוקי המסריח הזה עושה מלא בעיות, חשבתי לעשות יענו כזה דבר, שאם אין לו קוקי במחשב והוא בחר סקין יענו טוב אני יביא תקוד if ($skin!=null && $_COOKIE['skin']==null) setcookie("skin",$skin,time()+123336); if ($skin!=null && $_COOKIE['skin']!=null) { setcookie("skin","",time()-1000); setcookie("skin",$skin,time()+123336); } עכשיו החרא הזה …

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  22. Started by Director,

    שלום לכולם . אני מבקש מקמפל לשפת C# . תודה לכל מי שיעזור / ינסה

    • 2 תגובות
    • 782 צפיות
  23. Started by OC,

    חשבתי על בניית תוכנית שבודקת אתה המספר עם היא שלמה או לא: בתוכנית הישמשתי ב int שמחזיר רק שלמים השאלה שלי עם אפשר ליבנות תוכנית שמגדרים את המישתנים רק ב double והיא תיבדוק עם ערך שלם או לא כי אני חושב שמה שעשתי זה כאילו להישתמש בבאג כאילו אני קולט 34.5 אבל זה מקבל רק את 34 במיספר וזה כאילו ניצול באג כי בטח שפות תיכנות אחרות עם מישתנה שקולט רק שלמים מקבל מיספר נגיד 34.4 אז ביגלל שהוא קולט רק שלמים אז התוכנית תקרוס או משהוא. #include<iostream> using namespace std; int main() { int x; double t; double y; double p; double r; cout<<"put 2 number"<<endl; cin>>p; x=p/1; t=p/1; y=x+1; if(t>x&&t<y) { cout<<"lo shalem:"&l…

    • 4 תגובות
    • 782 צפיות
  24. Started by pooki_1,

    שלום לכולם יש לי איזשהו מבנה דינאמי ובתוכו גם שדות דינאמיים שאני שומר לקובץ בינארי, העניין המוזר הוא שאם אני שומר את הקובץ ואז מנסה לקרוא אותו אח"כ (למבנה אחר, בלי הקצאות דינאמיות וכאלה) אז הכל בסדר, אם אני סוגר את התוכנית ומנסה לקרוא אותו אז הוא לא קורא לי את השדות הדינאמיים, אני אצרף פה את המבנה ואת הפונקציות של השמירה והטעינה, אשמח אם מישהו יוכל לעלות על טעותי המבנה typedef struct { char company_name[LEN]; // company name int years; // amount of years that he worked char reasonToLeave[LEN]; //why have you left your old job char city[LEN]; }OldCompany; typedef struct { int id; // worker's id number char worker_name[LEN]; …

    • 2 תגובות
    • 782 צפיות
  25. Started by generalA,

    מה עושה הפקודה [m=mat[0 כאשר mat מוגדר כמערך עם 5 מקומות. ???? תודה אנשים !

    • 4 תגובות
    • 782 צפיות

דיונים חדשים בפורומים