עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. היי , מחפש פונקציה שתחזיר לי את התקייה הנוכחית בה אני נמצא בהרצת התוכנית , C סביבת יוניקס , האם קיימת ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  2. אני רוצה לכתוב תוכנית שבה אני מכניס מספר מסויים (למשל 20 שמייצב תו רווח) והתוכנית מראה לי את התו שלו תודה.

    • 6 תגובות
    • 786 צפיות
  3. Started by Speed Demon,

    צהריים טובים! אני כבר שעה מנסה למצוא בגוגל לינקים והסברים איך אפשר לעשות כך שהתמונה תיהיה בעצם לינק לאתר כלשהו,מצאתי דיי הרבה אפשרויות אבל כלום לא עובד משום מה. דוגמא: <a href="http://speeddemonart.deviantart.com/gallery/" target="_blank"><img src="http://i43.tinypic.com/1zv8uts.jpg" alt=""></a> אני צריך את זה לחתימה בפורום כלשהו. אני רוצה לעשות שהתמונה הזאת http://i43.tinypic.com/1zv8uts.jpg תיהיה מעבר לאתר http://speeddemonart.deviantart.com/gallery/ בלי גבולות או משהו. מישהו בבקשה יכול לעזור לי עם זה? תודה וחג שמח!

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  4. Started by DOGMA,

    איזה פקודה אני צריך להכניס לקובץ כדי שיראה לי index של כל הקבצים בספריה שהוא נמצא בה בלי להוסיף כל פעם קובץ ידנית?

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  5. Started by pain_killer12,

    חבר'ה, התכנית שכתבתי עפה לי במהלך אחת הפונקציות אך אני לא מבין למה. מצ"ב הקובץ של התכנית (היא עדיין לא גמורה, יש 9 אפשרויות ומתוכן כתבתי רק 4). כאשר מקישים 4, המערכת מבקשת להכניס חודש בפורמט Aaa (לדוגמא Jan ) ואחריו יום בחודש במספרים 1-30. ואחריו להכניס משימה, המשימה אמורה להיכנס כstring. התכנית עפה בדיוק אחרי ההדפסה "please enter a task. הבעיה היא בהקצאות במקרה והתנאים בif-ים מתקיימים. אני לא כל כך מבין למה התכנית עפה, אולי תוכלו לעזור לי. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בזה. תודה מראש לכל העוזרים. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  6. אני פותר תרגיל בג'אווה אבל יש לי בעיית קומפילציה עם מערך של עצמים שבניתי.. זהו הבנאי של העצם: (שם העצם הוא Rabbit) public Rabbit (double s1,double s2,double s3,String name) { score1=s1; score2=s2; score3=s3; this.name=name; avg=(s1+s2+s3)/3.0; } זהו השלב שבו יצרתי את המערך: int rabbits=in.nextInt(); Rabbit [] ra=new Rabbit [rabbits]; וזהו השלב שזימנתי את הבנאים (זה בתוך לולאה): System.out.println("Please Enter Rabbit's Name"); name=in.next(); System.out.println("Please Enter All 3 Scores:"); s1=in.nextDouble(); s2=in.nextDouble(); s3=in.nextDouble(); ra=new Rabbit(s1,s2,s3,name); והבעיה שלי לפי הקומפיילר היא בקטע הזה: ra=new Rabbit(…

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  7. שלום מחפש תוכנה הבודקת העתקות בין שני קבצים או יותר ב C# או JAVA

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  8. Started by Rule The Pc,

    אהלן אני חייב פונקציה שתשנה לי שם של קובץ זה קשור לתוכנה בVB עריכה: בעצם יותר חשוב לי פונקציה שתעתיק לי קובץ ותשנה לו את השם יעני ההבדל הוא שהפונקציה הראשונה משנה את השם והשניה מעתיקה ומשנה את השם ככה שהקובץ המקורי נשאר עם השם שלו

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  9. עדיף שיהיה בלי פרסומות

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  10. שלום, מישהו יודע כיצד ניתן להגדיר file type בעזרת סי-שארפ? אני רק יודע שסיומות הקבצים והתוכנות בהן הן נפתחות מצויות ברג'יסטרי ב-HKEY_CLASSES_ROOT... תודה רבה על העזרה.

    • 5 תגובות
    • 785 צפיות
  11. Started by Imtheman,

    אני רוצה ללמוד ASP על איזה תוכנת פיתוח אתם ממליצים ???

  12. Started by hazed,

    אני צריך עזרה במשהו. הורדתי את הקובץ של 3.7glut כדי שתהיה לי ספרייה glut.h בשפת C. אני לא מבין איך אני יוצר ספרייה כזאת. כשאני מנסה להכניס את הספרייה הוא מראה לי שיש טעות ושאין ספרייה glut. אני עובד ב-microsoft visual studio 6.0. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  13. Started by hilakonin,

    ???????

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  14. חיפשתי בחנויות ובאתרים ולא מצאתי תודה

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  15. יש לי על המחשב שרת IIS ואני רוצה לפתוח משתמש בשביל חבר שלי ולתת לו 20 מגה שהוא יוכל להכנס עם שם משתמש וסיסמא. וזה יהיה רק בשבילו. איך עושים את זה?

  16. Started by ophirlevi,

    שלום לכולם, אני מחפש קומפיילר לשפת C# ומאיפה אפשר להוריד אותו. שאלה שנייה, אני עכשיו בתיכון בכיתה י' ואני לומד מדעי המחשב שפת C# ולומדים שם ממש בסיסי, עכשיו אני מחפש ספר ללימוד C# לרמה שלי (אני לא יודע כלום, אני יודע לרשום רק Hello World), איזה ספר אתם ממליצים בשבילי? תודה לכל העוזרים!!! :s05:

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  17. Started by devilh,

    אני נותן את הקוד הזה mov ax,si mov cx,8 div cx SI-מכיל 4 במקרה זה אני עובד עם האמולטור EMU8086,למי שמכיר-זה נותן לי אופציה להריץ את הקוד בתוך האמולטור,שלב שלב,ככה שאני יכול לדבג בנוחות אחרי הפקודה DIV CX אני אמור לקבל: AX=0 DX=4 מה שאני בפועל מקבל AX= 4000H DX=4 H מסמן מספר בהקסה אני לא מבין מה גורם לדבר המוזר הזה,זה ממש לא הגיוני דוגמא נוספת-אני מריץ את הקוד כאשר SI מכיל 6 ואני מקבל AX=8000H DX=6 למישהו יש רעיון על משהו שיכול להשפיע על החלוקה,או לגרום לכזה מצב? נ.ב ניסיתי גם IDIV

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  18. Started by free fraek,

    אני לא מבין מה הדבאגר רוצה ממני ניסיתי כל דבר.. מצורפת תמונה.. [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 785 צפיות
  19. אז ככה עם מישהו מכיר אתה שמסביר איך לעשות את זה... ואיזה תוכנה הכי מוממלצת לבניית סירטוני הפלאש?

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  20. Started by ~שירה,

    יש לי מספר משתמשים במערכת, ואני רוצה שיוכלו להכנס למערכת בכל שם משתמש רק פעם אחת באותו זמן (ולא עם אותו שם במחשבים שונים). אז לבדוק שיש משתמש אחד עם השם משתמש במערכת - הצלחתי. אבל מה קורה ביציאה? יש לי כפתור של יציאה שאני מעדכנת שם שהמשתמש יצא, אבל מה קורה אם הוא יוצא דרך הX של החלון, או סוגר את המערכת עם מנהל המשימות? איך אני בודקת שהוא יצא כדי שיוכל להכנס שוב?

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  21. Started by tdknight,

    היי, לא בטוח אם זה הכי קשור לפה (אולי יותר מדע וטכנולוגיה) אבל אני מחפש חומרים על אלגוריתמים לטיפול בהתנגשויות (כדורים-כדורים,כדורים-משטחים) שמתרחשות בתלת מימד. איפה אני מוצא? תודה

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  22. שלום לכולם, פתחתי נושא לפני דיי הרבה זמן (פתחתי חדש כי אני לא בטוח שמותר לי להקפיץ נושא ישן), הבעיה שלי עדיין לא נפתרה ומתוארת בקישור הבא: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=421546.msg3623732#msg3623732 בכללי, האתר שלי מעוצב בפוטושופ, וכול כתבה כתובה בתוך העיצוב שניתן ליראות דוגמא לכתבה כאן: http://nemex.speeds.co.il/index.php?id=32 בעיקרון כפי שניתן ליראות אין הרבה כיתוב וסירטון קצר, הבעיה היא שאם אני הייתי ממשיך לכתוב, הכיתוב פשוט היה יוצא מהטבלה ש"פוטושופ" ייצא, ולכן אני כול פעם נאלץ לכתוב כתבה קצרה מה שגורם לכך שאני לא יכול לנהל את האתר שלי בחופשיות, עלה לי רעיון, אפשרות אחת היא להתאים את האתר (את האזור שבו כותבים) לתוכן, ככה שאני יוכל לכתוב בלי לדאוג אם זה…

    • 6 תגובות
    • 784 צפיות
  23. Started by jackok111,

    שלום, אני מנסה לתכנת אתר ב- C# (ASP) ובעת הרצה F5 נפתח לי ה- IE אבל הוא רושם שהוא לא יכול להתחבר ל- localhost. יש לי vista ultimate, והבעיה די חדשה כי עשיתי לא מעט תוכניות כאלו בעבר. אשמח לעזרה, תודה.

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  24. Started by HaEsrimVeArba,

    יש לי 4 מחלקות ראשית נימ1 נימ2 מבנה נתונים שתי הנימים אמורים לעבוד על אותו האובייקט מסוג "מבנה נתונים" שמוגדר במחלקה הראשית. איך אני גורם להם לעשות את זה? ב CPP הייתי משתמש במשתנה גלובלי או שולח לשניהם מצביע אבל כזכור לי אין בJAVA מצביעים..

    • 6 תגובות
    • 784 צפיות

דיונים חדשים בפורומים