עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Psycho17,

    צהריים טובים... אני עושה פרוייקט חמש יחידות בגרפיקה ממוחשבת בפסקל...(כן אני יודע שזה קצת מצחיק גרפיקה ופסקל אבל זה מה יש) אני צריך את הקובץ NewDelay.tpu למי שיש ויהיה מוכן לשלוח לי אותו זה יעזור לי מאוד. בתודה מראש אלדד כהן.

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  2. הראשונה שלי ב php. ההתקנה בוצעה ע"ג פלטפורמת winxp המריץ שרת web מסוג apache2.0.5. קובץ ההתקנה בוצע ע"י php-4.3.9-installer ובתחילת ההתקנה התבקשתי לסמן את סוג ה web server עימו אני עובד. ברירת המחדל היתה iis אך שיניתי את הסימון ל apache. בסוף ההתקנה קיבלתי את ההודעה הבאה: ובכן בדקתי את ה install.txt שהוא קובץ מאוד גדול ושם כתוב שעדיף לבצע התקנה ידנית ולא באמצעות ה installer. לא כל כך הבנתי בדיוק איך מתבצעת התקנה ידנית. נכנסתי ל htpd.conf ולא ראיתי דרך לשנותו. מישהו יכול להסביר לי מה משמעות הודעת השגיאה הזו ? איך לבצע התקנה ידנית ? איך לעדכן את httpd.conf ? ובכלל, מה עושה מי שלראשונה בחייו מתקין php ונדרש לפנות לקבצי conf של apache, ל install.txt של php, להבדיל בין התקנה…

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  3. Started by Shadowolf,

    שלום, אני מחפש קוד מוכן של tree menu בג'אווהסקריפט, דיי כמו זה שנמצא ב-iqpc.co.il בצד ימין. חיפשתי בגוגל אבל הוא מצא לי תפריטים שלא ממש אהבתי, ואני רוצה אחד כמו זה שבאתר הנ"ל. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 792 צפיות
  4. שלום לכולם, אני צריך לכתוב פונקציה המדפיסה רק את השורות הזהות משני קבצי טקסט נתונים. השאלה שלי היא איך לעשות את זה - האם למיין תחילה את השורות ואז לבדוק? צריך גם לשים לב שלא לרשום אותה שורה פעמיים (אפילו אם מופיעה פעמיים באחד או יותר מהקבצים) מה הדרך היעילה ביותר? בתודה מראש לעוזרים...

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות
  5. אני רוצה שברגע שאני לוחץ על מקש במקלדת התוכנה תגיב למרות שהיא לא בפוקוס, למשל אם אני לוחץ F4 אז התוכנה תראה הודעה כלשהי. הבעיה היא כמובן שהאירועים של הפקדים הם רק שהם בפוקוס אז איך אפשר לעשות מה שביקשתי שטופס ממוזער?

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות
  6. כי אני בשרת עצמו אני מנסה לזהות אותו כ MS 2005 SQL ועד עכשיו האתר לא עובד לי,וניסתי מלא, האם אני צריך להמיר אותו ל SQL MS 2005 ואז זה יעבוד לי? בניתי אתר ASP 3.5 הכל עובד לי במחשב ולא בשרת.. יש איזה טיפ? איך בדיוק מוצאים אותו בקונטקטסטרינג?

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  7. שלום אני מעוניין לבנות אתר משחקי און ליין שיכלול 10 משחקי בורד תמיכה ב3 שפות אפשרו להיתכתבות בין השחקים (כמובן במקרה הזה שתהיה תוכנת תירגום בין המשתמשים בגלל שזה בכמה שפות) יש משקיע וכו וכו אני מחפש אנשים רצינים כי כבר נפלתי בפח של כמה צעירים אז עם אתם מבינים או יודיעם מי נאי ישמח לשמוע כמובן העבודה כולל כסף... כמו כן עם אתם מכירים חברות שגם מעלות אתרים ברמה כמו שאני רוצה לאינטרנט אני גם ישמח לקבל לינקים וכו וכו תודה..

    • 1 תגובה
    • 792 צפיות
  8. סיימתי לבנות קוד ++C שרץ ומתקמפל מקומית, ועכשיו אני רוצה להכניס אותו לתוך תוכנת התקנה כדי שאני אוכל לתת את התוכנה לאנשים שיתקינו על המחשב שלהם. 1) איך אני מייצר תוכנת התקנה לקוד שכתבתי? 2) איך אני מכניס את הנושא של קוד הפעלה (serial key) לתוך התוכנה כך שמי שירצה להתקין את התוכנה על המחשב שלו יצטרך לקבל ממני serial key?

    • 2 תגובות
    • 792 צפיות
  9. אהלן כיצד ניתן למלות באופן אוטמטי שם משתמש וסיסמא באתר מסויים שאני רוצה ולעשות התחברות אוטומטית, למשל אני רומה לשמור פרמטרים של שם משתמש מסויים וסיסמא ולכנס לאימייל שלי ע"י שהוא מציב אוטמטית את הנתונים ומתחבר אני מחפש דרך לעשות זאת ב html או javascript

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  10. אתר אירופאי מתכנן סניף בישראל למוצריו. ומחפשים סטודנט או תכנת המתמצא היטב ב- php, mysql. לשם תירגום האתר האירופאי לעברית. כל המעוניין נא ליצור קשר עם דני - dan.timor@stadt-frankfurt.de

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  11. Started by omers28,

    ברצוני לדעת האם התקנת php והאפצ'י סרבר שונה בwindows server 2008?. לצערי לא מצאתי תשובה על כך בגוגל,ולכן אני שואל. תודה עומר.

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  12. Started by אתי :),

    היי. איך אני יכולה להוסיף עוד איבר לרשימה המקושרות אבל לסוף שלה? ואיך אני עושה את זה שישמר לי המצביע להתחלה שלה גם. תודה.

    • 2 תגובות
    • 792 צפיות
  13. Started by iem,

    היי אנשים ! יש לי את הפונקציה הנתונה, אני יודע שהיא אמורה לקבל מחרוזת טקסט, ומס' שלם n ואמורה להחזיר את האות השכיחה ביותר במילה n. char Count_Word (char* Str, int n) { int i=0; int j=0; char buff[10000]; int k=n; for (i = 0 ; k > 1 ; i++) if (Str[i] == ' ') k--; for (j = i, i = 0; Str[j] && Str[j] != ' '; j++, i++) buff[i] = Str[j]; buff[i] = 0; return Popular_Letter (buff); } למשל: נניח ויש לנו את המשפט: "hw is the best forum ever" אז אם אני רוצה לדעת איזה אות מופיעה הכי הרבה במילה השלישית, אז לפונקציה אני אכניס n=3, ואת המחרוזת שלי (שהיא המשפט). הפונקציה משתמשת הפונקציה נתונה אחרת כפי שניתן לראות שאותה פונק' אחרת היא מקבלת מצביע ל…

  14. Started by efod26,

    איך אני משנה בויז'ואל את התיקיה שבה הקומפיילר מחפש קובץ מסוים? לדוגמא יש לי מסך שלחיצה מסוימת מקפיצה תמונה ששמורה במחשב, הקומפיילר מחפש אותה תמיד ב-Bin\Release איך אני משנה את זה?? תודה,

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות
  15. Started by c5123,

    אני רוצה במקום להדפיס על המסך אם printf לשלוח למדפסת יש פקודה כזאת?

    • 0 תגובות
    • 791 צפיות
  16. Started by gkman,

    שלום. יש לי עמוד שאני רוצה שכשהמשתמש ינסה לעזוב אותו- יקפוץ הודעה שתשאל אותו אם הוא בטוח שהוא רוצה לעזוב - ותתנהג בהתאם לתשובה. אני מודע לזה שהרבה דפדפנים מונעים אפשרויות כאלו מטעמי אבטחה- אבל גם נתקלתי בלא מעט אתרים שיש להם מנגנונים כאלו (גימייל- לדוגמא) מחיפוש קצר בגוגל הבנתי שהאירוע unload בjavascript לא יעזור ושאני צריך להשתמש בDOM. אף פעם לא התעסקתי בDOM ואני גם לא סגור על מה זה בדיוק- אין לי ידע לכלום מעבר לPHP וjavascript בסיסי. אשמח אם מישהו יכול לעזור. אני רוצה גם לבצע בדיקה קטנה אם המשתמש כבר התחיל למלות את הטופס- כי רק אז אני רוצה לשאול אם הוא בטוח שהוא רוצה לעזוב. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 791 צפיות
  17. Started by rk666,

    זה דיי קשור לפה, שאלה שלא הצלחתי לפתור: Design a circuit that adds four 1-bit binary numbers simultaneously by using full-adder circuits זה לא פשוט כמו שזה נראה, זה דיי טריקי. אם למישהו יש רעיונות/טענות/מענות מוזמן להגיב תודה.

    • 4 תגובות
    • 791 צפיות
  18. Started by lordgod,

    אני לא מוצא , אתם מכירים ?

    • 2 תגובות
    • 791 צפיות
  19. שלום לכולם, אני יוצר מסמך word דרך קוד v.b. המסמך עצמו מכיל טבלאות שאני יוצר דרך הקוד, אני פשוט לא מבין מהם כל המאפינים של הטבלה, אני מחפש מאפיין שיגרום לכך שלא יהיה מצב שטבלה אחת תקטע ע"י מעבר עמוד, אם מישהו יודע מהו המאפיין המתאים אשמח מאד, וכן אם יש למישהו חומר שמפרט בעברית ומסביר את מאפייני הטבלה ואיך בדיוק להשתמש. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 791 צפיות
  20. אני צריך עזרה ב HTML.. מישהו יודע מה הסקריפט לזה שאם אתה עובר עם העכבר על תמונה היא הופכת לתמונה אחרת? (כן, ככה משתמשים כולם בכפתורים, אתה עובר עליהם והם "נדלקים"), ועוד קוד אחד, קוד שעושה סרטון וידיאו בתוך הדף (מובנה על הדף.. מתוך סרטון שהעלתי לשרת). תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 791 צפיות
  21. Started by garnett,

    שלום אני חדש ב XML זה הקוד שלי: <image imageURL="images/image.jpg" thumbURL="thumbs/imahe.jpg" linkURL="" linkTarget="" > <caption>טקסט מסוים שחוזר על עצמו</caption> </image> זה קוד שמקושר לגלירת תמונות של פלאש, השאלה שלי אם אפשר להשתמש במשתנה שמכיל את הטקסט שחוזר על עצמו בכל פעם שעולה תמונה תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 791 צפיות
  22. Started by nir_b,

    התקנתי win XP ועכשיו אני לא מצליח לכתוב בעברית בתוכנת turboc (תוכנת dos). התקניתי את העברית בדוס וגם תוסף עברית לדוס אבל עדין זה כותב בג'בריש - האם יש פתרון??? זה די חשוב! תודה.

    • 0 תגובות
    • 791 צפיות
  23. Started by razoli,

    יש לי מסד נתונים ואני צריך לעשות לו פילטר מורכב כלומר איפה ש וש וש תציג אני אסמך אם מישהו יוכל לתת דוגמא או איך לשלב SQL תודה רבה רז

    • 3 תגובות
    • 791 צפיות
  24. אני רוצה לגשת ל-TextBoxes שקיימים בתוך אפליקציות ב- Windows. אם זה החלון כתיבה ב- Notepad, ה- Address Bar ב- Explorer או סתם איזה TextBox. אני רוצה לגשת אליהם כאשר הם יהיו Focused והמשתמש יפעיל איזהשהו Trigger (כמו לחיצה על כפתור שנקבע מראש). האם זה בכלל אפשרי לגשת ל- Focused Text Boxes? אני רוצה לקרוא מהם מידע ולשנות אותו.

    • 1 תגובה
    • 791 צפיות
  25. Started by Electric Boom,

    ^ (אני קובע איזה....................................................)

    • 3 תגובות
    • 791 צפיות

דיונים חדשים בפורומים