עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Ni3t,

    אוקי מן הסתם יש כאן הרבה שרוצים להתחיל לילמוד PHP ולא יודעים מאיפה בתור התחלה Www.PHP.NET האתר הרשמי http://php.eitan.ac.il/main.php האתר של PHP בישראל Webmaster.CO.IL סתם אתר עם מדריכים לPHP ושפות שונות http://www.guides.co.il/download.php?guide=132 אתר עם פונקציות לPHP http://apache.org/ תוכנה להתנסות עם PHP על השרת הביתי שלך http://www.apachefriends.org אתר עם התוכנה אפצ'י ועם התוספות של Mysql הPHP 5.4.3 מנהלים לינעוץ

  2. Started by zipzip,

    הי חברה אני מחפשת דרך לסגור דרך הקוד כל יישום/חלון שפתוח לי וגם עושה שמירה של נתונים אם צריך כמו למסמך וורד פתוח אם מישו יודע משו או כיוון אשמח לשמוע תודה לכולם...

    • 5 תגובות
    • 801 צפיות
  3. Started by dolypooh,

    אהלן חברים.נתקלתי בבעיה מעצבנת במיוחד שאיני מצליח לפתור עדיין, היא חוזרת על עצמה בשני אתרים שאני בונה.הרכבתי גלריה שאורזת בתוכה Jquery. (גלרית פאנסי בוקס החינמית).בצילום מסך שצירפתי ניתן לראות שלרקע הלבן המחזיק את הטופס יש גובה, 356px. וכתוצאה מכך אני מקבלסקרולר. חיפשתי בסי אס אס ובקלאס לא מוגדר גובה.כפי שניתן לראות ב inspect element הגובה "מגיע" מרמת ה inline, אך שם אין גובה. (בדקתי עשרות פעמים).איך לעזעזאל אני נפטר מהסקרולר למישהו יש מושג? יכול להיות שהגובה מגיע מקובץ JS של הגלריה? את אותה הבעיה בדיוק יש לי עם גלריה אחרת, שמגיע גובה לדיב מסוים ואיני מבין מהיכן.אודה על כל עזרה.

    • 0 תגובות
    • 801 צפיות
  4. Started by aerosmith,

    שלום. בניתי מספר עמודים באתר חדש שעשיתי.. עשיתי קובץ של CSS נפרד והעמוד שלי בנוי מבאנר למעלה, ומ-2 קטעים של תוכן מימין ומשמאל, ועוד שורה באורך של 2 הקטעים מתחתיהם. זאת אומרת: באנר תוכן ימין, תוכן שמאל תוכן למטה באורך של ימין ושמאל. יש לי 3 עמודים באתר. הבעיה שלי היא שכשאני רושמת יותר דברים והטקסט ארוך יותר מצד ימין מאשר מצד שמאל באחד העמודים, יש מין קפיצה של בערך 2-3 פיקסל שמאלה... כשה DIV הימני ארוך יותר מה DIV השמאלי באחד העמודים יש קפיצה וזה גורם לאתר להיראות בלתי מקצועי כי יש מין קפיצה במעבר לעמוד הספציפי הזה. בבקשה תעזרו לי! תודה.

    • 3 תגובות
    • 801 צפיות
  5. Started by guyishai,

    שלום, כתבתי לשימושי האישי applet שאמור לקרוא נתונים מקובץ אחד ולכתוב אותם בקובץ אחר. לאחר כתיבת ה-applet התברר לי כי ברוב המקרים אין לאפלטים הרשאות לכתיבה בקבצים. עם זאת, קראתי בספר The Java Tutorial שישנם אפלטים "מהימנים" שכן זוכים להרשאות הללו. (כשניסיתי להריץ את זה בתור יישום, זה כמובן עבד בלי בעיות, אך חשוב לי שזה יהיה בכל זאת אפלט.) מישהו יודע איך אני יכול לגרום לאפלט שלי לקבל את הרשאות הכתיבה ולעבוד כמו שצריך? תודה, גיא.

    • 1 תגובה
    • 801 צפיות
  6. Started by assaf990,

    מדוע צורת הכתיבה הנ"ל תקינה? איך זה עובד אחרי הקלעים? int x, y, z; x = (y=4, z=5); ב- X יהיה 5

    • 3 תגובות
    • 801 צפיות
  7. היי, עשיתי מערכת ניהול קטנה עם הוספת עמודים, עריכה ומחיקה. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך אפשר להוסיף אפשרות של הזזת שורה במסד למעלה או למטה (כדי שיוכלו לשנות את סדר הופעת הדפים) אני שובר את הראש כבר יומיים למצוא פתרון יצירתי תודה!

  8. Started by idofr,

    היייייייייי אז ככה התחלנו ללמוד C בבצפר עכשיו אני יודע (בעיקר ידעתי אבל יודע) VB ולכן יש לי את הקומפיילרים של VS6 ו VS.NET ויש עוד קומפיילר חינמי שאין לי מושג מהו (המורה אומרת שהוא לא משו) הקיצר עכשיו בטוח שמבחינת חדישות עדיף להתקין את ה.NET אבל אני יודע שברוב ב.NET לא כול הפקודות הן אותו דבר כמו בקודמים ו.NET אנחנו לא לומדים בבצפר אז השאלה היא אם C נישאר אותו דבר ואפשר להתקין את ה.NET או שגם הוא השתנה וכדאי להתקין את ה6 ? בתודה ושנה טובה עידו

  9. Started by yk1,

    אני צריכה לעשות איזושהי תוכנית בעזרת Mathematica. הבעיה היא שעלי ללמוד את השפה לבד ונתקעתי עם כמה דברים: (אל דאגה, הרשיון חוקי! אבל האנגלית שלי לא משהו, ככה שההסברים שלהם לא תמיד עוזרים... ) 1. איך יוצרים את התוכנית כמו תכנה עצמאית, כך שהמשתמש יוכל להפעיל אותה מכל מחשב, ויראה רק את החלקים של הפלט? 2. איך יוצרים לחצן (כמו Button) שקולט לתוך משתנה? וזוהי רק ההתחלה.............. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 801 צפיות
  10. האלן, אני כותב תוכנה שתחשב לי ולחברים שלי כל מני דברים שקשורים לנסיעות ולאם עדיף לנסוע באוטובוס או רכב לכולנו כי יש לנו הרבה נסיעות.. בכל מקרה אני צריך דרך לייצר מערך נתונים של המרחקים וזמן הנסיעה בין כל המקומות לכל המקומות בארץ כדי שאני לא אצטרך לגשת לאינטרנט ולעשות את זה כל פעם מחדש, ז"א אני צריך שכל צומת בארץ יהיה לה פוינטר למקום הבא ממנה ואת המרחק וזמן הנסיעה אליו ככה שאני אוכל לייצר מפה של מרחקים וזמן נסיעה בין כל המקומות בארץ לכל המקומות בארץ.. אני לא צריך ייצוג גרפי של זה אני פשוט צריך בתוכנה שלי לשלוח המון אפשרויות כדי למצוא מסלול אופטימלי להרבה אנשים ביחד אז אני מעדיף לא לגשת לאינטרנט אלא שיהיה לי database על המחשב כדי שזה ירוץ יותר מהר, יש את הפונקציה CDXroutemp…

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  11. Started by shani59,

    היי לכולם, התחלתי לא מזמן ללמוד תכנות, ונתנו לנו מטלה לכתוב תוכנית שמקבלת 4 מספרים ומחשבת את סכום הריבועים של הספרות. כתבתי תוכנית, וכשאני מנסה להריץ אותה זה משום מה לא עושה כלום אחרי שזה מקבל את הספרות, ואין לי מושג למה התוכנית היא כזו: #include <stdio.h> int main() { int n1, n2, n3, n4 ,sum; printf("Please enter a number:\n"); scanf("%d %d %d %d", &n1, &n2, &n3, &n4); sum=(n1*n1)+(n2*n2)+(n3*n3)+(n4*n4); printf("The sum of squares is: %d\n", sum); return 0; } מישהו יכול אולי להסביר לי מה עשיתי לא נכון?

  12. Started by 3583,

    שלום! יש לי בעיה בהרצת פרויקט עם debugger ב .net. עד עכשיו הdebugger עבד מצוין. עכשיו כשאני מריצה את הפרויקט באופן רגיל, הכל רץ כמו שצריך. אבל כשאני מריצה אותו עם debugger, קוד הhtml של הדף שנפתח הוא מעוות כלומר חלק מהקוד לא מופיע וחלק אחר מופיע כמה פעמים. התקנתי את ה .net שוב והבעיה נפתרה אבל חזרה אחרי כמה ימים.

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  13. Started by skywalker13,

    האם התוכנה borland c++ 3 for dos היא תוכנה חופשית ואם כן אז איפה אפשר להוריד אותה? אשמח גם לקבל המלצות לתוכנות с++ אחרות כי בורלנד זאת התוכנה היחידה שאני מכיר כי יש אותה בבית ספר ואני רק מתחיל בתחום. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  14. Started by טוסטר,

    איכשהו תוך כדי כתיבה גרמתי בטעות לחצים מעצבנים להופיע על המסך... גרמתי לזה ע"י צירוף של CTRL עם איזה שהוא מקש או משהו כזה... אני לא מצליח למצוא איפה מבטלים את הדבר הזה והוא מציק לי אם יש פה מישהו שיודע איך נפתרים מהחצים האלו אני מאוד אודה לו... הצלחתי למצוא פתרון... למעוניינים: http://stackoverflow.com/questions/734306/editor-visual-studio-2008 תודה בכל אופן [attachment deleted by admin]

  15. אני צריך להוריד רשימה של קבצים מאתר שהולכים בסדר רץ לדוגמא www.site.com\10.jpg - www.site.com\1.jpg אני לא רוצה ללחוץ על כל לינק (זה בערך 100 קבצים) השאלה היא האם יש דרך קלה יותר לעשות את זה דרך HTML או BAT (אני לא יכול להתקין תוכנות על המחשב שאני צריך לעשות את זה בו ואין עליו שפות תכנות מ"ה ווינדוס 2000) תודה תודה תודה!

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  16. Started by idofr,

    לאדע בידיוק אם זה קשור לפה אבל רציתי לשאול איך אני מקבל פרטים מהווינאמפ כמו שם השיר שמנגן וכאלה ואיך אני שולח אליו פקודות כמו play stop וכאלה

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  17. יש לי פורום הכתוב ב ASP הפורום כרגע עובד עם בסיס נתונים של ACCESS כמו כן הפורום תומך גם בבסיס נתונים של MS-SQL שאלתי היא כיצד אני מעביר את הנתונים מביס הנתונים של ACCESS לבסיס הנתונים של ה MS-SQL? אודה לעזרתכם בנידון.

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  18. Started by guy81,

    מה ההבדל בין העברת פרמטרים כזאת: ב- main: [size=78%]בפונקציה h:[/size] [size=78%]void h(C *c )[/size] [size=78%]לבין:[/size] [size=78%]ב- main:[/size] C c1(); h(&c) [size=10px]בפונקציה h:[/size] [size=10px]void h(C *c )[/size] [size=1](מלבד העניין שהראשון הוקצה ב- heap והשני במחסנית, מה ההבדל מבחינת כל מיני פקודות והשמות שנעשה בפונקציה h על c המתקבל כפרמט)[/size] C *c1= new C(); h©

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  19. מה הקוד לשם כך? אשמח ללתגובה בהקדם תודה!

  20. Started by ranran,

    שלום לכם אני צריך קוד פשוט בPHP וJS שבלחיצה על תמונה יוצג קוד כלשהו (שכולל תגיות HTML) וזה בלי שהדף יתרענן מחדש איך אני עושה את זה? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  21. Started by zobi12,

    שלום לכולם. ברצוני להתחיל ללמוד את התוכנה. אבל אני ממש לא משהו במתמטיקה ,האם מי שלא כול כך טוב יכול ללמוד את התוכנה בלי להתקל בקשיים?

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  22. Started by sof,

    אהלן,אני מחפש איזו שהיא תוכנה שתהיה יעילה ועוזרת לכתיבת Asp בעברי הרחוק השתמשתי בתוכנה מסויימת שלצערי שכחתי את שמה. אם ישנן תוכנות חינמיות אשמח מאוד לשמוע (למרות שגם תוכנות לא חינמיות יועילו) תודה רבה על העזרה

    • 5 תגובות
    • 800 צפיות
  23. Started by aviz,

    void removetempcard(int i,int j) { posIter=posl.begin(); tempIter=templcard.begin(); while(tempIter!=templcard.end()) { if((posIter->x==i)&&(posIter->y==j)) { posl.erase(posIter); templcard.erase(tempIter); } posIter++; tempIter++; } } זה הקוד הבעייתי. קצת הסברים ורקע : templcard זה רשימה שאמורה לשמור קלפים מסויימים posl זה רשימה שאמורה לשמור את המיקומים של אותם קלפים הם עובדים בתאום, נגיד האיבר הראשון ב templcard המיקום שלו יהיה באיבר הראשון ב posl ולכן אורכם שווה. בפונ' הזאת אני מקבל 2 אינדקסים i ו j אם האינדקסים האלה קיימים ברשימה posl אני רוצה להסיר את הקלף הזה וגם את המיקום שלו. יש לי שגיאת זכרון בעת הרצה : Unhandled exception at 0…

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  24. Started by gkman,

    שלום לכולם אני לא מזמן כתבתי דף אינטנט חדש עבדתי עם FIREFOX הכל עבד יפה הציג לי הכל כמו שרציתי אבל אז פתחתי את הדף בIE וזה הציג לי את הדף עם יותר רווחים וכל מיני שינויים אחרים איך אני גורם לIE להציג את הדף כמו FIREFOX בדיוק?

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  25. Started by moo2004,

    היי, יש לי פה בערך 60 מחשבים ב Workgroup ואני רוצה לשנות להם את השעה. איך אני עושה את זה בעזרת Batch File?

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות

דיונים חדשים בפורומים