תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
יש לי דף שפותח חלון חדש, ו-IE חוסם לי אותו (החלון החדש) אני משתמש ב window.open כדי לפתוח את החלון. מה אני יכול לעשות כדי שהוא לא יחסום לי אותו? (ללחוץ על ALLOW POPUPS לא בא בחשבון. אני לא הולך לומר לכל מי שגושל באתר שלי שיאשר פופאפים)
-
- 0 תגובות
- 803 צפיות
-
-
בקיצור זרקו לי שאלה שאני די תקוע איתה למי שלא מכיר פאזל-8 זה פאזל מספרים בצורה של 3*3 עם מקום אחד ריק שבעזרתו מזיזים את המספרים עד לצורה הסופית שלהם אני מנסה לפתור גרסה של השאלה הזאת עם 3 מטרות אפשריות ולא 1 כאשר גם יש אות כפולה בדרך כלומר להגיע לצורה כזאת (יש 3 כאלו) [b][a][a] [d][_][c] [g][f][e] אני אמור לפתור את הבעיה עם קוד BFS תוך כדי הצגה של שלבי הפתרון אשמח לסיוע אנשים
-
- 0 תגובות
- 803 צפיות
-
-
שלום, אני זקוק להדרכה איך אני בודק האם קובץ קיים, כמו כן אשמח לטיפים נוספים לקבצים
-
- 5 תגובות
- 803 צפיות
-
-
-
שלום, קיבלתי מטלה לכתוב תכנית : עלי להכניס 4 מספרים ועל התוכנית לבצע סכום של המספרים וממוצע. מה שקורה שזה עובד רק המסך השחור עף מיד אחרי שהתוצאה מוצגת להלן התוכנית: roject1.cpp : Defines the entry point for the console application. // #include "stdafx.h" #include <iostream.h> #define MAX_NUMBERS 4 int main(int argc, char* argv[]) { int i; double Numbers[MAX_NUMBERS]; double sum, average; sum = 0.0; average = 0.0; for ( i = 0; i < MAX_NUMBERS; i++ ) { cout << "Please enter number " << i+1 << " (press enter to continue): "; cin >> Numbers; …
-
- 4 תגובות
- 803 צפיות
-
-
"מספר סיכומי" הוא מספר המהווה את סכום הספרות שערכן אי זוגי במספר כלשהו שלם חיובי. לדוגמה: ה"מספר סיכומי" של 513 הוא 9. (5+1+3=9) ה"מספר סיכומי" של 1637 הוא 11. (1+3+7=11) א. כתוב פעולה המקבלת כפרמטר מספר שלם חיובי ומחזירה את ה"מספר סיכומי" שלו. ב. נתון מערך A בגודל 30 המכיל מספרים שלמים חיוביים. כתוב קטע תכנית בשפת ג'אווה הבונה מערך נוסףB המכיל עבור כל מספר ממערך A את ה"מספר סיכומי" שלו. מערךB יכיל 60 מספרים, כך ש"מספר סיכומי" יופיע לאחר כל מספר ממערך A. קטע התכנית יציג כפלט את נתוני מערך B שהתקבל. עליך להשתמש בפעולה שכתבת בסעיף א'.
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
צריך מישהו שמבין בC++, זה פרוייקט ואני מעוניין לתת אחוזים מהפרוייקט שזה יעלה לאוויר. תשאירו הודעה או שלחו פרטית עם מסן/סקייפ.
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
שלום אני צריך לבנות תוכנית קטנה ב C (שעורי בית שאני לא מצליח) שתקלוט ערך מהמשתמש (מספר) ותציג פלט של כמה שעות זה וכמה דקות בעזרת המשתנים הבאים בלבד INT CHAR SCANF PRINF IF תודה
-
- 2 תגובות
- 803 צפיות
-
-
2 מגה זאת סתם דוגמא בגדול אני רוצה להגביל אותו סתם לקילו בייט מסויים
-
- 1 תגובה
- 802 צפיות
-
-
אני צריך להשלים חומר בתוך שבועיים למדתי C# ועכשיו אני עובר מגמה ואני צריך להשלים תחומר בפסקל אז יש לי שאלה די טיפשית מתי אני משתמש ביותר מבלוק אחד? כאשר יש לי כמה תנאים? כאשר יש לי יותר מפקודה אחת לביצוע? תודה
-
- 3 תגובות
- 802 צפיות
-
-
שלום, מישהו יודע אולי איך אני מוסיף בHTML לינק שמקפיץ אותי למיקום מסוים בתוך הדף? תודה.
-
- 1 תגובה
- 802 צפיות
-
-
יש לי שאלה יש לי את הקוד הבא <div style="width:420px; margin-bottom:30px;"> <div><strong>{title}</strong></div> <div style="text-align:justify; Arial:3px; margin-top:3px; margin-bottom:5px; border-top:1px solid #D3D3D3;">{short-story}</div> <div style="float: right;">[full-link]קרא עוד [/full-link] [com-link]{comments-num} Comments[/com-link]</div> <div><em>Posted on {date} by {author}</em></div> [[/code עכשיו איך אני אומר לזה לכתוב בעיברית כי את החדשות שאני כותב הוא מראה בג'יבריש תודה רבה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 802 צפיות
-
-
לילה טוב, אני צריך להגיש שאלה מסוימת שבה מבקשים מהמשתמש להכניס מספרים כלשהם כשבניהם יש סימני חיבור וחיסור, על התוכנית להראות את תוצאת פעולות החיבור והחיסור. אני לא מצליח להבין איך אני יכול לקלוט את הערכים של המספרים כאשר בעצם לא ידוע לי על הכמות שלהם? הכיוון שלי הוא שלאחר קליטת המספרים אוכל להשתמש בפקודת SWITCH וכך בהתאם לסימן שהוכנס אוכל לעשות את הפעולה המתאימה.. תודה רבה מראש.
-
- 1 תגובה
- 802 צפיות
-
-
טוב אז ככה עבדתי עם התוכנה ובניתי תוכנית מסויימת שמעורבת בה הפקודה rand, בניתי את התוכנית ובשלב מסויים לחצתי על אחד ה F או משהוא ואז עלתה לי ליד השם של התוכנית שלי עוד לשונית שלא הכרתי נכנסתי וראיתי שזה משהוא כמו הפקודה שעומדת מאחורי <stdlib.h> (נראה לי) ובקיצור מחקתי את זה (זה היה כמו קוד כזה כמו של תוכנית). עכשיו חזרתי לתוכנית שלי והיא לא רצה והיא מעלה לי Error שכאילו הץוכנה לא מכירה (או לא מוצאת) את rand ו srand עשיתי משהוא בלתי הפיך? איך אפשר להחזיר את זה כי אני בעצם לא יכול להמשיך לעבוד כי הוא לא מכיר את הפקודות האלה. תודה רן עריכה ************************************************************************************ טוב הסרתי והתקנתי מחדש והסתדר אפשר לנעול/למחוק
-
- 0 תגובות
- 802 צפיות
-
-
לא כדוגמת FrontPage שמתכנתת את העמוד לבד. אלא, תוכנה שתסדר את כל ההזחות, שתהיה אם קצת צבעים על משתנים, פונקציות, וכד' - בקיצור, שתקל על הצפייה בקוד. (כדוגמת Microsoft Visual Studio, למעשה). יש המלצות? תודה!
-
- 6 תגובות
- 802 צפיות
-
-
הגדרתי text-align: justify ל-DIV מסויים, אבל הדפדפן מסרב להציג אותו כן... Left ו-Right עובדים... אבל לא Justify. הטקסט הוא לינקים אם זה משנה. למישהו יש רעיון?
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
-
-
יש לי מחר מבחן אז בלי הרבה דיבורים הנה התרגיל: קלוט לטבלה בגודל 10X15 מספרים. בדוק אם סכום האיברים המופיעים בשורה השישית גדול מסכום האיברים בעמודה הרביעית.הפלט, הודעה מתאימה.
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת איך ליצור שיהיה אפשר להירשם לאתר שלי איך אני עושה את זה בבקשה עיזרו לי זה דחוף
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
-
-
היי , מה בדיוק מבצע ה IF הזה? ומה זה הסימן קריאה הזה? IF(!(j%i) )
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
-
-
ההורדה של ה- MSDN בתשלום כי (אני פרסי) ככה הבנתי מאתר הבית של זה? במידה ולא מאיפה אני מוריד..? ואני באמת פרסי אל תעלבו..חח
-
- 4 תגובות
- 802 צפיות
-
-
שלום לכם, כמו שכבר ראיתם בכותרת הנושא, אני צריך קצת עזרה בקשר לפונטים של אתרים : אמממ .. בוא נגדיר זאת כך ; כאשר אני בונה אתר, כשאני כותב את כל הדברים באתר עצמו ואני רוצה להשתמש בפונט שהורדתי מהאינטרנט, איך אני עושה זאת ? הורדתי את הפונט הרצוי, העברתי אותו לתיקית הפונטים של Windows וכן הלאה והלאה, אבל כאשר אני נכנס לאתר אני רואה את הדברים הכתובים בפונט כמו שבחרתי, אבל אחרים שנכנסים לאתר לא רואים את הפונט ??? אמרו לי שזה בגלל שלי יש את הפונט במחשב ולאחרים אין אותו אז הם רואים את הפונט ברירת מחדל ולא את הפונט שאני בחרתי. כיצד ניתן לסדר זאת אם זה אפשרי בכלל ? תודה מראש, The Wizard
-
- 4 תגובות
- 802 צפיות
-
-
-
שלום, אני מנסה לבנות עמוד הרשמה, ואני רוצה שכשאחרי שהנתונים ייכנסו למסד נתונים, תוצג הודעה בעמוד חדש המודיעה שההרשמה התבצעה בהצלחה. איך עושים זאת? הנה חלק הקוד הרלוונטי: // הצבת משתנים מהטופס $userName = $_POST['username']; $password = $_POST['password']; $password2 = $_POST['password2']; $e_mail = $_POST['e_mail']; // השוואה $uname = mysql_query("SELECT * FROM UserDetails WHERE `userName`='$userName'"); $email = mysql_query("SELECT * FROM UserDetails WHERE `e_mail`='$e_mail'"); if(isset($_POST['submit'])) { if ($userName == '' | $password == '' | $e_mail == '') $error = "שגיאה: חייב להכניס את כל הנתונים"; elseif ($password <> $password2){ $error = …
-
- 0 תגובות
- 801 צפיות
-
-
בס"ד פניתי פה פעם ולא עזרו לי למרות שיש פה מערכת פורומיםן אשדירה! מתחנן בפניכם תנו לי עצה איך אני יכול לעשות שיש לי בצד שמאל של המסך כזה לאמממש ענק-מסגרת ובה כזה מרקווי של כתוביו כאלה שחורות ביפה?? גם אני כותב מילים בצבע ולא רואים.. יש איזה מקום שיש שמה לא סקריפטים-אלא אתרים מוכנים??המורה הגיע כמעט להכל לאחרונה היה זה טבלאות--בבקשה תנו לי מקור של אתר בנוי יפה אבל שששמים לב שהוא ל מקצועני??בטוח יש לכם אתם עם כל הידע כי לא הבנתי כלוםב HTML ואני מה זה צריך אתכם! יבורךף כל מי שעוזר ושבת שלום-וכמובן תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לעשות טבלה סימטרית בHTML שבכל קוביה בטבלה יהיה אימאג' שהוא גם לינק מקשר לעמודים אחרים באתר! כל אמיאג' השגתי מגוגל תמונות וכל אימאג הוא במקור על רזולוציה אחרת. אני עושה טבלת table ורוצה שכל קוביה תהיה שווה בגודלה לשנייה אז אני מכניס כל אימאג לtd אחר. אבל בגלל שהתמונות שונות בגודלן יוצאת טבלא מכוערת ולא שווה. השאלה היא איך אני עושה,איך אני משנה רזולוציה לתמונה?משהו חוץ מפוטושופ?ואם אין ברירה וזה רק עם פוטושופ אז איך עושים זאת בפוטושופ? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 801 צפיות
-


