תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום. יש ברשותי פקד ACTIVEX כלשהו. כאשר אני מוסיף אותו דרך VISUAL STUDIO אל תוך פרוייקט רגיל של C# - אז אני רואה את כל המאפיינים של הפקד , ואני יכול לגשת אליו בקלות גם בקוד. אך כשאני מוסיף אותו לתוך פרוייקט ASP.NET אני רואה אותו רק בתור OBJECT , אני לא רואה אתה המאפיינים שלו (אלא רק מאפיינים של OBJECT פשוט) וכן אני לא יכול לגשת אליו דרך הקוד... יש למישהו מושג איך אני מוסיף פקד כזה לASP.NET שיעבוד ואוכל לשנות את המאפיינים בדיוק כמו בפרויקט WINDOWS APPLICATION ? אם יש לשנות משהו בקוד , או HTML , אז דוגמת קוד תעזור.. תודה !!
-
- 0 תגובות
- 806 צפיות
-
-
http://www.winpcap.org/docs/docs_412/html/group__wpcap__tut8.html תודה.
-
- 2 תגובות
- 806 צפיות
-
-
כתבתי צ'ט, וכאשר הclient מקבל הודעה פרטית אני רוצה שהכתוב יופיע בצבע שונה מהרגיל. גיליתי שJTextArea לא טוב לשם כך, כך שעלי לשנות את מה שהיה עד עכשיו ולשים במקום component חדש. מצאתי ברשת שJTextPane יכול להציג בצבעים אבל השימוש איתו מסורבל מעט כיוון שאין מתודה append שפשוט מקבלת string וצבע. אמנם מצאתי מתודה מוכנה כזו באתר הבא: http://www.java2s.com/Code/Java/Swing-JFC/ExtensionofJTextPanethatallowstheusertoeasilyappendcoloredtexttothedocument.htm אבל זה לא עובד משום מה ולא מוצג כלום בתוך הקומפוננט הזה. בכל מקרה, אם מישהו יוכל להסביר לי איך להשתמש בJTextPane או אולי מכיר קומפוננט אחרת שטובה למקרה שלי- אודה לו מאוד!
-
- 1 תגובה
- 806 צפיות
-
-
יש לי שרת אחסון (אצל yahoo small business). אני צריך לבנות דף PHP פשוט שמציג לי את מסד הנתונים בדף אינטרנט. (מסד נתונים access שנבנה בoffice2003) ניסיתי כל קוד אפשרי שמצאתי באינטרנט והוא לא מזהה את הקובץ. נתתי הרשאות לכל הקבצים וזה לא עזר. האם אני צריך להתקין איזשהן "תוספות" לשרת על מנת שיוכל לתמוך במסד נתונים זה?
-
- 0 תגובות
- 805 צפיות
-
-
שמעתי שלאתרים הבנויים בלפאש יש בעייה עם מנועי החיפוש. יש לי אתר, שיש בו רק כפתורים מפלאש והאתר עצמו הוא html. האם זה יכול להפריע לאתר שלי להתפרסם במנועי החיפוש כמו גוגל וכ'ו? תודה
-
- 5 תגובות
- 805 צפיות
-
-
שלום, אני מתכנתת ב c# ב .net. אני משנה דרך ה javascript תוכן של רשימה מסוג רכיב שרת. הבעיה היא שהשינוי מחזיק מעמד עד שנקרא השרת. ברגע שהשרת נקרא, תוכן הרשימה חוזר להיות כמו לפני השינוי. מה אני יכולה לעשות כדי שעדכון הרשימה יחזיק גם אחרי הקריאה לשרת?? תודה מראש! ???
-
- 0 תגובות
- 805 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי תוכנה מאוד חשובה שלא פועלת כמו שצריך!!!! התוכנה בנויה ל WIN98 ואני צריך לגרום לה לעבוד כמו שצריך ב2000 או XP. הבעיה היא שחלק מהמסכים מתבלבלים ויש הרבה ג'יבריש וחלק מהמסכים עובדים כמו שצריך.... נירא לי שהתוכנה בנויה על בסיס DOS אבל אני לא בטוח... אני חייב עזרה דחוף!!!! מה אתם ממליצים??? EMULATUR/SIMULATOR - מומליצים??? הגדרות קומפילציה??? מה אפשר לעשות??? בבקשה עזרה..... תודה רבה לכולם....
-
- 6 תגובות
- 805 צפיות
-
-
יש לי קובץ HTML שהוא טופס "ספר לחבר על האתר" <html> <head> <title>Tell a friend</title> </head> <body bgcolor="#ffffff" text="#000000^a€³ link="#0000ff" vlink="#800080^a€³ alink="#ff0000^a€³> <? $status = "OK"; $msg=""; $y_email=$_POST['y_email']; $y_name=$_POST['y_name']; $f_email=$_POST['f_email']; $f_name=$_POST['f_name']; $y_msg=$_POST['y_msg']; if(substr_count($y_email,"@") > 1 or substr_count($f_email,"@") > 1){ $msg .="Use only one email address<BR>"; $status= "NOTOK"; } if (!stristr($y_email,"@") OR !stristr($y_email,".")) { // checking your email $msg .="Your email address is not correct<…
-
- 1 תגובה
- 805 צפיות
-
-
אני מחפש קוד, אולי META או לא יודע מאיזה סוג, שפשוט שהאתר עולה, התמונות לא יצטרכו להיטען מחדש, מכיוון שכל התמונות שעולות באתר הן כבדות, בקיצור צריך שהאתר בעצם ישמור את התמונות ב-CACHE של המחשב. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 805 צפיות
-
-
אהלן אנשים, במידה ויש לי קובץ תוכנה שנכתבה בשפת C ושמורה בקובץ exe. האם יש אפשרות "להוציא" ממנה את הקוד כדי לראות אותו? במידה וכן, כיצד זה נעשה (Visual C++ 2005 במידה וזה משנה). Anatoli.
-
- 8 תגובות
- 805 צפיות
-
-
יש לי תוכנה שצרכיה ללוט לחיצות מקלדת ולבצע פעולות בהתאם, (בדומה למישחק מחשב) איך אפשר לגרום לשפה לבדוק אם מקש מסויים לחוץ?
-
- 1 תגובה
- 805 צפיות
-
-
אני הכנתי טופס שהמטרה שלו היא לאפשר למשתמשים להתחבר ל"מועדון חברים" אני משתמש באפשרות של ההרשמה וההתחברות של הפורום שיש לי באתר עכשיו זה הקוד של הטופס ויש לי כמה שאלות: <FORM action=http://manga-il.byethost.com/forum/login.php method=post target=index> <TABLE class=forumline cellSpacing=1 cellPadding=3 width="106" border=0><TBODY> <TR> <center> שם משתמש: </center> <TD class=row1 vAlign=center align=middle height=28 width="90"><SPAN class=gensmall><INPUT class=post size=12 name=username value=""><br> <center> סיסמא: </center> <INPUT class=post type=password size=12 …
-
- 4 תגובות
- 805 צפיות
-
-
בניתי לי אתר והעליתי את הקבצים ל GEOCITIES. כאשר אני נכנס לאתר, פרסומת לאורך הדף קופצת. פעם מצאתי את הקוד שמבטל את הפרסומת. כיום אני לא מוצא אותו. ערכתי חיפוש אך ללא הצלחה. מישהו יודע ? אנא עיזרו לי. תודה שמוליק
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
בס"ד שלום חברים פיתחתי תוכנה הנקראת שורשים לבניית אילן יוחסין חינם - שורשים, תוכנה לעץ המשפחתי שלך | בכל מכל כל אני לא מצליח ליצור קובץ התקנה הכולל את שם היישום בעברית. ברגע שאני מגדיר את שם היישום בעברית אני מקבל הודעת שגיאה המציינת שהשפה אינה נתמכת. עוד דבר: האם יש למישהו אולי סקריפט של INNOSETUP מוכן שאני אוכל להעזר בו להכנת קובץ התקנה? תודה מראש עמי
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
ערב טוב, אני מעוניין לבנות סקריפט פשוט בperl שירוץ לי כול כמה זמן ויוריד לי תמונות מהרשת (לפי אתרים שאני ינחה אותו) אני יכול לגשת לאתר מסויים ולבצע עליו parsing השאלה זה איך אני מוריד את התמונה למחשב? ואם אנחנו פה, יש לכם הצעה טובה איך להריץ אותו ברקע ללא שימוש במשאבים וש"יפעל" פעם בשעה (או בזמנים אחרים שאני יגדיר לו) (עוד לא בדקתי את זה אבל אני מקווה שאפשר גם להדגיר תמונות כwallpaper דרך perl בwindows 7) תודה
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
-
-
"מספר סיכומי" הוא מספר המהווה את סכום הספרות שערכן אי זוגי במספר כלשהו שלם חיובי. לדוגמה: ה"מספר סיכומי" של 513 הוא 9. (5+1+3=9) ה"מספר סיכומי" של 1637 הוא 11. (1+3+7=11) א. כתוב פעולה המקבלת כפרמטר מספר שלם חיובי ומחזירה את ה"מספר סיכומי" שלו. ב. נתון מערך A בגודל 30 המכיל מספרים שלמים חיוביים. כתוב קטע תכנית בשפת ג'אווה הבונה מערך נוסףB המכיל עבור כל מספר ממערך A את ה"מספר סיכומי" שלו. מערךB יכיל 60 מספרים, כך ש"מספר סיכומי" יופיע לאחר כל מספר ממערך A. קטע התכנית יציג כפלט את נתוני מערך B שהתקבל. עליך להשתמש בפעולה שכתבת בסעיף א'.
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
-
פחות או יותר מה שכתוב בכותרת אל תשאלו אותי למה אני לא לומד בC או בJAVA גרפיקה בעיקרון שנה הבאה יש לי פרוייקט 5 יחידות בגרפיקה 3D בVB כעיקרון אני יכול לעבור לגרפיקה בJAVA אבל מניסיוני העבודה בJAVA ממש לא נוחה (לא עסקתי בגרפיקה בJAVA אלה סתם בתכנות) קיצר אשמח לחומרי לימוד וכל מה שיעזור לי ללמוד(אני צריך לדעת קודם 2D ורק אחרי זה אני יתחיל 3D) רק אל תגידו לי לך לאתר של דר ויבי כי אין שם גרפיקה משום מה האתר לא עוסק בזה
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
-
-
-
הורדתי את זה מהאתר הרישמי, פתחתי את הראר ואני לא מוצא EXE להפעלה...
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
שלום, אני לומד בעצי PHP. המליצו לי על הספר: Core WebApp Development With PHP And MySql האם זהו ספר טוב? אם יש לכם המלצות לספר אחר? לדעתכם, מלימוד עצי ע"י ספר. ניתן להגיע לרמה שבה אבנה אתר רציני בגומה לפייסבוק (על אותו עיקרון)?
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
שלום, ברצוני להתחבר למסד נתונים באינטרנט(ACCESS בלבד) ע"י פקד הDATA שהVB מספק(זה שמופיע בצד שמאל). לצערי התחלתי להשתמש בו בתחילת העבודה שלי ואינני יכול להשתמש כעת בADO ושות. חיפשתי בGOGLE, אך מצאתי פתרונות לADO בלבד. אודה לכם אם תעזרו לי במציאת פתרון. תודה, אופיר. עריכה: ראיתי עכשיו משהו שנקרא RDO. הR מציינת REMOTE. האם מישהו השתמש בזה ויכול להגיד לי אם אני בכיוון, או שהאובייקט לא יעזור לי. האם הוא מתנהג כמו פקד הDATA הסטנדרטי של VB?
-
- 0 תגובות
- 803 צפיות
-
-
http://www.k-otik.com/exploits/09232004.ms04-28-admin.sh.php סיומת SH אם אני לא טועה..רציתי לדעת איך מקמפלים קובץ כזה ואיזה תוכנה תודה
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
שלום אני מנסה לשלב מוסיקת רקע לאתר שלי הבנתי שיש אפשרות לעשות זאת ע"י שתילת הקוד <EMBED SRC="http://www.tab4u.com/1.mp3 הכל עובד בסדר , אלא , שאני מעוניין ב 2 דברים : 1.שיהייה נגן במקום כל שהוא בעמוד ,שמי שרוצה שהמוסיקה תפסיק לנגן, יוכל לעצור את הנגן 2.שהמוסיקה תמשיך לנגן באופן רציף גם בדיפדוף לעמודים האחרים , למעט עמודים מסויימים ששם למשל יש נגני וידאו ושם אני מעוניין שהמוסיקה לא תופעל כיצד עושים זאת???? תודה חזי
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-


