עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by agroariel,

    שלום לכולם עובד על מערכת שכוללת חיבור מד המשקל הבייתי למחשב. הרעיון שכל יום נשקלים והנתון נאגר במחשב ותוכנה מנתחת את הנתונים ומציגה בדרכים שונות.. שאלתי היא: איזו שפה מתאימה יותר לפרוייקט כזה? (מתאימה= ידידותית למתחילים, כמה שיותר גרפית, תואמת למערכת הפעלה windows) תודה למשיבים

    • 3 תגובות
    • 807 צפיות
  2. יש לי אתר ופתחתי לו גם fan page בפייסבוק, אני רוצה לפרסם מהאתר שלי סטטוסים לדף הזה. כל פעם שאני מפרסם "חדשה" באתר שלי שאוטומטית יתפרסם סטטוס בדף בפייסבוק. ראיתי כל מיני דרכים מוזרות לעשות את זה ולא הבנתי אף אחת. מישהו יכול לעשות לי פה קצת סדר? איך אני משיג access_token לדף שלי? איך אני משתמש בו כדי לפרסם סטטוס בתור מנהל הדף (בתור ה"דף" עצמו)? תודה...

    • 2 תגובות
    • 807 צפיות
  3. Started by tom123,

    שאוכל להפעיל אותו עם XP ותהיה בו תצוגה של התאים בזיכרון ובמעבד תודה P:

    • 2 תגובות
    • 807 צפיות
  4. Started by G.P.S,

    { int x, y; x = int.Parse(Console.ReadLine()); y = int.Parse(Console.ReadLine()); if (x > 80 && y > 80) { Console.WriteLine("2"); } else { Console.WriteLine("0"); } if (x > 80 || y > 80) { Console.WriteLine("1"); } } פתחו אלגוריתם אשר הקלט שלו הוא שני ציונים של תלמיד, שערכם הוא מספר שלם בין 0 ל- 100 והפלט שלו הוא מספר המציין כמה מן הציונים גבוהים מ-80. הבעיה היא שה-IF הראשון סוטר את ה-IF השני ולהפך למשל אם אני יקליד את הציונים: 90 81 הפלט: 2 1 90 50 הפלט: 1 0 מה אני צריך לעשות כדי שאם הIF הראשון נכון שהתוכנית לא תמשיך לIF השני?

    • 3 תגובות
    • 807 צפיות
  5. Started by skyitay,

    שלום אני בונה אתרים יש לי נתיב במחשב שבו אני צריך להתייחס רק לחלק ממנו הנתיב נראה ככה @"D:\Invoices\01" איך אני מתייחס רק ל-"01" ובודק ומכניס אותו לתוך משתנה כדי שאני יכול להשתשמש בו. אני כותב את התוכנה ב-c# תודה על העזרה. איתי

    • 3 תגובות
    • 807 צפיות
  6. Started by gkman,

    שלום. יש לי את העמוד הזה (נוצר כתוצאה סופית של קוד PHP): <!DOCTYPE HTML> <html> <head> <title> TorahForMe.org </title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /> <meta http-equiv="Content-Language" content="he-IL" /> <script> function populate_cat() { document.getElementById("sel_cat").options[0]=new Option("Bible", "1", true, false);document.getElementById("sel_cat").options[1]=new Option("Gemarah", "2", false, false);document.getElementById("sel_cat").options[2]=new Option("Halacha", "3", false, false);document.getElementById("sel_cat").options[3]=new Option("Hebrew", "4", fal…

    • 2 תגובות
    • 807 צפיות
  7. דמקה ! אני מפעיל את האלגוריתם על רמה של 6 בעץ ואין תקיעות בכלל. דרך אגב גם ישמתי אלגוריתם גיזום של AB! עכשיו בפרוייקט של היד' שלי ממש נותנים לאלגוריתם הזה משקל בציון אז חשוב מאוד אז נא לעזור לי ברצינות. ברמת העיקרון חשבתי על לתת ציון ללוח ככה ( מחשב ניצח = X נקודות ומעלה, מחשב הפסיד= 0 נקודות ומעטה ): חייל רגיל - מספר נקודות מסויים. חייל שנמצא בשוליים בלוח - אי אפשר לגעת בו - יותר נקודות כי הוא לא יכול להאכל. חייל של מחשב שיכול לאכול חייל של יריב - יותר נקודות. .... מלכה - הרבה נקודות. אני לא יכנס לעיניין של הנקודות כי זה לא רלוונטי לשאלה שלי כרגע. אבל זה עיניין מאוד חשוב כי המורה רוצה שאני ינמק למה נתתי לכל אחד מהמצבים ניקוד שונה ולמה בחרתי דווקא בניק…

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות
  8. אני עובדת עם ב-C# WINFORM. יש לי list_box ואני רוצה לחפש בו מילה מסוימת ואז לצבוע את המילה שנמצאה ב-list_box בצבע ייחודי. כיצד עושים זאת? תודה מראש.

  9. איך אני מגדיר מחלקה של צומת שתהיה חד כיוונית ?

    • 4 תגובות
    • 807 צפיות
  10. Started by efod26,

    בוקר טוב, מישו יוכל להגיד לי איך לשנות את הקוד הבא: הבעיה בו שאני מבקש קלט ראשוני תקין ז"א מס חיובי ושלם הוא מחכה לעוד הזנה ורק אז נותן את התשובה המבוקשת ורק אם אני אכניס קלט שגוי ראשוני הוא יכנס ללולאה ויבקש קלט תקין ורק אח"כ קלט תקין יראה תשובה נכונה #include <stdio.h> int i,n,check=0; //משתנים גלובליים void input(); void loop(); int main() //הפונקציה הראשית { input(); do { if (scanf("%d",&n)<1 || (n<0)) { check=1; printf("Error Enter Only Numbers And Above 0\n"); } else { printf("The Uneven Numbers Until %d Are:\n",n); loop(); check=0; } fflush(stdin); }while(check==1); } void input() //פונקציית קלט { …

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות
  11. Started by sharon500,

    אני מנסה להפנות עמוד דרך ASP ל IFRAME מסויים אבל אני לא מצליח והעמוד נפתח לי ב IFRAME אחר.. מה אפשר לעשות?

  12. יש לי בלוג שבראשו יש תמונה שאותה אני רוצה לשנות. מצאתי את הקוד שמציג את התמונה (באמצע, מובלטת): איך אני משנה את התמונה לזאת שיש לי על שולחן העבודה ומשאיר את הרקע והכל שם באותו הצבע? צירפתי את התמונה שאני רוצה לשים אגב, אם זה עוזר! תודה

    • 1 תגובה
    • 807 צפיות
  13. Started by issac,

    ערב טוב, מצאתי ברשת אתר קישור לאתר המסביר-מלמד C דעתכם? הוא מספיק וכולל הרבה תכנים מהשפה? http://he.eytam.com/c/course/ תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 807 צפיות
  14. Started by ShrekHunter,

    מצאתי את הפתרון. for(i=0;i<num;i++) {n=rand()%(N+1); if(ar[n]==1)n=rand()%(N+1); החלפתי את המספרים לערכים בינאריים. תודה אפשר לנעול

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  15. איך אני יכול לבטל קו תחתון של קשור-תמונה כאשר אני מעביר מעל זה את העכבר?

    • 2 תגובות
    • 806 צפיות
  16. Started by iem,

    אני צריך לכתוב שיטה שבודקת האם בעץ כלשהו האבות יהיו בעצם מכפלת הבנים.. כלומר אם יש לי עץ בו יש אב בערך 20 ושני בנים בערכים 5,4, אזי היא תחזיר true. חובה שכל האבות בעץ יעמדו בתנאי. מישהו יכול לתת לי כיוון \ פסאודו \ אלגו' ? תודה !

    • 3 תגובות
    • 806 צפיות
  17. Started by KF,

    שלום, רציתי לשאול אם אתם מכירים תוסף זהה ל-Imcaros שיודע להפעיל דפדפן אינטרנט בצורה אוטומטית ? חשוב שתהיה לו אפשרות של Loop. לא משנה לי איזה דפדפן,העיקר שיעבוד בזהה ל-Imacros (הקלטה של אתרי אינטרנט והפעלתם בלופים). תודה

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  18. Started by smulikon,

    היי, אני מעוניין ליצור דף HTML ולהוסיף לו תמונות שממוקמות על אתר איכסון תמונות. יש לי 2 שאלות: 1. על מה אני לוחץ בפרונט פייג' כדי להוסיף תמונה מהאתר איכסון? מצאתי רק איך מעלים תמונה מקובץ... 2. אחרי מלא בלגן שעשיתי הצלחתי להוסיף תמונה בדרך לא דרך, אבל רואים אותה בקטן ואני מעוניין שיראו אותה בגדול. באתר האיכסון רואים את התמונה בגדול. איך אני עושה את הדברים האלו? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 806 צפיות
  19. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם אני מחפש סקריפט של randomizer שאני יוכל להכניס בו 22 ערכים בערך ושזה יוציא אחד מהם באקראי. תודה

    • 2 תגובות
    • 806 צפיות
  20. Started by gkman,

    שלום יש לי מחלקה של עיצוב בCSS: .Category a:link{color: navy; text-decoration: none; } .Category a:visited {color: navy; text-decoration: none; } .Category a:hover{color: navy; text-decoration: underline;} זה לא יעבוד לי כשאני אכתוב כך: <div> <a href="somewhere" class="Category" text </a> </div> אבל זה כן יעבוד לי: <div class="Category"> <a href="somewhere"> text </a> </div> למה זה ככה? זה גורם לי לבעיות- כי אני רוצה חלק מהקישורים בעיצוב כזה וחלק באחר. איך אפשר לתקן?

    • 4 תגובות
    • 806 צפיות
  21. Started by talgold,

    שלום בניתי משחק דמקה ב VB ואני רוצה לאפשר אופציה של מוזיקה ב כניסה למשחק ובמהלכו כיצד אני מבצע זאת ?

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  22. כנ"ל גם לגבי הקומפילציה. בעבר זה לא עשה לי בעיות אז אני חושב שזה בגלל Windows Xp. איך מסדרים את זה? תודה! עריכה: לא משנה זה הסתדר.

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  23. Started by avivlevy,

    יש לי אתר HTML דרך איזה אתר אני יכל להעלות את הקבצים שלי לאנטרנט ואיך אני עושה את זה אני יודע שיש בנענע אבל שחחכתי את מעלים

    • 4 תגובות
    • 806 צפיות
  24. אז ככה אני צריך לעשות מערך דו מימדי של [7][5] בשביל להפעיל 5 מנועים ב7 אפשרויות שונות של זויות ואני צריך בעזרת לולאה שזה יעשה לי את הפקודה של 5 המנועים אחד אחרי השני אני צריך עזרה בבניית הלולאה בשביל שזה יעשה לי את המנועים אחד אחרי השני ממנוע 1 עד מנוע 5 (כל הקטע של הפעלת המנועים והזוויות את זה אני יודע) ....תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 806 צפיות
  25. Started by CobraBoy,

    יודה לכם מאוד : בתחרות ספורט ארצית השתתפו 20 ספורטאים הספורטאים התחרו בשולשה מקצועות : ריצת 100 מטר - מתקבל זמן הריצה ב שניות (X) קפיצה לרוחק -מתקבל במטרים (Y) קפיצה לגובה -מתקבל בס"מ (Z) כתוב תכונית שתדרג את הספורטאים על פי הישגיהם בסדר יורד תוך הפעלת הכללים הבאים : ריצה 100 מטר - NIKUD=50/[X-8 קפיצה לרוחק - NIKUD=Y*10-5 קפיצה לגובה - NIKUD = [Z MOD 5 ]*10+0.01*Z

    • 5 תגובות
    • 806 צפיות

דיונים חדשים בפורומים