עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by i_D_A_n,

    אני מחפש מתכנת מחשבים שיש לו תואר ראשון לפחות במחשבים כדי לעשות עבודה גמר במחשבים של 4 יחידות.. לא משנה איזה שפת תכנות כי תוך כדי הפרויקט הוא צריך ללמד אותי את השפה שהוא עובד בה ועושים את העבודה ביחד. מי שמעוניין שיכתוב לי פה ואני אצור איתו קשר כי אני צריך את זה עד ל25 בדצמבר.. ממש דחוף.. תודה

  2. אני עובד ב-Microsoft Visual Web Developer, עם aspx. יש לי בעיה כזאת שאני משתמש בדף Masterpage, כל שאר הדפים באתר יורשים ממנו ויש דפים שהם לא בתיקיית ROOT, אלא נמצאים בתיקיות כמו User או Admin, והבעיה היא שהם לא יורשים את התמונות שנמצאות בדף Masterpage, בגלל שהתמונות נמצאות בתיקייה אחרת, צירפתי תמונה: באדום זה ה-Masterpage שכל הדפים יורשים ממנו, גם הדפים הירוקים-Admin, Guests, Users, ובכחול נמצאות התמונות - ב-Masterpage יש הרבה תמונות משם ובדפים הירוקים לא רואים את התמונות שנמצאות ב-Masterpage. תודה מראש.

  3. שלום, רציתי לדעת האם יש דרך להגביר את מספר החיבורים שיתקבלו בServerSocket? (כך שבעת יצירת הSOCKET יזרק EXCEPTION או יוחזר NULL אם אין מקום, והחיבור לא יתבצע) יש דרך אחרת לבצע את זה כך שהחיבור ממש יווצר ואני אשלח ללקוח הודעה שאין מקום, ואז לנתק אותו, אך הדרך הזו לא כל כך יפה. אני מחפש דרך אלגנטית יותר. תודה.

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  4. Started by sSs Dragon,

    יש לי את התג img בדף <img id="fpGalleryMainImg_9919" name="fpGalleryMainImg_9919" onclick="..." /> ואני רוצה "להגיע" לפרמטר Onclick בעזרת javascript אז רשמתי ככה: var el = document.all["fpGalleryMainLink_" + sID]; if (el) { el.onclick = ... אבל אני לא מצליח לשנות את ה onclick בעזרת הג'ווה. יש למישהו רעיון מה לא טוב??

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  5. Started by X_Dror,

    היי, יש לי Webservice שכתוב ב -PHP. הוא מקבל מ-C# Client, פרמטר מסוג long. לדוגמה - 100000457418757 מ-C# הוא נשלח בסדר, וגם כשאני מאזין בתוכנות כמו Fiddler אני רואה שזה נשלח תקין. אבל בצד של PHP המספר הופך להיות דבר כזה - 1.0000045741876E+14 למה זה קורה? איך אני יכול לתקן את זה? האם המספר ארוך מדי בשביל long ב- PHP?

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  6. Started by orninyo,

    איך ניתן לעשות שלא יהיה אפשרי ללחוץ "הקודם" ולחזור לעמוד מסויים ? עשיתי את זה בדרך מסורבלת בעזרת PHP , שאלתי אם יש דרכים פשוטות לעשות זאת

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  7. אני ממש מתקשה להתקין אותו . ולא ממש מבין איך לתכנת ל GPU ... זה מאוד יעזור לי עם משהו יכול לעזור לי ... 8)

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  8. היי אנשים. אני כותב אלגוריתם שמוצג במדריך הזה: http://www.ai-junkie.com/ga/intro/gat1.html בתכלס הוא אמור למצוא רצף מספרים ופעולות(בינהם) שמניב תוצאה מתבקשת(אני החלטתי על 22). זה לא עובד, יש לי מושג למה זה לא עובד אבל לא איך לתקן את זה. מה שנראה לי זה שהוא רצף נכון אבל ממשיך(כי הtotal fitness יוצא NAN), כלומר יש אחד שיש לו fitness איןסופי שנמצא שם באמצע ומפריע(הוא מתקבל ע"י חילוק ב-0). נקטתי אמצעים לנסות למנוע את זה אבל לא הצלחתי, ואין לי מושג למה. אשמח להצעות ייעול שיפור וכו' מצורף הפרוייקט (C#)(Visual studio 05) [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  9. Started by pilotkevin,

    יש למישהו מושג איך (או אם אפשר בכלל) לקרוא מידע מקובץ EXE (חלונות) מתוך ג'אוה? למשל גרסא, תיאור וכדומה - בעיקר הפרטים שמופיעים תחת כרטסת ה-Version במאפייני הקובץ. תודה מראש pk

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  10. Started by satlan1,

    היי, אני מנסה להריץ בVISUAL STUDIO תוכנית(כל תוכנית..אפילו printf וזהו..) ואני מקבל ישר את השגיאה הבאה כבר פתחתי על זה נושא פה בעבר..בגדול היה לי VS8 והשגיאה הזאת התחילה פתאום. הורדתי VS10. זה עבד איזה שבועיים טוב, ועכשיו גם שם אחרי שביצעתי ריסט למחשב זה התחיל להחזיר את השגיאה הזאת. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש ואין שינוי. בגוגל מצאתי כמה הצעות שלא עזרו.. חלק שם רשמו שזה משהו קשור לרג'סטי/ENIVIROMENT וצריך לשנות שם משהו. אבל לא סגור על זה ולא רוצה להרוס סתם... יש מצב שמשהו פה נתקל בזה בעבר ויכול לעזור לי(יש לי ווינדוס 7 )? אני תקוע עם הDEV C הזאת מביאה לי תודה מראש!!

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  11. שלום לכולם ברצוני להתקין מודול, מעולם לא עשיתי שכן תמיד הספיק לי ללא מודלים חדשים לקחתי את המודול הבא: http://cpansearch.perl.org/src/JIRO/Image-ObjectDetect-0.11/lib/Image/ObjectDetect.pm הורדתי את הקובץ, הרצתי את הקבצים הנדרשים הבעיה שאין לי קומפלייר מסויים של C, ניסיתי להוריד MINGW, התקנתי אותו ועדיין סיים שיט: It looks like you don't have a C compiler on your PATH, so you will not be able to compile C or XS extension modules. You can install GCC from the MinGW package using the Perl Package Manager by running: ppm install MinGW

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  12. Started by gkman,

    שלום. אני לא זוכר עם ההתקנה של PHP במחשב שלי היה עושה את זה מההתחלה (כי אני עובד על 2 מחשבים שונים) אבל הוא הפסיק להצהיר לי על שגיאות. פעם לדוגמא אם הייתי שוכח לכתוב ; בסוף שורה PHP היה מצהיר שיש לי שגיאה ובאיזה שורה. עכשיו הדפדפן פשוט אומר לי שהוא לא מוצא את הדף. (ליתר דיוק שהוא לא מוצא את השרת- שהוא בעצם APACHE שמותקן לי על המחשב.) בבקשה תעזרו. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  13. Started by Pure-Gold,

    יש לי בעיה שככל הנראה סשנים שונים של משתמשים מתנגשים. למשל משתמש A כותב הודעה אז הנתונים שנכנסים למסד נתונים הם הנתונים של משתמש B. בכל עמוד יש לי session_start(), אם אני אוסיף session_name() נראה לכם שזה יפתור/קשור ? ** זה לא קורה כל הזמן. פעם ב..............

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  14. Started by p-o-i,

    יש לי לכתוב פונקצייה מקבילה לפונקציית הסיפרייה atoi - ascii to int הנה מה שבניתי- (char* atoi(int x,char *str { int i=0,tmp=x; if(*str==NULL) return NULL; while((tmp/10)>0){ tmp/=10; i++; } if(sizeof(str) > (i+1)){ sprintf(str,"%d",x); return str; } return NULL; } [] אסור לי לשנות את הפרוטוטייפ, אז בעקרון השאלה שלי היא איך אני בודק שהגודל של המספר לא חורג מגבולות המערך אם המערך כן הוקצה דינאמית אבל לא מכיל כלום אפילו לא NULL...(זה מה שניסיתי לעשות עם הTMP והSIZEOF...)

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  15. facebook.co.il\myesek פתחתי דף עסק אבל הוא : http://www.facebook.com/pages/mycompcoil/269798649714159 ויש עסקים עם כתובת כזאת : facebook.co.il\myesek ויש למשהו אולי מדריך עיצוב של דף פייסבוק? ראיתי אנשים איך שהוא מעצבים את הדפים האלה.

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  16. Started by Yehudaa,

    import java.util.Scanner ; class test { pubilc static void main(String[] args) { int temperature; Scanner sinp = new Scanner(System.in) ; System.out.print("Please type the temperature (deg C):"); temperature = sinp.nextInt(); System.out.print(temperature); } } יש שגיאה אחת היא למטה בקובץ , מה לא בסדר ? ועוד שאלה , כשאני עושה import זה משנה איפה שמרתי את הקובץ ? כלומר אני חייב לשמור את הקובץ של הקוד בספרייה מסויימת ? או שזה לא משנה ? כלומר בדוגמא שלי שמרתי את הקובץ ב <:c [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  17. שלום לכולם :] יש לי בעיה כאשר אני פותח פרויקט חדש של windos apllication forms זה מראה לי שגיאה בחלון ה design ,צירפתי תמונה לבעיה. תודה לעוזרים .. http://img171.imageshack.us/my.php?image=86256955we0.jpg עריכה : איך אני יוצר קובץ הרצה EXE תחת סביבת העבודה JCreator?

    • 4 תגובות
    • 808 צפיות
  18. שלום אנשים, אני עובד עכשיו על אקסס ואני רוצה ליצור 3 combo boxes שיהיו תלויות אחת בשניה... כלומר, אם בתיבה הראשונה בחרתי את הארץ ישראל, אני רוצה שבתיבה השניה יופיעו כל הערים הגדולות בישראל... אם בתיבה הראשונה בחרתי את הארץ ארה"ב, אני רוצה שבתיבה השניה יופיעו לי כל הערים הגדולות בארה"ב אני מניח שאפשר לעשות את זה עם מאקרוס או עם VB... אבל אין לי מושג איך אני חייב עזרה בצורה דחופה... ממש דחופה!!! תודה אנשים

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות
  19. Started by lordgod,

    מה קורה מזמן לא הייתי פה ! כיף לחזור ... רציתי לדעת איך עושים מערכת תגובות פשוטה בדף HTML , משהו כמו כפתור ששולח את ההודעה ומציג אותה ברשימה ממוספרת . תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  20. Started by infer73,

    שאלה קטנה, האם כשאני כותב את זה: String str="bla" String s=str s="w/e" האם עכשיו str שווה ל-bla או עכשיו הוא שווה ל- w/e? או בעצם, האם כשאני עושה את השורה השנייה הוא יוצר עצם חדש שהערך של הטקסט שלו הוא bla או שהוא פשוט משנה את s ככה שיצביע לאותו מקום שאליו str מצביע?

    • 2 תגובות
    • 808 צפיות
  21. יש לי בעיה אני עוזר לחבר שלי בC++ OOP והבעיה היא שOOP אני יודע מJAVA אז הרוב מובן לי אבל עם רישמות מקושרות נתקעתי , ואין לי זמן להבין את הכל לעומק אז אני צריך ממישהו שיתן לי בבקשה קוד אני צריך קוד של אוביקט רשימה שמכילה אוביקטים שמסוגלת לעשות: לאתחל רשימה חדשה להוסיף לרשימה אוביקט (להתחלה) למחוק אוביקט מהרשימה לפני נתונים שינתנו לפונקציה רק בשביל רקע הרשימה צריכה להכיל אוביקטים מהסוג BU וSP שיש להם יחס ירושה מהאוביקט TX כל עזרה תתקבל בברכה

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  22. Started by satlan1,

    יש לי תרגיל לכתוב תוכנית שקולטת מספרים למערך דו ממדי ומדפיסה את: א. מספר השורה בה ממוצע האיברים הגדול ביותר. אז הסתבכתי פה עשיתי: #include <conio.h> #include <stdio.h> #define X 3 #define Y 3 typedef int arr[X][Y]; void get(arr a); int avg(arr a, int i); int main(){ arr a; int i,j,x; get(a); for(i=0; i<X; i++) x=avg(a,i); printf("%d",x); getch(); } void get(arr a){ int i,j; for(i=0; i<X; i++) for(j=0; j<Y; j++){ printf("Enter number: "); scanf("%d",&a[j]);}} int avg(arr a, int i){ int index,sum,max=0,j; for(j=0; j<Y; j++) sum=sum+a[j]; if(sum>max){ max=sum; in…

    • 8 תגובות
    • 808 צפיות
  23. Started by man with no name,

    היי איך אני עושה נניח A - להוסיף כתובת כלשהי F - חיפוש כתובת Q - יציאה מהתכנית ?

    • 3 תגובות
    • 807 צפיות
  24. Started by The-Devil,

    אני צריך קצת עזרה בתכנות עם VB ו Excel . צירפתי גם קובץ פה, יש לי טבלה (חלק א') שאותה אני מקבל מתוכנה אחרת שנבנתה כבר ואין אפשרות לשנותה ואני רוצה לבנות סקריפט שיעביר את הנתונים אל החלק השני של הטבלה (חלק ב') זה בעצם מעייין טבלת מכירות ואני רוצה שהיא תתמלא באופן אוטומטי אחרי שאני אלחץעל כפתור או משהו כזה יש אפשרות שנתונים חלא יופיעו בחלק א אבל הטבלה המקורית היא הטבלה בחלק ב' ששם תמיד יופיעו כול הפרטים עם כול הנתונים, בעצם חלק א הוא מעיין עידכון לנתונים של טבלה ב' אם מישהו יודע איך לתכנת ב Excel עם VB בבקשה שיעזור לי...

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות
  25. Started by denzel12,

    שלום אנשים, לפני כמה ימים התקנתי את ה- visual c++ ואני זקוק לעזרתכם. האם ידוע לכם כיצד ניתן להריץ תוכנית כך שה- output (פלט) שלה ייכנס לתוך קובץ של notepad? אשמח אם תוכלו לפרט את השלבים של הפעולה הזו. אודה לתשובתכם.

    • 2 תגובות
    • 807 צפיות

דיונים חדשים בפורומים