תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום אני צריך פקד מוכן חינמי לאיזה אתר שאני בונה ואני צריך לשדר שם סירטונים ואני מחפש איזה שהוא פקד מוכן חינמי משהו בכיוון שיש באתר של one תודה רבה לעוזרים ;D
-
- 7 תגובות
- 818 צפיות
-
-
אז ככה, אני מנסה ליצור ממשק מעקב לקוחות בסיסי ביותר בעזרת הכלים של גוגל. מה צריך? - ניתן להזין מידע באמצעות טופס. - לצפות במידע - לערוך אותו הנה מישהו שעשה את זה ופרסם את ה-Formula שהוא משתמש בה: http://yogi--anand-consulting.blogspot.co.il/2011/04/yogiarecreating-form-from-responsetable.html לא יודע בדיוק איך זה עובד, הוא מסביר אבל לא הצלחתי לשכפל את ההצלחה. כשאני כותב את ה-Formula שאמורה לערוך את הטופס (מה שהוא מגדיר להכניס ל-F1), אני אמור להחליף את ה-ID של הטופס שלו בשלי. אך אני מקבל כל הזמן: "הטופס אינו קיים... בלה בלה". הנה האתר (Google site) שלי: https://sites.google.com/site/bluebusweb/ שימו לב שאם גוללים ימינה עד הסוף, יש כפתור שעליו ניתן ללחוץ וזה אמור להביא או…
-
- 0 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שניי סטודנטים לחוצים מחפשים מישהו שיעזור לנו לעשות תרגיל, מתחננים לעזרה.. התרגיל הוא במימוש תורי עדיפויות לת'ראדים בC# ובניית תוכנת ניטור מי שיכול אפשר גם לשלוח הודעות פרטיות לפרטים יותר מדוייקים. תודה..
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
שלום, יצרתי תפריט (ב- CONSOLE APP) בלולאה WHILE. עכשיו כאשר אני בוחר באחד הפונקציות של התפריט ובסיומה זה אמור לחזור לתפריט הראשי נזרקת לי EXCEPTION. מצ"ב תמונה. לעזרתכם תודה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/841999.html
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
-
איך עושים שהיה מחשב אחד שהוא יהיה השרת ועוד הרבה מחשבים מתחברים אליו(אני משתמש בMFC) אםאפשר מדריך לזה עדיף בעברית
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום, ישנו אקספלוייט המאפשר להוסיף מנהלים בphpnuke 7 . ישנה דרך לחסום אקספלוייט זה, מישהו חסם אותה בשבילי, אך הוא לא מוכן להסביר לי כיצד ביצע זאת, וכיצד ניתן להסיר זאת(דרך FTP?) (ואיך זה פועל) אשמח אם מישהו כאן יוכל לעוזר לי.. תודה!
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
באילו אתרי אינטרנט או תוכנות חינמיות ניתן למדוד במידה מסויימת הצלחה של אתר ? חוץ מalexa ומpagerank של גוגל.
-
- 3 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום אני משחק קצת עם טיימרים וכותב טיימר פשוט, ניסיתי בפלאש (4.6) וגיליתי שיש חריגה של 10-15% בין הזמן שהטיימר מודד לי לבין מדידה חיצונית (טיימר של אייפון \ שעון של מחשב) המשכתי לJS ושם הייתה לי חריגה של 5-10%. בשני המקרים הטיימר בקוד היה איטי יותר מהמדידה החיצונית. בשני המקרים התזמון היה כל 100 מילישניות והבתוך הפונקציה אני פשוט מעדכן מונה ומעדכן את התצוגה דוגמא לקוד פשוט, (מספיקה ריצה של דקה לראות הבדל של שניה וחדי העין ישימו לב שהאחדות והעשרות משתנים כל פעם בזמן המחשב מה שאומר שהטיימר לא מודד בדיוק 100 מילישניות) : html> <head> <script src="[url]http://code.jquery.com/jquery-latest.js"></script>[/url] </head> <body> <…
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
שלום חברים אני חדש חדש חדש על dream weaver לומד עם טוטוריאלס מעביר קטע קוד HTML עם inline css שכתבתי על visual web developer ללשונית הcode בdreamweaver ואז מעביר ללשונית הdesign שכביכול שם אני אמור לראות את האתר שלי אבל אני לא רואה כלום וזה מתסכל תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 818 צפיות
-
-
הכתובת: http://www.aquacut.co.il/test/index.php הוא עדיין בהרצה ועוד לא עלה לאוויר. ב-IE7 ו-Firefox התצוגה בסדר (מלבד לכך שב-FF היא מוצמדת לשמאל משום מה). ב-IE6 ה-videoplayer יוצא יותר מדי למטה ולא בקו ישר עם ה-subfeatures_container. מה עלי לעשות כדי לתקן את זה? וגם מה העניין עם חוסר המירכוז של FF.
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-
-
-
אני בונה עכשיו אתר שלם בעזרת ruby on rails ורציתי לדעת האם יש חברות אכסון בארץ שתומכות בשפת ruby. ואם כן, אז האם יש לכם המלצות לחברת אכסון מסויימת שיודעת להתמודד עם כל "המכשולים" שיש בדרך לאחסון האתר
-
- 0 תגובות
- 817 צפיות
-
-
List<Cordinata>[] cordineats=new ArrayList<Cordinata>[numOfPlayers]; * Cordinata היא מחלקה פשוטה של שני משתני INT הארור: Error(19,28): only unbounded wildcards allowed in array creation expression
-
- 3 תגובות
- 817 צפיות
-
-
שלום לכולם הוספתי לפרוייקט ב MVC שדות ל identity (כתובת, עיר וכו') אני לא מעוניין שהשדות האלה יופיעו בדף register אני מעוניין שהמשתמש ירשם רגיל (רק מייל וסיסמא) ואחרי רישום יהיה דף עם ה personal information שלו ושם יופיעו שאר השדות של ה identity שהוספתי משום מה אני לא מצליח לבצע את זה, ניסיתי בכמה דרכים וממש לא צלח כרגע יש לי viewmodel של השדות החדשים ב accountviewmodel אשמח לסיוע בעניין תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 817 צפיות
-
-
איך עושים אתר בסגנון הזה: http://www.startpage.co.il/news או בסגנון הזה: http://rotter.net/news/news.php או בסגנון הזה: http://news.fresh.co.il לקחו את כל הRSS של כל האתרים וליד כל RSS כתוב מאיזה אתר באיזה שעה ובאיזה תאריך פורסם המודעה. אני לא מסתדר עם כל המדריכים אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי או ללמד אותי את הקוד של איך עושים את זה. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 817 צפיות
-
-
היי אשמח לתשובה ממי שיודע , מה קורה למידע שמכניסים כשנרשמים לאתר ואז מבטלים את הרשמה באותו אתר, המידע נמחק אוטומטית מהממסד נתונים או שאחרי זמן מסוים הוא נמחק ? זה ממש חשוב לי, תודה רבה .
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מקווה שזה הפורום המתאים לשאלה שלי.. חיפשתי פרטנית ברשימת פורומים, ולפורום הכללי אני לא כ"כ חושב שהשאלה שייכת. השאלה הולכת ככה: בהנחה שאני ממיין קובץ, ויש לי קובץ בגודל 40x10^9 בתים כאשר כל דף הוא בגודל 4000 בתים, ויש לי 40 דפים בחוצץ. אני יודע שזמן החיפוש הוא 5msec בממוצע, ושקצב ההעברה הוא 40x10^6 בתים לשניה. איך אני מחשב כמה מעברים יהיו למיון שלי ואת זמן המיון ? האם אני צריך להתייחס לגודל הקובץ הוא כמו אל מספר רשומות לצורך העניין ולחלק את גודל הקובץ במס' דפי החוצץ במעבר ראשון ואז את מה שיצא לחלק שוב ב-(מספר דפי חוצץ פחות 1) וכן הלאה ? אני יודע שהתשובה היא 5 מעברים אבל יש רק תשובות סופיות (שאלה ממבחן) ולכן אני לא יודע איך חישבו את זה... אשמח לפתרון, תודה !
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
אשמח לעזרה בשאלה המצורפת(יש שם הערה שלי באדום..) תודה http://www.fastup.co.il/images/18514721.jpg
-
- 3 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום לכולם. כידוע (או לא), אפשר לאחסן קבצי exe בתוך קובץ וורד ע"י גררה פשוטה של הקובץ לתוך וורד. אני מחפש ספרייה\מודל\תוכנה\מנגנון או כל דבר אחר שיאפשר לי לזהות קבצים אלה בתוך קבצי וורד. המימוש ככול הנראה יתבצע י"ע c#. מודל: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa192495(office.11).aspx תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
אני מתחיל ללמוד C# שנה הבא בבית ספר ורציתי לדעת אם יש אתר טוב למתחילים שיעזור לי ללמוד את הבסיס. וגם איזה תוכנה הכי טובה בשביל C#
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
אפילו פשוט מזה תודה
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
היי. נתנו לנו בבית ספר לכתוב תוכנה שקולטת תאריך כלשהו נגיד: 2005 ,11 ,2 (שבמקרה זה היום הולדת שלי... חחחחחח...... ) ומדפיסה את היום שלמחרת: 2005 ,11 ,3. עכשיו צריך לקחת בחשבון שהתוכנה תוכל גם כמובן להחליף חודשים במקרה שנגיד היום שווה ל-31 או שנים. צריך גם לקחת בחשבון שיש חודשים אם 31 ימים ואם 30 ימים ויש את פברואר שזה 28 יום ובשנה מעוברת (שנה שמתחלקת לארבע) בפברואר יש 29 ימים. אז התחלתי לכתוב את התוכנה (בסי כמובן!) (משתמש בבורלנד) הכל טוב ויפה עד שנתקלתי בבעיה. זה מה שכתבתי: #include<stdio.h> #include<conio.h> void main() { clrscr(); int num1,num2,num3; printf("Please enter a date\n"); scanf("%d%d%d",&num1,&num2,&num3); i…
-
- 3 תגובות
- 816 צפיות
-
-
בטורבו פסקל יש שתי סוג סמנים... אחד שהוא כזה משבצת צהובה מהבהבת והשני זה מלבן כזה קטן מתחת לאות.. עכשיו אצלי זה עבר להיות המשבצת הזאת.. איך אני מחזיר?
-
- 2 תגובות
- 816 צפיות
-


