תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
התוכנית שאני צריך לעשות היא כזאת: תוכנית המציגה על המסך טבלה בגודל 6x6 גובה כל תא 30 נקודות ורוחבו 30 נקודות צבע התאים בעמודות (משמאל לימין) הוא: אדום, כחול, צהוב, ירוק, אפור וורוד בשורה הראשונה רק תא אחד צבוע (התא השמאלי ביותר), בשורה השנייה רק שני תאים צבועים (השמאליים ביותר), בשורה השנייה רק שני תאים צבועים (השמאליים ביותר) וכך הלאה עד שבשורה השישית כל התאים יהייו צבועים! תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
אני מחפש פרוייקטים של תלמידי יב-יג ... אני צריך למצוא את המשחק 4 בשורה.. בשפת C שכחתי לציין... יש למישהו אתר כזה?! או אפילו סתם אתרים שיש שם כל מיני משחקים שבנו בשפת C.. בתודה אלעד
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני כרגע עם רקע לימודי של תיכון + קצת אישי (C ברמה די מעמיקה) שנה הבאה אני אמור להתחיל לעבוד על פרוייקט, כרגע אין לי שום מידע על מה הפרויקט צריך לכלול. רציתי לשאול באיזו שפות בדרך כלל משתמשים לפרויקטים בתיכון ולאיזו המעבר מC יהיה הכי קל? בנוסף מישהו יכול להפנות אותי בבקשה למקור מידע שרשום בו מידע על פרוייקט לתיכון (הנחיות וכו') ודוגמאות לפרוייקטים? אני יודע שיכול להיות שבבית הספר שלי זה יהיה שונה, אבל בכל זאת.
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אני יודע שבשביל לפתוח דף בפריים שונה ממנו נמצא הלינק עצמו צריך לתת ללינק TARGET , הTARGET הוא השם של הפריים האחר. עשיתי את זה בצורה <a href="main.shtml" target="_main"> במה טעיתי?
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
ניסיתי להעתיק נתונים ממאגר אחד לשני, והיתה קריסה מסויימת. ועכשיו המאגר התרוקן. יש לי את קבצי הIBDATA עם קבצי הLOG האם יש דרך לשחזר את הנתונים, מדובר בנתונים בשווי עצום. מי שיודע על דרך ורוצה לעזור טלפונית או באימייל שיפנה אליי. binyamin@photoworld.co.il בתודה לעוזרים, וגם בתשלום זה אפשרי.
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
מעוניין באחסנה חינם ל-PHP ואם גם על הדרך מכירים ל-ASP יהיה נחמד... FTP - חייב. פרסום - לא מפריע אבל גם לא בהגזמה... שטח אחסון - 50 ומעלה..... אני יודע שאפשר למצוא בגוגל מלא..... אבל אני מעוניין באתר שאתם מנסיון מכירים ומחשיבים כטוב. תודה.
-
- 3 תגובות
- 820 צפיות
-
-
בטופס הרשמה, אני צריך להשאיר את הoption שבחר המשתמש מתיבת select, כלומר להשאיר את הערך שהוא בחר כ-selected, לאחר ששלח את הטופס והתקבלו בו שגיאות קלט. בשביל זה אני צריך אחד משני הדברים הבאים: 1. פקודה ב-ASP שנותנת לי את האינדקס של האופציה שנבחרה. 2. דרך מסוימת ב-JS לבחור אחד מה-option ע"פ ערך ולא ע"פ אינדקס. רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
איזה include צריך לעשות ב-Visual C++ 6.0 כדי להשתמש בפונקצית הספריה sleep בשפת C? עריכה: מצאתי את זה. צריך לעשות include לקובץ <windows.h>, ולהשתמש בפונקצית הספריה Sleep.
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום, יש לי שדה בטופס HTML שאני בודק בו את האירועים onchange ו-onblur. ב-onchange אני עושה משהו מסוים, וב-onblur אני משנה את ערך השדה, על ידי: document.getElementById("fieldId").value = "new value"; הבעיה היא, שהקוד הזה בפיירפוקס גורם להפעלת האירוע onchange, וזה משהו לא רצוי. באקספלורר הערך משתנה וזה הכל (כמו שאני רוצה). כיצד אני מונע מ-onchange להיקרא?
-
- 4 תגובות
- 819 צפיות
-
-
טוב, אז כפי שהטופיק מרמז, אני צריך קצת עזרה... אוקי, אז מדובר בform רגיל, ובחירת קובץ, ולחצן "שלח" חמוד... (החלק הקל) מה שאני רוצה, זה לקחת את הקובץ הנ"ל, לקרוא את הheader שלו (אשמח לקבל הצעה אחרת), ולקבל דרך את המידע אודות אותו קובץ avi (runtime. resolution, fps, audio info.. etc) ולשלוח לדף php רגיל. האפשרי? כן, השאלה היא איך.. ניסיתי כמה דברים, ולא הלך... אני יודע שזה משהו עם פתיחת אוביקט COM, ודרכו לעשות משהו.. אשמח לקבל את דעת המומחים.. יום נעים אה ונ.ב, מקווה שהסברתי את עצמי נכון, אם לא שאלו...
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
-
-
אני רוצה ליצור מתודה שתקלוט מחרוזת תווים באמצעות System.in.read() יצרתי משהו אבל הוא נראה לי מסובך ואני בטוח שיש דרך מימוש פשוטה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
-
-
יש לי בעיה בתוכנית עם הלולאה ורציתי לדעת איך לפתור אותה ,הבעיה היא שאני רוצה שבסוף התוכנית התוכנית תשאל אותי עם לצאת או לא . הינה הקוד #include <stdio.h> void main() { int a; int b; char c; printf("enter number: \n"); scanf("%d",&a); printf("enter number: \n"); scanf("%d",&b); printf("the sum is : %d \n",a+b); do{ printf("do you want to quit ? \n"); scanf("%c",&c); }while (c=='y'); }
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
-
אני יצרתי תיקייה WEB שאלייה אני מעלה קבצים ברגע שאני מעלה קובץ באתר שלי שהוא בנוי ב (VB.NET) הקובץ מגיע לתיקיית ה WEB שלי ואני רוצה שהוא יכנס לי לתוך מסד הנתונים(הלינק שלו) והמסד יביא לי באתר את הכתובת של הלינק בתוך חלון (שבוא הוא ישמור את הנתונים טאני מאמין שצריך טבלה בנוסף) השאלה שלי איך עושים את זה?
-
- 4 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה קצת מוזרה ואלי מפגרת אז בוקר טוב, האם מישהו יודע האם ואיך אני יכול להשתמש ב DLL שכתבתי שהוא לא COM במסגרת פרויקט ASP. יש לי אותו ב COM והוא עובד יחסית בסדר אבל בגלל כל מני אילוצים טכניים שקשורים למערכת שאני מתחבר אליה המערכת מתממשקת יותר טוב ב API שהוא לא מבוסס COM אז שוב השאלה האם ניתן להשתמש ב DLL רגיל (לא משנה C או VB כמובן) במסגרת עבודה ב ASP תחת IIS?
-
- 6 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שימושי
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
-
-
יש לי בעיה בתוכנה NetBeans: בבית הספר בשיעור מחשבים התחלנו ללמוד תיכנות HTML. פתחתי פרוייקט אינטרנט חדש בתוכנה בבית הספר והוא עובד טוב וכל קובץ שעשיתי רץ כמו שצריך. היום הגעתי הביתה וחיברתי את הדיסק און קי שלי למחשב והפעלתי את הNetBeans והוא עלה ואז פתחתי את הפרוייקט שהתחלתי בבית ספר. כאשר פתחתי את הפרוייקט הייתה רשומה לי הודעה שחסר לי הסרבר Glassfish 2.1. ניסיתי להריץ את אחד האתרים שכתבתי וגם שם זה רשם שחסר לי את הסרבר הזה ובגלל זה הקובץ שהרצתי לא עבד. מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
-
-
הורדתי את העורך והתקנתי עד כאן הכל היה טוב ואז כשניסיתי לפתוח אותו זה הארור שזה כתב לי unexpected eror:quitting למישהו יש מושג למה זה קורה ומה אני צריך לעשות או שזה קרה לו פעם למה אני וחבר שלי באמצע בניית תוכנה כאילו אצלו הכל ואצלי עד שהורדתי תעורך הוא לא עובד (ואל תגידו לי להתקין שוב כבר ניסיתי) תודה רבה לעוזרים תענו מהר בבקשב זה דחוף מאוד!!!!!!!!!!!!1
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
-
-
היי! :] יש לי שאלה, שדיי הרבה זמן מטרידה אותי וראיתי כרגע את הנושא של Master על פיתוח משחקים וכיצד ניתן להתחיל ונתתם לו תוכנות עזר לפיתוח. אבל אני רוצה לשאול, אם גם החברות הגדולות שמייצרות משחקים, משתמשים בתוכנות עזר כמו שאתם נתתם לו, או תוכנות שהם בנו בעצמם שייעזרו להם בפיתוח המשחק? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 819 צפיות
-
-
אני בונה משחק דומינו ברשת ואני לא צליח לעשות כך שכשאחד משחק אצל השני כל הלוח יהיה בלתי פעיל, איך אני עושה את זה? אם למישהו יש דוגמא של משחק מוכן עם רשת (שרת לקוח) אני ישמח אם הוא יביא לי לראות איך זה בנוי
-
- 3 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום רב, אני לומד כבר הרבה זמן ,html ואני חושב שהגיע הזמן לעבור לעוד שפה בסגנון (Php,sql,css). יש לי שתי שאלות: -איזה שפה עדיף שאני אלמד קודם?. -אשמח לקבל מדריך לשפה המומלצת. בתודה מראש YOSDA BOY.
-
- 3 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום פעם הראו לי איך ליצור חלוניות עם טקסט ולחצן אישור בVB דרך הכתבן. אני לא זוכר איך. מה שאני בעצם רוצה לעשות זה, שכל משתמש שמתחבר עם היוזר שלו למחשב יופיע לו חלון ישר עם ההתחברות שיזכיר לו לכבות את המקרן בסוף השימוש. וסגירת החלון ע"י לחיצת אישור. איך אפשר להעלות את הסקריפט הזה לכל יוזר שיתחבר? לשים בתקיית startup של האדמיניסטרטור? תודה לעוזרים...
-
- 3 תגובות
- 818 צפיות
-
-
האם יכול להיות ש WinXP חוסם את היציאה המקבילית(LPT) של המחשב? לדוגמא: אני מתכנת בשפת C עם התוכנה BorlandC של DOS + חומרה כאשר אני מריץ את התוכנה בסביבת עבודה של Windows זה מתחלק לשני מקרים Win98-עובד ואין שום בעייה +החומרה שמחוברת ל LPT מגיבה ועובדת WinXP-התוכנה עובדת ורצה אבל אין שום תגובה של החומרה שמחוברת ל LPT האם זה נכון ש WinXP חוסם את הפורטים של היציאה המקבילית?
-
- 0 תגובות
- 818 צפיות
-


