תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
כחלק מהפרוייקט במדעי המחשב של י"א אני צריך לבנות אתר. הוספתי שמירה של נתונים של טופס הרשמה עם ASP.NET , אך כשאני מריץ את הקטע מופיעה ההודעת שגיאה הבאה: The XML page cannot be displayed Cannot view XML input using XSL style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later. -------------------------------------------------------------------------------- A name was started with an invalid character. Error processing resource 'file:///C:/Users/Amit2/Documents/website/Register.... <%@ Page Language="C#" Debug="true" AutoEventWireup="true" CodeFile="Register.aspx.cs" Inherits="Register" %> -^ משהו יודע איך מתגברים על הבעייה? ת…
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי קובץ BAT שהכנתי כמו שרשום למטה. הבעיה שהוא לא עובד כשמפעילים אותו מתוך הWIN אבל לעומת זאת הוא כן פועל אם אני רושם אותו בCMD מה יכולה להיות הבעיה לזה???? FOR /L %i in (1,1,12) DO dsadd user "cn=Marketing%i,ou=Marketing,ou=nwtraders,dc=nwtraders,dc=msft" -pwd Pa$$w0rd
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לכתוב פונקציה שתשנה גודל טקסט של אלמנט (onmouseover onmouseout) אבל שאני יוכל להשתמש בה לכמה אלמנטים. הנה מה שכתבתי לאלמנט אחד: function changesize() { document.getElementById('mnu').style.fontSize="4px"; } תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 825 צפיות
-
-
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=922B4655-93D0-4476-BDA4-94CF5F8D4814&displaylang=en למי שמתעניין, הגירסאות הבאות של VS ו .NET, כמובן מדובר ב CTP (לא אפילו בטא).
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום, אתמול בניתי משחק סנייק קטן ב-C++ ומשום מה המשחק שוקל 2 מגה ומשחקי סנייק אחרים שראיתי שוקלים הרבה פחות (כמה קילובייטים..). ואז התחלתי להתלבט אם המבנה של המשחק שבניתי נכון או שאולי סתם סיבכתי אותו יותר מדי. למי שמעוניין להוריד את המשחק: http://www.fileflyer.com/view/GCI3nB7 (המקשים הם W-למעלה, A-שמאלה, S-למטה, D-ימינה) המבנה הוא ככה: בעיקרון יש Segment שזה בעצם תו כלשהו Snake שזה כל הנחש עצמו שהמשתנה העיקרי שלו הוא מערך של Segment Board לוח המשחק Game המחלקה הראשית שמריצה את לולאת המשחק ומודיעה על סוף המשחק. האם המבנה הזה נכון או שסתם עשיתי יותר מדי מחלקות? זה המבנה היותר מפורט: Segment class Segment { private: int x; int y; char sign; public: Se…
-
- 4 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום שלום, אני מעוניין ליצור עמוד HTML שיכיל תמונה, הלחיצה על איזורים שונים שלה תוביל לאתרים שונים. אני יודע שדבר כזה אפשרי, אבל אין לי משוג איך. אודה לכם אם תסבירו לי בפשטות. הידע שלי ב-HTML בסיסי בלבד. תודה מראש. עדי.
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
יש לי את הבעיה הזאת מידיי פעם לא יודע למה. יכול להיות זה קורא שאני נכנס לתוכנה אחרי סריקת רוגלות עם מספר תוכנות(SpywareDoctor,SpySweeper,Spy-Bot,Ad-aware.....) ומנקה רגיסטרי????? ואיך אפשר לתקן את זה מבלי כל פעם מחדש לעשות לתוכנה Repair??
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
שלום לכולם נדרשתי לבנות משחק ראשון שלי בארדואינו ואני עדיין לא שולטת טוב ישמח לעזרתכם 1.להדליק מיקום אקראי גם הכיוונים וגם האלכסונים שמיוצגים ע"י שתי נורות כלומר אם לדוגמא :דולקת גם הנורה הימנית וגם העליונה - יש להזיז באלכסון ימינה ולמעלה ולכבות את שניהם ואחרי 20 פעמים של הזזות נכונות לכבות את הנורות ושהמשחק יגמיר .
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
קיבלתי תרגיל שבו אני אומר ליצור N דליים שקיבולתם אקראית בין 0 ל 10 ליטרף עכשיו הגעתי לקטע שבו אני נתקע שצריך למלאות את הדליים בכמויות מים אקראיות, שלא יהיו גדולות מקיבולת הדלי. עכשיו אני יודע שבשביל למצוא את קיבולת הדלי אני צריך להשתמש ב-getCurrentAmount() השאלה שלי האם אני צריך להשתמש בלולאת while ולמלאות את הדלי כל עוד הCapacity לא גדול מהתכולה תודה וחג שמח
-
- 3 תגובות
- 825 צפיות
-
-
יש לי טופס שעובד בHTML בלי שום בעיה, וכשאני עושה העתק הדבק של כל העמוד עצמו של האתר כולל הטופס ל-ASP.NET זה לא מבצע את מה שהוא אמור לבצע. זה הטופס : <form name="f"> <h1>Surfboard Size Converter - From Feets and Inches To Centimeters</h1> <h2>Insert Elements And Get Your Surfboard Size in Centimeters</h2> <input name="inch" type="text" size="2" title="Inches" value="Inches" onblur="if(this.value=='') this.value='Inches';" onfocus="if(this.value=='Inches') this.value=''" /> <input name="feet" type="text" size="2" title="Feets" value="Feets" onblur="if(this.value=='') this.value='Feets';" onfocus="if(this.value=='Feets') this.value=''"…
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
אולי השאלה תשמע טיפשית אני מצטער מראש אני לא מבין גדול בשפות תיכנות. האם אפשרי להציג קטע מקוד של אתר אחר באתרי, (והנה הקאטצ') כך שהקוד יתעדכן מתי שהוא משתנה באתר ממנו הוא לקוח? עריכה: ואם כן, אז אפשר קצת הסבר על הדרכים בהם אפשר לבצע זאת?
-
- 2 תגובות
- 825 צפיות
-
-
-
למישהו יש מושג איך אני עושה את זה? בc\c++... אני רוצה להשתמש בפונקציה הזאת כדי לשלוח "מקשים" לwindows... http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winui/winui/windowsuserinterface/userinput/keyboardinput/keyboardinputreference/keyboardinputfunctions/keybd_event.asp הבעיה היא שאני צריך לשלוח לה כל מקש בנפרד בעזרת הקוד ASCII שלו בHEX (כמו שאפשר לראות כאן http://msdn.microsoft.com/library/en-us/winui/winui/WindowsUserInterface/UserInput/VirtualKeyCodes.asp למישהו יש רעיון איך אני עושה את זה? להמיר לקוד ASCII רגיל זה לא בעיה, אז פונקציה שממירה מספר מDEC לHEX גם יעזור עריכה - לא משנה... IceBreak הביא לי תשובה (תודה)
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
שלום לכולם.. אני צריך לפתוח 2 socket שאני יוכל לדבר במקביל בשתיהם.. יש למישהו פיתרון??.
-
- 3 תגובות
- 824 צפיות
-
-
יש אפשרות לחלק מספר ללא שארית כמו שיש ברוב שאר השפות למשל בc / תודה רבה למי שעוזר
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
C++ אני רוצה לעשות חישוב בקובץ header ואז לקבל בתוצאה מחרוזת. כיצד אוכל להשתמש במחרוזת הזו ב- main?
-
- 5 תגובות
- 824 צפיות
-
-
עריכה: איך אני עושה כמה תנאים באותו זמן זאת אומרת כמו שיש if ("a=1")&&("b=2") אז איך עושים אותו דבר רק במקום ש-&& יהיה סימן שאומר או... כלומר מה הסימן שמסמן או?
-
- 3 תגובות
- 824 צפיות
-
-
יש לי רשימה של "הגדרות" שבנויות בצורה הבאה: key:'property' key:'property' key:'property' key:'property' key:'property' ... אני מחפש להפריד את ההגדרות עם key מסויים (יש לי ברשימה כמה עם אותו key וה property משתנה בינהם) ולהכניס את ה property שלהם לתוך מערך סטרינג. ניסיתי להשתמש בביטוי רגולרי, אבל אני ממש בור בקטע הזה ולא הולך לי. לא עולה לי בראש דרך פשוטה לבצע זאת, אז אני אשמח לעזרה.
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
משום מה רק הלחיצה הראשונה עובדת. יש למישהו מושג למה? הקוד בHTML <asp:ImageButton ID="ImageButton7" runat="server" OnClick="ImageButton7_Click" ImageUrl="jeweleery/radiant-iphone.png"/> הקוד בC# protected void ImageButton7_Click(object sender, ImageClickEventArgs e) { click7 = click7 == false ? true : false; if (click7) ImageButton7.ImageUrl = "jeweleery/radiant-selected.png"; else ImageButton7.ImageUrl = "jeweleery/radiant-iphone.png"; }
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
-
יש לי כלי שרשום ב-winform וכשהוא עושה פעולה מסויימת ברקע יש איזשהי הודעה על ה-GUI (סטרינג מסויים), עכשיו מה שאני רוצה זה שההודעה הזו תהבהב כל זמן מסויים כל עוד הפעולה מתבצעת ברקע. איך עושים דבר כזה ?
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
Hey I've been writing a program using TASM for a 80X86 processor and I have ran into something that may be problematic I have used int 21h for input (ah=7), according to my documentations the command lets the user insert a single string of numbers into AL, what happens if the inserted number is bigger then 255? thanks ahead.
-
- 2 תגובות
- 824 צפיות
-
-
שלום! תהיתי אם יש כאן מישהו שמבין קצת ב -xml וכול להסביר לי מה התפקיד של קבצי DDT ב - XML אשר מוגדרים ב System ואיך אני יודע איזה טאגים/שמות אני יכול לרשום בתוך קובץ מסוג זה ( ה- Xml) תודה רבה לעוזרים ;D
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות שהאתר שלי יהיה מקודד בצורה כזו שברירת המחדל של קידוד השפה יהיה עברית windows-1255 האם קיים קוד בגאווה סקריפט html או כל שפה אחרת כולל צד שרת שיאפשר לי לעשות את זה בתודה s_b54
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אם אני רוצה לעשות השוואה בין 2 אובייקטים, איך אני עושה את זה? נאמר יש לי שני אובייקטים ששניהם מייצגים תאריך: אחד d1 והשני MyDate כל אחד מהם מורכב מאותם 3 תכונות: יום, חודש שנה (כולם מסוג אינטג'ר) נגיד ואני רוצה להשוות ביניהם בשביל לבדוק אם מדובר באותו תאריך, איך אני עושה את זה? זה בטח לא פשוט: if(d1==MyDate) תודה.. ---------------- לא מזמן למדנו בבצפר פעולות רקורסיביות אבל כבר שכחתי את העיקרון... אם מישהו יוכל להראות לי איך פותרים את זה (ללא לולאה של WHILE או FOR כמובן) כתוב פעולה רקורסיבית המקבלת מספר שלם חיובי n ומחזירה את סכום המספרים השלמים מ-1 עד n תודה עריכה: לא משנה, הסתדרתי
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-


