עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by shay820,

    שלום לכולם האם מישהו עובד עם התוכנה הזו? צריך עזרה בטמפלטים בעברית בבקשה תודה רבה שי

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  2. Started by kfir91,

    אוקי אני מנסה להריץ ב jeliot קוד זה הקוד : class func { public static void main(String[] args) { Queue<Integer> que = new Queue<Integer>(); que.insert(2000); que.insert(17); que.insert(615); que.insert(9366); que.insert(48); System.out.println(secret2(que)); } public static int max(int n1, int n2) { if (n1>n2) return n1; return n2; } public static int secret1 (int n) { if (n/10==0) return n; return max ( n%10 , secret1(n/10)); } public static int secret2 ( Queue<Integer> q) { if ( q.isEmpty()) return 0; int x=secret1( q.remove()); return x + 10 * secret2(q); } } והוא מראה שגיאה כזאתי Syntax Error Line 7, Column 1: Express…

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  3. אני רוצה ללמוד לתכנת בשפה הזאת... שמעתי שאפשר לעשות עם זה הרבה דברים..אז אם אפשר מידע משהו מדריכים או שמהו כזה..אשמח לקבל..(עדיך בערית) אבל עם אנגלית גם נסתדר וגם כמובן אני רוצה לדעת את אפשרויות של הפרוטוקול הזה.. תודה מראש לכולם

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  4. שלום לפני כמה ימים התחלתי ללמוד java script ונתקלתי בדבר הבא: a = a + 1 a+= 1 ++a a++ a = a - 1 a-=1 --a a-- a = a+b a+=b a = a - b a-= b a = a * b a* = b a = a / b a/ = b a = a % b a% = b וכל המשפטים באותה שורה עושים אותו דבר אבל אני ממש לא הבנתי את זה. כלומר לא הבנתי נגיד איך a = a + 1 זה אותו דבר כמו a++. מה לעזזל אומר כל פלוס איך אני אמור להבדיל???!!! זה בילבל אותי ממש. תודה לכל העוזרים!!!

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  5. Started by avivkah,

    הי, קניתי מחשב חדש, התקנתי עליו VS ואני לא מצליח להריץ קוד פשוט בפייתון נותן לי הודאת שגיאה, אשמח לדעת מה צריך לעשות https://jce365-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/avivka_jce_ac_il/EZ_M7tlkID5NuXRNabnOk4IB_LElR6cuGC2z_JAwlvH2SQ?e=ghXogu

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  6. Started by Cranchh,

    יש למישהו מושג איך אני מוציא רשומות מה EventViewer של Windows? למישהו יש קוד לדוגמא (עדיפות ל C#) שעושה את זה? ואם כבר אז אני אנצל"ש, למישהו יש מושג מה המבנה שלפיו צריך ליצור קובץ XLS או XLSX?

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  7. Started by guy81,

    http://www.cs.bgu.ac.il/~spl121/CppPointers אני מנסה לכתוב תוכנית בסי פלוס פלוס עם מצביעים ונתקל בכמה בעיות. אשמח אם תוכלו להסתכל בדוגמא הלפני אחרונה בקישור המצורף (בו הגדירו מצביע עם ערך ומצביע נוסף שמצביע לאותו מקום. מה היא הבעייתיות בקוד? אשמח להסבר מלא כולל דרך חלופית לטפל בעניין. בתוכנית שכתבתי עשיתי אותו הדבר. הכנתי רשימה דו מקושרת עם מצביע פי1 שמצביע על תחילת הרשימה. לאחר מכן הגדרתי מצביע פי2 נוסף שיצביע גם על תחילת הרשימה ע"י פי1=פי2. ובמהלך התוכנית קידמתי תמיד רק אם פי2 ולבסוף עשתי מחיקה (דליט) על פי1. האם יש כאן בעיה?

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  8. Started by bigblue,

    שלום לכולם יש לי vbscript שמוחק כל יום קבצים ישנים (קבצים שלא עברו שינוי 7 ימים) הבעיה היא שלאחר שבע ימים גם קובץ הvbscript נמחק בעצמו.. מה עושים?? 'First, you will need to setup a scheduled task and run it 'daily. Just change the number to the amount of days you 'want to keep file in that directory. Any files in the 'directory will be deleted. This file must be place WITHIN 'the directory you wish to clean. 'Courtesty of monsterjta @ tek-tips.com 'Start 'Delete any file in current directory that is older than iDaysOld Option Explicit on error resume next Dim oFSO Dim sDirectoryPath Dim oFolder Dim oFileCollection Dim oFile Dim iDaysOld Dim CurDir 'Defini…

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  9. Started by assaf990,

    אבל קישור שעובד (כי משום מה לא הצלחתי להוריד מאתר הבית שלהם)

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  10. Started by Raamses,

    השאלה היא "קלוט מס', הצג את השורש הריבועי שלו בדיוק של 1% ללא שימוש בפועל החזקה... עכשיו פחות או יותר אני יודע לרשום את האלגוריתם הבעיה היא המטמתיקה של איך לעזאזל מוצאים את השורש, ברור שאני יכול לעלות ב0.01 בכל פעם עד שאני אגיד למספר הרצוי אבל אני דיי בטוח שיש דרך טובה יותר עם הרבה פחות איטרציות, אם מישהו יכול לעזור לי אני אודה לו מאוד.

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  11. אני מנסה אבל הוא תמיד קופץ הצידה או למעלה, ולא מוכן לשבת על התמונה, אני מעדיף לא להשתמש ב AP.

    • 8 תגובות
    • 826 צפיות
  12. Started by skywalker13,

    איזה מסביבות העבודה היא סביבת עבודה לשפת с? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 3 תגובות
    • 826 צפיות
  13. Started by BuNKeR,

    שלום לכלום אני צריך לבנות תוכנה מבצעת RESTART למחשב חיפשתי בGOOGLE ומצאתי הרבה קודים אך אף אחד מהם לא עובד אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בזה כיצד לגרום לVB להריץ COMMAND של DOS

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  14. Started by Aviv C,

    אני צריך דחוף עזרה בסיסית ב- MySQL. לא מזמן הורדתי והתקנתי MySQL. עד עכשיו עבדתי עם Access והכל נראה לי נורא פשוט. כשהורדתי את MySQL וגם את הכלים הגרפיים שלה, אני לא מצליח להבין כמעט כלום כי זה נורא שונה מ- Access. הצלחתי להתחבר ל- MySQL Administrator עם עזרה של חבר שלי אבל עכשיו אני לא מבין איך לבנות טבלאות. לפי מה שהצלחתי להבין הגעתי לחלון שבתמונה המצורפת. הבנתי בערך איך לבנות טבלאות אבל איפה הן נשמרות ואיפה בדיוק אני בונה אותן? בבקשה תעזרו לי. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  15. אז ככה, אני שמעתי שיש יש אפשרות להקים אתר אינטרנט ללא עלות, לפי מה שראיתי באינטרנט יש חברות (גוגל בינהם) יש רק בעיה אחד!!!! יש לי דומיין, ואיני מעוניין בדומיינים ארוכים שמציאים החברות האלה, יש פתרון? או שחייב לשלם עבור זה?

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  16. הבעיה היא שהפונקציה: $this->facebook->getUser(); שאמורה להחזיר אם היוזר מחובר או לא, תמיד מחזירה 0 (גם כאשר מחובר) זו בעיה שהרבה נתקלו בה (גוגל) אבל אף אחד מהפתרונות אינו ברור , אשמח לעזרה ממישהו שמכיר את הנושא לפי מה שכן הבנתי מהפתרונות בגוגל שזה בעיה של דומיינים שונים וSCOPE שונה של סשן. אבל זה מידע שלא תורם לי בפתרון. להלן מידע נחוץ: הגדרות בפייסבוק: site Url: http://localhost:80/appName הערה: הקוד נכתב בסביבת codeIgniter וזהו הקוד: $facebookConfig =array( 'appId' => '************', 'secret' => '*********************************', 'cookie' => true ); $this->load->libr…

    • 0 תגובות
    • 826 צפיות
  17. Started by BruceLee,

    אז עשיתי חיפוש באתר פה וגם חיפשתי בגוגל מלא לא מצאתי פקודה שתעשה לי רענון רק לאחר שהדף נטען במלואו, וגם כל פעם שאני נכנס לדף הנ"ל (בין אם לחיצת משתמש, אוטמטי, קישור ישיר..) אני רוצה ריפרש אחד אוטמטי (ללא טיימר) כמו שעושים ידנית F5. אני משתמש בframe אז אני צריך משו לhead. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 826 צפיות
  18. Started by Pure-Gold,

    איך אני "משגר" את פונקציית המקשים הללו ב Visual Basic. כלומר שאני לוחץ על Command Button הוא יבצע כאילו לחיצה של שלושת המקשים ואז יפתח לי ה Taskbar. ( Taskbar היה לשם הדגמה אך אל תסיקו מכך שלשם כך אני רוצה את הפונקציה ) יום נעים ובריאות

    • 0 תגובות
    • 826 צפיות
  19. Started by Eviljelly,

    אהלן, יש לי בסיס נתונים ובתוכו טבלה שאותה אני מעדכן ממספר מקורות מידע שונים (לצורך הפשטות נאמר שני מקורות מידע). הצרה היא שמקור מידע אחד מתעדכן בקצב איטי יותר מהשני , והשני לא מכיל את כל המידע כמו הראשון. ולכן רק שילוב של שניהם יתן לי תמונה מדוייקת של מה שקורה. הצרה היא שעדכון מהמקור מידע האיטי יכול לדרוס מידע חדש שהגיע מהמקור המהיר, יש שדות שהערך בהם יכול להתקדם רק בכיוון מסויים ואז אין בעיה אבל יש שדות שלא וכאן אני נתקע קצת. אשמח לשמוע רעיונות לפתרון הערה, אני משתמש ב MySQL ו Java אבל השאלה לא קשורה לשפת כל שהיא. תודה

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  20. Started by eli33,

    איך אני משהה את התוכנית לכמה שניות אני כותב ב C++ CLR . חיפשתי בגוגל ומצאתי את Sleep אבל משום מה זה לא עובד וכן הוספתי את windows.h .

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  21. Started by connex_fiend,

    יש למישהו מושג למה זה לא פועל לי: javascript:alert("1");axmlhttp=null;alert("2");axmlhttp=new%20XMLHttpRequest();alert("3");axmlhttp.open("GET",'[url]http://google.com',false[/url]);alert("4");axmlhttp.send(null);alert("5");alert(axmlhttp.status);alert(axmlhttp.responseText()); ואם כבר פתחתי פוסט, אם אני מצרף פלאש הוא לא מראה אותו רץ, כלומר הוא מושג כקישור רגיל?

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  22. יש לי מסמך שיצרתי שיש לו גם לייבלים וגם ריבועי טקסטים מהו הקוד של ההדפסה שיוכל להדפיס את הלייבלים וגם את ריבועים הטקסט כמו בתוכנה? בתודה לעונים ובצפיה לתשובה, גיל עריכה: מן מסד נתוניםן

  23. Started by i-kramba,

    ספר שמלמד את הנושא *צונזר*

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  24. שלום רב, אני מתחיל ללמוד JS,HTML,CSS וכו'... בקורסים מלמדים אותנו את זה על NOTEPAD פשוט, הבנתי שיש תוכנות עריכת טקסט שמיועדות מראש לתכנות-עם עזרים וויזואליים (יישור,חלוקה לצבעים לפי שכבות תכנות וכו'...) הורדתי UltraEdit ... האם יש תכנה אחרת מומלצת יותר? (רצוי קטנה שניתן יהיה לסחוב בדיסק און קי ו"לאנסטל" ב"שלוף"

    • 3 תגובות
    • 826 צפיות
  25. Started by B-E-A-utiful,

    לא משהו כבד, ידע בסיסי כזה שאני יכול ללמוד עד תחילת הלימודים.

    • 4 תגובות
    • 825 צפיות

דיונים חדשים בפורומים