תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
מקבל שגיאה בעת נסיון ההרצה Line 19: Unexpected EOF while looking for matching `` ' Line 34: sintax error: Unexpected End of File #!/bin/bash LOG=/home/oraprg/dudu HDD=1 LIMIT=0 genStat() { test=$1 SLEEP=$2 filename=$(date +%Y%m%d%H%M%S) for((num=0;num> ${LOG}/vm.${filename}.log & sleep $SLEEP done if [[ LIMIT -eq test ]] then #VM csv echo this is line 18> ${LOG}/vm.${filename}.csv cat ${LOG}/vm.${filename}.log awk '{for(l=1;l<17;l++)>> ${LOG}/vm.${filename}.csv fi } case $1 in run) genStat $2 $3 ;; *) echo -e ":::: Usage ::::" echo -e "$0 run 5 10 : Collect stats for 5 times with 10 seconds interval" echo -e "Note : Change the first parameter for…
-
- 4 תגובות
- 834 צפיות
-
-
-
עשיתי טבלה פשוטה בHTML. ופתחת TR ובתוכו 4 TD שבכל אחד יש תמונה. שאני שם את התמונה, היא נמצאת באמצע מימין לשמאל, אז זה בסדר, אבל היא נמצאת גם באמצע מלמעלה למטה, וכך נוצר מצב שאם יש תמונה אחת יותר ארוכה מהשניה, אז הסוף של התמונה הקטנה יותר נמצא מתחת לסוף של התמונה הארוכה (שאני אומר סוף אני מתכוון לנקודה העליונה) משהו כזה: --- ----- ----- --- אני רוצה שהתמונה הקטנה תתחיל מאיפה שהגדולה מתחילה. איך אפשר לעשות את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום אם יש לי תוכן מסויים (אותו אני שולף מDB) שאני מעוניין לחלק אותו לכמה עמודים כאשר מופיע העמוד הראשון, בסופו יהיה קישור לעמוד הבא וכן הלאה, כאשר העמודים יהיו ממוספרים. מה האלגוריתם הכי טוב לעשות את זה? ואיך אני שולף בהמשכים מהDB? תודה.
-
- 2 תגובות
- 834 צפיות
-
-
היי, אני כרגע משתמש במערכת של ההתקנות ב VS2005 והרוב עובד בסדר. אני צריך 2 דברים. א) אתר שמלמד איך משתמשים במערכת. (עברית או אנגלית העיקר שייכנס לעומק) ב) תשובה לאיך אני מפעיל התקנה שקטה של פרויקט אחר מתוך ההתקנה של פרויקט שלי. הפרויקט שלי עובר התקנה בסדר אבל אני צריך משהו שמישהו אחר עשה כדי שיעבוד אז אני צריך לדאוג שגם הוא יהיה מותקן. (כמו שצריך קודקים לנגני סרטים)
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
אני בונה כרגע פורטל ושאני מנסה להיכנס אליו עם דפדפן EXPLORER אני לא מצליח ועם FIREFOX הוא רץ חלק הפורטל מבוסס HEBNUKER בבקשה עזרה!
-
- 1 תגובה
- 834 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם! יש לי עבודה לעשות ב CPP ויש לי בעייה. בעבודה אמורים להגדיר מחלקת אבא ולו 3 בנים. לאבא יש משתנה אחד מסוג INT ול-2 מ -3 הבנים יתווסף INT נוסף. שמות ה"ילדים" הם DAYINYEAR, DAYINMONTH, DAYINWEEK. ה- DAYINYEAR הוא ללא המשתנה הנוסף. הבעייה שלי היא ביצירת פעולה אונרית שהופכת את DAYINMONTH ו- DAYINWEEK ל DAYINYEAR: DAYINYEAR operator~() אני יודע שבאבא אני לא יכול להגדיר פעולה וירטואלית שתחזיר DAYINYEAR כי האבא לא מודע לקיומו של הבן. רשמתי את: DAYINYEAR operator~() כאופרטור ב- DATINMONTH אבל זה לא מתהדר. יש הרבה בעיות כשהאשון מבינהם הוא: Error error C2143: syntax error : missing ';' before '~' משהו יודע איך אני מגדיר את הפעולה שתחזיר DAYINYEAR תודה רבה והמש…
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום יש לי דף aspx.cs עם הקוד הבא: using System; using System.Collections; using System.Configuration; using System.Data; using System.Linq; using System.Web; using System.Web.Security; using System.Web.UI; using System.Web.UI.HtmlControls; using System.Web.UI.WebControls; public partial class CheckEditMaster : System.Web.UI.Page { public DataTable dt; protected void Page_Load(object sender, EventArgs e) { dt = new DataTable("alon"); } protected void btnAddItem_Click(object sender, EventArgs e) { DataRow = dt.NewRow(); } } לאחר ארוע הpage_load נוצרת לי הדתה תייבל... ואז הדף עולה... אבל שאני לוחץ על הכפתור אם אני במצב של debug אני יכול לראות שמשום מה הdataTable היא …
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום, שמעתי את המונח scripting , הייתי בעוניין במידע מה זה , באיזה שפות כותבים scripting ומדריכים בהם אפשר ללמוד? תודה.
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
יש לי שאלה קטנה.... יש לי דף אחד עם המון מידע, ובמקום לחלק אותו לכמה דפים, בראש הדף יש לי מס' לינקים. עכשיו, לכל כמות מידע מסוימת יש שם(ע"י נתינת ID בתגית הdiv). כיצד אני יכול לעשות שבעת לחיצה על הקישור(שנמצא בראש הדף) זה יעבור לחלק הזה בדף? ניסיתי לעשות ככה: <a href="#onlinegames" class="link2"> אבל זה לא ממש הצליח לי....(onlinegames הוא הID שבתגית הdiv) מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך אני עושה את זה?
-
- 6 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שאלתי היא: האם יש תחליף לIIS שאפשר להתקין על Windows XP Home Edition??
-
- 6 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום רב, אני לא בקיא באף שפת תיכנות מלבד mIRC Scripting (אם מחשיבים אותה שפה בכלל...) אני מעוניין לבנות מסד נתונים המכיל כמו כרטיסי לקוח כאלה עם פרטי הלקוח וכו' הבעייה ב MIRC היא שאין אופציה להדפיס את זה מלבד PRINT SCRN, ראיתי פעם אופציה לבנייה בכזה מסד באקספלורר האם יש תוכנה שעושה את זה? תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-
-
היי, רציתי לבנות טיימר בשפת C, שתוציא לי ברגל מסויימת של הרכיב גל ריבועי בתדר 9600HZ. זאת אומרת שכל זמן מסויים (104 מיקרו שניות ) שתוציא לי 0 לוגי, ו-1 לוגי.. התוכנה שעומדת לרשותי היא dynamic c וקצת הסתבכתי איתה, כי צריך לכתוב שם קצת שונה משפת C הרגילה.. אשמח לעזרה, יאיר.
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
אני יודע שהשאלה לא קשורה כ"כ לתכנות אבל, אני עובד עם אקליפס בשפת C, ורוצה פרוייקט אחד עם שני קבצי MAIN, כתבתי MAKEFILE שאמור לקמפל כ"א בנפרד אבל האקליפס עצמו מסמן שגיאה על שני הMAIN בטענת 'multiple definition of main'. הסתכלתי בהגדרות פרוייקט ולא מצאתי כלום. מישהו אולי יודע איך לסדר זאת?
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
כחלק מפתרון של משוואות לא לינאריות אני צריך להגדיר מערך של 40 איברים סימבוליים ואחר כך להשתמש בהם( כמו למשל לבצע יעקוביים עם פונקציות מסוימות והמשתנים..) בכל מקרה אם מישהו יוכל להסביר לי איך מגדירים וקטור של משתנים סימבולים ואיך משתמשים בהם אחר כך אני אשמח תודה מראש גיא
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
שלום בניתי אתר אינטרנט קטן שמתחבר גם ל SQL שלי, מציג נתונים ומשנה נתונים שמתי את האתר ב IIS ווהוא עובד מצוין אפשר לגלוש אליו מכל מקום. עד כאן הכל בסדר. אני רוצה שימשיך להיות מחובר ל SQL-SERVER שאליו הוא מחובר ואני יעביר את האתר ל IIS במחשב אחר חשבתי שזה רק שינוי הconnertionstring קראתי בכל מיני אתרים וחיפשתי איך עושים את זה והבנתי (אני מקווה שנכון) שיש להגדיר Server ב aspnet_regsql. לי יש כתובת IP של המחשב שאליו אני רוצה להתחבר איך אני הופכת אותו לשם של server במחשב שלי או שאולי אני ממש לא מבינה ואני עושה את זה עקום. אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי לאתר שמסביר את זה קצת או לעזור לי בהכוונה או טיפ קטן תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
מסתבר שאני לא זוכר- כלום! אני כבר שעתיים מנסה לכתוב קובץ .bat שכל מה שהוא צריך לעשות זה להריץ פקודה עם קלט אחד. מישהו יכול לעזור לי- או להפנות לאיזה אתר מדריך טוב שירענן לי את הזכרון? סה"כ אני צריך ליצור קובץ שיעשה: יקלוט את שם הקובץ xxx.yyy ויריץ את הפקודה הבאה: signsis xxx.yyy xxx_signed.yyy zelig.cer sultan.key 0123456 כאשר xxx יכול ליהיות בכל אורך, ו yyy יכול ליהיות באורכים 3 או 4 תווים. למרות שזאת הבעיה הקטנה יותר. מדריך- עזרה מישהו ... תודב רבה
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני מעוניין להפוך את קובץ הזה http://us.media.blizzard.com/1901200114/_flash/frontpage.swf של האתר של BLIZZARD עך DIBALO III לקובץ ווידאו כדי שאני יוכל לשים אותו בתור רקע בשולחן עבדוה שלי ב Windows Vista Sp1 בתור רקע זז ... אני לא ממש מצליח וכל תוכנה שהצליחה לעשות את זה הרסה את האיכות של הווידאו ... מקווה שתוכלו לעזור לי אני ממש רוצה את זה ושברתי על זה את הראש .... תודה מראש ...
-
- 2 תגובות
- 832 צפיות
-
-
היי ניסיתי להריץ את הדוגמא של ה HELP ומשום מה עדיין נוצרות לי שגיאות כשאני מנסה להשתמש בפונקציה http://imageshack.us/photo/my-images/36/66198118.gif/
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
היי חברה, יצרתי אפליקציה פיצית בC# שמחביאה או מציגה קבצים, בהתאם ללסוויץ' שאני מעביר לה. הייתי רוצה תופיע לי בתפריט לחיצה-ימנית של שולחן העבודה (כלומר, שאני אראה אותה כשאני אלחץ לחיצה ימנית במקום ריק על שולחן העבודה). מצאתי את האזור ברג'יסטרי שבו אני יכול להוסיף או להסיר אלמנטים מהתפריט לחיצה-ימנית של הדסקטופ, אך איני יודע איך לכלול את התוכנה שלי שם. לפי מיטב הבנתי אני צריך לתת לה GUID או CLSID מיוחד, ורק אז אני אוכל לרשום אותה ברג'יסטרי. צר לי על הבורות, או אם השאלה שלי לא ברורה מספיק. אשמח להכוונה, בתודה מראש, ג'ין.
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
אני בונה טבלה כזאתי: CREATE TABLE test2 ( Name TEXT (255) NOT NULL ) כלומר בטקסט אמור להיות 255 תויים מקסימום (שימו לב זה לא משנה מה אני שם במקום 255 זה אותה בעיה) וזו השגיא: תקלה שאילתת SQL : CREATE TABLE test2( Name TEXT( 255 ) NOT NULL ) MySQL אמר: #1064 - You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '( 255 ) NOT NULL )' at line 1[תיועד] · [חזור]
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
כשאני בא לפתוח web app או web service חדש בvs.net 2003 , חשוב לציין זה רק בשרותי אינטרנט באפלקציות רגילות זה פועל חלק לגמרה (ניסיתי את זה בשפות c# ו j#) זה רושם את הבעיה הבאה: visual studio .net has detected that the specified web server is not running ASP.NET version 1.1. you will be unable to run ASP.NET web applications or services אני חושב שהבעיה היא שיש לי IIS 5.1 ולא 6.0... ניתן להוריד אותו מהאינטרנט? כי ההתקנה של הIIS באה עם הדיסק של הווינדוס קשה לי להאמין שיהיה על הדיסק שתי גרסאות שונות של אותו תוכנה.
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
אני באמצע לעשות איזה טופס עם לחצנים שבMouseOver וכדומה ישתנו. בשביל זה יש לי כמה תמונות PNG למצבים השונים. כעת יש לי ספק: האם מבחינת יעילות עדיף לטעון את כל התמונות לטופס ולשנות רק את הvisible, או לטעון את התמונה בזמן אמת. תודה מראש, לכל דעה!
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
תגידו רק אני לא מצליח בזמן האחרון להכנס לאתר של tripod? פתחתי שם חשבון לפני כמה זמן, ועכשיו אני רוצה לחזור אליו אבל זה לא נטען לי.... בכל אופן, יש איזה אתר איחסון אחר יותר מומלץ? מה שחשוב לי סה"כ זה שיהיה כמה שיותר נפח איחסון, ובלי באנרים אם אפשר. ראיתי בדביק כמה אתרים שרשום שהם בחינם כמו jumpline, אבל יש שם רק הרשמה בתשלום.
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום, אני צריך לכתוב מחלקה שתקבל פרמטרים של המשוואה הריבועית, a,b,c ותדפיס את השורשים. לא מסובך כל כך, מישהו יכול לעזור בזה? תודה
-
- 2 תגובות
- 832 צפיות
-


