עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by barp12,

    איך משנים את הITEM המסומן בפקד הזה(זה שמסומן בכחול)? ניסיתי את הכול כלום לא עובד. ואם זה חשוב אני משתמש בREPORT STYLE וWIN32API

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  2. Started by wolfazb,

    יש לי שאלה של ניוב, אני לא מצליח למקם דיוים באיזה פרויקטון שאני עושה לחבר. ניסיתי כל מיני וריאציות אבל זה פשוט לא מצליח :\ האם מישהו יכול להעיף מבט על האתר (לא למטרות פירסום!) לרגע ואולי לזרוק לי איזה רמז? http://campaign.simlalevana.co.il/ בתודה מראש, אלכס

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  3. Started by michal81,

    שלום, אני בונה יישום אינטרנט שבין השאר בונה ומציג תרשימי זרימה ושרטוטים באופי דינמי - כתלות בקלט מהמשתמש. איזו שפת תכנות מומלצת ליישום שכזה? תודה מראש, מיכל.

    • 3 תגובות
    • 836 צפיות
  4. Started by Get-Process,

    מהו מצביע לטיפוס? חיפשתי בגוגל ומראה לי תוצאות שלא קשורות.. (מצביע לטיפוס קוד נראה כך: *int ) Get-Process

  5. Started by osher_cohen3,

    אני בונה תוכנה , אני רוצה לעשות שימוש בסליקת כרטיס אשראי רציתי לדעת איך זה מתבצע... התוכנה שאני עושה זה תוכנה של מישכת מזומנים.... . הבנתי שאני צריך לפתוח חשבון של סליקה פתחתי דרך האשראית ,וזה מותק במחשב... עכשיו איך אני בונה את זה בתוכנה שלי....איך אני עושה את החיוב...

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  6. Started by MasterOr,

    אני רוצה להכניס לאתר שאני בונה שורה כזאת שיהיה כתובה בה: יום "היום" XX/06/2004 , וכאן את השעה "XX:XX:XX עכשיו אני רוצה שהשעון עצמו יזוז. לא משנה לי איזה סקריפט לעשות אתזה חיפשתי כאלה מוכנים, כולם בעייתים ולא הצלחתי להכניס אותם לדף הראשי שלי שכתוב בו די הרבה. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  7. אהלן מיקרוזויפט שמו הגנה? g:FFFF:0000

    • 3 תגובות
    • 836 צפיות
  8. יש לי בעיה בפורום שאני לא יודע איך לסדר אותה.. כשאני שולח הודעות לאנשים דרך הפורום אני מקבל מן הודעת שגיאה כזאת שאומרת לי שההודעה לא יכולה להישלח ועוד דבר כשאנשים נרשמים הם גם כן מקבלים הודעה כזאת...אבל הם בעצם כן נרשמים איך אפשר לסדר את זה?? ??? אני על שרת של ליקוס אם זה יעזור לכם או אם זה קשור בכלל.

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  9. Started by gabi21,

    אך אני יכול לכתוב תוכנית ב C++ (console application) אשר תציג לי את אחוז השימוש של המעבד שלי בכל זמן נתון האם יש עבור זה איזו שהי סיפריה שמטפלת בזה? תודה

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  10. Started by ofer_shm,

    שלום לכולם אני מנסה לבנות תוכנת שרת \לקוח רציתי לדעת אם באמצעות המחלקה socket שאני מעביר הודעות האם אני יכול להביר רק string כהודעה כי רוצה להעביר אובייקטים בין הלקוח לשרת ואם כן אפשר אז איך... תודה לעוזארים

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  11. Started by sky_82,

    היי כתבתי תוכנית שמקבלת 10 שמות ות,ז ומסדרת אותם לפי הסדר מהגדול לקטן , אבל היא לא עובדת האם מישהו יכול להסתכל ולראות איפוא הבעיה כי אני לא מצליח למצוא אותה ותודה מראש ( include(stdio.h <include(conio.h defin n 10 void seder(int); void seder (int a[n]) { long i=0, max, n[n]=0,m,j; for(j=0;j++) { max=a[j]; { for(m=0;m<n;m++) { if(max>a[m]) i++; else continue; } } c=max; i=0; for(j=0;j<n;j++) printf("%d,"c[j]); } } void main() { long b[n],s; clrscr() printf("enter %d numbers of ID/n",n); …

    • 7 תגובות
    • 835 צפיות
  12. Started by BuNKeR,

    שלום לכולם אני צריך להעביר 8 סטים של מחרוזות ממחשב א למחשב ב כאשר אני משתמש ב getdata ו senddata מה שקורה כל הטקסט מתחבר ביחד האם יש דרך להגיד לVB לשלוח סט אחד ורק אחרי שהצד השני קיבל אותו אז לשלוח את הסט השני וכך הלאה מקווה שהסברתי את עצמי טוב תודה,

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  13. איך לכתוב פקודה שפותחת אפליקציה חיצונית כמו מסוג EXE ב C # בסביבת windows forms כלומר מה הקוד...?

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  14. Started by Yaron-Cohen,

    תודה מאוד...תסבירו לי...מה עושה...איך עושה ומה ואיך משתמשים.. אני צריך את הסברים על: interval left tag top תודה..!!...אני צריך לעשות יעשה משהו כל שניה..(1000 מילישניה)...איך אני עושה לדוגמא שכל שניה יוסיף לX 1...כלומר X=X+1....כל שניה...(אני צריך לעשות משהו קצת יותר מסובך מ1+1..) זה נראה בניים זה חייה...זה משחק מטרה...אתה טנק...והמטרה זזה מימין לשמאל...ואתה צריך לפגוע בה..הקטע שהמטרה צריכה לזוז כל שניה...ואני לא יודע להשתמש בטיימר...תודה לעונים..

    • 4 תגובות
    • 835 צפיות
  15. Started by intel suck,

    <% if session("adminCheck")<>"true" then response.write "כניסה למורשים בלבד!" else sq="select*from personal_data where (firstname='"&session ("f")&"' and passa='"&session ("p")&"')" path=Server.mappath("data/db1.mdb") set con= Server.createobject("ADODB.Connection") con.mode=3 con.open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;data source=" &path set R=con.execute(sq) if R.eof then response.write "אירעה שגיאה" else %> <html> <head> <script language="javascript"> function test(x) { if (x.firstname.value=="") { alert ("חסר שם פרטי"); x.firstname.focus(); x.firstname.select(); retu…

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  16. עשיתי טבלה פשוטה בHTML. ופתחת TR ובתוכו 4 TD שבכל אחד יש תמונה. שאני שם את התמונה, היא נמצאת באמצע מימין לשמאל, אז זה בסדר, אבל היא נמצאת גם באמצע מלמעלה למטה, וכך נוצר מצב שאם יש תמונה אחת יותר ארוכה מהשניה, אז הסוף של התמונה הקטנה יותר נמצא מתחת לסוף של התמונה הארוכה (שאני אומר סוף אני מתכוון לנקודה העליונה) משהו כזה: --- ----- ----- --- אני רוצה שהתמונה הקטנה תתחיל מאיפה שהגדולה מתחילה. איך אפשר לעשות את זה? תודה

  17. Started by Asaf David,

    אני מנסה לקבל את רשימת ה subscription שלי ב youtube יש עזרה לזה באתר :https://developers.google.com/youtube/v3/docs/subscriptions/list#http-request בעיה ראשונה זה לא עובד על : execute without oauth וגם אם oauth הפרמטר של fields לא עובד אני צריך את תאריך הצטרפות ושם המשתמש . https://www.googleapis.com/youtube/v3/subscriptions?part=subscriberSnippet&forChannelId=UCi-Zy3O4CWziq9OZW-Al_9w&mySubscribers=true&key={YOUR_API_KEY לא עובד לי i have a key from: google console web key and youtube data api is enabled

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  18. Started by xcd67,

    שלום רב, אשמח בבקשה לעזרה בנושא של יישור תפריט חבר הביא לי קוד לתפריט שנפתח בעת מעבר עכבר. את הדף והקוד ניתן לראות כאן: העיניין הוא כזה - כאשר נכנסים לתת תפריט שני - למשל אם תיכנסו two ולאחר מכן לfour - תיראו שהתפריט נפתח לימין. השאלה שלי היא איך אני גורם לו להיפתח לשמאל... אני בטוח שתשובה היא משהו דיי קטן להוסיף בCSS אבל כל מאמצי עלו בתוהו... תודה מראש,

    • 2 תגובות
    • 834 צפיות
  19. Started by tavor21,

    בניתי FRAMESET מחולק ל20 אחוז ו80 אני רוצה שה20 יהיה תפריט וה80 זה יעני המסך כלומר כשאני לוחץ על משהו מהתפריט יפתח לי בחלון של ה80 אחוז .. ניסיתי ולא הצלחתי זה פןתח לי בתפריט ולא בחלון שאני רוצה .. בבקשה תעזרו לי

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  20. למשל שלוחצים F11 אז הדפדפן כזה נקי מוזר בלי אופציות, אז ראיתי אתרים שאתה נכנס אליהם הוא זורק אותך לדף שכזה בקיצור אני רוצה שהדף יפתח בגודל 750 על 550 למיקום כלשהו תודה, ומצטער שאני לא כל כך מובן..

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  21. Started by life13,

    אני עכשיו עובד על הפרוייקט לבגרות וניסיתי לעשות שאיליתת בחירה רגילה באקסס(2007) ומשום מה כל מה שאני מוסיף משאיר רק את שם השדה אם מישהו יכול לעזור אני אשמח מאוד תודה!

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  22. Started by maz,

    שלום, שמעתי את המונח scripting , הייתי בעוניין במידע מה זה , באיזה שפות כותבים scripting ומדריכים בהם אפשר ללמוד? תודה.

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  23. אני מנסה להכניס לתוך תיבת טקסט את כל הקבצים שנמצאים לי בתקיה מסוימת, for (int i = 0; i < arrFilesName.Length;i++ ) tt.Text += arrFilesName[i]+"/n"; אבל זה מביא לי את כל הנתיב של הקובץ ואני רוצה רק את לשם הקובץ, מהי הפונקציה לכך?

    • 6 תגובות
    • 834 צפיות
  24. Started by yosda-boy,

    בניתי תוכנית של C שהיא קזינו, עשיתי כזה דבר שכאשר המשתמש מכניס 1 זה יכניס אותו למשחק סלוטים וכאשר לוחץ 2 יכניס אותו לרולטה. כאשר המשתמש לוחץ 2 הכל עובד הרולטה עובדת כאשר המשתמש לוחץ 1, זה כותב פלט כלשהוא מהתוכנית ואני לא מבין למה הנה החלק הראשון של התוכנית: (תתעלמו מהגוטו בהתחלה): דא התוכנית מביאה אותי תמיד ל: printf("Your Money at the moment is:%d",CASH); #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <math.h> #include <time.h> void main() { int slots,bet_slots,choosing_game,CASH=100; startgame: printf("Welcome to our Casino, please press 1 for slots or 2 for roullete: \n"); scanf("%d", &choosing_game); //Picking which game you want to pla…

דיונים חדשים בפורומים