תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
נראה לי שזה המקום לשאול את השאלה, למרות שזה פורום תכנות. אז ככה: באחד הפעמים שעבדתי בתוכנה, סגרתי את כל החלונות כדי שיהיה לי מסך גדול שבו אוכל לראות את כל התוכנית. לאחר מכן, הופתעתי לגלות כי החלונות LOCALו AUTO ,WATCH לא מופיעים יותר. לאחר חיפוש באינטרנט גיליתי איך מחזירים את חלונות ה WATCH (control+alt+number) אבל LOCAL ו- AUTO עדיין לא מופיעיםץ משהו יודע איך מחזירים אותם? תודה, מושיקו
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום, יש איזה אתר שכתוב בשפת PHP והייתי רוצה לראות את הקוד שלו. האם זה אפשרי? אולי יש דרך להוריד את האתר ולעבור על הקוד שלו?
-
- 7 תגובות
- 841 צפיות
-
-
למשל, אם אני מחלק מספר INT במספר INT והשבר מוכנס לתוך משתנה FLOAT אז בכל מקרה משתנה ה-FLOAT יקבל מספר INT. וגם..איך מאלצים את המהדר לחשוב כמו שאני רוצה ולהכניס FLOAT ל-INT בכח (הבנתי שיש משהו כמו במקום לרשום 6 אז לרשום 6.0) אני מקווה שהובנתי בקשר לבקשתי... :s05:
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יש לי קובץ STYLE.CSS שמגדיר את עמוד הINDEX.PHP עכשיו אני רוצה להכניס סקר לעמוד הזה ולסקר הזה יש קובץ גם CSS בשני המקרים יש BODY ומה שקורה זה שבמקום שהרקע של הסקר יהיה נגיד כחול אז זה הופך את הרקע של כל האתר לכחול , כנל לגבי גופן האתר וכו'..
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
מחפש סקריפ שאפשר להפעיל ואז התוכנית בחלון JAVA ירוץ יותר לאט. כמו שיש משחקי JAVA בדפדפן ואז רץ משהו "רנדומאלי", אז שירוץ יותר לאט לפני שאני לוחץ. האם מישהו יודע איפה אפשר להשיג דבר כזה?
-
- 1 תגובה
- 841 צפיות
-
-
-
היי, כתבתי פרוייקט ב VS express for web שמורכת מ java script וC#, הכל עובד יופי שאני מריץ אותו לוקלית, אבל שאני מעלה אותו לשרת שלי, ברגע שהJS מנסה לקבל מידע מהתוכנה בC# הוא נתקע... ולא ממשיך לזוז יותר... יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אני יודע שזה נשמע קצת מוזר ודפוק אבל איך עובדים בתור צוות? נניח אני מתכנת C++ ואני רוצה לבנות משחק\תוכנה אבל ברור לי שאני לא יכול לבנות אותה לבד בלי עוד מישהו אז אני רוצה לעבוד יחד עם חבר שלי שגם הוא מתכנת. אז איך מחלקים את העבודה? איך מחברים הכל ביחד? איך מתכננים והאם זה משנה שכל אחד כותב קוד בצורה שונה?
-
- 7 תגובות
- 840 צפיות
-
-
for ( int grade : grades ) total += grade; אני מדבר רק על הראשון הבאתי את השני ככה שזה יראה יותר נורמלי תודה
-
- 6 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום לכולם אשמח לדעת מה משמעות השגיאה למה כשאני משנה תוכן בתיבת טקסט או בלייבל הוא כותב לי את השגיאה הזאת? בתודה רבה רבה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 840 צפיות
- 1 follower
-
-
אז ככה התחלתי ללמוד ליפני כמה ימים C והגעתי למצב שבו במדריך הם מתחילים להראות לי קוד ועכשיו אני רוצה לישמור אותו להפעיל אותו על המחשב שלי ליראות אם אני משנה את הקוד קצת זה באמת עובד ... אז עכשיו אני פניתי לפה כדי לקבל את העזרה שלכם איך אני אמור לישמור אותו ? מישתמשים באיזה שהיא תוכנה או בסיוממת כמו בHTML ? ועוד דבר מה זה קימפול ?, ככה אני הופך את הקובץ מקוד מקור לתוכנית ? מקווה שיענו לי פה על כל התשובות .... המשך יום טוב [=
-
- 6 תגובות
- 840 צפיות
-
-
מדריך באינטרנט, עברית/אנגלית לא משנה.... למישהו יש אולי?תודה
-
- 1 תגובה
- 840 צפיות
-
-
איך ניתן לדעת באיזה קומפיילר הויזואל סטודיו משתמש?
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום וברכה, עשיתי אתר דרך הפבלישר של אופיס אבל כשאני מפרסם אותו בתור דף אינטרנט אז הוא נצמד לצד שמאל ולא נמצא במרכז כמו דף אינטרנט רגיל. איך אני משנה את זה? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 840 צפיות
-
-
היי, פספסתי את הכתבה בחדשות לגבי תנאי קבלה וכניסה לתחום ההייטק ללא תואר רלוונטי בין אם בתכנות, אבטחת מידע וכו'.... האם זה אפשרי? מעבר ליכולת לימוד עצמית- איזה שפות תכנות וידע נדרש צריך וכיצד לרכוש אותו בין אם בלימוד עצמי בקורסי אונליין, קורסים פרונטאליים, אתרים ללימוד, סרטונים ואיפה הכי מומלץ לרכוש אותם/את הידע? איזה שפות תכנות הכי מבוקשות?
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום, רוצה להגדיר תקייה ב-FTP שלי, שאני אתחבר אליה עם יוזר וסיסמה. ספציפית הדומיין המבוקש הוא www.gamerhost.com/dennis, יש תקייה בשם PRIVATE בתוך ה-FTP. עשיתי: בתוך הקובץ רשמתי - משום מה זה לא מביא לי לרשום, אז העליתי את הקובץ בתור TXT : http://www.gamerhost.net/dennis/htaccess.txt ואת הPASSWD, ENCRYPTED, העלתי את זה בתור ASCII, וזה לא נותן לי להיכנס עם הUSER NAME והסיסמה.. מה הגדרתי לא נכון?
-
- 1 תגובה
- 840 צפיות
-
-
שלום אני החלתי ללמוד פייטון וממש נתקעתי צריך עזרה !! http://vlib.eitan.ac.il/python/basic/functions/test.htm בתרגיל האחרון כיצד אני אמור לדעת לפתור אותו , מה בעצם אני אמור לעשות בישביל לקבל לשובה נכונה ??? תודה לעוזרים !!! :xyxthumbs:
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
בהחלט הדבר הכי מגניב שראיתי מהבלוג פיתוח אתרי אינטרנט של מוזילה ADD ON למוזילה (שקיים כבר היום) נותן את היכולת לצפות באתרים ולערוך אותם בצורה תלת מיידית. http://hacks.mozilla.org/2011/10/debugging-and-editing-webpages-in-3d/
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לחתוך משתנה מסוים עד למילה מסוימת לצורך ההמחשה המשתנה הוא $post והוא מכיל line1 line2 line3 <!over> line4 line5 עכשיו אני לחתוך את המשתנה ברגע שמגיעה המילה "<!over>" (לא כולל) * חשוב לציין שאין קשר למספר השורות (לפעמים זה יופיע אחרי שתי שורות ולפעמים אחרי 5 שורות) ניסיתי לעשות עם explode ועם strpos ללא הצלחה .. תודה מראש לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שמרתי כתובת לפונקציה במצביע מסוג *void. איך אני יכול לקרוא (להפעיל) לפונקציה באמצעות המצביע בשפת C?
-
- 8 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום לכולם מי שיוכל לעזור לי להבין את זה אני אשמח מאוד בתרגיל אני צריך לכתוב פונקצייה שבודקת אם מחרוזת אחת היא הסוף של השנייה לדוגמא ASDFG וDFG. לא הבנתי איך אני מקדם את הכתובת בפויינטר ואיך אני קורא לפונקצייה מהתוכנית הראשית (עם & או בלי או מה שלא יהיה) זה הקוד של הפונקצייה #include<iostream> #include<string.h> using namespace std; void strend(char* s, char* t) { int len,len2,cheakfrom,i; len=strlen(s); len2=strlen(t); cheakfrom=len-len2; for(i=(*s+cheakfrom);i<len;i++ ) if((*s+cheakfrom)==*t) cheakfrom++; *t++; if(cheakfrom == len) cout<<"ok\n"; else cout<<"no\n"; }
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
בממשק הוובי אני לא מוצא דרך להכניס נתונים לפי חודשים. הכוונה היא שמספר משתמשים מכניסים נתונים לתוך טבלה אחת, ואני רוצה שתהיה הפרדה לפי חודשים. במצב הנוכחי כל פעם שהמשתמש מעדכן נתון כולל חודש, הנתונים מחודש שעבר נמחקים. איך ניתן להתגבר על הבעיה בצורה אלגנטית? הפתרון הזמני היה לפתוח טבלה לכל חודש בנפרד, אבל זה מסורבל ובעייתי. האם יש דרך? תודה.
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אני בפלונטר לא קטן, אני צריך עזרה בכתיבת תוכנית בmatalb שמייצרת תבנית התאבכות לשניים ושלושה סדקים. ויש להוסיף את פסי האור והחושך. הנוסחה עבור 2 חריצים היא: I=Imax*[cos(pai*alpha*sin(theta) / lamda)]^2 עבור 2 חריצים צריך לפתח. יש למישהו מושג מאיפה להתחיל? מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
זאת העבודה, http://www.cse.bgu.ac.il/common/download.asp?FileName=ass01_2012A.pdf&AppID=2&MainID=578&SecID=2949&MinID=1 אני שובר את הראש על 3 ואין לי אפילו כיוון אם יש מישהו בסביבת אשדוד שיכול לשבת איתי ולעזור לי אשמח אם תיצרו איתי קשר בפרטי (בתשלום כמובן). מועד ההגשה היום ב00:00. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל ללמוד לתכנת בשפת C ואין לי מושג איך...אין לי ידע קודם ואם אתה יכולים להפנות אותי למדריכים בעברית זה יעזור מאוד...
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-


