עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by s7rmt,

    טוב אז ככה עשיתי בקובץ HTML תיבות טקסט.... בתגי INPUT קבעתי כי NAME יהיה שווה ל- famely,tele,email,icq1,TEST,selectBox0,sub (יש לי כמה תיבות טקסט לכל אחד נתתי שם שונה כפי שאתם רואים) אה והקובץ מתייחס לקובץ PHP שאמור לשלוח לי את נתונים לאימייל ----------------------- mail.php3 ----------------------- <?php $body = "famely:\n $famely"; $body .= "telephon:\n $tele"; $body .= "Email:\n $email"; $body .= "icq:\n $icq1"; $body .= "havila\n $TEST"; $body .= "havila\n $selectBox0"; mail("myemail@domain.com",$sub,$body); ?> הוא אכן שולח לי מייל אבל רשום בו רק famely: telephon: וכך הלאה (לא רשום את מה שהמשתמש אמור להכניס ) תעזרו לי בבקשה מישהו יודע מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  2. Started by מכבי חיפה,

    HTML נפתח רגיל אבל קבצי ASP לא נפתחים אני מקבל שגיאה HTTP 404.3 - Not Found התקנתי את קבצי ה IIS תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  3. C++ האם נכון לבדוק ככה האם הקובץ נפתח? fstream out("myname", ios::out | ios::binary); if ( !myname ) cout<<"ERROE"; כלומר האם הפונקציה בשורה ראשונה, כאשר היא נכשלת היא מחזירה "שקר"?

    • 5 תגובות
    • 844 צפיות
  4. שלום. נדרש מתכנת השולט בספריית QT לטובת בניית UI עבור פיתוח Plug In ל- Adobe Photoshop. התוצר הינו Template של UI שיאפשר שימוש באלגוריתמים שונים. ה- UI הינו פשוט, חלון תצוגה מקדימה של התמונה, יכולת שליטה על רמת הזום של התמונה המוצגת, והגדרת מספר אלמנטים לפרמטרים של המשתמש (Slider / Checkbox / Drop Down List). יש לפנות ל- RoyiAvital [at] yahoo.com תודה.

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  5. מישהו יכול בבקשה לתת לי קוד של תפרית לאתר אינטרנט ושיכלל על כל הדפים בבקשה בתודה מראש S_b54

    • 6 תגובות
    • 844 צפיות
  6. אני רוצה ללחוץ על כפתור ב FORM1 וש FORM2 יפתח כבר עם הפעולות שביקשתי בלחיצת כפתור של הFORM1. מאחר ואני עובד עם SQL מקומי של הVISUAL STUDIO אני רוצה שבעת הלחיצה על כפתור בFORM1, ה - FORM2 יפתח כבר עם הנתונים

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  7. Started by Spootnik,

    אם אפשר לינק פה + תוכנה לכתוב בה את התוכנית. תודה מראש. המדריך אם אפשר שיהיהי למתחילים.

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  8. Started by MasterDK,

    שלום לכולם! מזמן לא כתבתי פה בכל מקרה אני עובד על פרוייקט, אני לא משתמש ב framework מוכן אלה כתבתי משהוא משלי (מהסיבה הפשוטה שאף framework כגון kohana, ci, zend, cakephp) לא נותן מענה לדרישות שלי, וגם כי יותר כיף להמציא את הגלגל נכון לעכשיו אני מרוצה מה controller ומה view שלי. אבל אין לי מודל. אז בזמנו שיחקתי קצת עם doctrine (לפני שנתיים בערך) ומאוד אהבתי את הרעיון שכל רשומה בDB זה בעצם מחלקה, כלומר $user = new User(); $user->name = 'Jhon'; $user->save() הרבה יותר נחמד לדעתי מאשר לכתוב SQL נקי. אני זוכר אבל שאת doctrine עזבתי משתי סיבות: 1. מלאאא קוד, אבל מלא! 2. לא היה ניתן לבצע שאילתות מסובכות שכוללות JOINים וכדומה (הבנתי שהם השתפרו מאז, וכנראה היי…

    • 0 תגובות
    • 843 צפיות
  9. למה כשיוצאים מהפונ' הנתונים לא נשמרים? struct WindowPoints { int xCoor; int yCoor; }; void userWinCoorInput(WindowPoints winPointA, WuindowPoints winPointB); int main() { WindowPoints winPointA, winPointB; userWinCoorInput(winPointA, winPointB); return 0; } //User window coordinates input void userWinCoorInput(Points winPointA, Points winPointB) { cout << endl << "A Window point X coor: "; cin >> winPointA.xCoor; cout << "A Window point Y coor: "; cin >> winPointA.yCoor; cout << "B Window point X coor: "; cin >> winPointB.xCoor; cout << "B Window point Y coor: "; cin >> winPointB.yCoor; }

    • 6 תגובות
    • 843 צפיות
  10. זה הקוד שgeneral: Dim rs As Recordset Dim db As Database זה הקוד שב form _LOAD Set db = OpenDatabase(App.Path & "\Y.mdb") Set rs = db.OpenRecordset("select * from X", dbOpenDynaset) כאשר X שם טבלה Y שם מסד נתונים ככה הוספתי רשומה חדשה rs.AddNew rs!Z = Text1.Text rs.Update Z שם טור במסד נתונים TEXT1 מה שנכנס לשם ככה עשיתי חיפוש rs.FindFirst "H='" & Text1.Text & "'" Text2.Text = rs!f Text7.Text = rs!T ----------------------------------------------------------------------- תראה יש לי במסד נתונים כמה שדות מחיר מספר סרטוט לקוח וכו.. יש נגיד לקוח בשם X מספר סרטוט הוא 1 מחיר 1000 לקוח בשם Y מספר סרטוט 98 מחיר 200 לקוח X מספר סרטוט 96 מחיר 900 אני רוצה להציג מת…

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  11. Started by ofeking109,

    שלום לכולם. מצאתי את הקטע קוד הזה (כמובן ששיניתי אותו לפי צרכי) : איך עושים שקובץ הסאונד לא התנגן בלופ? cimport javax.swing*; import sun.audio.*; import java.awt.event.*; import java.io.*; public class Sound { public static void music(){ AudioPlayer MGP = AudioPlayer.player; AudioStream BGM; AudioData MD; ContinuousAudioDataStream loop = null; try{ BGM = new AudioStream(new FileInputStream("c:\\eating.wav")); MD = BGM.getData(); loop = new ContinuousAudioDataStream(MD); }catch(IOException error){ System.out.print("file not found"); } MGP.start(loop); } }

  12. האם מישהו מכיר אתר טוב בעברית שמלמד תיכנות בשפת python

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  13. import java.util.Scanner; public class Abc { public static void main (String[] args) { Scanner scan = new Scanner(System.in); String str; char letter; System.out.println("Enter letter"); letter = scan.next().charAt(0); System.out.println("Enter string"); str = scan.nextLine(); System.out.println(letter); System.out.println(str); } } למה בהרצה זה מדלג על השורה: " str =scan.nextLine();" כלומר למה זה לא מבקש ממני קלט עבור str? (אני משתמש ב bluej אם זה משנה...)

    • 4 תגובות
    • 843 צפיות
  14. Started by syaron66,

    שלום! רציתי לדעת האם מישהו מכיר דרך להפוך קוד HTML לTEXT בC#. כלומר אני מוריד מאתרים קוד HTML ומעוניין להפוך אותו לטקסט (בדומה למה שנקבל אם נעשה קופי פייסט על העמוד עצמו). אני במיוחד מחפש CLASS כזה שכבר קיים או דרך מהירה לעשות כן ולאו דווקא לכתוב אחד עם REGEX. תודה לעונים.

  15. Started by TiGeRGuY,

    שלום לכולם. אני בונה אתר ויש בו טופס "צור קשר". כשמנסים לשלוח הודעה בלי שממלאים את הפרטים נוספות הודעות מעל הבורדר של הטופס שמודיעות אילו פרטים לא מולאו. כשההודעה נשלחת החלון נמחק ומופיעה הודעה (שאומרת תודה על הפניה). אני רוצה שגם במקרה שלא כל הפרטים מולאו, החלון ימחק ויופיעו השגיאות, או לחלופין יפתח עמוד חדש ובו תופיע הודעה כללית שאומרת: "לא מלאת את כל הפרטים". זה לא אמור ליהיות עניין מסובך אבל לא עליתי על הפקודה שמנקה את החלון לפני שההודעה מודפסת ואני לא יודע איך לגרום לך שבמקרה ויש שגיאות יעבור עמוד. והקובץ האחראי על העניין: <? /* removing space characters from the edges of the data infos */ $_POST["mail_from"]=trim($_POST["mail_from"]); $_POST["mail_name"]=trim(…

    • 4 תגובות
    • 843 צפיות
  16. Started by BedB0y,

    היי, יש לי struct שבתוכו יש שני שדות של int, נקרא להם num1, num2. אני לוקח מערך של sturct כזה ורוצה למיין אותו לפי num1. אבל, אני רוצה להדפיס את num2 לפי המיון של num1. לפי מה שראיתי bucket sort סופר רק כמויות של מספרים שנמצאים במערך, ככה שלא תהיה לי גישה לnum2 כשארצה להדפיס. האם אפשרי לעשות מה שרשמתי? תודה

    • 3 תגובות
    • 842 צפיות
  17. Started by uziliron,

    חברים יש לי אתר שנראה מצויין באקספלורר והעירו לי שבכרום הוא נראה לא תקין אותיות עולות אחת על השניה מה אני צריך לעשות על מנת לתקן את הדבר? מברור שעשיתי מסתבר שמשהו בקוד לא תקין רק שאני לא יודע איך לעשות את זה בזמנו מישהו כתב לי את האתר ואני מידי פעם מעלה לתוכו מאמר שאני כותב כך שאני בסך הכול משנה את מספר המאמר בקוד אני כותב את זה שלא תחשבו שאני מקצוען ותכתבו לי בשפה גבוהה אשמח אם מישהו יכול לעזור לי זו כתובת הדף הלא תקין ועל מנת לראות את הבעיה צריך להיכנס לדף בכרום http://www.myib.co.il/kh.htm תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 842 צפיות
  18. Started by efod26,

    שלום, יש לי בעיה שלא מצליח להתגבר עליה, אני צריך לקלוט שני מערכים שונים בגודלם ולמצוא את התת-מערך המשותף הגדול ביותר. את זה הצלחתי, הבעיה היא שאני צריך את האינדקס שבו מתחיל הרתף הארוך בכל אחד מהמערכים וכן להדפיס את התת מערך האורך. אנא עזרתכם

    • 1 תגובה
    • 842 צפיות
  19. Started by KingYes,

    שלום לכולם, אני יודע שהכותרת לא כל כך מובנת, אבל השאלה שלי היא פשוטה. בכל הטפסים של Win 7 (שזה כולל הלוח בקרה, מאפיינים, הגגדרות רשת, פשוט הכל !), הכל נכלל בתוך טופס נוח כזה.. הכוונה, משהו בסנגון דפדפן.. השאלה שלי כיצד ניתן לפתח כזה דבר? האם זה משהו שצריך לכתוב ידני או שיש איזו שהיא שיטת עבודה כזו? אני מתכנת ב-NET (C# או VB.NET), אני רוצה לדעת האם זה קיים שמה. אגב, יש מצב שזה קשור ל-WPF? תודה רבה !

    • 0 תגובות
    • 842 צפיות
  20. Started by Gal_452,

    אני משדר רדיו דרך הוינאפ והשאלה שלי היא איך אני עושה לינק דרך האינטרנט שאנשים ילחצו וזה ישר יפתח להם את הוינאפ ויפעיל את השידור ? ???

    • 3 תגובות
    • 842 צפיות
  21. שלום לכולם, אני משער שאחרי הכול זה תיכנות מה שאני צריך לעשות לאתר (ב-Php,HTML או Javascript אולי...), תמיד אני רואה אתרים שיש לוגו ויש להם רקע מסויים ללוגו והרקע ממשיך עם המסך לרוחב (לדוגמא הTaskbar של Windows) דוגמא מאתר: http://ptc.com/ רואים שהלוגו PTC מופיע ואז הקצוות של הלוגו ממשיכים אל רוחב המסך וזה מה שאני מעוניין לעשות. אני יודע קצת PHP, יותר מתמצא ב-HTML, אשמח לקבל קוד איך לעשות את מה שאני מבקש, אני משער שלוקחים תמונה שהיא פשוט הרקע ואומרים לה להישתכפל כמה פעמים לרוחב המסך (זה בתיאוריה לפחות). אני מקווה שאני צודק ואני בפורום המתאים (כי זה לא בדיוק לעיצוב זה יותר קטע של תיכנות למען האמת). תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 842 צפיות
  22. Started by Aviv C,

    איך אני יכול לבנות תפריטים נפתחים ב- ASP? לדוגמה כמו אלה שבאתר הזה (ראשי, מדורים וכו').

    • 4 תגובות
    • 842 צפיות
  23. Started by JVT,

    בעיה, אני יושב על זה חצי שעה ולא מבין מה רוצים ממני.. תלמיד כתב תכנית הבודקת אם המספר הנמצא באוגר CL שונה משמונה ואם כן, היא שמה את הערך '1' באוגר DL. אם ערכו של CL הוא שמונה היא שמה באוגר DL את הערך '0'. להלן התכנית: .model small .stack 100h .data .code start: mov ax, @data mov ds, ax mov cl, 12 cmp cl, 8 jnz NotEqual mov dl, 0 NotEqual: mov dl, 1 mov ah, 4ch int 21h END start התכנית שכתב התלמיד שגויה והיא אינה משיגה את מטרתה. א. האם עבור הערך הרשום באוגר CL התכנית מתבצעת כראוי? ב. רשמו מספר שעבורו התכנית מתבצעת בצורה שגויה. ג. תקנו את התכנית. יאללה אני סומך עליכם, אתם יודעים את זה כמו 1+1!!!!!!

    • 7 תגובות
    • 841 צפיות
  24. Started by נעם:),

    1. איך מגדירים זכרון דינמי למערך דו מימדי <לדוגמא: [ma[n][m > ??????? 2. איך פותרים את השאלה ההבאה: . בחברת "לא להשמנה כן להרזיה " יש דיאטה חדישה. מותר לאכול כל מה שרוצים כל עוד שבמשך היום אוכלים 11 יחידות של ויטמין A, 31 יחידות של ויטמין B ו-20 יחידות של ויטמין C. ניתן לקנות מהחברה חבילות ויטמינים כמפורט להלן: חבילה 1 - המכילה יחידת אחת של ויטמין A, 4 יח' של B ו-2 יח' של .C חבילה 2- המכילה 2 יח' של A, 5 של B ו-3 של C. חבילה 3 -המכילה 3 יח' של A ו-3 של B ואפס יח' של C. העלות של חבילה 1 היא 10 ¤ ושל החבילות האחרות 5 ¤. כתוב תוכנית אשר תדפיס את כל האפשרויות של שלושת החבילות אשר יתנו בדיוק את דרישות הויטמינים ליום אחד. על התוכנית גם להדפיס לאיזה אפשרות יש את העלות הנ…

    • 6 תגובות
    • 841 צפיות
  25. Started by surfface,

    http://fasthelp.up.co.il/ התקנתי פורום ואני רוצה להתקין מודים אבל לא יודע מאיפה או אייך למשל אייך שמים מוד הזהרות

    • 1 תגובה
    • 841 צפיות

דיונים חדשים בפורומים