עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. אני מנסה לעשות "שמור כדף אינטרנט" לקובץ וורד שיש לי,אבל הבעיה היא שאני מנסה לעלות את הקובץ החדש,לאתר אינטרנט,הוא מעלה לי רק את התוכן המילולי,ולא את התמונות וציורי גרפים שהוספתי,כלומר יש שם חלל,וליד יש איקס אדום. יש לציין שאת התמונות של הגרפים העברתי ממקום חיצוני וצירפתי אותו לקובץ הוורד. מה לעשות כדי לראות את התמונות והגרפים בדף אינטרנט?

    • 3 תגובות
    • 846 צפיות
  2. Started by asihiz,

    1. In what way the Java Script code of the JSP page enters the sevlet?Meanin how doe's it transfer to the Res object? 2. HTML question - what is the meaning of submiting only one form and not the entire page? 3. Do I have to define a JSP page name in my HTML submit command? 4. If I submit via Post command (sending params via body of message) the header remains empty? 5. Is a JSP page can be loaded without a servlet? 6. If the answer to 5 is no, how do I know which JSP page belongs to which servlet? 7. Is the HTML in a JSP page is also loaded to a servlet? and if yes, how? 8. Saying I have a JSP page loaded to my servlet, and in a doGet method I enter a HTML code to the re…

    • 1 תגובה
    • 846 צפיות
  3. Started by viper_sb,

    שלום ! מישהו מוכן לעזור לי בלהכין קובץ BAT כדי להקים משמשים בDSA דרך קובץ EXSEL של משתמשים משורת CMD ?

  4. Started by Nurit2005,

    רציתי לדעת איך יוצרים טקסט מתתגלגל למטה עם העכברץ משהו יכול לעזור לי זז דחוף

  5. Started by BneXt,

    הכנתי את הקוד הזה: Private Sub Timer1_Timer() Dim Counter Counter = 0 If Timer1 = 1000 Then Counter = Counter + 1 Timer1.Enabled = True End If If Counter = 60 Then MsgBox ("HELLO I'M A MSGBOX PROMPT") End Sub בקוד ניסיתי שזה יציג את ההודעה - "HELLO I'M A MSGBOX PROMPT" לאחר 60 שניות. ואני לא יודע מה הבעיה בבקשה תקנו לי אני יושב על זה שעות...

    • 5 תגובות
    • 846 צפיות
  6. void quickSort(void *arr, int lo, int hi ,int(*comperison)( void *, void *) ){ // lo is the lower index, hi is the upper index // of the region of array a that is to be sorted int i=lo, j=hi; void* x=arr[(lo+hi)/2]; זה עושה לי שגיאה כאן..משהו בשימוש לא נכון ב void // partition do { while ((*comperison)( x, arr[i])==1) i++; ובשתי ה while while ((*comperison)( arr[j], x)==1) j--; if (i<=j) { h=a[i]; a[i]=a[j]; a[j]=h; i++; j--;

    • 1 תגובה
    • 846 צפיות
  7. הבנתי שבדרייבר למסך אין הרבה מידע, רזולוציות וקצב רענון, שם של המסך וכו... יש אפשרות לכתוב לבד דרייבר כזה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 846 צפיות
  8. שלום, אני זקוק לאדם שמבין ב PHP לתמיכה שאתר אינטרנט שבנוי בשפה זו. התמיכה היא ברמה של תחזוקה מספר שעות בחודש בשעות הפנאי. נא להתקשר לעמית: 0508865557 או למייל meyraz@gmail.com חובה ידע טוב ב PHP

    • 1 תגובה
    • 846 צפיות
  9. JTextArea - איך מוסיפים לזה Scrolling ? ? ? ? ? תודה.

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  10. אים יש מישהוא בפורום שמבין או מתעסק במערכות של יוניקס או לינוקס זה בהקשר לקוד כתיבה מסוים שמישהו יסביר לי מה לא תקין בו תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  11. אם תקחו קובץ exe רנדומלי במחשב שלכם ותעשו עליו קליק ימני->properties אתם תראו שלאחת מהלשוניות קוראים Version, ושם יש מידע על איזה גרסא הקובץ. אני מחפש דרך, שבexe שאני כותב בc++, לכתוב שם איזה ערך שאני רוצה (בעצם, את המספר גרסא של הקובץ). אני רוצה לעשות את זה דרך הקוד של הexe. גוגל מוציא לי מלא תוצאות לא קשורות, וכך גם msdn. העדיפות שלי היא לעשות את זה דרך קוד, כי אני לא רוצה להיות תלוי-קומפיילר בכתיבת המספר גרסא.

  12. Started by Wile E Coyote,

    שלום לכולם. רקע: לא מזמן נחשפתי לאפשרות של שליטה במחשב מרחוק (ממחשב אחר) בגלל הצורך לתחזק את 4 המחשבים שיש לי בבית ביתר קלות. את ההפעלה הבסיסית של ה- Remote Desktop (מעכשיו - RD) למדתי מתוך קישור שפורסם בפורום זה. מאז שאני משתמש ב- RD, צצו מספר שאלות בנושא, ואודה לכם אם תוכלו לעזור לי: 1. כשהפעלתי את ה- RD לראשונה גיליתי, שכל מחשב חייב להיות מוצפן בסיסמה, אחרת אין אפשרות להתחבר אליו מרחוק. האם זה באמת כך, או שניתן להתחבר למחשב שהוא לא מוצפן? 2. אצלי בעבודה, כאשר טכנאי מחשבים מתחבר למחשב שלי מרחוק בכדי לתקן אותו, אני מסוגל לראות "בשידור חי" את הפעולות שהטכנאי עושה במחשב שלי (כאילו הוא יושב מולו ומתפעל אותו). אצלי בבית, כאשר אני מתחבר למחשב אחר בעזרת ה- RD, המשתמש במחשב "ה…

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  13. Started by stalbetman,

    שלום רב, פירמטתי את המחשב לפני יומיים ומאז תוכנת הסי שלי שהיא Borlandc אינה נפתחת יותר. היא כותבת לי את ההודעה הבאה: 16 bit MS-DOS Subsystem c:\tc\boralndc\bin\bc.exe c:\windows\System32\autoexec.nt. The system is not suitable for running MS-Dos and Microsoft windows applications. Choose 'close' to terminate the application. מישהו יכול להגיד לי בבקשה מזה ההודעה הזו? ואיך אני פותר אותה? שני לחצנים שמופעים לי זה לסגור ואיגנור ושניהם לא עוזרים. תודה

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  14. שלום לכולם, אני מחפש מדריך/ספר טוב שמלמד בצורה יסודית את השפה. כל המדריכים שנתקלתי בהם ברשת (באנגלית/עברית) רשומים בצורה מאוד שטחית, אני מתכוון שפשוט מלמדים את הפקודות ולא כיצד הם משפיעות על הזיכרון ואם זה טוב או לא לתכנת בפקודות הנ"ל, ולא כמו באוניברסיטה שמסבירים רעיונות ומה עומד מאחוריו. יש ניסיון ב-C וC++. אשמח להמלצה לגבי אחת מהשפות האלו: C#, python, java וכל שפה מודרנית ושימושית לימינו לעבודה. תודה ויום טוב.

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  15. האם מישהו מקיר אתר שנותן איחסון משחקים ותוכנות בחינם בבקשה עיזרו לי עם זה בתודה מראש s_b54

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  16. שלום, יש לי חלק של קוד שחשבתי שהוא C בהתחלה וניסיתי לקמפל אותו אבל לא הצלחתי יש לו כמה includes #include <windows.h> #include <sys/stat.h> אלו חלק... רציתי לדעת איזו שפה זו .. ואני צריך גם compiler לשפה הזאת. תודה.

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  17. Started by theenema,

    בניתי את האתר שלי בשיטה שיש רקע וכל התוכן של האתר מוצג בתוך טבלה (בלוגר) והבעיה היא שיש תפריט לאתר והוא בעצם חלק מתמונת הרקע. כשגדרתי את הרקע בתור תמונה יכלתי לקשר את התפריט אבל עכשיו שהוא מוגדר בתוך הרקע של הטבלה זה לא מקבל את הקישורים. אני לא יודע איך לפתור בעיה זו. הינה הקוד: // <center> <table width="956" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" background="lightblue.jpg" USEMAP="#main" height="825"> <tr> <td width="101" height="323"></td> <td width="679" height="323"></td> <td width="173" height="323"></td> </tr> <tr> <td height="418" width="101"></td> <td valign="top" height="418" …

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  18. לאחר שהצלחתי לנגן קבצי WAV מלאים, זנחתי את רעיון הMP3 http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=192426.0 כרגע אני מצליח לנגן שירים באורך מלא, והכל טוב ויפה. אני רוצה לבצע פעולה מסויימת (ניגון שיר נוסף), אבל רק אחרי שהשיר הראשון מתנגן. חיפשתי באינטרנט, ואני לא מצליח למצוא מאפיין כלשהו כמו EOF, סיום AUDIO STREAM או משהו כזה. אודה למי שיוכל לעזור לי או להפנות אותי למקום הנכון. אביעד

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  19. שלום לכולם, אני דיי חדש ב-PHP, יש לי אתר שמעוצב ב-Photoshop והתוכן בו מוגבל לתוך פאנל, בגלל שהאתר מוגבל בתוך פאנל אסור לי לעבור גובה מסויים, ברגע שאני עובר אותו, אני פשוט רוצה לחלק את הקטע לכמה קטעים שיהיו בדפים (זה כבר מה שאני משאיר לעצמי לעשות) הבעיה היא שאני לא יכול לספור תווים, מפני שיש תמונות, אני צריך לדעת מה הגובה מתחילת הקטע עד סופו כולל התמונות, לדוגמא, נגיד יש לי קטע מסויים, ותמונה במרכז הקטע, אני רוצה לדעת מה הגובה בפיקסלים (למשל נגיד 300) מתחילת הקטע (מהמילה הראשון) עד סופו (המילה האחרונה). אני מקווה שהייתי מובן, ואם כן, האם יש אפשרות לבצע דבר כזה ב-PHP? תודה רבה לכולם!

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  20. Started by buuhaa,

    שלום. אני זקוקה לעזרתכם. אני רוצה לכתוב פקודה שתחליף קובץ מסוים במחשב בקובץ אחר. אינני יודעת איך לעשות זאת. אני זקוקה לפקודה בקובץ שיהיה EXE כיוון שאני מעבירה אותו לעובדים שלי ואני פשוט רוצה שהם ילחצו ויאשרו (רצוי כמובן שיאשרו ) הקובץ הוא קובץ DAT שמדי פעם מועבר אלי, ויש צורך שימצא גם במחשבים אחרים במקום העבודה (אין כרגע רשת קיימת שם). תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 845 צפיות
  21. Started by ElemenTal,

    אני רוצה שהשגיעות בתוך הטופס הרשמה יופיעו לצד השדות. הכנתי ליד כל שדה DIV ריק ונתתי לו ID עכשיו השאלה איך אני מתיחס אליו בתוך ה JV שהטקסט יופיעו בתוכו ? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  22. Started by פיני1805,

    שלום, איך אני שומר על הטקסט הרשום ב- TEXTAREA ככה שבכל איטרציה של לולאה אני יוכל להוסיף טקסט לטקסט הקיים. עזרתכם, תודה

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  23. אני צריך להחזיר כבר למורה שלי תשובה כי הוא רוצה לרשום אותנו.. ואני צריך לדעת מה הדרישות מינימום אני לא רוצה לחרוג מהם יותר מדיי וסתם לשבור את הראש אז אם למישהו יש את המידע הזה זה מאוד יעזור. תהיו פתוחים ברעיונות ..לא רק משחקים.. תודה מראש לעונים.

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  24. Started by נקודה פסיק,

    אהלן, שמי דור ויחד עם נתנאל, סטודנטים להנדסת תוכנה בבן גוריון, פתחנו ערוץ חדש ביוטיוב בשם: "נקודה פסיק" ללימודי java ונושאים נוספים בתכנות. מוזמנים להיכנס, להגיב ולפרסם! https://www.youtube.com/channel/UCfEDm7h3dH3SAu5LESahlRw

  25. שלום,קוראים לי ארתור. מחפש שותף רציני לפתיחת חברה לעיצוב ובניית אתרים. או לסירוגין פורטל נוער מתקדם בשילוב עם פורום שלי קיים + דומיין עולמי. אני מעצב בפוטו כבר כשנה עם ידע רב בתוכנת הפוטושופ. אני מחפש מתכנת PHP עם ידע בבנית מערכות קטנות עד בינוניות כגון מערכת חדשות, מערכת סקרים, מערכת הורדות וכו'. וידע בתיכנות אתרים. רוצים לדעת עוד פרטים? רוצים להצטרף אלי? צרו קשר בדרכים הבאות : איסיקיו : 133431313 אימייל : Pogosian@017.net.il הודעה פרטית פה בפורום או פשוט השאירו לי את פרטיכם ואני יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות

דיונים חדשים בפורומים