תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
#include <iostream.h> #include <stdio.h> #include <conio.h> void start(); void kelet(); float Fres(float volt1, float volt2, float current,char way,int ledcount); void better_res(float res); char Funits(long int power10); void main() { start(); } // ------- // void start() { float file[4]; clearscreen(); kelet(); better_res(file[3]); } // ******* // void kelet() { float volt1,volt2,current,res; float file[4]; int ledcount=1; char way; cout << "Enter Supply Voltage " ; cin >> volt1; cout << "Enter Voltage Drop Across LED " ; cin >> volt2; cout << "Enter Current in MilliAmps"; cin >> current; cout <<…
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
<% Set c = Server.CreateObject("ADODB.Connection") set r = Server.CreateObject("ADODB.Recordset") c.Provider="Microsoft.Jet.OLEDB.4.0" c.Open Server.MapPath("proj.mdb") r.activeconnection=c for each item in request.form() if request.form(item)="on" then c.execute "delete from news where ID="&item end if next r.close set r=nothing c.close set c=nothing %> הקוד מוחק את השורות המסומנות בטופס אבל הוא מציג לי את הבעיה הבאה: ADODB.Recordset (0x800A0E78) הפעולה אינה מותרת כאשר האובייקט סגור מה הבעיה פה?
-
- 6 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום .. יש לי את הקוד הבא : User_menu menu=new User_menu(null); menu.setVisible(true); ה- usermenu זה jdailog שמכיל קונטינר שמכיל שני כפתורים שהמשתמש צריך ללחוץ על אחד מהם .. מה שאני רוצה לדעת אם זה אפשרי זה שמתי שהמשתמש ילחץ על אחד מן הכפתורים אז הוא יחזור לי עם התוצאה מאיפה שיצרתי אותו כלומר לשני שורות למעלה במילים אחרות לאחר שאני עושה אותו setvisible אני רוצה לחכות שם עד שהוא יחזור עם תוצאה של לחיצה האם זה אפשרי ...ואם כן איך ? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום בזמן האחרון ישבתי על תוכנה חדשה ואני לא מרוצה מהעיצוב כל כך הייתי שמח אם אחרים היו עוזרים לי לבחור מבין כמה עיצובים שבניתי קישור לעיצובים http://planet.nana.co.il/bqobd/DockBack.gif קישור לדף התוכנה http://www.geocities.com/kornbed/ProgDockHome.html
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
אהלן חברה, אני צריך עזרה בכתיבת סקריפט קטן שסוגר ופותח את service ה- explorer בתודה מראש...
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
היי, לאחרונה שיחחרתי איזה משחק שבניתי בפייסבוק ולצערי דווקא בתקופה של השחרור שהיא הכי קריטית השרת שלי התחיל לקרטע. השרת שלי מבצע קריאות פשוטות אל מול פייסבוק, וכל פניה הכי פשוטה מקבלת ברוב הפעמים שגיאה כמו - couldn't connect to host לדוגמה שורות פשוטות כמו - $session = $facebook->getSession(); $currentID = $facebook->api('/me?fields=id'); מוציאות לי שגיאה כזו Exception in GetUserID: couldn't connect to host StackTrace: Array ( [0] => Array ( [file] => /users/home/aagnt2sv/web/public/Facebook/facebook-php-sdk-7d538d3/src/facebook.php [line] => 523 [function] => makeRequest [class] => Facebook [type] =>…
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
1.איך אפשר לקבוע אורך מקסימלי (של טקסט) של textarea? המאפיין maxlength לא עובד על התג הזה 2. איך אפשר באמצעות onkeydown לקבל את ערך האסקי שלו? תודה.
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
לגרסה 4.2- juno. למישהו יש המלצה? ניסיתי להתקין כמה אבל ללא הצלחה, וגם את marketplace אבל הייתה לי שגיאה. תודה רבה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 851 צפיות
-
-
אני רוצה לשלוח את העמוד להדפסה בשפת סי איך אני עושה את זה?
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
הורדתי אותו מהנושא שהיה פה עליו, וזה לא עובד לי על הווינדוס XP. מה צריך לעשות?...
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
לא בטוח שזה קשור לכאן, אבל מקווה שיהיה מישהו שיוכל לעזור. רציתי לדעת איך עושים תמונה שתהיה בה ספירה לאחור דינמית, כלומר תמונה שאוכל להכניס באמצע דף HTML שיהיה כתוב בה למשל: [glow=yellow,2,300]חופש פסח נגמר עוד X ימים, X שעות ו-X שניות[/glow] (למי שיודע למה אני מתכוון, ראיתי דברים דומים בחתימות של אנשים פה בפורומים בסגנון של: משתחרר או מתגייס עוד X זמן וכדומה) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
הבעיה היא שיש הפרש בין המיקום של הסמן למיקום של ה-label זכור לי שיש פונקציה כזאת שממירה את המיקום של העכבר במסך למיקום שלו בform שלי משהו עם transform mouse coordinates או משהו כזה איך אפשר לפתור את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
שלום אני צריך עזרה אני בונה אתר שמורכב מקישורים לאתרים שונים... אני רוצה לעשות שכל פעם שהעכבר עובר מעל לינק מסויים זה יראה תמונה כלשהיא שאני יקבע... לפי מה שהבנתי זה איכשהו קשור לפקודה : onmouseover אשמח אם תעזרו לי או תכתבו לי קוד לדוגמא... תודה רבה...
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
צריך מערכת שליחת ד"שים ב- (PHP) מאיפה אני יכול להשיג? אני חייב.. בקשה תעזרו לי אבל שזה יהיה ב-php ולא ב-asp.
-
- 2 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום כולם, אני מחפש דרך לבדוק האם אובייקט הוא מעל (ויזואלית - ממש מעל) אובייקט אחר. אני רוצה לבנות תוכנה עם PictureBox שזז, ולבדוק כל בזמן מסויים האם הוא מעל תמונה אחרת... ניסיתי כבר לחשב את כל הפינות ולבנות האם כל פינה של התמונה בתוך התמונה השנייה, אבל אחרי כמה כאלה זה ממש העמיס את המעבד אז אני צריך דרך אחרת... תודה על ההצעות!
-
- 4 תגובות
- 851 צפיות
-
-
הוא לא רושם שגיאה לא כלום, פשוט לא מוחק, מה רע בקוד הבא : OleDbConnection Con3=new OleDbConnection(); Con3.ConnectionString=@"provider=microsoft.jet.oledb.4.0;data source="+Server.MapPath("")+"\\MyDB.mdb"; Con3.Open(); String sqlstring="DELETE FROM Soldiers WHERE MsID='"+usID.Text+"' AND MID='"+uID.Text+"'"; OleDbCommand Cmd=new OleDbCommand(sqlstring,Con3); Con3.Close(); תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
-
שאני רוצה לבדוק רק תקינות ? לא מספיק בדיקה של OPEN ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
למשל כמו זאת: Program Tar5; uses crt; Var i,n,mach:integer; Begin clrscr; repeat; randomize; i:=random(10000-0)+0; sound(i); textcolor(i); write('my name is capitan jan luke pikhar'); until keypressed; nosound; End.
-
- 8 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לכולם, בניתי בC תוכנה שמחשבת את נוסחת השורשים של פונקציה ריבועית וגם מביאה את הטרינום שלה וכו'...עכשיו,עשיתי גם גרף והשתמשתי בפונקציות הגרפיקה, אחרי שהצצתי פה בפורום גיליתי שצריך להשתמש בקובץ EGAVGA.BGI כדי להפעיל,הצלחתי להפעיל אבל,גיליתי שכאשר אני מיצא את זה מהתוכנה אני עדיין צריך את הקובץ EGAVGA.BGI באותה תקיה עם קובץ הEXE וזה די מעצבן,השאלה שלי האם יש דרך לאחד אותם או משהו בסגנון,תודה מראש ד"א אני משתמש בקומפיילר TC (לא LITE) תודה רבה מראש לכל העוזרים
-
- 7 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלוב חברים אני ליאור טכנאי מתחיל מעוניין להקים אתר מכירות אינטרנט אני צריך מדריך מ-א-ת שאומר לי מה אני צריך לעשות והאם זה בחינם ? תודה לעוזרים!@!@
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
כשאני מנסה לפתוח קובץ בינארי (bin.) בתוך הקומפיילר (File ->Open-> File) אני מקבל את השגיאה הבא : למישהו יש מושג איך ניתן לסדר את זה?
-
- 5 תגובות
- 850 צפיות
-
-
-
גוגל משיקה מנוע חדש שנותן לך את האפשרויות בקודים של תוכניות, נראה ממש נחמד אם אתה מחפש אלגוריתם מסוימם http://www.google.com/codesearch
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-
-
שאלה וחייב כמה קבצים באסמבלר!! אני חייב תקבצים האלה.... TLINK.EXE TASM.EXE MONITOR.EXE BRUN40.EXE להפעיל את זה.. SSEG SEGMENT DW 100H OUP(?) SSEG ENDS CSEG SEGMENT ASSUME SS:SSEG,CS:CSEG START: SS:SSEG,CS:CSEG MOV AX,0302H MOV BX,0813H MOV CX,1205H MOV BX,CX ADD AL,CL MOV CH,AL ADD BX,BL MOV BH,BL CSEG ENDS END START
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-


