תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
התקנתי PHP לפי המדריך באתר http://php.eitan.ac.il וחוץ מהתקנת ה MySQL התקנתי כל מה שצריך וזה מראה כאילו הכל עובד טוב. כשאני מנסה להריץ דף ב PHP הוא אומר לי ככה: The specified module could not be found מישהו יודע למה ?
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אהלן חברה אני צריך לכתוב מתודה שבה אני מקבל מערך של מילים /משפטים/תווים מהמשתמש (זה תלוי משתמש לא ידוע כמה מילים) ולהכניס אותם במתודה לתוך מערך של מילים /משפטים/תווים מהמשתמש בהתאמה לכמה שהוא הכניס: לדוגמא בערך מה שאני צריך שיהיה: please enter 3 name: //user now enter names using cin "moshe yacov avi" עכשיו את המילים האלה להכניס לתוך מערך עם הכמות שצריך ושהם יהיו שמורים לי איפשהו כדי שאני אוכל להשתמש בשמות האלה אבל כל אחד במשתנה אחר כמו כן נגיד אם אני רוצה לשנות את המילה או אות במילה... או לחילופין בתוך מערך עם שלוש מקומות... האם לעשות מצביע מטיפוס char* זה יהיה טוב למקרה...? אם אפשר לראות קוד כזה קטן עם header וcpp איך שזה פועל - אם אני אראה דוגמה ספצ…
-
- 5 תגובות
- 854 צפיות
-
-
היי אני התקנתי את הVs 2011 developer preview וכתוב שניתן לפתח שם Windows Driver ואני מחפש בProjects ואני לא מוצא .. האם אני צריך להתקין איזה add-in כדי שאני יכול לפתח?
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אני מעונין לפתוח תמונה ולשנות את הפיקסלים שלה האם יש למישהו קוד או פונקציות שעושות את זה ולבסוף אני צריך לשמור את התמונה תודה מראש big foot
-
- 1 תגובה
- 853 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה אני מתכוון לבנות תוכנה מסויימת שלא חשוב כרגע מהי ב c++ בכל אופן, המטרה היא כזאת ואני אתן דוגמא: אני רוצה לשלוף מידע מדף אינטרנט אבל רק חלקים, כלומר לעשות באיזה שהיא צורה סלקציה לדוגמא, התוכנה תקלוט string של מילה באנגלית, תריץ חיפוש באתר של בבילון ותקח את הפירוש שבבילון הביא הבעיה שאין לי כיוון לנסות לעשות זאת עם ביטוים רגיולרים תיהיה קצת בעיה, כלומר בעיה בעיה מומלץ שזה יהיה ב c++ בקשר לשימוש בסוקטים וכו'.. אין לי בעיה איתם ולאא שלא יהיה עם mfc אני משתמש בסיפריות אחרות
-
- 3 תגובות
- 853 צפיות
-
-
זה התוכנית הראשית: וזה המחלקה TREE שאני יוצר ממנה עצמים תריצו קומפילציה תראו מה הבעיה..
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה ולא מצליח לעשות redirect לכל הsubdomains של האתר שלי. ניסתי כל מיני קודים שונים בhtaccess ובינתיים שום דבר לא מצליח. הבעיה היא שאני כל הזמן מועבר לדף default של הcpanel לדוגמה: אני מקליד סאבדומיין כלשהו http://something.pagebook.co.il ובמקום להיות מועבר לעמוד הבית (pagebook.co.il) אני מועבר לדף שגיאה כזה http://something.pagebook.co.il/cgi-sys/defaultwebpage.cgi הקוד שלי בhtaccess נראה ככה: (אבל כמו שצינתי ניסיתי עוד דברים ושום דבר לא עוזר): כבר הגדרתי בDNS את הwildcard ע"י הגדרת CNAME Record של "*" לכל תת דומיינים ואין שום דבר לא עוזר... חפרתי כבר את גוגל ולא הצלחתי למצוא תשובה. מישהו נתקל בכזה דבר ויודע אולי איך לעזור?
-
- 1 תגובה
- 853 צפיות
-
-
HTML וCSS בסיסיים אני יודע. עכשיו אני מעוניין לבנות אתר באמצעות PHP. עברתי על כמה וכמה מדריכים שמצאתי ברחבי האינטרנט ,והשאלה שלי היא כזאת לפי מדריך אחד ראיתי שאני בעצם יוצר אתר דינמי וממלא את דפי האתר באמצעות בסיס נתונים MYSQL לפי מדריך אחר אני פשוט בונה דפי HTML ובתוכם אני בעצם כותב את הקודם שלי , למעשה אין שום שימוש בMYSQL. אשמח לקבל הסבר שיעזור לי בבנית האתר שלי. תודה.
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
"קלוט 2 מספרים תלת-ספרתיים ובדוק אם סכומי הספרות שווים. אם כן, אז הפלט יהיה YES אחרת, הפלט יהיה NO." על פניו לא מדובר בתרגיל קשה אבל אני NEWBIE בקטע של התכנות. אשמח לעזרה, תודה.
-
- 3 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שילבתי אובייקט פלאש בעמוד html-י ואני רוצה שלחיצה על האוביקט הזה תוביל לקישור אחר.. התאג <a href> ושילוב קוד הפלאש בתוכו לא עובד ולא מקשר בלחיצה.. יש לציין שני רוצה לקשר מדף הhtml ולא מקובץ הפלא שעצמו לקישור נפרד. זה הקוד שניסיתי- <a href={U_LOGIN_LOGOUT}><object width="150" height="50"><embed src="templates/beats101/images/logout.swf" width="150" height="50" quality="high" bgcolor="#000000" name="index" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" border="0" /></object></a> עריכה- זהו דף tpl במערכת phpbb המשתמש בקוד php על מנת לקשר לקישור הנ"ל({U_LOGIN_LOGOUT}) יש לציין שעם תאג תמונה ולא <…
-
- 6 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אני עושה תוכנית בגרפיקה שתראה את מיקום העכבר אז עשיתי LOOP שיעדכן את העכבר ואת התמונה ובסוף ה LOOP קראתי לפונקציה clear device עכשיו זה מראה את התמונה איפה שהעכבר נימצא אבל זה מראה הבהובים והשאלה שלי איך לעשות שלא היו הבהובים הנה התוכנית http://rapidshare.com/files/9151205/program.zip.html
-
- 4 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אני בונה דף שיחפש משתמשים בASP ומסיבה כלשהי יש לי את אותה בעיה תקועה: Technical Information (for support personnel) Error Type: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E14) [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error in FROM clause. /AnimeSchool/admin/asp/clubsearch.asp, line 20 Browser Type: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322) Page: GET /AnimeSchool/admin/asp/clubsearch.asp הנה הקוד של הדף עצמו <head> </head> <body bgcolor="black"> <% Set oConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") oConn.open="Driver={Microsoft Access driver (*.mdb)};"&_ "Dbq=" &Server.MapPath("db/t…
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
יצרתי כמה פונקציות ואני רוצה ליצור קובץ שאני יוכל להשתמש בהם... כלומר שיהיה קובץ עם הפונקציות ובתוכנית שלי אני ארשום פקודה שתוסיף את הקובץ. איך אני עושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 853 צפיות
-
-
-
יש לי תוכנה שאני בוחר לתוך Listbox את הקבצים שלי, הגדרתי Multiselect בקוד שאני אוכל לבחור יותר מקובץ אחד ו-SelectionMode="Multiple" ב-XAML ועדיין כשאני בוחר יותר מקובץ אחד רק קובץ אחד נכנס לי לתוך ה- Listbox זה הקוד שלי: Stream checkStream = null; Microsoft.Win32.OpenFileDialog openFileDialog = new Microsoft.Win32.OpenFileDialog(); openFileDialog.Multiselect = true; openFileDialog.InitialDirectory = "c:\\"; openFileDialog.Filter = ""All files (*.*)|*.*"; openFileDialog.FilterIndex = 1; openFileDialog.Title = "Please Select Source File"; if ((bool)openFileDialog.ShowDialog()) { try { i…
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אני מחפש שיטה להעביר נתונים מJS לוורד באמצעות כל שפת WEB האם מישהו יכול לעזור לי?
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
-
-
??? ??? ???איך אני מקבל מחרוזת המכילה משפט המורכב מעברית ואנגלית ואז הופך את המילים שבעברית בו כך שבעצם המילים בעברית יהיו כתובות מהסוף להתחלה כמו שכותבים בעברית ויזואלית.
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום , אשמח לקבל הסבר קצר בנוגע למשמעות ה - ZERO PADDING במטל"ב - אם רוצים להכניס בין דגימה לדגימה.. תודה מראש!!
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אני משתמש בFRAMESET באתר שלי ואני רוצה שכאשר אני אפעיל קובץ ASP שאני בוחר בפריים א' אז פריים ב' יטען מחדש. כי אני חייב שהקובץ ASP שבפריים ב' יבדוק את הIF ששמתי שם. איך אני עושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 852 צפיות
-
-
-
שלום חברים אני רוצה להדפיס טקסט בצבע בשפת C אך אני עושה את זה? ואני משתמש בMicrosoft Visual Studio 2010
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אני יודע שזה תוספת לקומפיילר או בעצם קומפיילר רק רציתי לדעת מאיפה אני יכול להוריד את זה כי אני רוצה לשכתב תוכנת קידוד סרטים שירים וכו` כדי שתופעל על הכ.מסך(כלומר שהכרטיס מסך יעבד את הנתונים במקום המעבד) כרגע חשבתי על mencoder שהוא בן הכי טובים(לא מוכר לכולם זה מוכר ב"עולם הלינוקס" אבל אני ישכתב את זה גם ללינוקס וגם ווינדוס ומק בעזרת אמולטור(זה יקח שנים לקמפל) ;D) כדי שהאני יוכל לעשות עוד משהו בנתיים שאני מקודד לפי .החדשה(בעצם ישנה מאוד) אמרו ש fx5900U משתוו ל מעבד 10ghz p4 שזה הרבה (תחשבו למה משתוו x800xt או gf6800U לאיזה 20g ) אז מאיפה מורידים ואיפה יש תיעוד(כלומר הסבר איך זה פועל)?
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
-
קיבלתי משימה ליצור מערכת של ספרייה שקולטת נתונים של ספרים: שם ספר, שם מחבר, קוד ושנת הוצאה ומכניסה אותו לקובץ, אבל המערכת צריכה גם למיין את הקובץ לפי אינדקסים של שם המחבר, כך שעבור כל ספר יהיה משתנה IndexAuthor שיצביע לשורה של הספר הבא לפי סדר א"ב של הסופרים. אותו דבר גם עבור שם הספר. (המערכת לא צריכה למיין את הספרים לפי סדר הא"ב בתוך הקובץ אלא רק לפי אינדקסים כפי שהוסבר) לדוגמא: (השורה הראשונה ריקה IndexAuthor=-1, IndexName=-1) מספר שורה | שם המחבר | IndexAuthor שורה 1: | \0 | 2 שורה 2: | אבי | 4 שורה 3: | יוסי | 1- שורה 4: | גלית | 5 שורה 5: | דן | 3 הבעיה היא שבפונקציה sort שאחרי add (הוספת ספר) יש בעיה והאינדקסים ש…
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אני בונה אפליקציית מייל, יש לי דף שבו אני יכול לשלוח מייל חדש(עם אפשרות לעיצוב הטקסט ע"י הוספה של תגיות HTML וCSS) בכל אופן עכשיו אני בונה אפשרות של חיפוש מיילים וישנה אפשרות חיפוש מיילים לפי תוכן, התיכנון שלי המקורי הוא אם מצאתי תת מחרוזת מהתוכן של המייל אני מבדיל אותה ע"י צביעת הרקע שלה בצבע שונה. הבעיה שנוצרת לי פה היא השילוב של HTML נניח אני מחפש מחרוזת style אז הוא ימצא לי את רב המיילים(רובם מעוצבים כבר) ניסיתי להעיף את כל התגיות HTML והעיצובים ואח"כ להוסיף שאר העיצובים הבעיה היא איך אני מאחד בין שתי המחרוזות(אחת המקורית והשנייה ללא שום עיצובים חוץ מהרקע של תתי המחרוזות שתואמות למחרוזת של המשתמש) יש איזשהי דרך להתעלם מהעיצובים ולקרוא רק את התוכן? תודה על העזרה
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-


