תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני רוצה לקבל קצת עזרה לגבי תכנות ה-GUI לתוכנה לניהול עסק. איך בדיק לעצב אותה? האם להשתמש תמיד ב-DataGrip? או שיש דרך יותר מעניינת? אני מאוד אשמח לעזרה. (תכנות C#)
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
היי שלום אני מנסה לרשום קובץ שיריץ לי פקודה שנכנסת לראוטר ומקנפגת אותו ....עכשיו יש לי 250 ראוטרים וכול פעם זה יהיה על ראוטר אחר הפקודה הולכת ככה: telnet : פה הכתובת של הראוטר שמשתנה בכול פעם pass : SnlRouter en Pass : SnlRouter conf t ip dhcp pool sonol network 200.200.X.0 255.255.255.0 default-router 200.200.X.1 exit ip dhcp excluded-address 200.200.X.3 200.200.X.254 exit wr reload תודה רבה רבה לכול העוזרים
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום לכולם מצטער שאני שואל הרבה שאלות:9 יש לי שאלה חשובה , הקמתי איזה אתר קטן :http://web2.cs.colman.ac.il/oav/MainPage.aspx והשתמשתי בוויזאר של VS2005 להקמת יוזרים באתר (הוא בונה לבד את הDB של היוזרים) והקמתי עוד DB לבד,עכשיו שאני מעלה את הקבצים לשרת אז אי אפשר להתחבר לDB של היוזרים (לDB שהקמתי לבד אז הוא מתחבר ועובד כמו גדול ) הבעיה לפי דעתי שפשוט אני לא מצליח למצוא את ה CONNECTION STRING של הDB של היוזרים ולכן אני לא יכול לשנות אותו לקונפיגרציה של השרת ואז זה לא מתחבר אל הDB של היוזרים ,אם מישהו יודע איך אני מוצא את הCONNECTION STIRNG של DB של היוזרים (הוא לא נמצא ב WEB CONFIG) אני אשמח תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אני רוצה לבנות אתר, משהו להעלות לרשת. אשמח אם תעזרו לי למצוא נושא לאתר, משהו אקטואלי שאנשים יוכלו לבקר. תודה....
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
ברצוני לכתוב MACRO שיפעל בעת הפעלת WORD (פתיחת מסמך חדש וישן). אני מבינה שאני צריכה לכתוב את הMACRO בקובץ NORMAL.DOT מהי הפונקציה שתפעל בעת פתיחת מסמך WORD (ממנה אוכל לקרוא לפונקציות נוספות?) איך ניתן לשמור נתונים כדי לבדוק אם פונקציה זו נקראה כבר בעבר או שזו לה פעם ראשונה??
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
חג שמח לכולם, אשמח אם תוכלו לעזור לי בבעיה הבאה: בשדרוג של אפליקציית WEB - Asp.net מ-Visual Studio 2003 ל-Visual Studio 2008, הכפתורים בדפים המשודרגים שלי לא מגיבים לארועים, כלומר לאחר שאני לוחץ על כפתור, הServer Code שאמור להתבצע עבור לחיצת הכפתור, אינו מתבצע. ניסיתי לחפש בגוגל פתרון לבעיה, אך העצות שלהם לא עזרו תודה מראש איתי
-
- 2 תגובות
- 864 צפיות
-
-
ברשותי פורום IBHeb,כמו כן אני רוצה לעשות דבר כמו חדש בפורומים כמו שיש באתר שלנו,הבנתי שיש סקריפט כזה...מישהו יכול להביא לי כזה?
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום, יש לי בתוכנה JTABLE שמציגה תוצאות חיפוש מתוך מאגר נתונים . לדוגמא מציגה שמות של שירים. ונניח שכל שם מקושר לקובץ. אני רוצה ליצור דבר כזה: ברגע שאני אלחץ קליק ימני על שם השיר יוצג לי POP UP MENU שבו אוכל או לשמוע את השיר או לשמור אותו במחשב. אני מבין שצריך להוסיף .MOUSE LICSENER אך אני לא סגור איך אני מוסיף את זה ועל מה. עזרתכם. תודה
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם העכבר כשאני עובד ב C הוא זז רק בחצי המסך העליון ולא יורד לחלק התחתון של המסך חשוב לציין שהמערכת היא XP למישוה יש פיתרון ? :
-
- 0 תגובות
- 863 צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה שינויים נעשו ב-JAVA בשנים האחרונות. אם אני רוצה ללמוד מספר מסויים או לחילופין אתר לא מעודכן, מה צריכה להיות שנת ההוצאה שלו כדי שיכיל את התכנים החדשים של השפה? אני מדבר פה על שינויים מהותיים ולא ברמה מתקדמת מאוד.
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
-
-
אני צריך לעשות טבלת רשתות ב EXCEL, ובה אני מתאר את ה PORT ומספרי ה IP של חברה מסויימת, עכשיו לאותה חברה יש למעלה מ 2000 IP אני מחפש קוד תיכנות ל EXCEL שיאפשר לי לקדם ספרה מסויימת שאני רושם בכל משבצת ב X עבור המשבצת שמתחת. כלומר עם לדוגמא אני רושם במשבצת A1 CORE_1 אז שזה אוטומטית יעשה לי במשבצת A2 CORE_2 או יקדם לי את המספר ככה שב A20 יהיה לי CORE_20 האם יש אפשרות כזאת? תודה רבה לעונים
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
אני רוצה ללמוד squeak אם SmallTalk (בהמשך לסקראץ ) אם מישהוא יכול להסביר לי אני לא כל כך מבין squeak והמידע שמצאתי על SmallTalk לא עובד כל אזרה מתקבלת בברכה וסליחה על שגיעות הכתיב
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
אני רוצה שה session(login) באתר שלי יהיה שונה למנהל ולמשתמש רגיל, כמו שפה באתר יש אפשרויות שרק מנהל יכל להפעיל כמו מחיקת הודעות ועריכה שהם לא שלו. אז הSESSION יכל להיות משהו אחר חוץ מ "OK" ? אני די בטוח שכן כי זה" " אז זה לא משנה מה זה, אני רק רוצה להיות בטוח. תודה, זה לפרויקט 1יח"ל במחשבים (כיתה י').
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
מישהו פעם התחבר לMYSQL דרך סי שארפ? אני משתגע עם זה!! אני לא מצליח לראות את הנתונים בטבלאות למרות כל הwizard שיש לVS2005
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
הכנתי את הפרוייקט הזה, הוא מונה מס' מכוניות שיש בחניה. עכשיו אני רוצה להוסיףך לו כל מיני דברים, יש למישהו רעיונות?
-
- 3 תגובות
- 863 צפיות
-
-
אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי את שתי השורות שהמסומנות. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 863 צפיות
-
-
מה לא בסדר בזה http://b.domaindlx.com/SweeTEviL/eBay%20form.html <!Nir Ben Ezri> <!eBay form> <html> <head> <title>eBay form</title> </head> <body bgcolor="#ffffff" text="#000000" link="#0000ff" vlink="#800080" alink="#ff0000"> <img scr="[url]http://www.mondodisotto.it/imageiraq/asdas.jpg"[/url] align="center" border="4" /> <table align="center" frame="hsides"> <td> <img scr="[url]http://www.mondodisotto.it/imageiraq/asdas.jpg"[/url] /> </td> </table> </body> </html> תודה.
-
- 3 תגובות
- 863 צפיות
-
-
נכון אם אין לכם את הפלאש מותקן במחשב אחרי פרמוט או משהו אז ברגע שאתם נכנסים לאתר שיש בו פלאש זה שואל אותכם אם אתם רוצים להוריד את התכונה ? אני רוצה ליצור אתר שברגע שיכנסו אליו זה ישאל אם זה רוצה להוריד תוכנה שלי יש לכם מושג איך אני יכול לעשות את זה ?
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
אני רוצה, בשביל האתגר, לפתח מנוע תלת מימד קטן מאפס- לתכנת אותו מרמת ציור פיקסל בודד למסך. חיפשתי פלטפורמה מתאימה מבחינת נוחות ויעילות (חשוב שיעבוד גם עם הכרטיס מסך), אבל החיפוש רק בילבל אותי עוד יותר. חשובה לי גם נוחות ההורדה וההתקנה, דבר שקצת מרתיע אותי ב-OpenGL. יש הצעות?
-
- 0 תגובות
- 862 צפיות
-
-
כתבתי DLL ב-#C. אני מנסה להשתמש ב-DLL ב- word VBA. כאשר אני מבצע reference ל-DLL אני מקבל הודעה שלא ניתן לבצע reference לקובץ הנ"ל. מה הבעיה.
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
שלום, אפשר בבקשה חוות דעת על האתר סדרות הבא: http://booknick.info/shira/other/index.php תנו ביקורת בונה. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
(קוד של הריאקטור: http://www.cs.bgu.ac.il/~spl121/PracticalSession11) 1. לא ברור לי ככ באיזה שלב יוצרים אובייקט מהטיפוס protocol task. האם כל לקוח שמתחבר נוצר בשבילו אובייקט connectiin handler ואובייקט ProtocolTask 2. מדוע כל הסינכרונים שיש על ProtocolTask? (כלומר למה יקרה מצב שכמה תרדים יגשו לאותה משימה)? 3.כתוב בהסברים למעלה שמשתמשים שוב ושוב באותם אוסייקטים של ProtocolTask. איפה זה בא לידי ביטוי 4. לגבי הסינכרון במתודה האחררונה של protocoltask-addbytes: האם כאשר המפתח של protocoltask תפוס, ניתן לגשת לbuffer שלו?(זה מה שאני מבין מההערה בחום..שהם לא רוצים לסגור על this שמא ה- run ירוץ יותר מדי זמן..) / מצד שני, בפונקצית ה- run מסנכרנים קודם את this ושורה אחכ את הבפר-למ…
-
- 0 תגובות
- 862 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש משהו כמו אקסל, שהתיכנות הוא פשוט מאד ברמה של להכניס נתונים, לשחק איתם, ולהוציא למשתמש, אבל טיפה יותר מורכב מבחינת נוחות: למשל שנותן לי שהתוצאה הכי גבוה תצא בצבע אדום, או לשמור משתנים (באקסל למשל בשביל לשמור משתנה אני צריך לאכלס אותו בריבוע סודי שהמשתמש לא יגע בו), או כפתור שאפשר ללחוץ עליו ואז מפעיל את החשבון או מחליף בין שתי משתנים... בקיצור אקסל אבל עם טיפה יותר גרפיקה ונוחות. יש כזה דבר? (או שאולי אפשר לעשות את כל מה שאמרתי באקסל ולא ידעתי חחח)
-
- 0 תגובות
- 862 צפיות
-
-
שלום לכולם נתונה לי השאלה הבאה: "רשום תוכנית שתקלוט 3 מערכים מטיפוס שלם. כל מערך בן 5 איברים. בעזרת מערך של מחוונים המקבל את הכתובת של 3 המערכים, מצא מיהו המספר הגדול בכל 3 המערכים וכמה פעמים הוא מופיע" הנה מה שכתבתי (לא בדקתי לעומק, עשוי להכיל טעות). #include <conio.h> #include <stdio.h> void main() { int *p[3],arr0[5]={50,60,70,80,90},arr1[5]={93,50,60,93,92},arr2[5]={93,92,90,50,30},big, count,i,*pi; //gets(arr0); gets(arr1); gets(arr2); p[0]=arr0; p[1]=arr1; p[2]=arr2; for(i=0,count=0,big=*p[0];i<3;i++) for(pi==p[i];pi-p[i]<5;pi++) if(*pi>big) { big=*pi; count=1; } else if(*pi==big) count++; printf("%d %d",big,count); …
-
- 2 תגובות
- 862 צפיות
-
-


