תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני רק מתחיל לתכנת ב-C. (אני לא יודע על יותר מדי פקודות) אני מנסה לפתור את השאלה הבאה: סדרה a1, a2, של מספרים מקיימת an+1 = 3an an-1 עבור n >= 2. כתוב תכנית שתקבל כקלט את הערכים של a98 ו-a100 ותדפיס את ערכיהם של a1 ו-a2. וזה מה שכתבתי: הבעייה שאינני יודע לבדוק האם אני צודק. א. עניתי נכון לשאלה? ב. איך אני יכול לבדוק את עצמי? #include <iostream> using namespace std; int main() { double a[100]={0}; //vector of the series numbers. cout <<"enter a100 and a98:" <<endl; cin >>a[99] >>a[97]; //load 2 numbers. a[98]=(a[99]+a[97])/3; //calculation a99. for (int i=96;i>=0;i--) //calculation a97 to a1. { a[i]=(3*a[i+1]-(a…
-
- 4 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני די מתחיל בזה ואני לומד לבד עם הספר שלומדים בבית הספר אז אני צריך שתעזרו לי לפתור את שתי האלגוריתמים הבאים: 1. א. נתונים 6 כדורים הנראים זהים. 5 מהם בעלי משקל זהה ואחד מהם כבד יותר. כמו כן נותנים מאזני שקילה. הצע אלגוריתם לאיתור הכדור הכבד. ב. בכמה שקילות השתמשת? 2. בית הספר החליט לחלק מילגות לימודים לתלמידים העונים על התנאים הבאים: 1. ממוצע ציונים ציוניהם מעל 90 1. מספר האחים לא פחות מ-5. צריך לכתוב לזה אלגוריתם שמראה אילו תלמידים יקבלו מילגה ואילו לא.
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת איזה כילים אני צריך כדי לבנות דף ASP שפונה לDB ושולף ממנו מידע. יש לי מותקן בבית oracle 9i ויצרתי בה טבלאות השאלה קודם כל מה אני מתקין ע"מ ליצור דפי ASP בצורה נוחה, יש לי visual stusio 2008 אבל בהתכנה לא ראיתי שם ASP אלא רק C# ++C ו- VB האם פספסתי משהו בהתקנה או שזו חבילה לא מתאימה? מעבר לזה האם יש אפשרות מדף של ASP לפנות לDB של oracle כמו לטבלאות של SQL SERVER באותו אופן. תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אממ קיבלתי תרגיל שבו יש לי מחסנית עם מספרים שלמים והמטרה שלי היא להחזיר את המחסנית עם אותם מספרים רק ללא כפילויות כלומר אם יש לי מחסנית שבתוכה הערכים 10-10-20-5-5 אני אקבל מחסנית עם הערכים 10-5-20 ....מישהו מוכן להסביר לי איך לבצע את זה ? כי אין לי אפילו קצת חוט ד"א אסור להשתמש במערך עזר אלא רק במחסנית עזר...
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
**ברור לי שהמצב הזה הזויי ולא הגיוני ואני לא צריך ליסט של צ'אטים. כי זה מטומטם. אבל זה מתאר את הבעיה שלי לכפילות נתונים. אני ישמח לתשובה! יש לי כמה Multicastים. לכל אחד מהם יש צ'אט משלו שבתוכו יש חדרים (קבוצה של אנשים ששולחים ומקבלים הודעות מהMulticast שלהם). לכל צא'ט יש חדרים והמשותף לכולם הוא האיפי של הMulticast והסוקט שהחדרים משתמשים בו כדי לשלוח ולקבל נתונים. אם הבנת עד לפה אז הבנת שנוצר לי מצב של כפילות נתונים בכל אותם חדרים ששיכים לכל Multicast. ואני לא יכול לעשות את הכתובת של הMulticastt והSocket משתנים סטטיים כי בפרוייקט יש לי כמה Multicastים. האם יש פתרון אחר במקום להשאר עם הכפילות נתונים הזאת? המחלקות: Manager - מכיל ליסט של צ'אטים. Chat - מכיל ליסט של חדרים ול…
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני וחברים שלי הקמנו אתר שעובד עם המערכת וניתקלנו בבעיה קטנה אם מישהו יכול בבקשה לעזור שיצור קשר באיסיקיו #64567635 תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום כולם, יש לי בעיה בפייטון, איך אני עושה פונקציה שמקבלת כלום ומחזירה מערך או לשם שינוי פונקציה שמקבלת מערך ריק וממלאת אותו המערך צריך להיות דינאמי כלומר מספר התאים לא ידוע מראש, תודה לעונים הסתדרתי תודה
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה טכנית בתוכנת פסקל כאשר אני מריץ את התוכנה (קובץ ושמו TP7) החלון אשר נפתח לי הוא קטן מימדים וכאשר אני מפעיל קובץ נוסף הקרוי TPX לא מופיעה לי התוכנה, אלא מסך שחור גדול אנא עיזרו לי תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
התחלתי ללמוד C# לאחרונה ורק אתחלנו אבל ניסיתי ליצור תוכנית שרושמת את הסדרה החשבונית של פיבונאצ'י. מה שעשיתי זה הגדרתי A1 =1, A2 = 1 ואז הוא רושם את האיבר הבא שהוא כידוע סכום 2 באיברים שלפניו (A1 + A2) עכשיו אחרי זה אני רוצה לחזור על מה שעשיתי אז אני צריך להפוך את ה-A2 שלי ל-A1 ואת הסכום שקיבלתי (A1 + A2) אז הוא עכשיו יהיה ה-A2 שלי. אז איך שרשמתי A1 = A2 ז"א מה שהיה ב-A2 יהיה עכשיו A1 ומה שהיה בA3 יהיה עכשיו ה-A2 שלי (SUM= A2) אז אני מקבל שגיאה ואין לי מושג למה. אשמח לעזרה.
-
- 1 תגובה
- 869 צפיות
-
-
אמנם השאלה לא בנושא windows, אך הפורום הכי קרוב לנושא מבין הקיימים כיצד ניתן לגשת לשדה של טבלה מקושרת באמצעות ביטוי ב"בונה הביטויים"? כלומר, הבעייה שלי היא שבונה הביטויים מאפשר גישה לשדות המיידיים של הטבלה, אך לא לשדות המקושרים מטבלה אחרת. בתודה, ilil
-
- 4 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מקווה שזה המקום הנכון לשאול את זה. אני מחפש איזשהו תוכנת open source שמתקינה לי אתר בסיסי עם info בלבד , זאת אומרת קצת מידע על חברה מסוימת וקצת תמונות וטופס "צרו קשר" בסיסי. את התוכנה אני רוצה להתקין על ההוסט שלי (מן הסתם ) עדיפות גבוהה לתוכנה שיש לה בנוסף גם כמה סוגי עיצובים גראפיים חינמיים. תודה רבה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 869 צפיות
-
-
אני בקורס תיכנות 1 וזו עבודה ראשונה שאני צריך להגיש אני כתבתי אותה ולא הרור לי למה היא לא עובדת :\ אשמח לקבל עזרה בעניין והרי הקוד: #include <stdio.h> void main(){ int k,i,ans,num,j,flag; num= 0; j= 0; printf("dear mofo please enter a number greater than 1\n"); scanf("%d" ,&num); flag = 0; for (i=1; i<num ; i++){ ans= 0; i=j; while (num >ans) { ans= ans + j; j= j+1; } if (ans ==num){ flag = 1; for (k = i; k == j-1; k++){ printf ("%d+" ,k );} } } if(flag == 0 ){ printf("cannot find devidors of this fucker\n"); } } govner נ.ב. הנה החלינק לעבודה התוכנית לעיל היא השאלה הראשונה http://bgu.uniclass.co.il/ee08/upl…
-
- 2 תגובות
- 869 צפיות
-
-
אהלן. יש את הקוד (VB.net VS2010) שמאפשר לי לזרוק קובץ בחלון של תוכנה ולקבל את הכתובת שלו. אני צריך את אותו הדבר לעשות עם תמונה מאתר כלשהו, לקבל את הURL שלה. הנה הקוד: Private Sub ListBox1_DragEnter(ByVal sender As Object, _ ByVal e As System.Windows.Forms.DragEventArgs) _ Handles ListBox1.DragEnter If (e.Data.GetDataPresent(DataFormats.FileDrop)) Then e.Effect = DragDropEffects.All Else e.Effect = DragDropEffects.None End If End Sub Private Sub ListBox1_DragDrop(ByVal sender As Object, _ ByVal e As System.Windows.Forms.DragEventArgs) _ Handles ListBox1.DragDrop Dim…
-
- 2 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש פה איזה שאלה שאני יושב עליה כבר חצי שעה ולא הולך לי. כשניסתי לעשות זה מה שיצא int num_of_people; Console.WriteLine ("enter num of people"); num_of_people = int.Parse(Console.ReadLine()); char[] name = new char[num_of_people]; for (int i = 0; i < num_of_people; i++) { name[i] = char.Parse(Console.ReadLine()); } for (int i=0; i < 3; i++) { Console.WriteLine(name[name.Length - i]); } אבל זה נותן שגיאה. אגב במקום שמות תעשו רק CHAR כי STRING ירד במיקוד ( ) תודה מראש! [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקלוט מקשים מהמשתמש גם כאשר התוכנה פתוחה ולא בפוקוס בvb או ב C# (כדי להריץ קבצים שונים בעת פתיחת קיצורים עם הWinkey) כמו כן, איך אני מריץ קובץ ולא פותח אותו לקריאה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 869 צפיות
-
-
איך עושים תוכנה בC# שיכולה לקלוט חיוג מטלפון? ולהכניס כניסה לעבודה למשל
-
- 7 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום , חיפוש בגוגל נותן מלא תוצאות וקשה לברור מדריך טוב , אני מחפש מדריך טוב לבעלי ידע בתיכנות , אבל ללא ניסיון קודם בתיכנות ל firefox תודה
-
- 1 תגובה
- 869 צפיות
-
-
אני חיפשתי איך עושים זאת ומצאתי זה ע"י הוספת פקד מהtoolbox בשם notifyicon ואם רוצים לפתוח ממנו תפריט נוסיף לטופס גם פקד contextmenustrip ונקשר אותו במאפיינים של הפקד הראשון בקיצור שחקו עם זה שם... מקוה שזה יעזור למישו
-
- 0 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש IDE נחמד לג'אווה, משהו נוח, ורצוי מאוד חינמי. מה שכן ראיתי נחמד בMS visual studio אם אתה מתקין את ה J# שם, אז יש תכונה שמצאה חן בעיני, והיא השלמת שמות הפונקציות( סתם לדוגמא, אם אני רושם System. אז הוא מראה את כל הדברים שיש בה, לפי א-ב. הייתי שמח אם לIDE שתמליצו תהיה תכונה דומה. תודה
-
- 4 תגובות
- 869 צפיות
-
-
אני מעוניין להוסיף קובץ שברגע שאני פותח את האתר הקובץ יתנגן ברקע יש לי אפשרות לעלות את כל סוגי הקבצים הבנתי שיש איזו דרך עם asx או asf אפשר עזרה?
-
- 3 תגובות
- 868 צפיות
-
-
יש לי מסד נתונים של אקסס עם הרבה שאילתות, חלקם נותנות לי לשנות נתונים בטלה דרך השאילתה וחלקם לא. אני רוצה לדעת במה זה תלוי ואיךך אני יכול לשנות את זה שיוכלו לשנות או לא יוכלו.
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
public static void f(int n) { for (int i=n; i>0; i--) { int j = n; while (j>0) j = j/4; } } זה נראה כאילו ה-while זו לולאה אינסופית את המספר הוא חיובי
-
- 7 תגובות
- 868 צפיות
-
-
שלום, בניתי מערך של צאר, בגודל 15 אני רוצה לקלוט תווים, איזה תנאי לתת ללולאה אם אני לא רוצה שהיא תרוץ עד הסוף, למשל לקלוט רק 5 תווים? בנוסף אני רוצה להגביל את המערך ל15 ואם יוקשו יותר תווים שאזרק מהתכנית
-
- 1 תגובה
- 868 צפיות
-
-
ערב טוב וחג שמח, בניתי טבלה ובתוכה נתוני לקוחות, בניתי גם טופס שאפשר להזין בו את נתוני הלקוח. כעט ברצוני לבנות טופס נוסף שהוא לדוגמה "חשבונית". כעט אני לא יודע כיצד שדות ספציפיים מטבלת הלקוחות יופיעו לי בחשבונית (ניסיתי את התיבה המשולבת אך היא נותת לי רק נתון אחד). אני רוצה שיופיע שמו של הלקוח, כתובתו ושאר פרטיו ומתחת לזה פשוט כל שאר הטופס של החשבונית. כיצד אני עושה זאת? תודה על העזרה (משתמש באופיס אקסס 2016)
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
יש לי שאלה כזאת: להציג זוגות של אחים שיש להם הורים משותפים. אני לא מבין איך אני בודק את הקשר בין ההורה לבין הילד לפי תעודת זהות.. זה הבסיס הנתונים Parent(parent_id,child_id). Sex(person_id,sex). Person(person_id,person_name,age). תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 868 צפיות
-


