עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by TOMMYB1,

    שלום לכולם, אם תוכלו לעזור לי ולרשום קוצץ המבצע KILL PROCESS (לאחד שידוע מראש) למחשב אחר בדומיין (באותו מקום שאני צריך את זה יש דומיין) הדבר יכול להיקבע על ידי שמות מחשב הדבר יכול להיות או בC++ או בקובץ BAT. תודה מראש טומי

    • 4 תגובות
    • 873 צפיות
  2. Started by bdoron,

    לפי מה שהבנתי dataset זה איזור בזיכרון שמאכסן טבלאות ויחסים בין טבלאות שאנחנו מעוניינים לעבוד עליהם? לא הבנתי בדיוק לפי מה שקראתי באינטרנט... כאילו אני יודע שיש לי את הdatabase שבפנים יש לי קובץ למשל SQL ויש לי תוכנה בWPF למשל ואני רוצה למשוך מידע מתוך הdatabase אז אני צריך להבין שהמידע מהdatabase נכנס לdataset? ובעצם הפקד לדוגמא data grid מושך את המידע שהוא מציג מהdataset?

    • 0 תגובות
    • 873 צפיות
  3. Started by kentaro,

    אני מעוניין לקנות לחבר ספר לימוד שפת C,רציתי לדעת אם יש לכם המלצות לספר טוב למתחילים וגם ולמתקדמים. תודה.

    • 0 תגובות
    • 873 צפיות
  4. Started by avivlyaviv,

    שלום! התלחתי ללמוד CSS י1. ש בשפה הרבה מאוד דרכים כדי למקם פריט. איך אני יודע במה אני צריך להשתמש? נגיד MENU BAR באיזה דרך כדאי לי להשתמש ? 2. מה ההבדל בין A:hover ל onmouseover/onmouseout? הדבל היחידי שאני יכל לחשוב עליו זה שבA:HOVER תמיד יהיה שינוי ובONMUOSE.... יהיה שינוי רק במקום שאני רוצה... אבל יש עוד הבדל?

    • 2 תגובות
    • 872 צפיות
  5. Started by Spootnik,

    אני יודע בסיסי יש לכם במקרה אתר שמביא הרבה תגיות וכדומה ומסביר על כל אחת מהן תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 872 צפיות
  6. אני משתגע כבר. אני מנסה לקרוא את העמוד שמקבלים אחרי הפעולות הבאות: כניסה לקישור: 1. http://www.tase.co.il/TASE/General/Company/companyHistoryData.htm?companyID=000232&subDataType=0&shareID=00232017 2. בחירת קריטריונים בטופס, הכי חשוב זה התאריכים, כל השאר פחות. 3. לחיצה על הצג נתונים. אלו הנתונים שאני רוצה לקרוא. הייתי שמח אם היה אפשר לקרוא את הקובץ שנמצא תחת "ייצוא נתונים מהטבלה" --> TVS. זה יותר מסודר פשוט. שתי האופציות בסדר (או העמוד עצמו או הקובץ הנ"ל) אשמח לעזרה, תודה

    • 0 תגובות
    • 872 צפיות
  7. התוכנית היא יישום פשוט של פיצוץ בלונים - אתה ממקם בלון מתנפח על המסך וכל בלון אחר שנוגע בו מתחיל גם להתנפח (מועבר מווקטור הבלונים הנעים לווקטור המתנפחים). התוכנית בסך הכל עובדת היטב, אולם ככל שזמן הריצה שלה מתמשך (בד"כ תוך כחצי דקה) היא נעשת יותר יותר איטית. מפרט המחשב שלי רשום מימין, והוא כמובן לא הגורם המגביל פה (ניסיתי גם על המחשב המשני שלי - אותו סינדרום). אין גם דליפת זיכרון. אז כנראה שהבעיה טמונה ביישום לא נכון של opengl ואשמח לקבל עצה בעניין (אם אפשר בדחיפות, הדד-ליין היום בחצות). Controler* WindowGL::_maker=NULL; int WindowGL::_size; GLint pntX=0, pntY=0; WindowGL::WindowGL(int size, Controler* maker) { _size = size; glutInitDisplayMode(GLUT_RGBA | GLUT_DOU…

    • 2 תגובות
    • 872 צפיות
  8. Started by GangstaRap,

    שלום! אני חדש כאן! אני לא בטוח שזה ממש קשור לכאן אבל בכל זאת זה סוג של תיכנות... ;D אני מחפש עזרה\מדריך\הכוונה בכתיבת סקריפטים ל-AviSynth... עשיתי קצת חיפושים ומצאתי עזרה רק באנגלית, אז אם תוכלו לתת לי איזה קישור להדרכה בעברית אני אודה לכם מאוד! תודה רבה לכל מי שעוזר!

    • 0 תגובות
    • 872 צפיות
  9. Started by en16,

    שלום, הצצתי בפורום וראיתי הרבה חבר'ה ששאלו מאיפה כדאי להם להתחיל. ראיתי תשובות כמו "תתחיל עם שפה אחת, השאר יבואו בקלות". אני יודע אסמבלי, בעקרון. למדתי בבצפר, יש דרך לבדוק אם אני יודע הכל? אני לא יודע אם לימדו אותי הכל או רק את הנושאים לבגרות. שפה ראשונה אני יודע, מה כדאי עכשיו? אני רוצה להתמקד בשפה אחת וללמוד אותה מ-א' עד ת' בחודש. חשבתי על C, מה אתם אומרים?

    • 2 תגובות
    • 872 צפיות
  10. Started by matteo,

    איך אפשר לעשות בסיפיפי יענו נגיד שזה ילחץ על אנטר

    • 5 תגובות
    • 872 צפיות
  11. מישהו פה יודע איך להכין הרחבות לפיירפוקס?? יש לי רעיון להרחבה מצויינת למשתמשים העבריים. מתי שכותבים בשורת הכתובת או בשורת החיפוש '''( באותיות עבריותwww) או שחסר רווח לאחר אות סופית כמו ןףךץם אז מה שנכתב והכתב ישתנה לאנגלית. מישהו מוכן לעבוד איתי בשיתוף פעולה?

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  12. Started by Andrey22,

    יש לי בגרות בע"פ נבחן מול בוחן ביום ראשון ועליי להציג לו את הפרוייקט שלי ב-ASP.NET שלקראת סיום,יש לי SERVICE ושלושה CLIENTS,השאלה שלי אילו שאלות הוא עלול לשאול ומה בדיוק עליי להסביר לו. אשמח לפירוט מורכב,תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 871 צפיות
  13. Started by ranran,

    שלום אני יתן לכם רקע קצר על הבעיה יש חלון להלן FORM1 ובתוכו כפתור שאם אני לוחץ עליו נפתח חלון FORM2 עכשיו לחצתי על הכפתור, פורם2 נפתח ואז אני לוחץ על פורם1 והוא מקבל פוקוס אני רוצה שברגע הזה יהיה EVENT בפורם2 שברגע שהוא מאבד פוקוס יהיה השורה this.focus(); כלומר כדי לעבור מפורם2 לפורם1 זה רק דרך סגירת פורם2 תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 871 צפיות
  14. Started by krabby,

    ..

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  15. שלום לכולם, צריך עזרה קטנה. אני צריך לגשת באמצעות פקודת Batch בסביבת Windows אל משתני סביבה(Environment Variables), להציג ערך של אחד מהם, לעדכן אותו ולהציג את הערך המעודכן שלו. כמה שלא חרשתי את גוגל לא הצלחתי לעשות את זה. אני כן מצליח לגשת אל הPATH עצמו באמצעות echo %PATH% או שגם לעשות set מדפיס לי ממש הכל אבל אני לא יודע איך להיכנס לעומק, איך אני מדפיס ערך של משהו ספציפי ואיך אני מעדכן אותו? אשמח לעזרתכם

    • 0 תגובות
    • 871 צפיות
  16. Started by ~שירה,

    אני מסמנת שורה בDATAGRID, את השורה אני יכולה למצוא עם selectItem, איך אני מקבלת את הערך של אחד התאים ?

  17. Started by ofer_shm,

    יש לי את הקוד הנל <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> <script language="javascript" src="jscript.js"></script> <title></title> </head> <body> <?php include 'sqlfunc.php'; include 'UserClass.php'; $platform=get_platform(); session_start(); $user=$_SESSION['user']; $test="dfgfdg"; $last_bug=get_last_bug_number(); ?> </body> <div id=newbug><table border=0 cellspacing=20 valign=center> <caption align=center> New Bug Form</caption> <form action=welcome.php…

    • 4 תגובות
    • 871 צפיות
  18. Started by orninyo,

    שלום לפי מה שהבנתי הקונטרולר מקבל בקשה ולפיה בוחר VIEW מפה האינטרקציה היא בין הVIEW לMODEL (עד פה נכון?) שאלתי היא איך הMODEL מעביר את המשתנים לVIEW (באיזה פורמט) ? תודה

    • 4 תגובות
    • 871 צפיות
  19. Started by Shay Frishwasser,

    איך לעשות שאם אתה כותב מספר בקונסול הוא ישנה לך את המשתנה לפי מה שכתבת בקונסול? בגאווה סקריפט.

  20. Started by יריב,

    אוקי.. קודם כל תודה רבה באמת עזרתם לי בשאלה הקודמת התשובה הייתה שימוש ב (shell) ועכשיו יש לי בעיה אחרת... אני רוצה להעתיק את התוכן שנימצא בקובץ cmd.exe לקובץ טקסט.... ניסתי כל מיני דרכים אך כלום לא עובד... הוא כותב לי שהפונקיציה לא יכולה לרוץ בסביבת דוס.. וזורק לי ג'יבריש (סתם מחרוזות זבל)

    • 3 תגובות
    • 871 צפיות
  21. עושה שהוא יופיע בחיפושים בגוגל ובמידה וזה עולה כסף , יש המלצה על חברה טובה שעושה את זה בצורה מקצועית ? תודה

    • 0 תגובות
    • 871 צפיות
  22. שלום, אני משתמש בתוכנה Eclipse לתכנת בשפת J2me והתוכנה עובדת עם תוכנות אחרות מסביב - Wireless Toolkit, Sony Ericsson Emulator ועוד כל מיני.. מי שמתעסק עם התוכנה בודאי יודע על מה אני מדבר... הבעיה שאני מנסה להריץ את הקוד, הוא נותן לי שגיאה: Proxy could not open new connection to handset. Could not connect to the device. למי שמכיר את הבעיה, יודע איך לפתור אותה - אני אשמח לתשובה מהירה וברורה. תודה!

  23. Started by morbidangel,

    שלום לכולם מישהו יכול לכוון אותי איך להשתמש ב- ScalaTest? בניתי ממיר מטבעות בסקאלה ועכשיו רק נותר לי להוסיף בדיקות לחלק מהפונקציות. האם יש צורך להגדיר קלאס חדש? האם מספיק שאותה פונקציה נבדקת תירש מ-FunSuite או FlatSpec ? אני לא מצליח להבין את הקונספט הזה. תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  24. שלום אפשר לבנות בשפה כלשהי תוכנה שמקבלת מידע מן הביוס ומציגה אותו (בווינדווס) ? נגיד אני רוצה לעשות שתהיה לי תוכנה בווינדוס שתקבל את הטמפ' של המחשב ישר מהביוס אל התוכנה ותציג לי אותו? וזה ירוענן כל שניה? מקווה שהבנתם תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 870 צפיות
  25. Started by redead,

    מה זאת השפה הזאת בעיקרון וכמה טוב/חשוב יהיה לקחת קורס של זה באוניברסיטה?

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות

דיונים חדשים בפורומים