תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
דוגמה אני מקבל ערך כזה: 03/07/1999 יש איזה פונקציה או משהו דרך לחלק את הערך דוגמה ל : X= 03 Y=07 Z=1990 יש דרך לעשות את זה בC# ?
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אני מנסה לכתוב סקריפט על VMS VAX (קובץ COM) שפעל בערך ככה: קרא קלט מקובץ קלט צור קובץ COM נוסף עם תוכן הקלט עשה לקובץ שנכתב SUBMIT ל BATCH QUEUE חכה עד שהקובץ יסיים לרוץ (בדיקה ע"י F$GETQUI) עשה משהו עם הפלט שהקובץ יצר עבור לקלט הבא... הבעיה היא שנראה כאילו הJOB שנוצר תקוע בתור ולא מסיים (מתחיל?) לרוץ עד שאני קוטע את הסקריפט. יש למישהו עצה מה אני עושה לא נכון, או לפחות הפניה למקום שאפשר לשאול?
-
- 0 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אני צריך עזרה להמיר אתר שבנוי כרגע ב PHP אל ASP.NET מה הדרך הכי קלה/פשוטה שאפשר להמיר את האתר?
-
- 4 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אז ככה לחבר שלי יש אתר על שרת והוא שם שם PHP אבל כשנכנסים לשם יש שם את השגיאה הזאת: http://forum.3gfiles.net/ (כנסו לאתר ותראו שם לבד). מה הוא אמור לעשות? תודה!
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
היי.. כשאני שולף טקסט מהמסד ומציג את זה על דף, לפני כל " (מרכאות רגילות או כפולות) הוא מדפיס לי \ (סלאש). פעם אני זוכר ששמעתי שצריך להוסיף איזה משהו פונקציה של slash וזה מטפל בבעיה הזו. חיפשתי בגוגל ולא הגעתי לפונקציה הזאת.... אשמח לקבל הסבר מה אפשר לעשות תודה!
-
- 1 תגובה
- 888 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכנת פורום מ- 0, ורוצה לדעת מה אתם חושבים על המערכת. אני יודע שיש עוד המון עבודה אבל זה עניין של זמן.. מה אתם חושבים על המערכת ?? יש לכם רעיון תוכלו לשלוח לי הודעה במייל mmaaoorr123@gmail.com קישור: www.galiteyal.com/forums דעתכם חשובה לי אתה מעצב צור איתי קשר במייל mmaaoorr123@gmail.com
-
- 0 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אני בונה תוכנה ב C# שסורקת קבצים בתיקייה מסויימת ומבצעת עליהם פעולות קודם כל אני רוצה שהתוכנה לא תציג את הFORM וגם לא יוצג בסרגל כלים של הוינדווס שהתוכנה פועלת כי אין טעם. תודה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום לכולם, כתבתי קוד שאמור להריץ תוכנה כלשהי במחשב (QHOCR, זהו שם התוכנה) הקוד אמור לפתוח את התוכנה, לגשת אל ה open שלה, להעלות מסמך אותו התוכנה תבדוק, ואז לשמור את תוצאת הבדיקה, ולסגור את התוכנה. (בגדול - זוהי תוכנה לזיהוי תווים בתמונה או בדף סרוק, שמחזירה כפלט דף טקסט עם התווים שזיהתה) מה שהקוד כרגע מבצע הוא לפתוח את התוכנה, וזה הכל. יש לי 2 בעיות עיקריות. 1. ניסיתי להגדיר Timer שימתין 10 שניות אחרי הרצת התוכנה (Process.start), ורק אז יחפש את החלון של התוכנה (FindWindow). במקרה והוא לא מוצא את חלון התוכנה, יופיע MessageBox עם ההודעה - "QHOCR is not running". והבעיה היא: הקוד אמנם מריץ את התוכנה אבל מיד אחרי שהתוכנה נפתחת מופיע בכל זאת ה - MessageBox עם ההודעה - "QH…
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי 2 שאלות הנוגעות האחת לשילוב של פרויקטים ביחד והשנייה לבעיית עיצוב... 1. יש לי פרויקט אחד ב C++ שלתוכו אני רוצה לשלב פרויקט אחר שנכתב ב C. את הפרויקט שנכתב ב C יש לי זמין עבור VISUAL 6 כולל כל הפרויקט. את הפרויקט שנכתב ב C++ יש לי ב VISUAL 2003... אני מעונייןם לשלב את הפרויקט C או התוצר שלו שהוא LIB לתוך הפרויקט CPP כדי שאפשר יהיה להשתמש בו... תהיתי איך אני ניגש לבעיה היות ואני יודע שזה לא כל כך טריויאלי לחבר C ו C++ ביחד... אשמח להדרכה קצרה מפי מי שנתנסה בדבר... 2. יש לי בעיית עיצוב של תוכנה בה נתקלתי ושוברעלייה את הראש זמן מה כבר... הדרישה מהמערכת היא כדלקמן: א. יש DATA SOURCE שמשדר מידע כל הזמן. ב. יש לוגיקה שאמורה לעבד את המידע ולשלוח הוראות …
-
- 4 תגובות
- 888 צפיות
-
-
-
עבור מערך חד-ממדי של מספרים שלמים בן N תאים (עבור N שהינו קבוע של התכנית) נאמר כי תא אחד במערך מצביע על תא שני במערך אם התא האחד מכיל את מספרו של התא השני. לדוגמה: במערך הבא [table][tr] [td] 3 [/td] [td] 6 [/td] [td] 17 [/td] [td] 5 [/td] [td] 4 [/td] [td] 5 [/td] [td] 2 [/td] [/tr] [tr] [td] 6# [/td] [td] 5# [/td] [td] 4# [/td] [td] 3# [/td] [td] 2# [/td] [td] 1# [/td] [td] 0# [/td] [/tr][/table] התא 0# מצביע על התא 2#, התא 1# מצביע על התא 5#, אך התא 4# אינו מצביע על כל תא במערך (שכן במערך אין תא 17#). לולאה במערך כנ"ל היא סדרה של תאים כך שהראשון מצביע על השני, השני על השלישי, וכן הלאה, עד לתא האחרון בסדרה שמצביע על התא הראשון בלולאה. לדוגמה: במערך הנ"ל ה…
-
- 9 תגובות
- 887 צפיות
-
-
-
טוב אז ככה.. כל הפרויקט פה למטה. אני לא מבין למה שכשאני כותב את הסיסמה לאימות זה בפעם הראשונה כותב Password OK ואחרי זה כל סיסמה שאני יכתוב הוא יעשה Password OK ואז Login Failed..... משהו בבדיקה של הסיסמה לאימות לא טוב. מי שעוזר אני ןקאו'קראםקרטאיט לודע אבל אני יעריך את זה באמת באמת באמת הנה זה: [font=Courier][left] .MODEL small .stack 100h .data Header db '',10,13 db ' **********************************************************',10,13 db ' * ****************************************************** *',10,13 db ' * * * *',10,13 db ' * * DDDDDDDD PPPPPPPPPP C CCCCCCCCCCCC * *',10,13 db ' * * D…
-
- 2 תגובות
- 887 צפיות
-
-
השגיאה: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable query. אממ והקובץ של המסד במאפיינים שלו הוא לא מסומן לקריאה בלבד. מה בכל זאת יכולה להיות הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 887 צפיות
-
-
-
מישהו יודע מה קוד האלגוריתם של פונקצית הערכה למשחק רברסי בשפת JAVA?
-
- 1 תגובה
- 887 צפיות
-
-
אז ככה יש לי דומיין ויש לי קישור מסויים שאני רוצה לעשות לו גלימה והכל עובד אבל! הסיומת של השם של אותו הקוד לקישור נגמרת ב.HTML ואני לא רוצה שיהיה לי את הHTML ניסיתי למחוק אותו רק את הHTML אבל אז הוא פותח לי את הקוד כשאני שם את הקישור ולא את הקשר שעשיתי לו "גלימה" אז איך אני יכול להעלות את האתר מבלי שיהיה לי סיומת HTML? \תודה לעוזרים אני משתמש בFILEZILA
-
- 1 תגובה
- 887 צפיות
-
-
האם ניתן להריץ את הקומפיילר של #C על מערכת הפעלה windows 98 ? לפני שכולכם תקפצו ותאמרו לי להתקין XP. יש לי בבית XP והכול עובד פיקס. הבעיה היא שהתחלתי עכשיו ללמוד ואני רוצה לתרגל גם בעבודה, בעבודה אנחנו עובדים על 98 ואין מצב לשדרג.
-
- 7 תגובות
- 887 צפיות
-
-
אני עובד כבר זמן נחמד על משחק אלמנטים ואני צריך עזרה בפיתוח ובהחלט בעיצוב. לדעתי זה רעיון טוב ויכול להתפתח למשהו. אז אם יש פה מתכנת JAVA ומישהו שיודע לעבוד עם התוכנה 3DSMAX וליצור מודלים ואנימציות והם גרים באזור המרכז פחות או יותר אז אשמח לשמוע ממכם ולדבר על הרעיון. אימייל : veromvrd@gmail.com
-
- 0 תגובות
- 887 צפיות
-
-
היי, אני רוצה ליצור תפריט צד בעברית ע"י JS, אני מבקש הסבר ממישהו שכבר עשה בעבר ולא להעביר אותי לדף באנגלית שנותן לי דוגמא של CSS באנגלית כי זה לא מסתדר עם העברית. פירוט: כאילו ב mouseover על אחד הלינקים יפתח מצידו השמאלי (התפריט בצד ימין כמובן.. כי הדף בעברית) בעצם המשך לתפריט למשל חומרה >> דיסקים קשיחים >> ניידים >> איך אני עושה את זה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 887 צפיות
-
-
אני בונה פרוייקט גדול עם 30 מחלקות בערך וכל מיני ירושות בינהן , ואין לי מושג איך למנוע multiple inclusion של קובצי header. במיוחד נתקלתי בבעייה עם מחלקה A שמחזיקה פוינטר למחלקה B ו-B צריכה להפעיל מתודה של A . הכללתי את ה-HEADER של B ב-A אבל בשביל ש-B תוכל להפעיל את המתודה של A אני צריך להכליל את ה-HEADER של A ב-B אבל זה ייצור לי לולאת הכללות או משהו כזה. איך מונעים את זה ? תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 887 צפיות
-
-
רציתי לדעת בבקשה אם מישהו מכיר את התוכנה הנ"ל איך אני משנה את סוג הפונטים לעיברית ??? מדובר בתוכנת מקרומדיה לעריכת אתרי אינטרנט או לחילופין...באיזה תוכנה אני יכול לעלות אתר לאינטרנט בעיברית ??? כנסו ובקרו ברעיון מגניב לאתר אינטרנט אתר הבית שלי ... http://www.laskos.netfirms.com/mainpage.htm
-
- 1 תגובה
- 887 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי בבקשה דוגמא שעובדת בעבודה עם C ן SQL כבר שעתיים שאני מנסה לעשות insert לתוך DB ואני לא מצליח ... זה אמור להיות כל כך מסובך ?? אני הולך בדיוק לפי ההוראות באתר שלהם ...
-
- 2 תגובות
- 887 צפיות
-
-
שלום לכלל המתכנתים למיניהם... מישהו מכיר חברה שמתעסקת בבקרת איכות אוטומטית? אני מחפשת משהו בתחום של בקרת איכות בתעשיות עם יריעות ארוכות- פלסטיק, מתכת ועוד... אודה לתשובה!
-
- 0 תגובות
- 887 צפיות
-
-
ולא דרך SHAPE אני רוצה להזיז מלבן בלי יהיה לי כזה קפיצות (של המחיקות מסך) ואני לא ממש יודע איך אני רוצה שתראו לי עם LINE לא הפקד אלה עם FORM1.LINE... כאילו form1.line(x1,y1)-(x2,y2),vbcolor,b מה שאני ניסיתי זה עם 2 טיימרים אחד מוחק כל X זמן תמסך והשני עושה תמלבן כל X/2 זמן - בעיקרון זה היה כל 2 מוחק וכל 1 עושה... אבל לא משנה איך שיניתי את זה זה לא עזר תמיד היה קפיצות כאלה,לא יודע
-
- 4 תגובות
- 887 צפיות
-


