עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by OC,

    למישחק הזה דבר ראשון אין משמעות או משהוא. זה הולך ככה אתם נמצאים בריבוע בישביל לזוז ימינה תילחצו 2 למעטה 3 למעלה 4 ושמאלה 1. עכשיו אני צריך עזרתכם איך מי פה אני ממשיך לסנייק?. דרך הגב בתחילת המישחק תילחצו 2 או 3. ואני יודע מערכים פונקציות ומצביעים יש מצב אני מצליח ליבנות סנייק. #include<iostream> #include<string> using namespace std; int main() { int x; int t; string p; string a[60]; int z; int count1; int count; int sum1=-1; int sum=10; for(count=0;count<10000;count++) { for(count1=0;count1<100;count1++) { cout<<""<<endl; cout<<""<<endl; cout<<""<<endl; cout<<""<<endl; } cout<<""<<endl; cout…

    • 4 תגובות
    • 901 צפיות
  2. #include<stdio.h> int i,j,sum; int x[10]={3,8,9,10,15,22,32,33,40,51}; int y[10]={2,7,8,10,13,32,40,55,56,60}; main() { sum=0; j=0; for(i=0;i<10;i++) { for(;(y[i]>=x[j])&&j<10;j++) { if(y[i]==x[j]) sum++; } } printf("sum %d",sum); } אני לא המנתי מה זה אומר "מבחינה פונקציונלית!!!!!! הרצתי והבנתי מה הוא ערכו של sum אבל שוב וזה קורה לי כל הזמן שאני לא מבין את השאלה אם מישהו יכול להריץ על קומפיילר ולהסביר לי מי נגד מי כאן אני אשמח תודה

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  3. Started by AvlK,

    אני מצרף תמונה של התרגיל ושל הקומפיילר כשהוא מסמן את השורה הבעייתית (כנראה). הקוד: int main (void) { int num1,num2,num3,sum; sum = (1+(num1*2)+(num2*3)+(num3*4)); printf("please enter 3 numbers:"); scanf("%d%d%d",&num1,&num2,&num3); scanf("%d",∑); printf("| 1| 2| 3| 4|\n"); printf("| %d| %d| %d| %d|\n",(num1*1),(num1*2),(num1*3),(num1*4)); printf("| %d| %d| %d| %d|\n",(num2*1),(num2*2),(num2*3),(num2*4)); …

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  4. שלום לכולם! התחלתי ללמוד לבד MYSQL ו PHP. סתם בשביל ללמוד אני בונה אתר ואני רוצה שהתוכן שלו יוצג רק למשתמשים רשומים. הרשימה של המשתמשים תהיה בטבלה בבסיס בנתונים. השאלה שלי היא, כדי שמשתמש יוכל להיכנס לחשבון שלו, הוא צריך גישה לבסיס נתונים, אז איך אני אמור להגדיר כל דף PHP? עם כניסה של ROOT לבסיס נתונים ואז לבצע בדיקה של שם המשתמש והססמא? ככה אמורים לעשות את זה? זה בטוח? הכוונה שלי היא שבכל עמוד אני צריך לשים את הקטע קוד הבא למשל?: <?php $user="root"; $host="localhost"; $password=12345"; $database="test"; $connection = mysql_connect($host,$user,$password); $db = mysql_select_db($database, $connection); ?> ואז אני מבצע את האימות של השם משתמש והססמא? תודה לעונים.

    • 7 תגובות
    • 901 צפיות
  5. Started by yahalom,

    היי מישהו יכול לעזור לי עם הדוגמה הזו ? http://www.forum.nokia.com/info/sw.nokia.com/id/85b9d2ee-83f1-4c7b-8e71-0b1e35d0c1e9/PC_Connectivity_over_BT_in_Java_Apps_with_Example_v1_0_en.zip.html זה צאט בין J2ME ל JAVA APP לא ברור לי למה אבל כשאני מריץ את הדוגמה הנתונים לא עוברים מהפאלפון N6500 לאפליקציה משהו יכול לעזור לי ? זה מאוד חושב/דחוף .... לי תודה !!!

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  6. Started by cold fire,

    אני בונה כרגע אתר ברצוני לחבר אותו עם מסד נתונים מסוג Access חברתי את הדף ASP עם מסד הנתונים, בדקתי כל מיני ויראציות של משפטי Insert ואף אחד מהם לא עובד ואנני יודע למה (הטעות היא כשאני עושה exequte לSQL)

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  7. Started by skywalker13,

    שלום. נתנו לי לעשות את התרגיל הבא: " בנה את משחק הזיכרון לפי הכללים הבאים: א. מטרת המשחק לגלות את כל זוגות התמונות ב. במשחק 6 תמונות (3 זוגות זהים). ג. המשחק מיועד לשחקן אחד. ד. התמונות מסודרות ב-3 שורות. בכל שורה 2 תמונות. ה. מיקום של כל תמונה. ו. התמונה מוצגות כלפי מטה. ז. יש לבחור שתי תמונות אחת אחרי השנייה. ח. אם שתי התמונות זהות, אז המשחק ממשיך לגילוי הזוג הבא. ט. אם התמונות אינן זהות, אז המשחק ממשיך לגילוי הזוג הבא. י. המשחק מסתיים כשהמשתמש מגלה את כל הזוגות. " זהו זה מה שאני צריך לעשות ב-java script אז כעיקרון די ברור לי אבל יש לי כמה דברים לא מובנים פה. אז אני מתכוון לעשות את זה בטבלה. שברגע שאני לוחץ על אחד התאים התמונה שם משתנה נגיד מהכתובת "תמונה מס'…

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  8. הבעיה שלי היא כזאת אני יצרתי אתר שמתממשק ל DATABASE ברגע שהמשתמש נכנס יש שדה CONNECT ב DATABASE שמתעדכן ל1 אני רוצה שברגע שאני סוגר את ה EXPLORER או שאני עובד לדף אחר לגמרי כגון GOOGLE אני רוצה שהשדה הזה יתעדכן אוטומטי ל 0 כך שאפילו אם המשתמש ינסה לחזור לדף יופיע לו דף הכניסה

  9. Started by djzander,

    יש אפשרות לעשות סאוונדים פשוטים כמו של מריו , בC# ?

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  10. שלום. אני מחפש סקריפט שאחרי מספר שניות עובר לעמוד אחר אוטומטית. אם אפשר שהוא יעבור לעמוד אחר בתוך תוכנה של אתר אז זה יהיה מצוין (בתוך תוכנת: publication) תודה.

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  11. למשל יש לי FILE *fp ו- FILE זו רשומה, נאמר לי שאחד השדות שלה מכיל את שם הקובץ, איזה שדה זה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 900 צפיות
  12. Started by nir007,

    איפה אפשר לילמוד את זה חוץ מאוניברסיטה ומכללה? וכמה שכר אני מרוויח אם אני יודע רק MCSA?

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  13. Started by אשר2000,

    בספר ד"ר דוט נט www.drdotnet.com יש דוגמה של בניית יישום שמעביר מסרים בין יישומים הוא דורש הבנה ב delegate למישהו יש חומר בנושא

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  14. Started by eido300,

    לכל מי שרוצה תרגילים ל#c הנה קישור לאתר עם תרגילים/פרוייקטים ל#c. האתר באנגלית ואין בו תשובות אבל יש המון (125) תרגילים/פרוייקטים בכל הרמות, למי שרוצה לתרגל זה שווה בדיקה. בהצלחה.

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  15. Started by idofr,

    שלום לכולם, אף פעם לא הצלחתי באמת להבין את כל עיניין ה.htaccess ולכן אני קצת אבוד עם זה. מה שאני מחפש זה כלל שיהפוך לי כתובת מהצורה הזאת storenew/index.php/index/product/112 לזה storenew/product/112 תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 900 צפיות
  16. אני חדש ב php ומשווע לעזרה (יצירת cookie) הבעיה התורנית שלי הינה: אני עובד על פלטפורמת winxp, שרת web iis ברצוני לקבל באמצעות form פרטי משתמש, נניח, שם פרטי ושם משפחה. יצרתי form בקוד הבא: <html> <head> <body> <form action="cgi-bin/myform.php" method="POST"> Name: <input type="text" name="MYName"/> Age: <input type="text" name="myAge"/> <input type="submit" name="mysubmit"/> </form> </body> </html> עכשיו אני רוצה ליצור cookie אשר יכיל את המשתנים myName, ו myAge. ישנו מישהו היכול ומוכן להראות לי קוד php אשר משתמש בנתוני ה form שכתבתי לעיל , שומר אותם ב cookie ומציגם כל אי…

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  17. Started by orninyo,

    שלום יצרתי סידרה של כפתורים בפלאש אשר מסודרים בצורה מסויימת ויוצרים לדוגמא צורת מעגל. איך אפשר להכניס אותם לhtml בתור פקודת button בטופס form כך שהעיצוב (המעגל) ישאר כמו שהוא ? האם יש שיטה מסויימת לשמור על המיקום שנשמר לכל כפתור בעת העיצוב בפלאש? והאם הכפתור ישמור על אפקט הלחיצה שיצרתי לו בפלאש ? תודה.

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  18. Started by vmatan,

    שלום, ברצוני ליצור ScrollBar (פס גלילה) שיהיה מיושר לימין, אך ללא TextArea. הכיצד? תודה מראש, מתן

    • 9 תגובות
    • 900 צפיות
  19. Started by J0n1,

    עד שאני אקבל את העותק של הVS2003+2005 אני מחפש קומפיילר מומלץ ופשוט, משהו קל שרק יתן לי להריץ פקודות פשוטות של C# (רק התחלתי ללמוד) תודה!

    • 3 תגובות
    • 900 צפיות
  20. Started by KOSTORADOS,

    למישהו יש קישור להורדת FRONTPAGE מעל 2003?!...ניסיתי באימיול ובאתר דאונלאוד ולא הולך לי..... :-[

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  21. Started by edeNF,

    שלום יש לי קוד של כפתור בדף html: <FORM name="resetip" method="post" ACTION="/management/link_summary.html/resetip"> <INPUT type="hidden" name="authcode" / VALUE="80Kzh11GbBpc+YtHigFQRA=="> <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> <td><img src="../images/1pixel.gif" alt="" width="50" height="3" border="0" /></td> <td><img src="../images/1pixel.gif" alt="" width="4" height="3" border="0" /></td> <td><img src="../images/1pixel.gif" alt="" width="1" height="3" border="0" /></td> </tr> <tr> <td>…

    • 8 תגובות
    • 899 צפיות
  22. Started by MATTAN,

    היי מה המצב יש לי בעיה בקוד אבל אני לא יודע מה היא הינה הקוד #include <stdio.h> void main() { int a,b,c; printf("enter the number (1)enter number bigger then 10: \n"); scanf("%d",&a); printf("enter the number (2)enter number bigger then 20: \n"); scanf("%d",&b); printf("enter the number (3)enter number bigger then 30: \n"); scanf("%d",&c); if (a <= 10 ) break; while (b >= 20 ){ printf("the number is: %d" ,b); continue; } printf("the number is : %d" ,c); }

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  23. Started by Bsx,

    ככה: mov ecx, dword [ebp+8] ; Get argument (pointer to string) mov edx, LC1 code: mov byte [edx], byte [ecx כשאני עושה את השורה מעל אני מקבל] invalid combination of opcode and operands בסה"כ מה שאני רוצה לעשות זה לקחת את התו שנמצא ב ecx ושים אותו ב edx איך אני עושה זאת ? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  24. Started by Aviv C,

    מישהו יודע איך שולחים אימייל ב- ASP? אני יודע שצריך איזשהו אובייקט CDO נכון?

    • 9 תגובות
    • 899 צפיות
  25. Started by bdoron,

    לא מובן לי הנושא הזה בכלל, אשמח להסבר

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות

דיונים חדשים בפורומים