תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, לפני מספר חודשים כתבתי לכם (בפורום אחר באתר) על הרצון שלי להקים אתר אינטרנט שיעסוק בתחומי המולטימדיה השונים. בהודעה הקרובה אעדכן אתכם על ההתפתחויות השונות וכמובן אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. האתר שאני רוצה להקים יעסוק בתחומי המולטימדיה, התוכן יהיה בעיקר טקסט לצד תמונות וסרטים במינון מסוים. בשלבים אלה של הפרויקט אני הגעתי למצב שבו אני צריך למצוא שרת (ככל הנראה ייעודי) שיעזור לי לארח את התכנים הרבים (פרטים על כך בהמשך), וכמובן להרכיב מסד נתונים (SQL), מאחר ואין לי ידע בתיכנות כלשהו. אומנם כתבתי מה אני רוצה במסד הנתונים. בנוסף מאחר ואין לי ידע בפוטושופ והאתר יצריך שימוש והתאמה של תמונות לטקסטים מאחר ואני מקבל אותן ברזולוציה גבוהה מאוד שלא בדיוק מתאימה לאתר (לאחר הת…
-
- 4 תגובות
- 910 צפיות
-
-
היי, קיבלתי תרגיל מהעבודה להבין מה הסיסמה , זה קובץ offline כזה שרשום רק השדה של הסיסמה ללא יוזר. אשמח לקבל עזרה לפי מה שהצלחתי להבין צריך להחליף את האותיות a-f ב-% אבל זה לא עובד אשמח אם תוכלו לסייע תודה גיל
-
- 1 תגובה
- 910 צפיות
-
-
שלום, אני לומד כעת י"ג כטכנאי אלקטרוניקה. אני צריך את הפתרונות של הבחינות החיצוניות אם מישהו מכיר באיזה מקום עושים אותם. וגם חומר על שפת c+שפת האסמבלר לפי הרכיב 8051 ולא 8086. אני מודה כול כך למי שיעזור.
-
- 3 תגובות
- 910 צפיות
-
-
שלומות ישלי אתר שיושב על שרת, משתמשים נכנסים אליו דרך HTTP (IIS6) עם אוטנטיקציה של ווינדוס. עכשיו, לכל המשתמשים נתתי ססמה ראשונית. הם מתבקשים לשנותה בכניסה ראשונה. היות והכניסה דרך HTTP, האופציה לא מופיעה להם. הכוונה לכתוב משהו שיבדוק אחרי הכניסה, אם הססמה שונתה כבר, ואם לא אז להעלות דף לשינוי ססמה. כתבתי משהו בC# שאמור לעשות אתזה בעזרת Active Directory אבל אז נאמר לי לעשות אתזה בלעדיו. מישהו מכיר דרך כזו? נ.ב- אל תתיחסו לקטע שאני בודקת את הססמה, זה ישונה לבדיקת הפרמטר אם הססמה פגה תוקף.. תודה לכל המסייעים [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 910 צפיות
-
-
יש לי מערכת ווינדוס אקספי פרופשינויל באנגלית התקנתי את העברית אבל אני רואה ג'יבריש במקום עברית מה עליי לעשות? Turbo C++ Version 3.0 זה המהדר שלי..
-
- 0 תגובות
- 910 צפיות
-
-
אני חדשה בשפה הזו וצריכה לכתוב בה קומפיילר. אם מישהו התנסה בשפה אני ממש אשמח לתקשר איתו. (ניסיתי לעבוד לפי האינטרנט אבל הייתי מעוניינת לשאול שאלות ספציפיות, אם מישהו נתקל בבעיות שבהן נתקלתי). כל מידע יעזור!
-
- 0 תגובות
- 910 צפיות
-
-
הפונקציה הנ"ל מקבלת 2 ערכים מסוג LPCWSTR, השאלות שלי הן: 1. מה בדיוק אומר כל משתנה שהיא מקבלת? 2. וכיצד אני מייצר LPCWSTR מ-string קיים? 3. הערך המוחזר הוא מסוג HWND, מה זה אומר? דוגמת קוד: HWND hwnd = FindWindow("Class Name","Window Name"); תודה מראש, כל עזרה תתקבל בברכה.
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
יש לי סטרינג מוצפן אבל אני לא יודע מהי שיטת ההצפנה, יש דרך לדעת ע"פ הסטרינג לדעת מהי שיטת ההצפנה ?
-
- 5 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אני עושה תוכנה שהמטרה שלה זה שחברה תרשם בה ואחרי זה אתה גם נרשם בתוך הדף שהחברה קבלה שם וסיסמה אתה מתחבר בתור עובד השאלה שלי היא הכזאת... מה דעתכם על נושא הlogin? זה ניראה לי קצת מסורבל שבדף הראשי יהיה לי לוגין לחברה .. ואחרי זה מתוך הדף של החברה יהיה גם לוגין לעובד מה אתם ממליצים? לעשות דף לוגין שאולי יכיל 4 פרמטרים? שם חברה סיסמה חברה שם עובד וסיסמת עובד? ניראה לי גם דפוק... המטרה שלי היא שעובד יגיע ללוגין, התחבר עם סיסמה ומספר ID ויתחבר כמובן שלפני זה בתוך החברה יעשו לו הרשמה לאתר אבל עדיין יכול להיות 2 חברות שיתנו לעובד מסויים אותו ID ואותו סיסמה
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
איך אני עושה בJAVASCRIPT כשאני לוחץ על כפתור יופיע טבלה??? לפני לא יראו את הטבלה וכשאני ילחץ על כפתור אז תופיע הטבלה
-
- 8 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אני מתחזק כמה אתרים, כל אחד מהם על דומיין משל עצמו. עד היום עבדתי עם dream weaver והקונפיגורציה של שרת ה-WEB היתה כך שכל אתר ישב על תיקיה משל עצמו, ולכל תיקיה כזו היה Virtual host עם PORT עצמאי, ככה שלמשל בשביל לגלוש לגירסה המקומית של אתר מסויים הייתי מקליד http://localhost:81 ולאתר אחר הייתי מקליד http://localhost:82 עד כאן הכל עבד מצויין. לפני כמה זמן התחלתי לעבוד עם Eclipse, ושם האינטגרציה מול שרת הבדיקות היא אחרת. באקליפס עד כמה שהצלחתי למצוא, אין אפשרות שכל פרוייקט ישוגר עם PORT אחר (ה-DW יודע לעשות את זה) ונאלצתי להגדיר VIRTUAL HOST ככה שה-DOCUMENT ROOT הוא תמיד השורש של ה-WORKSPACE, והאקליפס מצרף את שם הספריה שמחזיקה את הקובץ שאני עובד עליו באותו רגע. למשל http://l…
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
מישהו כאן מכיר אתר טוב המכיל מדריכים לספריה SDL? הייתי רוצה ללמוד לתכנת איתה (בעיקר בגלל עניין הפורטביליות) אבל הדוקומנטציה הקיימת שראיתי באתר הרשמי היא reference ולא ממש מדריך. תודה :-)
-
- 0 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אם אתם בעד תגידו I ואני כבר אעלה אותו... חשובה לי החות דעת...(מין תחרות של הקבוצה שלי(3 ילדים) עם ילד שחצן ביותר). לחטטנים שביניכם זה פרוייקט גמר של אל"צ שנה א'.(תנו מזל טוב שנה ב' שנה הבאה...)
-
- 6 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום לכולם. תיכנות בשבילי בזמן האחרון מתחיל להפוך מסתם לפתוח IDE ולכתוב קוד לפיתוח הרעיון מהרגע שהוא נוצר ועד הרגע שאני מתחיל לכתוב קוד. עד היום הייתי מוותר על התהליך אבל עד כמה שידוע לי התהליך הזה מהווה חלק עצום (יותר מ 50% נראה לי) מכלל ההצלחה של הפרוייקט. אשמח לדעת איזה גילגולים עובר הרעיון מהרגע שהוא נוצר, אם זה מסמכי desing, אם זה דיאגראות UML, דיאגראמות עיגולים וקווים, בקיצור כל מה שצריך בשביל שאני אוכל להציג את זה לאדם אחר והוא יבין מה זה ואיך זה אמור להיראות הן מבחינת UI, פונקציאונליות ומבחינת קוד הכל קיצור. תודה רבה מראש!
-
- 5 תגובות
- 909 צפיות
-
-
-
שלום חברים אני עובד על פרוייקט חדש של טמפלייטים פלאש - אתרי פייסבוק ראו דוגמא: http://www.facebook.com/computersfix אלה אתרי CMS שניתן לערוך אותם עם XML לכן אני מחפש עורך טוב רצוי חינמי ניסיתי עם ויזואל סטודיו והסתבכתי תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום, יש לי קובץ MOV שהוא לא סרט אלא תמונת פנורמה שאפשר להזיז עם העכבר ואני רוצה להעלות אותה לבלוג בבלוגר איך אני יכול לעשות את זה? זאת אומרת איפה אני יכול לאחסן את הקובץ בחינם ואיך אני מציב אותו באתר... יש לי חשבון חינמי בfile factory והקובץ שם וחיפשתי דוגמאות לאיך הסינטקס של זה אמור להיות ואני לא מצליח בכל זאת הוא תמיד מציג לי את האייקון של קוויקטיים עם סימן שאלה עליו מה שמעלה שאלה אם האיחסון שבחרתי לא מתאים לזה או שאני לא שותל אותו נכון באתר? מה שעשיתי זה לקחתי את השורה הזאת <quote> <embed src="http://www.computerhope.com/issues/ibm-linux.mov" Pluginspage="http://www.apple.com/quicktime/" width="320" height="250" CONTROLLER="true" LOOP="false" AUTOPLAY="…
-
- 2 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום רב, אני כרגע משרת בצבא, ולצערי זמני מאוד מוגבל משום שאני חוזר הבייתה רק בסופי שבוע (חמשושים). אני מאוד מעוניין להתעמק בתכנות (C,C++, ושאר השפות). אני מנסה ללמוד את שפת C באופן עצמאי כרגע דרך הספר "המדריך השלם לשפת C" של הוצאת הוד עמי, מהדורה חמישית. בנוסף, הורדתי מדריכים מהאינטרנט כדי לחזק מידע שלא מובן לי בספר. אמנם יש התקדמות, אבל אני מרגיש שזה פשוט לא מספיק. אני מבין את ההסברים מצד אחד, ומצד שני מתקשה בתרגילים המעשיים. מאוד מפריעה לי העובדה שאין הסברים מפורטים לכל משימה שמבקשים ממני לבצע. הגעתי למסקנה שעדיף לי ללמוד בקורס בצורה מסודרת (תקנו אותי אם אני טועה). המוקש-קורס תכנות רציני שמתאים למתחילים ומועבר בסופי שבוע. אשמח מאוד אם תמליצו לי על קורס באזור המרכז. אם…
-
- 2 תגובות
- 908 צפיות
-
-
התוכנית זורקת שגיאות שחסרים קבצים ושאר ירקות.. התוכנית משתמשת בדוחות (Data Reports) בשימוש עם Data Environment. התוכנית משתמשת במסד נתונים על בסיס ACCESS מה אפשר כדיי לפתור את הבעייה? תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 908 צפיות
-
-
לכל עזרה שתוצע - תודה מראש! שאלתי היא: האם ב-VB6 יש קומפוננטה מובנית עבור שמירת תמונות בפורמטים שונים (bmp,jpeg וכו'). כלומר - כשאני שומר קובץ bmp כ-gif למשל ע"י App.path & strFileName & ".gif" התמונה לא באמת מקומפרסת לפורמט הרצויף אלא רק נשמרת עם סיומת הקובץ שרציתי. ידוע לי שב- .NET יש קומפוננטה שכזו, אולם אני צריך את זה עבור VB6.
-
- 1 תגובה
- 908 צפיות
-
-
איך אני יכול לפרק תו מתוך מחרוזת ולהכניס אותו בתוך משתנה מסוג CHAR? הפונקציה COPY מחזירה ערך מסוג STRING בלבד גם אם ביקשתי לחתוך רק תו אחד , ואני מעונין שהתו הזה ישמר כ CHAR . איך אפשר לעשות את זה והאם זה אפשרי ?
-
- 10 תגובות
- 908 צפיות
-
-
יש לי מערך של מחרוזות ב-JavaScript, ואני צריך להמיר אותו למחרוזת בודדת עם תווי מפריד ספציפיים בין האלמנטים. הנה מערך לדוגמה: let myArray = ["apple", "banana", "cherry", "date"]; אני רוצה להמיר את המערך הזה למחרוזת אחת עם פסיק ורווח (", ") בין כל אלמנט. הפלט הרצוי אמור להיראות כך: "apple, banana, cherry, date" אנא שלח לי את קוד ה-JavaScript שאני צריך כדי לבצע המרה זו. אם ברצוני להשתמש בתו או בתווים שונים בין רכיבי המערך, כיצד אוכל לשנות את המפריד? חיפשתי פתרון על ידי ביקור במקורות רבים כמו Scaler, אך לא הצלחתי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אני צריך אתרים שמספקים כל מיני אתגרים בתכנות לשפת פסקל. אם יהיו גם תשובות אפשריות זה יהיה ענק. הרמה לא ממש משנה, הכל הולך. תודה :-*
-
- 2 תגובות
- 908 צפיות
-
-
ברצוני לדעת מה השיטה הטובה ביותר לאסוף מידע ממשתמש. אני יודע איך ליצור את הטופס אבל איך אני מאחסן את המידע? האם צריך להתשמש ב-ASP, PHP או javascript? אשמח לקבל עזרה.
-
- 1 תגובה
- 908 צפיות
-
-
אני בונה אתר, ואני צריך שבזמן מעבר עכבר על טקסט מסוים יקפוץ לי בלון כזה (כמו גוגל קלנדר או משהו בסיגנון) ויהיו רשומים בו פרטים. את הפרטים אני בונה צריך להוציא מDB. אם זה משנה אז MSSQL. כרגע האתר נבנה מASP.NET, יש דרך לעשות את זה לעבור לג'אווה סקירפט או אג'אקס? אם אין, אז איך אני עובד עם JAVASCRIPT או AJAX עם DB?
-
- 3 תגובות
- 908 צפיות
-


