תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום אני לא ממש מצליח להבין איך משתמשים בassert אני רוצה להקצות עובדה כזו: human_color(red) או human_color(blue) עשיתי דבר כזה: set_p_c(red):- assert(human_color(red)). set_p_c(blue):- assert(human_color(blue)). אני קורא לאחת מהפונקציות האלה במהלך הריצה של פונקציה אחרת אני יוצר חלון דיאלוג עם כפתורים בעזרת send_list לחיצה על הכפתורים קוראת לאחת מהפונקציות הנ"ל לחלון קוראים Hand אז אחרי שיצרתי את החלון אני עושה send(Hand,open) שיפתח את החלון אחרי זה אני עושה פסיק, ואז מגיעה הבעייה human_color(PC), writeln(PC). הוא חושב שhuman_color זה פונקציה ואומר שהיא לא מוגדרת מה שאני צריך לעשות זה ככה: יש 2 ידיים (שמאל וימין כמובן), באחת מהן יש כלי משחק כחול ובאחת אדום - השחקן…
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לבנות מנוע חיפוש לאתר שלי אני לא רוצהלהשתמש בשירות כמו גוגל שיעשה את זה בשבילי אז מה אני צריך ללמוד ואיזה ספר\את אינטרנט אתם יכולים להמליץ לי עליו? תודה רבה מראש לכל העונים...
-
- 6 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שלום לכולם אני בטוח במאה אחוס שיש סוקטים ב C++ מישהו יכול לספר לי על זה לא מצאתי חומר על זה אני עובד עם המהדר devc++\ תודה
-
- 3 תגובות
- 921 צפיות
-
-
יש לי דף HTML שדרכו אני מחפש שם משפחה שנמצא במסד הנתונים זה קוד דף ה-ASP: <html> <body background="images\850.gif" dir="rtl"> <% fname=Request.Form("familyname") sq="select * from personal_data where sname='"&"fname"&"' path=server.mappath("data/db1.mdb") set con= Server.createobject("ADODB.Connection") con.open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;data source=" &path set R= con.Execute (sq) Response.write "<body dir=rtl>" Response.write "<br>רשימת שמות משפחה" Response.write "<table> <tr>" Response.write "<td> שם משפחה </td>" Response.write "</tr>" do until R.eof Response.write "<tr><td>…
-
- 7 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שלום, אני מריץ חיפוש באתר כלשהו והוא מציג לי את הנתונים כאשר בכל עמוד יש עשר רשומות. הקוד שמופיע הוא הבא: NameSearch.asp?p=2&FirstName=&LastName=T ולכן הוא מציג לי רק שמות משפחה שיש בהם את האות T. האם יש אפשרות שהוא יציג את כל הרשומות, והאם יש אפשרות שכולן יהיו העמוד אחד? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 921 צפיות
-
-
יש לי בעיה עכשיו כשהגעתי בפרויקט שלי לשלב האינטרנט... יש לי יותר מידי פרמטרים להעביר בין הצדדים שSTRING אחד יספיק בשבילהם... אז חשבתי על רעיון למה לא לשלוח כבר את כל המחלקות שאני צריך (נגיד לכל הקלינטים שלי אני כל פעם ישלח את הלוח וכל השחקנים). אני מודע שזה די גדול ולהעתיק אותם כל פעם גם דורש זמן, פשוט לא חשבתי על משהו יותר טוב מבלי לעשות שינוי מסיבי של כל הפרוייקט, בנוסף לקטע של הזמן שנשאר לי רק שבוע. בכל אופן עיניין אותי איך אני יכול לשלוח מחלקות שאני יצרתי ברשת.. תודה.
-
- 3 תגובות
- 921 צפיות
-
-
היי, אני צריך לכתוב תוכנה שתמיר לי מידע מפרוטוקול RS232 לפרוטוקול ETHERNET.. המידע מעובד במעבד RABBIT שעובד עם התוכנה DAINAMIC C.. אני צריך עזרה, כיוון של התחלה.. מישהו יכול לעזור לי? או להפנות אותי לפורום אחר יותר ספציפי שמתעסק עם זה? אני דיי חדש בתחום הפרומים.. תודה רבה!!! ;D
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש דרך איך למקם אובייקטים כמו לחצנים, תיבות טקסט, כותרות וכו' על חלון מסוג JFRAME ב-JAVASWING על פי רצוני בלבד. אני סטודנט ולמדתי את השפה רק בסמסטר האחרון, ובקורס הראו לנו בעיקר את מנהל הפריסה FlowLayout אשר ממקם ומסדר בצורה אופקית את האובייקטים ורק כאשר נגמר המקום בשורה, אז הוא עובר לשורה הבאה. מצאתי באינטרנט את המתודה .setLocation(x, y) אך היא עובדת רק על ה-JFRAME ולא על האובייקטים שבתוכו. אשמח אם תוכלו להדריך אותי איך למקם את האובייקטים בצורה נוחה ואמינה יותר. חיים
-
שלום, יש לי בעיה עם הפונקציה uigetfile ב- Matlab R2007b אני כותב: a=uigetfile('*.txt','title','c:\nvidia\') ומקבל: ??? Java exception occurred: java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: Array index out of range: 5 at java.util.Vector.get(Unknown Source) at javax.swing.plaf.basic.BasicDirectoryModel.getElementAt(Unknown Source) at javax.swing.plaf.basic.BasicListUI.updateLayoutState(Unknown Source) at javax.swing.plaf.basic.BasicListUI.maybeUpdateLayoutState(Unknown Source) at javax.swing.plaf.basic.BasicListUI.getCellBounds(Unknown Source) at javax.swing.JList.getCellBounds(Unknown Source) at javax.swing.JList.ensureIndexIsVisible(Unknown Source) …
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
כאשר אני מקמפל בקומפיילר של מיקרוסופט תוכנית ואח"כ הולך לתיקייה Debug שהוא יצר ודרכה מפעיל את התוכנית היא עושה בעיות, אך כאשר אני מפעיל אותה דרך הקומפיילר היא עובדת מצויין. מה ניתן לעשות? בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום לכולם, ניסיתי לבצע את הקוד של File Upload ב PHP לפי המדריך הזה: העלאת קבצים לשרת http://www.webmaster.org.il/article.asp?id=181 עשיתי הכל לפי ההוראות ו: -הקובץ לא עולה -אין פלט מ: print $file1 // ידפיס את הקובץ הזמני של input file1 print $file1_name // יחזיר את השם של הקובץ print $file1_size // יחזיר את גודל הקובץ בבתים print $file1_type // מחזיר סוג הקובץ אני משתמש ב PHP DESIGNER ובערכה WAMP 5 תודה רבה מראש!
-
- 1 תגובה
- 920 צפיות
-
-
http://www.csit.org.il/YOD_GML_DLD/Final_tests/S3/770072B.htm איך פותרים את התרגיל האחרון? מס 10. אני לא מצליח אותו..
-
- 1 תגובה
- 920 צפיות
-
-
יש לי את הקוד הפשוט הבא : hobbit(sam). hairy_feet(bilbo). loves_food(frodo). hairy_toes(frodo). hobbit(X) :- hairy_feet(X), loves_food(X). hairy_feet(X) :- hairy_toes(X) עכשיו אני רוצה להבין בבקשה את התהליך שמתבצע בכל אחד מהשאילתות הבאות בבקשה: hobbit(bilbo) hobbit(sam) hobbit(frodo) hobbit(X) תודה רבה..
-
- 3 תגובות
- 920 צפיות
-
-
דחוףף מישהוו
-
- 1 תגובה
- 920 צפיות
- 1 follower
-
-
שלםו אני רוצה לבנות תוכנה די פשוטה בaccess התוכנה תיהיה שיש מספר מכוניות, צריך לבחור מכונית 1 ולסמן את המקומות שהמכונית הולכת להיות בהן בשעות ותאריכים מסויומים. אחרי כל בחירה מוסיפים את הבחירה למסד נתונים ואפשר להוסיף בחירות למכוניות אחרות בתאריכים שונים. בסופו של דבר התוכנה צריכה להגיד לך אם יש התנגשויות בין מכוניות (יכול להיות בשעת ההוספה) ולהציג "מפה" של המכוניות באזורים השונים כל חצי שעה במהלך ימים שהמשמש בוחר. נראה לי access יהיה די פשוט, פשוט אני לא יודע איך לתכנת את שם, אני יודע להקים מסדר נתונים ולעצב לו GUI. אז אם אפשר מספר אתרים שיעזרו לי עם זה ואם יש שפה אחרת שלדעתכם יהיה יותר קל לבנות איתה, גם קישורים לאתרים של שפה זו תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 920 צפיות
-
-
שלום, יש לי מספר מחלקות המשתמשות בפונקצייה gotoxy. איפה אני צריך להגדיר אותה כדי שכולן יוכלו להשתמש בה ואני לא אקבל שגיאת קומפילצייה בגלל הכרזה חוזרת על אותה פונקציה? יש לציין שבין המחלקות אין שום קשר מלבד העובדה ששתיהן משמשות את אותו קובץ הרצה. תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 920 צפיות
-
-
היי חברים , התקנתי cubase במחשב שלא הצליח לעמוד בעומס וקרס. קניתי מחשב חדש בו הקיובייס כבר מותקן אבל אי אפשר להפעילו כי הרשיון הוא חד פעמי. אז פניתי לסטיינברג ,החברה שמכרה לי את התוכנה. הם ביקשו ממני להתקין מחדש את קיובייס. וכאן אני שואלת שאלה, האם אני צריכה למחוק את ההתקנה הקודמת של קיובייס? ואם כן כיצד אני מווןדאת שמחקתי הכול. לדעתי התיקים של תוכנה מפוזרים בכמה דרייברים? יום נעים
-
- 1 תגובה
- 920 צפיות
-
-
התרגיל הוא ככה: ישנן חמש משקולות, כאשר לכל משקולת יש משקל ומחיר. אם המשקל גבוה, זה לא אומר בהכרח שהמחיר גבוה. כלומר ייתכן שמשקולת של 2 ק"ג תעלה 10 ש"ח ומשקולת של 8 ק"ג תעלה 4 ש"ח. בנוסף יש תיק אשר מסוגל לסחוב מקסימום 15 ק"ג. כלומר הוא יכול להכיל משקל השווה ל-15 ק"ג או קטן ממנו. עליך לכתוב פונקציה המקבלת כפרמטרים שני מערכים של משקלים ומחירים ואת גודל המערכים. (prices מותאם למשקולת שמשקלה weights). על הפונקציה להחזיר את המחיר המקסימלי של משקולות שניתן לסחוב בתיק. דוגמא להצהרה של הפונקציה ב-C++: int MaxPrice(int weights[], int prices[], int arr_length) ניתן לפתור את זה ברקורסיה. אתם מוזמנים לנסות לפתור (אני מתעניין ברעיונות שונים לפיתרון, אין צורך במימוש)
-
- 3 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום, בניתי פונקציה שמוצאת את כל המספרים הראשוניים עד המספר שאתה כותב לו (לפי הנפה של ארטוספן), אבל יש לי בעיה בשימוש בפונקציית free(); #include <stdio.h> #include <math.h> #include <stdlib.h> void main() { int i,j=0; int *a; double s,prime; printf("Enter a prime number: "); flushall(); scanf("%lf",′); a=(int *)malloc((int) (prime-1)); for(i=1;i<prime;i++) a[i]=i; s=sqrt(prime); printf("The prime numbers till %.0f are: ",prime); for(i=2;i<s;i++) { for(j=2;j<prime;j++) if(j%i==0) a[j]=-1; } for(i=2;i<prime;i++) if(a[i]!=-1) printf("%d ",a[i]); printf("\n"); free(a); } השגיאה: כל פעם שאני מ…
-
- 4 תגובות
- 920 צפיות
-
-
היי, אני מעוניין ללמוד תכנות במחשבים (שפות תכנות, כתיבת תוכנות וכל הדברים האלה) מהיסוד דרך הרשת. האם מישהו מכיר אתר מסויים המלמד כל שפה בצעדים "של מתחילים"?
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-
-
ניסיתי להציג message box והמהדר כתב לי Cannot assign to 'Show' because it is a 'method group' חיפשתי על זה קצת באינטרנט ולא מצאתי שום דבר מועיל, אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה הוא רוצה. תודה.
-
- 6 תגובות
- 920 צפיות
-
-
יש לי פונקציה ב PHP שבודקת אם יש משתמש רשום באותו השם בטבלה. היא בודקת בשני אופנים לפי משתנה שאני מקבל. בעקרון בפונקציה עצמה לא אמורה ליהיות בעיה, אבל משום מה שאילתת הSQL לא מתבצעת... (זה נכנס לחלק של ה die) יש לי באותו הדף שאילתא נוספת שדווקא כן מתבצעת (הכנסה לטבלה). אם יש מישהו שיכול להאיר את עיני בנוגע לבעיה כאן אני אשמח... כנראה זה הלילה ללא שינה שדפק לי את המוח שאני לא מצליח פתאום להריץ שאילתא פשוטה כזאת function searchUser($uname, $pass, $meth) { $query = "SELECT * FROM users"; $result = mysql_query($query, $db_link) or die(mysql_error() . '<br /> '. $uname.' '. $pass .' '. $meth .'<br />cannot select from database'); while($row = mysql_f…
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום, יש בידי מערכת php הנקראת koobi למי שמכיר האתר שלי הוא www.goodshoes.sweb.co.il/new אם תכנסו לאתר ללשונית about us תוכלו לראות בצד שמאל של האתר מן תפריט navigation כזה בשם common שאותו אני מעוניין לערוך רק אין לי מושג איך יש בידי ftp עם כל קבצי ה php רק אני לא יודע מה source של התפריט הזה איך אני יכול להגיע אליו מישהו יכול לעזור לי?
-
- 3 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שלום, מישהו יודע איך אני מוסיף את ה - VISUAL EDITOR ל - ECLIPSE? העתקתי את ה PLUG IN לתיקייה אבל אני עדיין לא רואה שום שינוי ב - ECLIPSE. תודה
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-
-
כתבתי תוכנית לביצוע פעולות חשבוניות #include <stdio.h> #include <conio.h> void main() { int num1,num2,sum,muel,diff; clrscr (); printf ("ender 2 numbers from integer\n"); scanf ("%d%d",& num1,& num2); sum=num2+num1; muel=num1*num2; diff=num2-num1; printf ("sum of my numbers %d\n",sum); printf ("muel of my numbers %d\n",muel); printf ("different of my numbers %d\n",diff); } חסר לי רק חילוק נראה שהשאר נכון אייך עושים חילוק ו האם זה כמו שהיה בפסקל עם DIV וMOD
-
- 4 תגובות
- 919 צפיות
-


