תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לבנות מסד נתונים מסויים שיהיה אפשר לחפש לפי תאריך ולהזין נתון ולראות את התוצאות לדוגמה, אם אני מזין תאריך ונתון, יוצא תוצאה שאני יוצר בסופו של דבר יש דבר כזה?? אם כן באיזה תוכנה??
-
למה כל פעם שאני מקמפל מטורבו פסקל 7 קבצים שיש בהם את השורה - uses crt; אז כשאני נכנס אליו הוא רושם לי runtime error או משהו כזה ויוצא??
-
- 3 תגובות
- 923 צפיות
-
-
שלום לכולם. לפני שאני שואל אני יסביר קצת על הרקע בשפות התוכנה שלי כדי שתוכלו לכוון אותי קצת יותר. יש לי ידע רחב ב- vb5/6 html,javscript,asp,php,sql וידע שטחי ב- c\c++ .net למיניהם ובשלל שפות (אבל שטחי) אני רוצה להתחיל להתמקד ב java רציתי לשאול תחילה על מה אתם ממליצים בתור התחלה. במה צריך להתמקד כדי שיהיה בסיס טוב . באיזה תוכנה כדאי לעבוד ומתי ? ואיזה עזרים יש . אני יותר מאשמח לכל מי שיעזור לי ושיהיה לנו לילה "בכיף"
-
- 5 תגובות
- 923 צפיות
-
-
אני רוצה לפתח תוכנה שמחפשת בגוגל Keyword מסויים ואז מנתחת את התוצאות לפי נוסחה. ככל הנראה כאפליקציית ASP.NET מה הן הדרכים היעילות שניתן לעשות את זה איתן ? איך בכלל ניגשים לכזה דבר ?
-
- 2 תגובות
- 923 צפיות
-
-
יש לי אתר ב ASP.NET, ואני מקבל שגיאת javascript. בדקתי את הקוד ונראה כי הוא מתייחס לקובץ הזה שחסר לי. מה זה הקובץ הזה ואיפה אני משיג אותו?
-
- 0 תגובות
- 923 צפיות
-
-
יש לי טבלה אחת של כל הדילים שיש.. יש בטבלה עמודה שמראה מספר. (מספר זה הוא הצוות דילים אליו הוא משתייך) יש לי טבלה שניה של טיסות.. ששם יש עמודה של הצוות דילים שנמצא על הטיסה.. איך אני מקשר את 2 הטבלאות? כרגע בטבלה1 המפתח ראשי הוא המספר צוות אליו הוא משתייך.. אבל יש בעיה כי במפתח ראשי אי אפשר להכניס אותו מספר מספר פעמים.. מה עושים? זה פרויקט בבית ספר.. 1 יח' מהבגרות
-
- 2 תגובות
- 923 צפיות
-
-
שלום אני פתחתי שרת http על המחשב. אני רוצה שאנשים יעלו אלי קבצים, עם התוכנה שלי(של השרת) אפשר להעלות אבל אני רוצה להכין אתר מסוגנן יותר שבו תיהיה האפשרות להעלות לי קבצים בצורה יפה ולא כמו האפשרות שנמצאת בתוכנה. (יש תמונה למטה של העלאה שנמצאת בשרת). אני ניסיתי ללחוץ קליק ימני (בתוך העמוד של השרת) ו "הצג מקור" וממנו העתקתי את הhtml לפרונט פייג. ניסיתי והוא באמת פותח לי את הסייר windoes על ידי לחיצה על "עיון"אבל שאני לוחץ על האפשרות האחרת "להעלות את הקבצים" הוא לא נותן לי להעלות אותם לשרת שלי. אני רוצה לדעת בבקשה איך אני מעביר את ה"עיון" ואת העלאה עצמה לאתר אחר שאני יעצב (בדומה לפלייפלייר וכו'). תודה ולהתראות. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 923 צפיות
-
-
אשמח לעזרה בשאלה ממבחן - האם הפתרון שעליו חשבתי הוא נכון ואופטימלי (מבחינת יעילות). נתון מערך באורך 2n - כאשר n תאים מכילים '0' ו-n תאים מכילים '1'. צריך לכתוב שיטה שתחזיר את מספר ההחלפות המינימלי שיביא מערך מסוג זה למערך מתחלף (010101...). לדוגמא: במידה והמערך הנתון הוא 00011011 אז מינימום ההחלפות שנדרש הוא 2 (במודגש - התאים המוחלפים): 00011011 00011011 כמובן שיכולות להיות אפשרויות נוספות לעשות זאת ב-2 צעדי החלפות, אבל זה לא משנה, מה שחשוב הוא המס' המינימלי. ההצעה לפתרון שלי היא: באמצעות לולאה אחת לסכום את הערכים במקומות הזוגיים, ובנפרד את הערכים במקומות האי זוגיים. ואז מינימום ההחלפות הוא למעשה הסכום הקטן מביניהם שאותו תחזיר השיטה. האם הפתרון שלי הוא נכון ויעיל (היעי…
-
- 5 תגובות
- 923 צפיות
-
-
-
אני פשוט לא מבין מה הפקודה הזו עושה... The aaa (ASCII adjust after addition) and daa (decimal adjust for addition) instructions support BCD arithmetic. Beyond this chapter, this text will not cover BCD or ASCII arithmetic since it is mainly for controller applications, not general purpose programming applications. BCD values are decimal integer coded in binary form with one decimal digit (0..9) per nibble. ASCII (numeric) values contain a single decimal digit per byte, the H.O. nibble of the byte should contain zero. The aaa and daa instructions modify the result of a binary addition to correct it for ASCII or decimal arithmetic. For example, to add two BCD values, you …
-
- 0 תגובות
- 922 צפיות
-
-
תוכנה שתראה לי מי חוסם אותי במסנג'ר,לא יודע אם זה אפשרי אבל תוכלו לנסות לעשות לי אחת כזאת? ממש תודה רבה רבה רבה רבה!!!!!!!!!!
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
כתבתי פרוייקט עם מחלקה אחת ותוכנית ראשית בnetbeans אני צריכה להשתמש בקלט מהמישתמש בתוכנית הראשית לפי מה שאני זוכרת מהביצפר, צריך לכתוב בתחילת התוכנית התוכנית:import java.util.*; ובתחילת הקוד עצמו: Scanner reader=new Scanner(System.in); (אני רוצה להשתמשת בפקודה reader.next) יש לי שגיאה בתוכנית הראשית בכל שורה שבה יש את הפקודה של הקלט.. למשל: x=reader.nextString (); אחרי קריאה על קלט באינטרנט, הוספתי static לשורה של הscanner, ואז הכל היה תקין מבחינת הקלט, אבל היו לי 2 שגיאות בשורה עצמה של הscanner יש למישהו מושג מה עושים עם השגיאות?[br]פורסם בתאריך: 24.01.2009 בשעה 21:16:03 שכחתי לציין שפקודות שקולטות ערכים מטיפוס int וdouble עובדות שם, ואין שם שגיאה לגביהןהשגיאה היא רק לגב…
-
- 4 תגובות
- 922 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת איך אני יכול לקבל את הindex של הבחירה מהComboBox. ניסיתי להשתמש בכל מיני פונקציות כמו: CBN_SELCHANGE וכו' אבל אף אחת לא נתנה לי את האינדקס של השורה. אני רוצה את זה כדי שאוכל לשייך בפונקציה מה קורה עבור כל בחירה. תודה רבה לכל מי שיעזור לי להבין איך עושים את זה!
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
עד עכשיו עבדתי עם DB אחרים וזה פעם ריאשונה שאני עובד עם MYSQL ואני עדין בשלבי למידה שלו. אני משתשמש ב MYSQL 5.1.33 עם מנוע INNODB גירסה 1 שמובנת ב DB. אז מהר מאד הבנתי שמשום מה ברירת המחדל שלו הוא AUTO COMMIT וצריך להשתמש ב SET AUTOCOMMIT = 0 בכדי לכתוב טרנזקציות. אחרי שהבנתי את זה רציתי לעשות שימוש ב SELECT FOR UPDATE בכדי לנעול שורה בטרנזקציה אחת כדי שהיא לא תפגע בטרנזקציה אחרת שרצה במקביל. דוגמא: טרנזקציה 1: SET AUTOCOMMIT = 0 SELECT * FROM X WERE Y=Z FOR UPDATE (בשלב הזה הרשומה צריכה להיות נעולה) טרנזקציה 2: SET AUTOCOMMIT = 0 SELECT * FROM X WERE Y=Z למרות שהשורה אמורה להיות נעולה אני מקבל תוצאה. הנעילה עבדה רק כאשר הוספתי 'FOR UPDATE' גם לשאילתא של הטרנזקציה השניה …
-
- 0 תגובות
- 922 צפיות
-
-
C# לא מצליח להבין מתי משתמשים בה , אם אפשר גם דוגמא או שניים להבנת הענין תודה.
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
שלום לכולם!! אני מתכנת בC ואני רוצה לדעת איך אני יכול למחוק את התכולה של קובץ מסויים נניח יש לי קובץ טקסט שכתוב בו משהו אז אני רוצה לעשות מה שbackspace עושה ולהעלים את מה שיש שם תודה רבה רבה לעוזרים!
-
- 7 תגובות
- 922 צפיות
-
-
מי שהוא יודע איך אפשר לרוץ דרך תוכנית על התגים של HTML ולחפש בהם משהו? אני רוצה לבנות אתר אינטרנט בASP.NET עם קוד ב C# שיכניס תוכן מאתר אחר, אני יודע שכדי לרוץ על תגי XML רושמים את זה: האם יש משהו גם עבור HTML?WebClient wc = new WebClient();string xmlText = wc.DownloadString(searchUrl);XmlDocument xmlDoc = new XmlDocument();xmlDoc.LoadXml(xmlText);XmlElement rootElement = xmlDoc.DocumentElement;XmlElement channel = (XmlElement)rootElement.FirstChild;foreach (XmlNode child in channel.ChildNodes){if (child.NodeType == XmlNodeType.Element && child.Name == "script"){XmlElement title = (XmlElement)child.FirstChild;XmlNode text = title.FirstChild;TextBox1.Text = text.Va…
-
- 4 תגובות
- 922 צפיות
-
-
שלום, קיבלנו משימה לכתוב שרת פרוקסי אשר יהווה חוליה בין דפדפן האינטרנט לבין השרת שאליו הדפדפן ירצה לגשת. הפרוקסי ישב ביניהם ויעביר את ההודעות מהדפדפן הלאה לשרת המבוקש , יקבל את תשובתו של השרת ויחזיר לדפדפן. בנוסף צריך לטפל בheaders של ה http. הידע שלי בעבודה עם תקשורת מוגבל יחסית. אבל הבנתי איך עובד שרת פרוקסי, שצריך להשתמש ב ServerSocket וב Socket. הפיתרון צריך לתמוך גם ב MultiThreading. ניסיתי לחפש בגוגל ולא מצאתי משהו מספיק ברור ועובד לצורך כך. או שיש דוגמאות ומימושים ממש מסובכים או שיש כאלה שלא ממש עובדים כמו שצריך. אשמח אם תוכלו להפנות אותי למדריכים, דוגמאות וכל דבר רלוונטי אחר. תודה!
-
- 0 תגובות
- 922 צפיות
-
-
בניתי דף שמעדכן טבלה במסד נתונים. הבעיה היא שהוא לא נותן כי אין לו הרשאת כתיבה. איך אני מאפשר לו?
-
- 5 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אני צריך קומפילר ל-C הכי פשוט שיש שאני רק רושם בו עושה קומפייל ודי לא יותר מזה למשהו יש אחד +לינק?
-
- 4 תגובות
- 922 צפיות
-
-
???האם ישנה דרך ועם כן אז כיצד להמיר מסד נתונים קיים של ACCESS למסד נתונים של MS SQL SERVER 2000? האם יש תוכנה זעושה זאת?
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
שלום, אני מחלק אחסון בחינם בישראל בתמורה לפרסומת (Adsense) שתותאם לאתר במיקום תואם לאתר שלכם על מנת לא להפריע יותר מידי. העדיפות היא לאתרים שעדיין קיימים או אתרים שבשלבי עליה סופיים. החוקים הם : - יש להציב פרסומת Adsense אשר נתאים ביחד לאתר. - לא אתרי פורנו או הורדות - עמידה בחוקים של גוגל אדסנס : http://support.google.com/adsense/bin/answer.py?hl=iw&answer=48182 מי שמעוניין בקבלת האחסון צריך לשלוח לי מייל לכתובת : hostfree18@gmail.com עם הפרטים : שם : גיל: דרכי התקשרות(טלפון וכו') שם האתר, כתובת, תחום עיסוק. אם האתר כבר רץ או עדיין בתהליכי בניה ואם לא מתי מתוכנן לעלות. אם יש דומיין או לא. ןאני כבר אחזור אליכם. החבילה ההתחלתית היא 100mb אחסון ו- 10…
-
- 0 תגובות
- 922 צפיות
-
-
יש לי קובץ NORMAL שמכיך מקרואים והגדרות. יש לי תבנית, שאני רוצה שבעת פתיחתה לא יופעלו ההגדרות של קובץ NORMAL, אלא רק אלו שבתבנית (חלק מההגדרות מתנגשות). האם ישנה אפשרות בעת פתיחת מסמך חדש בThisDocument, לבדוק איזה סוג יש לי, ואם זו תבנית אז לדלג על ההגדרות של הNORMAL?
-
- 0 תגובות
- 922 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי אפליקצייה לפייסבוק שהעלתי שזה למעשה אתר פשוט מבוסס PHP. כחלק מהאפליקצייה יש אפשרויות לשלוח הודעות בין המשתמשים שלה. יש את הקטע הזה באפליקציות בפייסבוק שאם נשלחת הודעה או יש התראה, אז בפייסבוק מסומן ליד מספר ההודעות\התראות של זה. אני רוצה להטמיע את זה באתר וכמובן שלבקש ממישהו פה לעשות את זה אני לא יכול אבל אשמח אם תוכלו להגיד לי איפה אני מוצא כיוון לזה בגוגל. אני פשוט לא יודע איך קוראים לקאונטר הזה. תודה!
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שלום לכולם! ישל לי בעיה לשלוט במאפיני ה-display של 2 div - ים בדף ה - html שלי כאשר נפתח על ידי דפדפן FireFox. שני הdiv - ים אמורים לעמוד על אותה משבצת בסגנון כפתורי מצב נסגר/נפתח כלומר כאשר האחד ב"display: none" השני ב":display" (הבנתי שאין לרשום inline בדפדפן FireFox ) אך לצערי בעוד דפדפן IE מבין עניין דפדפן FireFox מתעקש להראותם ביחד או במילים אחרות מתעלם ממאפיני ה-display אני מניח שdiv מתנהג אחרת בדפדפן זה...איך ניתן להתאימו לשני הדפדפנים? תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 921 צפיות
-


