תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
יש לי תרגיל המורכב משני CLASSES עובד ומנהל, בכל אחד מהם מספר אפשרויות כמו להוסיף עובד, ID וכד', במתודה מסויימת אני אמור למחוק עובד מהמצבת עובדים של מהנל מסויים, ב-MAIN יצרתי מספר עובדים ושני מנהלים עלמנת לבדוק את המתודות, המתודה RemoveEmployee שמוחקת עובד מהמערך של העובדים של מנהל מסויים מקבלת ID של עובד ומוחקת אותו, העובד שאני רוצה למחוק משום מה לא נמצא ברשימה של העובדים למרות שהוא מוגדר ב-MAIN ואני לא מצליח להבין למה, אשמח לעזרה: using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace T303 { public class Employee { private int Id; private string Name; private DateTime BirthDate; private decimal[] LastYearSal…
-
- 6 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אני צריך עזרה בנוגע לשילוב פקודה פשוטה בג'אווה סקריפט בתוך דף ASPX Response.Write("<form action='DeletUser.aspx' method='post' onsubmit="return confirm('למחוק את המשתמש?');">"); הבעיה היא שאי אפשר לשים מרכאות בתוך מרכאות , כי ככה זה לא יעבוד.. ואני צריך שהכפתור הזה ישוכפל לפי מספר השורות שיש לי בטבלת משתמשים , שמשתנה עם הזמן.. איך אפשר לעשות את זה? שוב תודה
-
- 6 תגובות
- 930 צפיות
-
-
-
קצת חדש לי כל השפה הזאת. אשמח אם רק תתנו לי כיוון באיך להתחיל. מצורף הקובץ שצירפו לנו. המשימה: התוכנית באסמבלי מקבלת כפרמטר מחרוזת("null terminated string" -מזה אומר?) באורך זוגי ומכילה רק תווים בהקסדצמילי. הפונקציה צריכה לקרוא כל פעם 2 תווים ולהכניס לתוך מחרוזת הפלט תו בהתאם לערך האסקי בייצוג הקסדצימלי. מחרוזת הפלט צריכה להיות גם היא "null terminated string" . ודוגמא למשל: > 4c656d6f6e Lemon section .rodata LC0: DB "The result is: %s", 10, 0 ; Format string section .bss LC1: RESB 256 section .text align 16 global my_func extern printf my_func: push ebp mov ebp, esp ; Entry code - set up ebp and esp pusha ; Save registers mov ecx, dword [ebp+8] ; Ge…
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
סוף סוף התחלתי לעבוד על הפרוייקט שלי בבית. (וזה הכל בגלל השביתה ) אבל יש לי בעיה מעצבנת בנסיון לעבוד עם הDATABASE. יש לי קוד שאמור להכניס עמודה בטבלה של הDATABASE לתוך LISTBOX, אבל אני מקבל כמה שגיאות. procedure TCust_edit.FormActivate(Sender: TObject); var i:integer; begin ListBox1.Items.clear; with all do begin customer.First; for i:=1 to customer.recordcount do begin ListBox1.Items.Add(customer['Customer_ID']); customer.next; end; end; end; מופיעות לי השגיאות הבאות: [Error] Unit13.pas(67): Undeclared identifier: 'all' [Error] Unit13.pas(69): Undeclared identifier: 'customer' [Error] Unit13.pas(70): 'DO' expected but identifier 'recordcount' …
-
- 6 תגובות
- 930 צפיות
-
-
איך אפשר להכין מחרוזת שמוגבלת ב2 גרשיים ('') עם שימוש בגרש בתוך המחרוזת עצמה?
-
- 9 תגובות
- 930 צפיות
-
-
היי ניסיתי לקלוט נתונים ל3 משתנים בפורמט הבא: dd-mmm-yy שנה/חודש/יום השתמשתי בפקודה הבאה: scanf("%d-%s-%d",&day,&month,&year); היום נקלט כמו שצריך בחודש הוא קולט לי גם את החודש וגם את השנה למשל לקלט 18-jun-80 בחודש נקלט לי jun-80 בשנה לא נקלט כלום הערה: בגלל שהכתוב נמצא בפורמט ימין-שמאל אז כשכתבתי את הקלט זה לא נראה כמו שצריך תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת אם יש אפשרות באמצעות מאקרו,סקריפט או כל דבר אחר, כשאני לוחץ על שמירת קובץ מסוים באופיס (word,ppw,exel) אני רוצה או שיפתח חלון אחר ובו יהיו חייבים לשמור את הקובץ בצירוף תאריך, או כאשר שומרים קובץ לא משנה השם.. פשוט לשנות השם ולהוסיף אליו את התאריך, בכל מקרה מה שאני רוצה זה להוסיף את התאריך לשם הקובץ. למישו יש רעיון,דרך?? תודה רבה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 930 צפיות
-
-
בניתי אתר: http://www.d-designs.co.il/DD/Home.htm הכל טוב ויפה, עובד סבבה, אבל בפיירפוקס רואים כזה חלק ריק בצד ימין..עכשיו, חיפשתי חיפשתי בקוד איפה נמצא הבלוק הזה ולא מצאתי אותו, מישהו יכול לבדוק את הקוד ולראות איפה נמצא הבלוק הזה בצד ימין? thnx ;D
-
- 8 תגובות
- 930 צפיות
-
-
-
שלום לכם, אני מנסה לעשות DEBUG ל-SCRIPT שכתבתי אך Microsoft Script Editor פשוט לא מריץ אותו. הוא נכנס למצב של RUN לשתי שניות אבל לא רואים תוצאות. זה ממש מעצבן , אולי יש משהו בהגדרות שאני צריך לשנות?
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
היי אני משתמש בwindows forms של visual studio בניתי תוכנה קטנה עם כפתורים ומה שצריך , אין באגים. עכשיו אני רוצה שהפרוייקט יפעל בתור תוכנה עצמאית. איך עושים את זה???
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
היי ממש ממש ממש ממש נמאס לי שבא לי לשבור משהו כבר יש לי אפלט שנחשב למאוד מסוכן הוא נכנס לDB פותח קבצים סוגר קבצים וכו וכו אני לא מצליח להפתר מכל בעיות האבטחה... זה פשוט לא עובד הדרך היחידה שהצלחתי לגרום לו לעבוד זה רק בעזרת ה appletviewer ששם הלבשתי לו גם את ה java.policy שנותן הרשאה להכול. ורק ככה זה עבד. אני מנסה להריץ את האפלט בתוך דפדפן והוא בשום פנים ואופן לא מתייחס ל קובץ האבטחה הזה.... איפה לא שמתי אותו והוא שם עלי צינור!!!!!!! בבקשהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
-
- 4 תגובות
- 929 צפיות
-
-
האם שאלו אותכם בו על סיבוכיות זמן ריצה/ יעילות/ מערכים דו מימדיים? איזה נושאים עיקריים היו? בבקשה עזרה.. תודה
-
- 1 תגובה
- 929 צפיות
-
-
אני משתגע, איך אני עושה את כל הכפתורים והטבלאות וכל השטויות ב JAVA בעיצובים שונים ממה שנוצר בכתיבת אתר, לדוגמא, איך עושים כפתורים כמו אלה שלמעלה? : עמוד ראשי, עזרה, חיפוש.. כל אלה.. תעזרו לי אני מיואש מלחפש איך זה יכול להיות שזה תמונות? אם זה תמונות אז איך עשו את הטבלאה שלמעלה של ה "ראשי" "מדורים" ביקורת" וכו', ככה מחוברים? זה buttos בתוך form , לרשום קישורים של 30 תמונות, זה נשמע לי קצת טיפשי, חשבתי יותר בכיוון שאולי מתקינים חבילה של כפתורים או משהו.. ולשני שהגיב, מה רשמת שם? זה לא אומר לי כלום ולא מובן מה לעשות את השורת קוד הזו
-
- 4 תגובות
- 929 צפיות
-
-
-
אני מחפש קוד מוכן שיחסום אוטומטית גישה של IP מלכינס אחרי פעמיים לאותו אתר, אם מישהו מכיר או יודע כזה קוד אני אשמח לדעת.
-
- 3 תגובות
- 929 צפיות
-
-
הפקודה לא קיימת בקומפיילרים כמו dev++ ו Visual C++ ... ואני דיי צריך אותה .... אולי מישהו מכיר ספריה מסויימת שצריך לכלול בשביל הפקודה הזאת ... ואם לא אז אם יש פקודה חילופית שעושה אותו הדבר ? כנ"ל לגבי הפקודה clrscr בבקשה... ואם מישהו יוכל להסביר לי איך נכנסים למצב גרפי בשפת C ... תודה מראש [= דרך אגב אני כללתי את הספירה conio.h ולצערי זה לא עוזר ...
-
- 2 תגובות
- 929 צפיות
-
-
-
אני יודע שפת C ופסקל. עכשיו אני רוצה ללמד את אח שלי תכנות(שישכיל מעט ולא יהיה בור). עכשיו למדתי אותו תוך חצי שעה לולאות פקודות בסיסיות וכאלה והוא הבין די מהר למרבה הפתעתי. עכשיו בשביל למשוך אותו לנושא רציתי להראות לו כמה דברים חמודים....אז כתבתי איתו תוך חמש דקות תוכנית שעושה משולש מכוכביות(על פי קלט ממשתמש)...ובשביל שהוא יאהב את זה עוד יותר החלטתי שאני מזיז את המשולש על המסך מלמעלה למטה....לשם כך כל פעם אני צריך להשהות את התוכנית שהוא יוכל לראות איך המשולש זז בעת ריצת התוכנית(אני יודע איך עושים את זה ב C). אז אחרי סיפור כל כך ארוך איך עושים את זה בפסקל??? מקווה שנהנתם מהסיפור.
-
- 6 תגובות
- 929 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת איזה מסד נתונים כדאי לי להשתמש לאתר שאני בונה. אני מכיר את מסדי הנתונים האלה: Access, MySQL, SQL Server. אני יודע ש- Access קורס די מהר אז אני לא רוצה להשתמש בו. לגבי MySQL, אני לא מכיר אותו אז הייתי שמח אם הייתם מביאים לי קצת מידע עליו (בעיקר ההבדלים מ- Access). לגבי SQL Server, אני גם לא מכיר. הוא בתשלום נכון? אני רוצה את מסד הנתונים הכי טוב שיש, אבל חינמי. תוכלו לעזור לי?
-
- 7 תגובות
- 929 צפיות
-
-
מצאתי ב googlecode קובץ טקסט שמן של 1754 שורות שיש בו בדיוק את מה שאני צריך בשביל לתכנט איזה תוכנה בשפה הזאת... הינה: http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=7&ved=0CFAQFjAG&url=http%3A%2F%2Fmy-autoit.googlecode.com%2Ffiles%2F_XMLDomWrapper.au3&rct=j&q=autoit%20XML%20get&ei=q7lKTpTLEIaAhQfK5_yECA&usg=AFQjCNHrFXthm6hGCyL8SSZbKIJBnxbvdA&sig2=VBVfv7MkOGr0nj8_gF3vDw&cad=rja אני מתכוון להשתמש ב בקודים _XMLFileOpen , _XMLFileOpen ואולי בעוד כמה שם אבל אני לא יודע איך להשתמש בהם מישהו יכול לעזור לי? תודה לעוזרים!!
-
- 0 תגובות
- 929 צפיות
-
-
נניח יש לי תוכנה ויש קובץ ואני עושה עליו פתיחה באמצעות ובוחר את התוכנה אני רוצה שהתוכנה תדע לפתוח את הקובץ כלומר נניח NOTEPAD אז אם אני יבוא על מסמך טקסט ויעשה פתיחה באמצעות על תוכנה אני רוצה שיהיה אירוע או כל דבר שבעזרתו אני יפתח את הקובץ בתוכנה למשל גם כמו אינטרנט אקספלורר או תוכנות טורנט וכו... {C#}
-
- 3 תגובות
- 929 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה להוסיף לתוכנה שלי איזהשהו שעון / טיימר / בקר כך שבכל פרק זמן קבוע ,נגיד כל דקה, התוכנה תבצע איזשהי רוטינה. איך עושים כזה דבר? זאת אומרת אני רוצה ליצור משהו דינמי פחות או יותר. שאלה שנייה: ב windows ניתן לקבל מידע על קובץ מתי הוא שונה בפעם האחרונה , ז"א modified date ,איך אפשר לקבל את זה ב- ++C תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 928 צפיות
-
-
עקב הביקוש הרב החלטתי להקל על חייכם ,הכנתי עיצוב עם מוד CS מובנה לא דורש התקנה !!! הוראות העתק את כל הקבצים לתיקיה ראשית של הפורום PHP ,תאשר להחליף אותם. כנס ללוח בקרה למנהל הראשי >> עיצוב >>רכיבי עיצוב שם יש לך 3 קטגוריות תבניות סגנונות ערכות תמונות תעשו רענן בכל אחד מהם ליד העיצוב prosilver בהגדרות CS תעשו הפעלה וזהו מוכן!! CS עיצוב מוכן (לא דורש התקנה) כמובן שאני ממליץ לעשות גיבוי של הפורום לפני התקנה!! הפורום ניבדק! עובד 100 אחוז!! אז תגידו תודה ותנו זכויות יוצרים תהנו!! כמובן שהעיצוב יראה הרבה יותר יפה שיהיה הרבה קטגוריות ומעל כל קטגוריה תהיה תמונה.. דוגמה של העיצוב http://mycomp.co.il/forum/index.php הורדה: mycomp.co.il/cs.rar הזכויות שמורות ל http:/…
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
-


