עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by ~שירה,

    אני צריכה לצור קובץ וכל פעם להכניס לתוכו עוד פרטים ושזה יעמוד בטבלה מסודרת <עמודה של שם, עמודה של שם משפחה, עמודה של טלפון וכו'> איך עושים את זה??? אשמח לכל עזרה שהיא. לא מוצאת את ידי ורגלי.

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות
  2. טוב הבעיה שלי הולכת ככה עיצבתי אתר עכשיו יש מעין קטע כזה שהטקסט שצריך לבא בתוכו גדול מדי בישבילו ואנחנו ממש לא יכולים להגדיל תריבוע.. עכשיו עלה רעיון ליצור מעין תיבת טקסט עם גלילה שיכלו לרדת ולראות את כל הטקסט בשטח שניתן.. רציתי לדעת אם ניתן לעשות תיבת טקסט לא משנה באיזה שפה של תיכנות אתרים אפילו סקריפטים וכו..כך שהרקע שלה יהיה שקוף בעם שיראו את הרקע של הקוביה עליה הטקסט יושב אפשרי?? ועוד שאלה פחות חשובה כאן ניתן להתפשר מישהו יודע איך ניתן לתכנת פס גלילה שאני הכנתי?? כאילו במקום הפס של התיבה שישתמשו בפס שאני הכנתי וזה העיצוב מקווה שתבינו יותר טוב איתו הריבוע עליו מדובר זה הריבוע הגדול ביותר והפס גילילה זזה שנמצא בתוכו...

    • 1 תגובה
    • 939 צפיות
  3. אהלן, כבר זמן מה שאני עובד על מערכת ב-PHP, שכוללת הרשמה, LOGIN, ופאנל אדמיניסטרציה מצומצם. מה שאני צריך ממכם, חברי הפורום זה לנסות ולשגע את המערכת, SQL INJECTION, XSS וכו', וגם בדיקה קטנה למה שכבר יש. כמו כן, עבדתי במשך מספר שעות על מערכת ANTI-PROXY ומערכת הרשמה ב-JS, אשמח אם חברי הפורום ייבדקו את הכל. תודה לכל המשתתפים http://84.109.228.17 במידה ואתם רוצים לנסות את ה-ADMIN PANEL - שם משתמש: admin סיסמא: 111111

    • 1 תגובה
    • 939 צפיות
  4. Started by eliom,

    ביטול

    • 1 תגובה
    • 939 צפיות
  5. Started by nagar28,

    אני משתמש בקומפיילר dev c++!!! ואני לא מבין למה אני לא מצליח לכתוב קוד פשוט של מספרים אקראים. אם מישהו יכול להגיד לי מה לא טוב בקוד שלי: #include <iostream.h> #include <stdlib.h> #include <conio.h> void main (void) { int a,b,c; randomize(); a=random(11); b=random(11); c=random(11); cout<<"The numbers are: "<<a<<" , "<<b<< " , "<<c<<"."; getch(); }

    • 4 תגובות
    • 939 צפיות
  6. Started by bdoron,

    אני רוצה שבטופס שלי אני אצור קובץ xml חדש לאחר קריאה ראיתי שאני צריך לעשות לטופס הASPX שלי import לsystem.xml עשיתי את זה ואני מחפש את xmltextwrite ואני לא מוצא אותו יש למישהו מושג למה חסר לי האובייקט הזה בnamespace שייבאתי? זה מה שעשיתי : <%@ Import Namespace="System.Xml" %> ושאני רושם xmltext אין לי שום השלמה למתודה שאני מחפש , ראיתי באינטרנט דוגמאות שעושים import לnamespace הזה והמתודה כן מופיעה אז אני רוצה לדעת מה אני עושה לא בסדר...

    • 0 תגובות
    • 939 צפיות
  7. Started by vourt,

    אני מחפש אזשהו קוד מוכן, או תוכנה שעושה את העבודה, של אלבום תמונות מחולק לקטגוריות, שניתן להעלותו לאתר בWEB , ואף לנהלו מרחוק (עידכונים וכו'). יש למישהו מושג אם יש כזה דבר בכלל או שצריך להכין לבד ??? תודה וסופשבוע נפלא לכולם, כפיר kfir@jesta.co.il

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  8. Started by intermaster,

    שלום לכם, בקישור הזה באתר של נענע10 יש כתבת וידאו מהחדשות. http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=926732 יש שם קוד הטמעה... מישהו יוכל לעזור לי, איך אני יכול לשנות את הקוד שלא יהיו בו פרסומות בהתחלה או מעבר לסירטונים אחרים בסוף? תודה רבה!

  9. Started by Zeev86,

    אהלן. אין לי ממש ידע במסדי נתונים. אני רוצה שהתכנה שלי (נבנת ב-vb.net 2010) תזכור קישורים שאני מוסיף, תחפש אם הקישור קיים, במידה ולא - תוסיף אותו לרשימה. במידה וכן - תעשה +1 לקישור קיים. באיזה מסד נתונים כדאי להשתמש כדי ליישם את הקוד הפשוט הזה, אם בכלל? (אם יש דרך אחרת ליישם את מה שאני צריך בלי מסד נתונים?) תודה לעוזרים!

    • 9 תגובות
    • 939 צפיות
  10. Started by tamir950,

    שלום, יש משהו שאני לא מבין לגבי עיצוב אתרי אינטרנט. רוב אתרי האינטרנט למשל האתר הזה HWZONE בנוי בבסיס מטבלה אחת והרבה תאים? או שהוא מחולק לכמה פריימרים שכל אחד מציג דף שונה? למשל אתר שיש בו תפריט לניווט בצד ימין ובאמצע תוכן ובצד השמאלי נגיד פרסומות...בעצם בנו דף שמכיל שלושה פריימרים שונים או שזה טבלה אחת עם שלושה עמודות? איך הכי כדאי לבנות אתר, שהבסיס שלו הוא טבלה אחת עם הרבה עמודות ותאים או כמה פריימרים שכל אחד מציג דף שונה? תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  11. החלטתי לשתף אתכם קצת בקישורים שהצטברו אצלי במועדפים בתקווה שזה יוכל לעזור למישהו. אז נתחיל.. 1. http://knowfree.net - אתר הכולל המון ספרים במגוון שפות ותחומים להורדה בחינם. 2. http://www.jobiq.co.il/work-in-cplusplus-1/ - אתר בעברית הכולל מגוון שאלות הנפוצות בראיונות עבודה. 3. http://www.eskimo.com/~scs/readings/voidmain.960823.html - הסבר int main vs. void main 4. http://www.programmerworld.net/books/c%2B%2B.htm - עוד אתר הכולל ספרים בחינם במגוון שפות (התפריט בצד שמאל, מעט למטה). 5. http://www.cs.princeton.edu/~rs/ - אתר של פרופסור מאוניבריסטת פרינסטון. 6. http://nehe.gamedev.net/ - הסברים על עבודה עם OPENGL בשפות שונות. 7. http://upload.co.il/ - אתר ישראלי מאוד נחמד הכו…

    • 1 תגובה
    • 938 צפיות
  12. Started by alex15,

    צריך ויזואל ביסיק 6 ורק ויזואל ביסיק (6) אני צריך אותה דחופ

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות
  13. Started by gkman,

    שלום לכולם. אני מנסה לעשות סטייל כללי לקישורים (צבע קישור לא לחוץ- עכבר מעל- קישור שנלחץ) מקובץ CSS נפרד. כדי שאני לא יצטרך להוסיף בכל קישור class (אני יודע איך לעשות את זה בתוך דף HTML עצמו אבל משום מה זה לא עובד לי מקובץ CSS) חוץ מזה אני מנסה לבנות class לטבלה שגם קובעת את הערכים לשורות ולתאים של הטבלה כך שאני לא צריך לכתוב לכל תא class="" זה לא הולך לי- כבר הרבה זמן לא עסקתי בעסק הזה- אני אני מסתבך עם זה שוב. תודה לכל העונים

    • 6 תגובות
    • 938 צפיות
  14. Started by Ash Binary,

    בבסיס נתונים יש טבלה | Intel | 478 | P4 | | AMD | 754 | AXP Mobile | וקובץ php שאמור להוציא אותה (כולה) באתר <?php if (!mysql_select_db('TEST4')) die("Can't select database TEST4"); echo ("<table><tr><td>manufacturer</td><td>socket</td><td>cpu</td></tr>") ; $result = mysql_query("SELECT * FROM TBL_HARDWARE"); while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo ("<tr>") ; foreach ($row as $cell) { echo ("<td>".$cell."</td>") ; } echo ("</tr>") ; } echo ("</table>") ; ?> הקובץ שהגולש באתר רואה נראה כך | manufacturer | socket | cpu | | Intel | Intel | 478 | 478 | P4 | P4 | | AMD | AMD…

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות
  15. Started by smootskin,

    שלום אני מנסה לפתוח את הדף ומקבל את השגיאה הבאה: איך אני מגדיר את ה - SQLSERVER לאחר ההתקנה בשביל לאפשר התחברות? תודה עריכה: לאחר שעות של חיפושים ונסיונות כושלים, אחד מה"פתרונות" הובילו אותי לכאן: האם ה- TCP/IP אמור להיות על Disabled?

    • 0 תגובות
    • 938 צפיות
  16. שלום לכולם, במסגרת הלימודים לתואר אני לומד תיכנות בשפת C. עכשיו שאני כותב תוכנית פשוטה ביותר בתוכנה Microsoft Visual Studio 2008, עושה BUILD ואז DEBUG, אין שום דבר בחלון הפקודות. זאת אומרת מופיע השורה של PRESS ANY וכו.... עכשיו אני לא יודע אם צריך מהדר או שזה מגיע מובנה (אם צריך אשמח לאחד פשוט/עובד), שכן במחשבים במכללה אני עובד עם אותה התוכנה אבל ברגע שאני עושה BUILD יש לי בחלון התחתון את המהדר שרושם לך אם הכל בסדר או שיש ERRORS, אצלי אין כלום. ;D הנה תמונה של החלון בתוכנה במחשב שלי יחד עם החלון פקודות...כמו שאתם רואים גם אם כתוב בתוכנית משהו..בחלון הכל ריק... אני אשמח לקצת הכוונה לפתרון "הבעיה" הספציפית הזאת, תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 938 צפיות
  17. Started by pssheba,

    שלום, כשאני מעלה אתר, "פיירבאג" מציג את שורת הקוד של האלמנט עליו מצביע העכבר. נניח שאני מקבל את ההגדרה בקובץ css. בנוסף, אני מקבל גם את שם קובץ ה css. השאלה שאני מפנה: האם אפשר לראות את מסלול התיקיות בו נמצא הקובץ ? למשל: /myDomain/public/myCss.css ? תודה

    • 2 תגובות
    • 938 צפיות
  18. Started by eXpire,

    שלום לכולם! נתקלתי בבעיה מוזרה בזמן שבניתי משחק פשוט. הבעיה הינה שה-KeyListener לא מגיב (אף אחת משלושת המטודות שלו לא עובדת) הדבר המוזר הוא כאשר אני ממזער את החלון של המשחק ופותח אותו שוב הכל עובד. להלן הממשק: ישנו frame ובתוכו יושב panel שהוא התפריט הראשי. ברגע שנלחץ כפתור מסויים נסגר panel של התפריט הראשי ונפתח panel של תפריט משני. כאשר נלחץ כפתור מסוים בתפריט המשני נסגר התפריט הנוכחי ונפתח המשחק. שני התפריטים הינם מחלקות פרטיות של ה frame שמשומשות כמשתנים בתוך ה-frame והמשחק הינו מחלקה מסוג JPanel עצמאית. ניסיתי לשחק עם ה setFoucseable אך ללא כל תועלת בסופו של דבר עלי למזער את החלון ולפתוח אותו עוד פעם כדי שה-KeyListener יגיב. אם יש צורך אני יעלה קוד אבל הייתי מעדיף …

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות
  19. היי, ברצוני לדעת האם קיימת אפשרות להכניס הרבה מאוד מידע בצורה דחוסה ושרת ה SQL יפענח את זה ויכניס כנו שצריך? השרת הוא כנראה MSSQL, אבל אשמח לדעת גם לגבי אחרים. מה שאני רוצה לעשות זה לכווץ את המידע אצלי (GZIP לדוגמא) ואז לשלוח אותו לשרת, הוא יפענח אותו ויכניס כאילו הייתה שאילתא רגילה. למה? כי מאוד חשוב לי התעבורה והמידע שהולך להיכנס הוא מידע גדול. האם זה אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 938 צפיות
  20. אני כותב משחק עם שרת ולקוח שמתחברים בSOCKETS של TCP. בחיבור הראשון בדרך כלל אין כל כך בעיה, אבל אם אני סוגר את השרת קודם ואז את הלקוח ואז מנסה להתחבר שוב אני מקבל הרבה ECONNREFUSED בצד של הלקוח בפונקציה של connect. עשיתי CLOSE לכל הסוקטים עד כמה שידוע לי אבל זה אומר שכאילו לא סגרתי משהו או לא סיימתי את החיבור הקודם טוב. בסוף זה מתחבר אבל פשוט לוקח הרבה זמן. גם בחיבור הראשון אני לפעמים מקבל את השגיאה הזו כך שאני חושב שאוליי כשאני לא סוגר שם משהו זה אפילו נשאר לפעם הבאה שאני מריץ את האפלקציה, אבל פחות חמור כי עובר יותר זמן בין הרצה להרצה מאשר בחיבור שני באותה הריצה. ECONNREFUSED (111) Connection refused. This error can occur during an attempt…

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות
  21. Started by sub_man,

    וואו אחים שלי!!!!!! ממצב? תקשיבו... יש לי מערכת פורומים שפתחתי ורציתי שתסתקלו תתנו טיפים או דברים לשנות תגידו אם זה נראה יפה אז מקווה שתעזרו לי לפרסם אותה ותהפכו לקהילה הכי טובה בעולם -צונזר- -> מה שהוא אמר למטה

  22. נניח שיש לי את המערך הבא: int []a = new int [n] n=5 a {1, 4, 2, 0 , 7} איך אני הופך אותו למספר int שהוא בעצם 14,207?

    • 7 תגובות
    • 937 צפיות
  23. האם זהו פורום שעוסק גם במטלב ואם לא, מישהו מכיר אחד טוב? תודה

    • 2 תגובות
    • 937 צפיות
  24. Started by MasteRoi,

    אני אמור להגיש פרוייקט למחר ואני ממק בקנטים בכל הנושא של שפת אסמבלר.... אם אפשר בבקשה לעזור לי לבנות את התוכנית הבאה בשפת אסמבלי: * הערה: זה לא ממש אסמבלי, אלא בתוכנה וירטואלית הנקראת "EasyCPU" שהיא כוללת מערך נוריות ומתגים. מי שבראש לעזור אוכל לתת לו לינק לתוכנה. בבית הספר ישנם 4 מעבדות מחשבים. המחשבים חלקם ישנים (Pentium 2) וחלקם חדשים (Pentium 4). בהם מותקנות 2 גרסאות של מערכת הפעלה - Win_XP ו Win_98. בספירת המחשבים כל המחשבים נרשמו ברשימה אחת הכוללת את הנתונים הבאים על כל מחשב: * סוג המחשב *סוג של מערכת הפעלה *מספר מעבדה בה מחשב נמצא מספר המחשבי הכולל אינו ידוע. רשימה מסתיימת במס' 0. על התוכנית שלך להציג במערך הנוריות את הנתונים הבאים: * מספר המחשבים שישנם בבית הספר …

    • 0 תגובות
    • 937 צפיות
  25. Started by yosda-boy,

    התכנית שלי היא די קלה לעשיה (אני די מתחיל) אז ככה המטרה בתוכנית היא להתחיל מ-1...15 ואז שורה הבא שזה ירד באחד 1...14 עד שזה יהיה 1 1. התכנית שלי היא כזאת: #include <stdio.h> int a,b; int main() { for(a=1;a<=15;a++) { printf("%d",a); if(a=15) for(b=1;b=a;b--) printf("%d",a); } scanf("%d",&a); return 0; } הסקנף בסוף הוא בגלל בעיה בתוכנה שלי, זה עוזר לזה להריץ את התוכנה בלי לצאת מן התכנית. הפלט של התכנית הוא לולאה אין סופית של 15... אשמח אם מישהו יוכל להביא לי פיתרון נכון לתכנית. אם אתם רוצים ליראות את התכנית כמו שצריך תלחצו ctrl+shift

    • 8 תגובות
    • 937 צפיות

דיונים חדשים בפורומים