עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by mecharbsc,

    עריכה: הסתדרתי עם השלב הראשון והגעתי לפה: עכשיו השאלה איך אני יכול לסכום את כל הספרות האלה לאחר שכל המספרים בהתחלה נקלטו? תודה! #include<stdio.h> void main() { //Variables int mis, i=1, digit, average; int sum_ahadot, sum_asarot, sum_meot, sum_alafim; printf("Enter 10 numbers with 4 digits each:\n"); //Input check while (i <= 3) { scanf("%d",&mis); if (mis >= 1000 && mis <= 9999) { printf("%d) the number is: %d\n", i, mis); i++; } else{ printf("Wrong number! Enter a number with 4 digits:\n"); i--; } }

    • 2 תגובות
    • 946 צפיות
  2. Started by ISmile4U,

    האם ב CSS ישנם משפטי התניה ואם כן אז כיצד רושמים אותם/משתמשים בהם?

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  3. Started by ofekfischer,

    שלום, אני עושה פרויקט באקסס לבגרות בהנדסת תוכנה. יש לי טבלה של מוצרים, וטבלה של מכירות. בטבלה של המוצרים יש לי סעיף של מחיר, ובטבלה של המכירות יש לי שדה של המוצר. אני רוצה שכשהמשתמש יבחר מוצר בטבלה של המכירות (אשף בדיקת מידע) המחיר של המוצר ייכנס לשדה נוסף מיועד לכך בטבלה. איך אני עושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 945 צפיות
  4. Started by lordgod,

    מחפש תוכנה להרבה שפות java c# c\+\++ html visual basic ועוד.. אשמח אם תמצאו לי תוכנה בחינם או לנסיון שאפשר להריץ בה את התוכנה וגם לקמפל...

    • 9 תגובות
    • 945 צפיות
  5. Started by koko0,

    אם אני עושה פעולה שמשנה תכונה, וגם מחזירה ערך, ננניח פעולה שמשנה את הX של העצם וגם מחזירה משתנה מסוג bool, אפשר להשתמש בפעולה בלי להתייחס למשתנה המוחזר? אני יותר מתכוון במבחן מאשר אם זה יפעל בקימפול... דוגמא: public bool action(int x) { this.x=x; return true; } public static void Main() { ...x=new... x.action(3) }

    • 4 תגובות
    • 945 צפיות
  6. Started by ex_,

    היי ככה אין לי מושג כך כך בתיכנות מהבסיס למוצר פשוט מענין אותי כמה קשה לעשות דפדפן?? האם FF מבוסס על משהו קיים או שהוא נעשה מההתחלה-כלומר מ"דף" ריק?

    • 4 תגובות
    • 945 צפיות
  7. Started by skywalker13,

    שלום. באתר שלי שאני עושה שמתי מוסיקת רקע. עכשיו זה תגית ויש לה כמובן src. עכשיו האתר עולה אוטומטית אם המוסיקה. עכשיו כדי לעשות כך שהמוסיקה תיפסק עשיתי לחצן stop music. עכשיו אם ג'אוא סקריפט אני עושה את הפונקציה הבאה בפקודת onmouseclick (ככה אם אני לא תואה רושמים את זה אני לא זוכר זה רשום ב-w3schools) function stopMusic(linkObj , stop) { linkObj.src = stop ; } עכשיו אני מתכוון גם לעשות פונקציה שתשנה את המשפט stop music ל-play music אחרי הפסקת המוסיקה. ופה הבעיה. העניין הוא שאני לא יודע איך בתוך התגית <a> של המספט stop/play music לעשות ארבע פעמיים את אותה פקודת onmouseclick כאשר הראשונה והשנייה יפסיקו את המוסיקה ישנו את המשפט מ-stop music ל-play music ושהש…

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  8. Started by shoshana,

    יש לי UserControl כחלק ממשחק. ובאיזשהוא שלב אני רוצה לצאת מהקוד של הUserControl לדף שפתח אותו (שעליו הוא נמצא) איך עושים את זה ???

    • 8 תגובות
    • 945 צפיות
  9. Started by antonio1,

    אני חדש עם התוכנה ואין לי מושג איך להריץ תוכנית ולראות שהיא אכן עובדת ניסיתי בכפתור של הplay וזה לא מצליח זה פותח לי חלון אפור בשם form 1 והחלון ריק יש למישהו מושג מה עושים תודה.

    • 6 תגובות
    • 945 צפיות
  10. Started by omrit,

    שלום, אני בונה אתר. האם מישהו מכיר דרך בה משתמש ספציפי (או יותר) יוכל לערוך חלק מהטקסט באתר באופן פשוט, מהיר ואינטואיטיבי? אפשר להניח שבשרת האחסון יש תמיכה בכל בסיסי הנתונים ושפות התכנות. עמודי האתר שצריך לערוך הם- HTML תודה על העזרה!

    • 4 תגובות
    • 944 צפיות
  11. אני עובד על תוכנה כלשהי וכרגע מתמקד בחלק של יצירת database. הכיוון עליו הלכתי כולל יצירת xml שמכיל את התוכן, וקוד פייתון שמייצר ממנו פקודות sql. קובץ ה xml שלי מכיל תוכן בעברית בחלקו. קצת מורכב לי להרחיב וגם זה לא ממש יוסיף, אבל נאמר שיש לי טבלת SQL שהעמודות הן בולאניות. הכי נוח לי שפשוט שדה ב XML מתורגם ישירות לדטבייס, כלומר אם הוגדר שדה 'ערן' אז בטבלה (נניח והכל חוקי) יש עמודה ושמה 'ערן' וערכה TRUE. וקיימות עמודות שהן בעלות שם אנגלי רגיל, אך תוכן יוניקודי (מחרוזת בעברית) האם כל זה אפשרי? האם זה מתכון לצרות לעבוד עם דטהבייס בעל עמודות בעברית?

    • 0 תגובות
    • 944 צפיות
  12. Started by dududs,

    כפי שוודאי הבנתם זהו דף שאמור לזהות את הרזלוציה שבמחשב הגולש ובהתאם לשלוח אותו לדף המתאים. מישהו יודע למה פיירפוקס לא מצליח לקרוא את זה ? אשמח לדעת איך מסדרים את זה. <script type="text/javascript"> _uacct = "UA-2162182-1"; urchinTracker(); </script> <script language="JavaScript1.2"> function ScreenGoToURL(Big,Medium) { var screen_height = screen.height; var screen_width = screen.width; var buffer = document.all || document.layers ||document.GetElementByID ? 30 : 48; if (screen_height >= 768) { screen_width = 1024; screen_height = 768; var window_width = 1024-12; var window_height = 768-buffer; var window_top = 0; var window_left = 0; window.location.h…

    • 5 תגובות
    • 944 צפיות
  13. Started by BSOF,

    שלום, [אתר PHP] יש לי אתר שעובד על windows-1255, בנוסף לזה, הגדרתי בשרת את הקידוד הזה כברירת מחדל. כשאני מפעיל את האתר בFIREFOX הקידוד מתאים - ורואים את כל הכתוב בצורה מסודרת. [למרות שיש - »? - בתחילת העמוד..:\] כשאני מפעיל את האתר בIE7 הוא מפעיל אותו רק בUNICDOE ולא נותן לי להעביר את זה לwindows-1255... בנוסף לזה, כשאני שולח HEADER בתחילת העמוד, אני מקבל הודעת שגיאה שכבר נשלח OUTPUT לאתר למרות שזו שורת הקוד הראשונה. כל עזרה תתקבל בברכה!

    • 1 תגובה
    • 944 צפיות
  14. Started by iakovl,

    אני מכין פרויקט קטן כחלק מהלימודים שלי ונתקעתי ב2 בעיות 1. אני צריך ליצור מאקרו שמשנה ערך של רשומה לפי ערך של שני רשומות אחרות, במידה והם קיימות אז הערך שלו אמור להשתנות אוטומטית הערך שמשתנה הוא מסוג תיבה משולבת עם שני מצבים של "פתוח" ו"סגור" במידה ויש CHECKBOX מסומן וגם ערך כלשהו בתיבת טקסט אז המצב אמור להפוך אוטומטית מפתוח לסגור 2. אחרי שזה עובר ממצב פתוח לסגור הרשומה (וכל מה שקשור לאותה הרשומה) צריכים להינעל ולא לאפשר עריכה, כלומר לעבור למצב READ ONLY פה נתקעתי חזק, אודה לכל עזרה בנושא

    • 0 תגובות
    • 944 צפיות
  15. Started by sSs Dragon,

    שלום יש לי קוד ששולח אימייל בASP והוא עבד לי בערך לפני חודש... וכשניסיתי בימים האחרונים הוא לא פעל. ניסיתי את שני הקודים האלו: Set myMail=Server.CreateObject("CDO.Message") myMail.Subject="תודה שנרשמת (פרטי משתמש)" myMail.From="myMail@myDomain.com" myMail.To=request.form("mail") myMail.HTMLBody = "<html><body dir=""rtl""><h2>תודה שנרשמת ל </h2><br /><h3>פרטי משתמש:</h3>...</body></html>" myMail.HTMLBodyPart.charset = "Windows-1255" myMail.Send set myMail=nothing וגם את זה Set myMail=Server.CreateObject("CDO.Message") myMail.Subject=Request.Form("title") myMail.From="myMail@gmail.com" myMail.To=Reques…

    • 3 תגובות
    • 944 צפיות
  16. איך אפשר לקמפל ולהריץ ב-c++ מתוך dos? 8) תודה רבה... מתן.

    • 5 תגובות
    • 944 צפיות
  17. Started by ilay22,

    ברמה גבוהה, רצויט עם נסיון או ידע בבנית משחקים לצורך ייעוץ בפרוייקט

    • 5 תגובות
    • 944 צפיות
  18. שלום לכולם אני מנסה לבנות משחק אסטרטגיה פשוטת ואני צריך לעשות מערך שיכיל מערך אחר לכל סוג יחידה שיש לי(כלומר מערך כן 4 תאים, שכל תא בו הוא מערך באורך אחר, המכיל טיפוס אחר). אז זהו שאני לא מצליח. ניסיתי לעשות: private Ship [] [] fleet אבל אני לא מצליח להגדיק שמספר האיברים הכללי הוא 4. והוא תמיד error כלשהו, לרוב cannot covert ship[] to ship [][] ועוד דברים כאלה. איך אני מגדיר אותו?

    • 3 תגובות
    • 944 צפיות
  19. Started by blue_core,

    אשמח אם מישהו יוכל לשתף אותי בדרך הטובה ביותר לערוך אתר בעברית. מבדיקות שעשיתי גיליתי, לצערי, שמוצריה של חב' מקרומדיה לא ממש תומכים בעברית ובמיוחד בטקסט מימין לשמאל. בעיות עם FLASH ו DREAMWEAVER. עם איזו תוכנה הכי קל וטוב לבנות אתר הכולל טקסטים בעברית ? יש כמובן את FRONTPAGE של מיקרוסופט אבל יצא לו שם רע. תודה על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 944 צפיות
  20. Started by FearAge,

    אני כותב משחק בjava ונתקלתי בבעיה לקשר פונקציה שכתבתי למשחק. הקטע מהמשחק: char [][] Board = new char [3][3]; int Pp; char xo = 'x'; Pp = reader.nextInt(); Functions.PlaceAndCheck (Board, Pp, xo); הפונקציה מקבלת: public static void CheckAndPlace (char [][] a, int b, char c) הבלו ג'יי אומר שהוא לא מוצא סימן - מתודה.

    • 5 תגובות
    • 943 צפיות
  21. הנה שני השאלות, אם יש למישהו פיתרון אני ממש אשמח לראות אותו כי יש לי מחר בגרות, תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 943 צפיות
  22. ניסיתי לעשות בmeta, onLoad=#down אבל זה לא עבד, יש לכם דרך שאיך שזה מסיים לטעון את הדף ישר זה יורד למטה? ושיהיה בבקשה בJS או HTML... ואם בJS אשמח אם תסבירו לי אותו בקצרה. תודה מראש לכל העוזרים, טימור אפשטיין.

    • 1 תגובה
    • 943 צפיות
  23. Started by mcalfi,

    **הסבר קצרצר על הקוד: אני פותח "קבוצה" ושניה לפני השורה שבה אני מחכה לנתונים אני שולח נתונים על ידי יצירת thread שמביא אותי לפעולה ששולחת נתונים** הקוד פועל מעולה אבל אני לא הבנתי למה בSEND לא רשום השורה הבאה גם: server.SetSocketOption(SocketOptionLevel.IP, SocketOptionName.AddMembership, MulticastOption); ומה ההבדל בין ליצור את הקבוצה ולהגדיר את הסוקט להיות חלק ממנה (השורה למעלה^) לבין לעשות : JoinMulticastGroup using System; using System.Net; using System.Net.Sockets; using System.Text; using System.Threading; class MAIN { private static MulticastOption CreateGroup() { return new MulticastOption(IPAddress.Parse("224.100.0.1")); } private static void Re…

    • 0 תגובות
    • 943 צפיות
  24. Started by Xthread,

    ואם אפשר לתוך COLLECTION של HASHSET

    • 0 תגובות
    • 943 צפיות
  25. Started by barp12,

    אני עשיתי קוד ב JAVASCRIPT ל DRAG & DROP הכול עובד מצויין בFF אבל בIE7 יש בעיה שאני רוצה להזיז תמונות כל פעם שאני מנסה להזיז תמונה הוא מזיז סנטימטר ואז מראה את הסימן של unaviliable ומפסיק להזיז את התמונה בבקשה עזרה חיפשתי בגוגל ולא נפתר

    • 0 תגובות
    • 943 צפיות

דיונים חדשים בפורומים