עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by rimaliv,

    שלום לכולם! נתקלתי בבעיה עם פקד הimagebutton באתר שלי. בIE הקוד עובד בצורה חלקה אבל בchrome רק אם ניגשים לכפתור בעזרת הtab ולוחצים עם מקש הenter במקדלת זה עובד. הקוד: <asp:ImageButton ID="UnsubsribeCaster" runat="server" ImageUrl="~/subscription images/UnSubscribe_Button.png" OnClick="CasterBTN_Click"/> הcode behind עושה כמה פעולות פשוטות של הכנסה לDB. לא בטוחה אפילו איך אני תוקפת את העיניין הזה .... אשמח לעזרה :-X תודה!!

    • 1 תגובה
    • 949 צפיות
  2. טוב, במהלך השימום הרגיל שאני נתקל בו לפעמים, החלטתי לתכנת תוכנה שתציג אותיות רגילותכאותיות שבנויות מהסימנים | \ / וכו. עכשיו הגעתי לקטע שאני צריך לעשות בו ENTER (ירידת שורה). השאלה שלי היא איך אני בודק שהכנסתי לTEXT BOX שמוגדר כMULTILINE ירידת שורה. ניסיתי ע"י השוואה לvbCrLf(התו שמציין ירידת שורה) ולא הצלחתי. למישהו יש פתרון? תודה רבה! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  3. Started by shabi_av,

    מעוניין בעזרה בעבודה ב- java Design Patterns . יש קובץ עם הדרישות.

    • 0 תגובות
    • 949 צפיות
  4. שלום, אני מתכנת תוכנות CONSOLE ב- Turbo C ואני מחפש ספריות שבעזרתן אפשר ליצור ממשק משתמש גרפי (GUI) דומה לזה שבשימוש ב- Turbo C עצמה. מי שלא הבין אני מתכוון לספרייה שמאפשרת ליצור חלונות, כפתורים, תפריטים וכו' והכל ל- DOS. אני יודע ש Turbo C משתמשת בספרייה שנקראת Turbo Vision אבל היא מסובכת מדי לשימוש. אם מישהו מכיר פרוייקט\תוכנה שיכולה לעזור לי שירשום פה בבקשה.. בתודה מראש, עומר שקדי. נ.ב. שמעתי שיש אפשרות (באמצעות תוכנה) לכתוב בעברית ב- Turbo C. עוד מישהו שמע על זה ויכול לפרט? ובאותו נושא - האם ניתן לתכנת את התוכנה כך שהטקסט יכתב מימין לשמאל במקום משמאל לימין? (בשביל העברית..)

    • 1 תגובה
    • 949 צפיות
  5. Started by shai87,

    שלום יש לי תרגיל ב-C לקליטת מחרוזות, ואסור שהמחרוזת תכיל מספרים. קליטת המחרוזת אני עושה בעזרת gets והבעיה היא שאני לא יודע איך אני נותן תנאי שלא יכיל מספרים. אשמח מאוד לעזרה, בברכה שי.

    • 7 תגובות
    • 948 צפיות
  6. במערכת גלרייות מתקדמת שאני בונה בניתי פונקציה שכאשר מעלים קובץ ZIP אז היא מחלצת את התמונות שבתוכו אל התיקייה של הגלרייה זאת הפונקציה, מי שרוצה יכול להשתמש: function unzip($file, $dir) { $zip = zip_open($file); if ($zip) { while ($zip_entry = zip_read($zip)) { // Skip non-images in the zip file. if (!is_image(zip_entry_name($zip_entry))) continue; if (zip_entry_open($zip, $zip_entry, "r")) { $buf = zip_entry_read($zip_entry, zip_entry_filesize($zip_entry)); $path_file = str_replace("/",DIRECTORY_SEPARATOR, $dir . '/' . zip_entry_name($zip_entry)); $fp = fopen($path_file, "w"); fwrite($fp, $buf); fclose($fp); zip_entry_clos…

    • 8 תגובות
    • 948 צפיות
  7. Started by B0necrack3R,

    בעמוד 1: הגדרתי Application("a(5)") int i for i=0 to i=5 Application("a(i)") = 0 i=i+1 next קישור לעמוד 2! עמוד 2: int inx Application("a(ind)") = x (-משתנה עם ערך מספרי כלשהו) ind = ind +1 העמוד עושה redirect עד ש ind=4 -קישור לעמוד 3 עמוד 3: dim i for i=0 to i=5 response.write application("a(i)") i = i+1 next אז עד כה התוכנית אמורה להדפיס את הערכים אשר התקבלי בעמוד 2 נכון? במקום זה מודפסים הערכים שהתקבלו בעמוד 1 מה יכול להיות הבעיה?? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 948 צפיות
  8. שלום, העליתי את הפוסט בפורום windows והבנתי שיש להעלותו כאן לכן הנני מעלה אותו בשנית פה. ברצוני להקליד טקסט עברי בממשק הטקסטואלי של windows7 לצורך הוספת נתונים בעברית לטבלה בשרת mysql. תצורת ה region and language, בלוח הבקרה, מוצגת בתמונה הרצ"ב. בממשק , אני לוחץ alt_shift לקבלת עברית והתווים המוקלדים הינם ביוונית או קירילית. לא מה שאני רוצה. מישהו יכול לאבחן את הבעיה ולכוון אותי כיצד מקלידים תווים בעברית בממשק הטקסטואלי (dos לשעבר)? תודה !

    • 2 תגובות
    • 948 צפיות
  9. Started by jackok111,

    הי, אני רוצה לבצע השהייה לדבר הבא: להפוך צבע של לחצן לעשות השהייה להפוך את הצבע שנית מה צריך להיות הקוד של ההשהייה ? נגיד 3 שניות... תודה.

  10. Started by beeper,

    אז ככה, יש לי כבר התחלה של תוכנית שפותחת קובץ WAVE ב-C# (ומאפשרת לשמוע אותו) ועוד פונקציה שמקבלת מערך שהוא בעצם קובץ ה-WAVE ועושה עליו כל מיני פעולות (FFT) השאלה שלי איך אני בונה מערך כזה לקובץ WAVE כדי שאני אוכל להעביר אותו לפונקציה הקיימת תודה

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות
  11. Started by razaviv005,

    שלום, תנו בבקשה ביקורת ותגובות בונות + דירוג מ 1-10 לאתר הזה: www.inewzonline.info/JobsBag/ דרך אגב ה AVIS שם למטה זה סתם ליופי, זה יורד עוד מעט.. כל השאר אמיתיים. ובינתיים עמוד ראשי צור קשר ואודותינו בנויים. תנו דירוג גם. תודה רבה.

    • 10 תגובות
    • 948 צפיות
  12. Started by SuB,

    שלום תוכניתנים יקרים! יש לי בעיה בשימוש ב-WebService ב-C# (הסביבה היא Visual Studio 2005). ה-WebService רץ על שרת IIS נפרד. בפרויקט של ה-WebService על השרת, בקובץ Reference.cs שמכיל את כל ה-Referenceים ל-Classים שה-WebService מייחצן, כל ה-Data Members בכל ה-Classים מוגדרים כ-public. לעומת זאת, בפרויקט על מחשב אחר שבו יש Web Reference ל-WebService הזה, בקובץ Reference.cs אותם Members הפכו משום מה ל-private ונוספו properties שהם public לאותם ה-members. איך אפשר לבטל את השינוי, כך ש-Web Reference לא ייחצן לי את ה-Data Members באמצעות properties אלא ישאיר אותם כ-public ויתן לי גישה ישירה אליהם? האם ההגדרה הזאת היא בפרויקט שמכיל את ה-WebReference או בפרויקט של ה-WebService עצ…

    • 5 תגובות
    • 947 צפיות
  13. Started by Sharonk1,

    זוהי תוכנה קטנה שנכתבה ב C# המאפשרת לשחזר את רזולוציית המחשב שלכם. נגיד שאתם מפתחים תוכנה שמשנה את הרזולציה בזמן ריצה כדי לגרום למראה טוב יותר, בזמן הפיתוח אתם מריצים אותה אין ספור פעמים וסביר להניח שיהיו הרבה קריסות, בכל פעם כזאת תצטרחו להחזיר את הרזולוציה לקדמותה. התוכנה הזאת מאפשרת לכם לעשות את זה בלחיצת כפתור. כל מה שצריך לעשות זה לשמור פעם אחת את הרזולוציה התקינה ע"י לחיצה על save resolution.exe ואחר כך כשרוצים לוחצים על resolution recovery.exe והתצוגה תחזור לקדמותה פשוט ונוח.

    • 0 תגובות
    • 947 צפיות
  14. Started by puvsc,

    יש לי בעיה- אני לא מצליח לשנות URL עם HTACCESS, הוא עובד- ומשפיע על האתר- קיבלתי שגיאה 500 כשהכנסתי שם שטויות, וה MOD_REWITE פעיל... לפי phpinfo... אשמח אם מישהו יוכל לעזור: זה הקוד של ה HTACCESS: <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d RewriteRule ^.*$ - [NC,L] RewriteRule ^.*$ index.php [NC,L] RewriteRule ^([^/]*)/([^/]*)\.html$ /allProduct.php?class=$1&camp=$2 [L] </IfModule>

    • 3 תגובות
    • 947 צפיות
  15. Started by ras81,

    שלום נניח ויש לי את התוכנית הבאה אשר מורכבת משלושה קלסים בשלשה קבצים שונים 1. RUN 2. NAME 3. BIRTHDAY DATE אני רוצה לקלוט תאריך עם יום הולדת לNAME אבל במידה והתאריך לא בסדר פשוט לזרוק הודעת שגיאה ולהשיאר רק תשם. איך אני עושה זאת עם EXEPTIONS? אני לא יכול פשוט ל"זרוק" (THROW) ולקלוט בRUN כי אז ייאבד לי השם. האם אני צריך ל"תפוס" (CATCH) בNAME, שם אני לא עושה כלום מלבד לזרוק לRUN, האם זה ייגן לי על השם? תודה רבה לכל העוזרים וחג שמח

    • 4 תגובות
    • 947 צפיות
  16. אהלן ! אז דבר ראשון מצטער על שאלת הנוב ובטח יש פה איזה פוסט כזה שמישהו יכוון אותי אליו וזה יהיה גם מצויין. אני מתכנן לפתוח אתר עם דומיין לבחירתי ( או סיומת סטנדרית כמו של האתר הזה, או משהו לא ארוך וחינמי כהתחלה ) אני רוצה שבאתר, כהתחלה לפחות יהיה סקשן מאמרים, פורום ברמה, כמו הפורום של האתר הזה או דומה לו (מערכת פורומים שכיף לבוא אליה לא זבלה) סקשן סרטונים ותמונות ובגדול זהו. כולל עיצוב ע"י מקצוען מתחיל. אם מישהו יכול לתת לי WALKOUT של מה שאני צריך לעבור כדי לפתוח את זה, בכמה משפטים, אני כבר אחקור לעומק את השאר. אני פשוט לא כל כך יודע איפה להתחיל כי מעולם לא עשיתי דבר כזה. שאלות נקודתיות: 1. מהם הצעדים הדרושים ? 2. מהי עלות חודשית של דבר כזה (אתר בסיסי, בלי צ'קאווט או ס…

    • 1 תגובה
    • 947 צפיות
  17. Started by 8us.co.il,

    הצעת מחיר על : בניית מערכת אינדקס אתרים עם הרבה קטגוריות. וממשק ניהול בו אני אוכל לאשר או לא לאשר כל אתר ואתר אשר מבקש להוסיפו לקטגוריה. אני צריך שתשלב לי את זה עם העיצוב שלי. ומערכת בא משתמשים רשומים יוסיפו מדריכים בקלות +ממשק ניהול בו אני אוכל לעקוב אחרי כל זה. תודה slava@mycomp.co.il

    • 2 תגובות
    • 947 צפיות
  18. Started by Vaknir,

    התקנתי את התוכנה ואחרי הכל נפתחת לי תיקיה וכו' . ניסיתי להפעיל את הקומפיילר, על מנת לכתוב את הקוד וכו'.. אבל משום מה זה לא מצליח, אולי אני לא מפעיל את הקובץ הנכון? למישהו יש מושג? אני רץ על VISTA 32 אם זה משנה משהו..

    • 2 תגובות
    • 946 צפיות
  19. Started by itamarz,

    נתקלתי בבעיה של שינוי COMBOBOX המתבסס על חלון EDIT בשפת VB. שימוש בפונייה SETWINDOWTEXT לא עזרה בכל המקרים. אבקש את עזרתכם. תודה

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  20. Started by wow,

    יש לי ListBox בפרויקט ב-C# שאליו אני מכניס קבצים, הגדרתי לו בפרופרטי שיהיה לו גלילה למעלה - למטה ולצדדים (אורך שם הקובץ) אם יש לי יותר קבצים מהגובה של ה-ListBox אני רואה כפתור גלילה אבל כשאני מכניס קובץ עם שם ארוך אני לא רואה את הכפתור גלילה לצדדים ואין לי אפשרות לראות את כל שם הקובץ למרות שהוא מופיע בגריי (גם לכפתור גלילה למעלה ולמטה זה מופיע בגריי אבל הוא מופעל כשהוא צריך) ראיתי בפרופרטי שאפשר להכניס אורך מינימלי ומקסימלי וככה תמיד אני אראה את הכפתור גלילה לצדדים אבל אני רוצה שהוא יופיע רק במקרה הצורך

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  21. אהלן, אני מנסה להשלים את הפקודה הבאה הבעיה היא שאין לי מושג איך לשמור את ההפרש בין הימים בתוך DaysOut. חשבתי על ליצור טבלה זמנית שתכיל את שני התאריכים פלוס שדה ריק ואז בשאילתה נוספת להכניס לשדה הריק את ההפרש ובשאילתה שלישית להריץ SELECT עם התנאי של ההפרש אבל אני לא מצליח לגרום לעסק לעבוד. (מה גם שאני אמור לעשות את זה בשאילתה אחת בלבד :-X) הנה הקוד שיש לי כרגע SELECT FirstName, LastName FROM CUSTOMER, RENTAL WHERE DateDiff('d', DateRented, DateReturned) > 2 and CUSTOMER.MemNum = RENTAL.MemNum; אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 946 צפיות
  22. שלום, עבדתי די הרבה זמן על האתר החדש שלי שנקרא: www.gitaratabs.com האתר משמש ללימוד גיטרה וכלים נוספים. הוא מכיל בתוכו טאבים+שיעורים, טאבים ואקורדים איכותיים ביותר. האתר מותאם לכל הרזולוציות, המסכים, הדפדפנים ואפילו מותאם לסלולרי וטבלטים.

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  23. Started by Nyromith,

    אילו מרכיבים כלולים בערכה הנ"ל? אני מתכוון למרכיבים כמו C#, Visual Basic, ASP וכו'.

    • 7 תגובות
    • 946 צפיות
  24. Started by tronado,

    משהו יודע אולי איך נותנים הוראה שיראה את כל הקבצים שבמחשב שהם עם הסיומת avi

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  25. Started by MiniMizer,

    אני מתנסה קצת עם RMI אבל נתקלתי במספר קשיים כבר בשלבים הראשונים. יש לי שרת שרץ על הלפטופ שלי, ויש Client שרץ על המחשב הנייח. הבעיה היא שמשום מה הם לא מצליחים לדבר ביניהם. האקספשן שאני מקבל בצד של הלקוח נראה כך: http://pastebin.com/34mHBwdx הקוד של הקליינט עצמו נראה כך: http://pastebin.com/fdurg7zr והקוד של השרת נראה כך: http://pastebin.com/ZK4HsRdE כמובן ששני המחשבים נמצאים באותה רשת, ו-telnet בין הקליינט לשרת על פורט 1099 עובד. את השרת אני מריץ עם הארגומנטים הבאים: -Djava.rmi.server.codebase=file:C:\Users\Dan\Documents\NetBeansProjects\Server1\build\classes\ -Djava.security.policy=C:\Users\Dan\Documents\NetBeansProjects\wideopen.policy כאשר הקובץ נראה כך: …

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות

דיונים חדשים בפורומים